De programmaatjes airodump en packetforge-ng werken niet op mijn Vista
computer.
Eerst verscheen de melding dat .NET Framework niet geïnstalleerd was,
nadat ik dat gedaan had kwam de melding niet meer terug maar de beide
progjes starten nog steeds niet op.
Ik zie razendsnel een DOS venster voorbij komen, volgens mij met een
lijst van paramaters en dan is het alweer afgelopen.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Aircrack-ng GUI werkt wel goed en de juiste Peek-driver is
geïnstalleerd.
--
Groeten
Piet