--
Mosqui
"Pinet" <Pi...@correu.vilaweb.com> escribió en el mensaje
news:ae6f6304-0454-4c20...@m73g2000hsh.googlegroups.com...
AQUEST DIMARTS A LES VUIT MANIFESTACIÓ A BARCELONA DAVANT EL CONSULAT
ALEMANY CONTRA AIR BERLÍN
La blogosfera catalana s'està organitzant per mobilitzar-se contra el
menyspreu al català que ha fet la companyia Air Berlin a l'editorial
de la seva última revista aèria.
A banda del polèmic post de l'exdiputat d'ERC, Joan Puig, que
s'il·lustrava amb el logotip de la companyia amb una esvàstica, els
blogaires han iniciat campanyes per enviar correus electrònics a Air
Berlin. A més, el lloc web www.e-criteri.cat ha creat un link per
enviar gairebé automàticament les protestes a la companyia. S'hi pot
trobar una carta en català i alemany adreçada a la responsable de
relacions públiques de la companyia aèria i al president d'Air Berlin,
Álvaro Middelmann.
Concentració
Els comentaris en els blogs també estan servint per difondre
anònimament una convocatòria per demà dimarts a les vuit del vespre
davant del consolat alemany a Barcelona (passeig de Gràcia, 111 11a)
"per denunciar els insults proferits per Air Berlin contra la nació
catalana".