Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Ik heb een leuke moslim mop vezonnen

5 views
Skip to first unread message

DrBukkake®

unread,
Jan 30, 2008, 5:20:45 PM1/30/08
to
Een Moslim sterft en belandt in de hemel. Heel blij want zijn hele
leven heeft hij er naar uitgekeken om Mohammed eindelijk eens in
levenden lijve te zien.

Bij de hemelpoort aangekomen ziet hij een oude man met een baard.

"Mohammed?" vraagt hij?
"Nee, m'n zoon, "ik ben Petrus. Mohammed zit een paar étages hoger",
waarbij hij een klapladdertje naar beneden haalt dat in de wolken
verdwijnt.

Opgetogen dat Mohammed dan toch wat hoger huist dan Petrus beklimt de
Moslim blij en lichtvoetig het laddertje, tot hij een andere ouwe
bebaarde man ziet staan.
"Mohammed?" vraagt hij stralend.
"Nee sorry, ik ben Jezus. Voor Mohammed moet je nog wat hoger zijn".

Nounou zeg, Mohammed nóg hoger dan Jezus! De Moslim kan zijn pret niet
op en klautert verder omhoog, tot hij weer een ouwe man met een baard
ziet.

Nog hijgend van het klimmen stamelt hij "Mohammed!??"
"Nee m'n zoon, Ik ben God. Maar zeg, je ziet er nogal uitgeput uit van
dat klimmen. Wil je soms een koffie?"
"Zeker, graag!"

God draait Zich wat verveeld om, knipt met Z'n vingers, en snauwt naar
achteren: "Mohammed, 2 koffie!"

Message has been deleted

Rotterdamse Aad

unread,
Jan 31, 2008, 8:14:57 AM1/31/08
to

"Euker Voorn" <euker...@hotmail.com> corrigeert:

>>Een Moslim sterft en belandt in de hemel.
K N I P
>> "Mohammed, 2 koffie!">
> Walgelijke mop dit, dit soort moppen polariseren slechts!

Maar de mop is wel leuk!!

--
Rotterdamse Aad
http://ditisrotjeknor.nl
Niemand is volmaakt. Mijn naam is Niemand

PieterW <pieterw4809

unread,
Jan 31, 2008, 9:03:12 AM1/31/08
to
On Thu, 31 Jan 2008 13:56:54 +0100, Euker Voorn
<euker...@hotmail.com> wrote:

>On Wed, 30 Jan 2008 23:20:45 +0100, DrBukkake® <Bukkake©@gmail.com>
>wrote:

>Walgelijke mop dit, dit soort moppen polariseren slechts!

behalve dan dat deze mop al zeer oud is, toont het maar eens dat
Petrus en Jezus een stelletje nietsnutten zijn.

Cheers, Pieter

Michael Laudahn eOpposition

unread,
Jan 31, 2008, 10:53:37 AM1/31/08
to

> On Wed, 30 Jan 2008 23:20:45 +0100, DrBukkake® <Bukkake©@gmail.com>
> wrote:
>


Ben je op een fatwa voorbereid? Ik heb hem vertaald en de wereld
rondgestuurd.

--
Proudly introducing the free speech concept to german/european politicians &
jurists. >.)

'Freedom of speech - use it or lose it.'


Dikke Leo

unread,
Feb 6, 2008, 4:15:14 PM2/6/08
to
Waarom wel grappen over Jezus, christendom, Joden etc, maar geen over
Mohammed of over de islam?
Misschien dat christenen en joden wel humor hebben...

"Euker Voorn" <euker...@hotmail.com> schreef in bericht
news:sbh3q3d4k3tomgpkb...@4ax.com...


> On Wed, 30 Jan 2008 23:20:45 +0100, DrBukkake® <Bukkake©@gmail.com>
> wrote:
>

DrBukkake®

unread,
Feb 6, 2008, 4:25:33 PM2/6/08
to
Dikke Leo wrote:
> Waarom wel grappen over Jezus, christendom, Joden etc, maar geen over
> Mohammed of over de islam?
> Misschien dat christenen en joden wel humor hebben...
>


MAAK GEEN GRAPPEN OVER DE TWEEDE WERELDOORLOG!
MIJN OPA IS NAMELIJK IN AUSCHWITZ GESTORVEN!!!!

hij is van de wachttoren afgevallen.

Message has been deleted

Shidoobee

unread,
Feb 7, 2008, 5:34:25 PM2/7/08
to
"Euker Voorn" <euker...@hotmail.com> schreef in bericht
news:sbh3q3d4k3tomgpkb...@4ax.com...
> On Wed, 30 Jan 2008 23:20:45 +0100, DrBukkake® <Bukkake©@gmail.com>
> wrote:
>
> Walgelijke mop dit, dit soort moppen polariseren slechts!


Bovendien is ie nog gepikt ook..Najib Amhali heeft 'm ook al verteld
aan half Nederland tijdens zijn voorstellingen jaartje of wat geleden :)

Message has been deleted
Message has been deleted

Rotterdamse Aad

unread,
Feb 8, 2008, 8:03:44 AM2/8/08
to

"Euker Voorn" <euker...@hotmail.com> wordt onze tweede Toon Hermans/Wim
Kan/Snip en Snap:
>>Ja, maar ik behoor tot de andere helft van Nederland en ik kende hem
>>nog niet. En mijn vrouw had hem ook nog niet eerder gehoord.
> Dan moet ze die dildo's eens uit haar oren halen!

Wat een ontzettend leuke opmerking. Ik zit me te benatten.
Hoe verzin je het?

Webdroom

unread,
Feb 8, 2008, 9:11:19 AM2/8/08
to

"Rotterdamse Aad" <van_u...@ditisrotjeknor.nl>

>
> "Euker Voorn" <euker...@hotmail.com> wordt onze tweede Toon Hermans/Wim
> Kan/Snip en Snap:
>>>Ja, maar ik behoor tot de andere helft van Nederland en ik kende hem
>>>nog niet. En mijn vrouw had hem ook nog niet eerder gehoord.
>> Dan moet ze die dildo's eens uit haar oren halen!
>
> Wat een ontzettend leuke opmerking. Ik zit me te benatten.
> Hoe verzin je het?

Ik vond het ook een originele opmerking, dat kan alleen Euker.


0 new messages