Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

norton ghost

1 view
Skip to first unread message

JeZus ChristUs

unread,
Jan 11, 2008, 6:46:30 PM1/11/08
to
Ik zoek een key voor Norton Ghost 10.
Wie, waar?


--------------= Posted using GrabIt =----------------
------= Binary Usenet downloading made easy =---------
-= Get GrabIt for free from http://www.shemes.com/ =-

CounterstrikeFreak®

unread,
Jan 11, 2008, 7:01:07 PM1/11/08
to
JeZus ChristUs formuleerde op zaterdag :

> Ik zoek een key voor Norton Ghost 10.
> Wie, waar?

1 x is meer als voldoende hoor!
Dan waarom multiposten?
Waarom een binaries newsreader gebruiken voor platte txt groepen?

Verder op jouw verzoek

Symantec Norton Ghost 10.0 Bootable

http://rapidshare.com/files/694276/Symantec.Norton.Ghost.10.BootableCD-FastSCeNe_by_TuX.part1.rar
http://rapidshare.com/files/694408/Symantec.Norton.Ghost.10.BootableCD-FastSCeNe_by_TuX.part2.rar
Password:
http://www.tuxrepublic.com

of

Norton Ghost 10 full
http://rapidshare.com/files/36381577/NG10FULL.rar

rar password = www.avaxhome.ru

Niet getest of gescand

Cs-Freak


Job

unread,
Jan 12, 2008, 9:55:58 AM1/12/08
to
Flikker toch op GEK


CounterstrikeFreak®

unread,
Jan 12, 2008, 1:15:33 PM1/12/08
to
Job stelde dit idée voor :

> Flikker toch op GEK

Zo het jongetje mag weer van _*PAPA*_ weer op internet lol.
Ach manneke als je eigen zo drukt over *mij* maakt ga dan zelf weg of
drop mij in *jouw* kill filter dat scheelt je hoge bloeddruk ;-).
En ipv te schelden net als een klein kind help de OP maar goed jij weet
alles *beter* dus bye bye Peter @undercover.

Cs-Freak

Ps kijk anders hier eens dan snap je mijn reactie misschien.
Al zal je dit al niet begrijpen laat staan mijn reactie :')

Message-ID: <4788001c$0$85794$e4fe...@news.xs4all.nl>
Message-ID: <4787ff5c$0$85778$e4fe...@news.xs4all.nl>
Message-ID: <4787ffd0$0$85777$e4fe...@news.xs4all.nl>


Pinokio

unread,
Jan 12, 2008, 1:22:22 PM1/12/08
to

"CounterstrikeFreak®" <CounterstrikeFreak®@google.nl> schreef in bericht
news:4789039d$1...@news4us.nl...

Je denkt dat je hier nogal een flinke heer bent niet waar Counterstrike !
Bij ieder posting van mensen die jou blijkbaar verkeert begrijpen of iets
dergelijks
post jij de history die je met hun hebt gehad ?

Zit je elke dag alles te bewaren van al je internet gedoe
of verveel je je eigen gewoon !


>
>


CounterstrikeFreak®

unread,
Jan 12, 2008, 2:27:18 PM1/12/08
to
Pinokio was zeer hard aan het denken :

> Je denkt dat je hier nogal een flinke heer bent niet waar Counterstrike !

Nee hoor helemaal niet :-? hoe kom je der bij?
Echter ik zit hier al ruim 6 jaar zonder problemen.
Echter dan komen nieuwere mensen die proberen het _*wiel*_ opnieuw uit
te vinden.
Ik geef daar reactie op ( met de hoop dat ze het aan nemen ) echter
sommige zijn zo koppig dat zijn gaan schelden enz enz en ik reply daar
naar mijn mening toch netjes op

> Bij ieder posting van mensen die jou blijkbaar verkeert begrijpen of iets
> dergelijks
> post jij de history die je met hun hebt gehad ?

Nope weer verkeert helaas want die message idd waren helaas van de OP
;).

> Zit je elke dag alles te bewaren van al je internet gedoe
> of verveel je je eigen gewoon !

Nee joh gekkie :-) mijn reader archiveert gewoon goed
Dus met andere woorden ik kan ver terug in de tij betrefd de postings
:) Eigenlijk heb ik het druk zat maar ik wil gewoon mensen helpen
althans dat is mijn insteek.

Cs-Freak


0 new messages