Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Albert Bolink - Hengelo

0 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Orak

ongelezen,
4 dec 2007, 10:01:4704-12-2007
aan
Op die pukkel bij zijn wenkbrauwen moeten ze daar op richten? Nee flauwekul
mensen! Men moet gewoon massal de 2e kamerleden emailen dat men deze G.W uit de
kamer verwijderd. Want het ene geweld haalt het andere geweld aan. Hij zou ook
niet anders willen dat er enorme rottigheid ontstaat. Maar als je blieft gun hem
dat niet. Ik wens U alleen prettige en verstandige dagen in december 2007 !

Albert Bolink - Hengelo - 04/12/07 - 15:37:24 1871187

http://www.ad.nl/groenehart/gouda/article1871068.ece

Bericht is verwijderd

Albert.Bol...@gmail.com

ongelezen,
5 dec 2007, 12:17:2405-12-2007
aan
On 4 dec, 16:01, "Orak" <b...@ble.ble> wrote:
> [...]
> dat niet. Ik wens U alleen prettige en verstandige dagen in december 2007 !
>
> AlbertBolink- Hengelo - 04/12/07 - 15:37:24 1871187

Ik durf tenminste nog mijn eigen naam en voornaam erbij te zetten. Wat
denk je nu te bereiken enorme LAMLUL met je nickname Orak !!!

0 nieuwe berichten