Hacken

k.t3p4k...@live.nl

Dit email addres is omgebouwd naar een database dat in groningen
staat,
En daar kun je een stukje van krijgen geheel automatisch,
Je houdt het stukje database 1 maand en dan moet je opnieuw een
mailtje sturen...

DIT IS ALLEEN VOOR EDUCATIEVE DOELEINDEN, DIT PROGAMMA IS NIET
AANSPRAKELIJK VOOR ALS JE HET VOOR NIET EDUCATIEVE DOELEINDEN
GEBRUIKT.

Wanneer je dit email addres [k.t3p4k...@live.nl] een mailtje
stuurt met onderwerp "data-groningen." dan krijg je binnen 10 minuten
een mailtje terug als bevestiging dat je een stukje Hebt.. dit duurt
tot 10 minuten licht eraan hoeveel mensen er gebruik makn van database
in Groningen.

Als je het bevetigingsmailtje hebt (bij hotmail kijk in ongewenste
berichten) zit er een bijlage bij En die bijlage bevat het progamma
waarmee je een stukje database krijgt en dat progamma heeft Een
handleiding over hoe je daarmee kan hacken.

DIT IS ALLEEN VOOR EDUCATIEVE DOELEINDEN, DIT PROGAMMA IS NIET
AANSPRAKELIJK VOOR ALS JE HET VOOR NIET EDUCATIEVE DOELEINDEN
GEBRUIKT.

Het stukje database krijgt een gebruikersnaam en wachtwoord.
Dat wordt geregeld als het progamma je aanmeld bij database groningen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dus je stuurt een mailtje naar [k.t3p4k...@live.nl],
Met als onderwerp "data-groningen"

In het mailtje zet je een zelfgekozen gebruikersnaam (met 1 letter en
1 cijfer),
En je wachtwoord van je hotmail account, (Dit omdat anders iemand jouw
stukje kan afpakken)

DIT IS ALLEEN VOOR EDUCATIEVE DOELEINDEN, DIT PROGAMMA IS NIET
AANSPRAKELIJK VOOR ALS JE HET VOOR NIET EDUCATIEVE DOELEINDEN GEBRUIKT.

Jawade

In article <1194787175.4...@22g2000hsm.googlegroups.com>, <k.t3p4k...@live.nl>
says...

> [...]
> En daar kun je een stukje van krijgen geheel automatisch,
> Je houdt het stukje database 1 maand en dan moet je opnieuw een

<knip>

Wachtwoorden pikken op een wel heel schlemielderige manier. Loser!

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. De site is uitgebreid!
http://jawade.nl/ <<Met een mirror op http://jawade.web1000.com/>>

Jan van den Broek

Sun, 11 Nov 2007 05:19:35 -0800
k.t3p4k...@live.nl schrieb:

>k.t3p4k...@live.nl
>
>Dit email addres is omgebouwd naar een database dat in groningen
>staat,

Het ombouwen van een email-adres naar een database vind ik knap,
maar wat is de relevantie van "Groningen"?

> [...]
>

>DIT IS ALLEEN VOOR EDUCATIEVE DOELEINDEN, DIT PROGAMMA IS NIET
>AANSPRAKELIJK VOOR ALS JE HET VOOR NIET EDUCATIEVE DOELEINDEN

Hoe stel je een programma aansprakelijk?

> [...]
>
>Als je het bevetigingsmailtje hebt (bij hotmail kijk in ongewenste
>berichten) zit er een bijlage bij En die bijlage bevat het progamma

^^^^^^^^
En dat programma draait zonder meer op elk OS?

>waarmee je een stukje database krijgt en dat progamma heeft Een
>handleiding over hoe je daarmee kan hacken.

[Schnipp]

Ik denk dat ik e.e.a. aan mij voorbij laat gaan.
--
Jan van den Broek balg...@xs4all.nl

"It's guys like Jan who give us weird people a bad name."
"Sid" <s...@siddhartha.8m.com> in alt.fan.douglas-adams

morphje

Jan van den Broek wrote:

> Het ombouwen van een email-adres naar een database vind ik knap,
> maar wat is de relevantie van "Groningen"?

Als je een crossreferentie opzet tussen de websites nu.nl tweakers.net,
geenstijl.nl en het e-mailadres k.t3p4k...@live.nl (wat ik vermoed
dat het een encryptie is. Is alleen niet een standaard methode, daarom
vermoed ik de NSA of de SIS). Maar goed met die crossreferentie zal je
verband vinden.

> Hoe stel je een programma aansprakelijk?

Door er een BV van te maken. Dat is een recentelijk ontdekt lek bij de
KvK waar je elk niet levend object een BV kan verklaren. hierdoor
onstaat er als het ware een nieuw rechtspersoon. Dit heeft te maken met
KI, dat ook heel toevallig onderzocht wordt aan de universiteit van
groningen.

> ^^^^^^^^
> En dat programma draait zonder meer op elk OS?

Kom op, natuurlijk. Er zijn diverse platform ontafhankelijke talen. Java
misschien? Maar zoek die refentie maar uit, dan ontdek je een hoop.

Je weet niet wat je mist ;)

Patrick aka Morphje