Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Airodump en packetforge-ng werken niet

3 views
Skip to first unread message

PdK

unread,
May 12, 2008, 5:22:36 PM5/12/08
to
De programmaatjes airodump en packetforge-ng werken niet op mijn Vista
computer.
Eerst verscheen de melding dat .NET Framework niet geïnstalleerd was,
nadat ik dat gedaan had kwam de melding niet meer terug maar de beide
progjes starten nog steeds niet op.
Ik zie razendsnel een DOS venster voorbij komen, volgens mij met een
lijst van paramaters en dan is het alweer afgelopen.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Aircrack-ng GUI werkt wel goed en de juiste Peek-driver is
geïnstalleerd.

--
Groeten
Piet


Jurre

unread,
May 29, 2008, 11:13:25 AM5/29/08
to
Ga er naartoe via cmd.exe .
En volgens mij had vista moeite met airodump en packetforge-ng

PdK

unread,
May 29, 2008, 11:47:35 AM5/29/08
to
Jurre heeft uiteengezet op 29-5-2008 :

> Ga er naartoe via cmd.exe .
> En volgens mij had vista moeite met airodump en packetforge-ng


Via cmd ging het ook niet.
Ik ga nu binnenkort Ubuntu installeren en verder pielen :-)

--
Groeten
Piet


0 new messages