Thuisbioscoop

1 view

Mark

Hoi,

Ik ben van plan om een thuisbioscoopset aan te schaffen. Wie weet een
site of tijdschrift waar allerlei info over dit onderwerp (kwaliteit,
dolby, DTS, pro logic enz.) te vinden is?

Mark

Ron

Ik heb hier alleen een boekje van sony (?) waarin een hoop uitgelegd wordt
over homecinema sets en sacd. Misschien heb je hier iets aan
http://www.dvd-home.nl/

Ronald
"Mark" <ki...@popmail.com> schreef in bericht

Henk de Haan

Als je een serieuze thuisbioscoop wilt samenstellen kun je op sites als
www.hometheater.nl en www.hifi.nl terecht. Als je voornamelijk
informatie kun je o.a. bij het DVD-Infopoint terecht (o.a. via
www.dvdfaq.nl te bereiken). Als je wat directere vragen hebt kun je eens
op www.dvdforum.nl terecht.

Tenslotte, als je als het je met name om het Design aspect gaat kun je
wellicht via www.vtwonen.nl iets vinden....
--
"Please don't put your wires in my brain." (Pink Floyd, If)

James T. Kirk©

"Mark" <> schreef in > Hoi,

> Ik ben van plan om een thuisbioscoopset aan te schaffen. Wie weet een
> site of tijdschrift waar allerlei info over dit onderwerp (kwaliteit,
> dolby, DTS, pro logic enz.) te vinden is?

Nederlands: www.audiofriends.nl
Engels: www.audiorevolution.com en ander typ maar eens in op www.google.com
de woorden "hometheatre", "Dolby Digital", "DTS" "DPLII" en kijk eens wat
een hits je krijgt!
--
take care,

Posted by news://news.nb.nu