Bij de hemelpoort aangekomen ziet hij een oude man met een baard.
"Mohammed?" vraagt hij?
"Nee, m'n zoon, "ik ben Petrus. Mohammed zit een paar étages hoger",
waarbij hij een klapladdertje naar beneden haalt dat in de wolken
verdwijnt.
Opgetogen dat Mohammed dan toch wat hoger huist dan Petrus beklimt de
Moslim blij en lichtvoetig het laddertje, tot hij een andere ouwe
bebaarde man ziet staan.
"Mohammed?" vraagt hij stralend.
"Nee sorry, ik ben Jezus. Voor Mohammed moet je nog wat hoger zijn".
Nounou zeg, Mohammed nóg hoger dan Jezus! De Moslim kan zijn pret niet
op en klautert verder omhoog, tot hij weer een ouwe man met een baard
ziet.
Nog hijgend van het klimmen stamelt hij "Mohammed!??"
"Nee m'n zoon, Ik ben God. Maar zeg, je ziet er nogal uitgeput uit van
dat klimmen. Wil je soms een koffie?"
"Zeker, graag!"
God draait Zich wat verveeld om, knipt met Z'n vingers, en snauwt naar
achteren: "Mohammed, 2 koffie!"
Maar de mop is wel leuk!!
--
Rotterdamse Aad
http://ditisrotjeknor.nl
Niemand is volmaakt. Mijn naam is Niemand
>On Wed, 30 Jan 2008 23:20:45 +0100, DrBukkake® <Bukkake©@gmail.com>
>wrote:
>Walgelijke mop dit, dit soort moppen polariseren slechts!
behalve dan dat deze mop al zeer oud is, toont het maar eens dat
Petrus en Jezus een stelletje nietsnutten zijn.
Cheers, Pieter
> On Wed, 30 Jan 2008 23:20:45 +0100, DrBukkake® <Bukkake©@gmail.com>
> wrote:
>
Ben je op een fatwa voorbereid? Ik heb hem vertaald en de wereld
rondgestuurd.
--
Proudly introducing the free speech concept to german/european politicians &
jurists. >.)
'Freedom of speech - use it or lose it.'
"Euker Voorn" <euker...@hotmail.com> schreef in bericht
news:sbh3q3d4k3tomgpkb...@4ax.com...
> On Wed, 30 Jan 2008 23:20:45 +0100, DrBukkake® <Bukkake©@gmail.com>
> wrote:
>
MAAK GEEN GRAPPEN OVER DE TWEEDE WERELDOORLOG!
MIJN OPA IS NAMELIJK IN AUSCHWITZ GESTORVEN!!!!
hij is van de wachttoren afgevallen.
Bovendien is ie nog gepikt ook..Najib Amhali heeft 'm ook al verteld
aan half Nederland tijdens zijn voorstellingen jaartje of wat geleden :)
Wat een ontzettend leuke opmerking. Ik zit me te benatten.
Hoe verzin je het?
Ik vond het ook een originele opmerking, dat kan alleen Euker.