Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Aquest dimarts a les vuit manifestació a Barcelona davant el consulat alemany

0 views
Skip to first unread message

El Moscardon

unread,
Jun 10, 2008, 5:52:36 AM6/10/08
to
Vaticino que la concentración no pasará de una cuantas docenas de
atapuercos. Serán los cuatro enfermos de siempre haciendo apología del
esperpento, los devotos del nacionalistamen más paleto y trasnochado
alardeando de su profunda estupidez.


--
Mosqui

"Pinet" <Pi...@correu.vilaweb.com> escribió en el mensaje
news:ae6f6304-0454-4c20...@m73g2000hsh.googlegroups.com...
AQUEST DIMARTS A LES VUIT MANIFESTACIÓ A BARCELONA DAVANT EL CONSULAT
ALEMANY CONTRA AIR BERLÍN

La blogosfera catalana s'està organitzant per mobilitzar-se contra el
menyspreu al català que ha fet la companyia Air Berlin a l'editorial
de la seva última revista aèria.

A banda del polèmic post de l'exdiputat d'ERC, Joan Puig, que
s'il·lustrava amb el logotip de la companyia amb una esvàstica, els
blogaires han iniciat campanyes per enviar correus electrònics a Air
Berlin. A més, el lloc web www.e-criteri.cat ha creat un link per
enviar gairebé automàticament les protestes a la companyia. S'hi pot
trobar una carta en català i alemany adreçada a la responsable de
relacions públiques de la companyia aèria i al president d'Air Berlin,
Álvaro Middelmann.

Concentració
Els comentaris en els blogs també estan servint per difondre
anònimament una convocatòria per demà dimarts a les vuit del vespre
davant del consolat alemany a Barcelona (passeig de Gràcia, 111 11a)
"per denunciar els insults proferits per Air Berlin contra la nació
catalana".

www.avui.cat


0 new messages