No ydinherrojamme ei toki tämän kaltaiset faktoin ole "p..... päitään" juuri
vaivanneet. Vaan kepeästi Pöyryltä tilattiin kivat pienoismallipelleilyt,
joissa tämän "kiusallisen" totuuden hoiti hirmumyrskyllä poistuvedet
väliaikaisesti puhaltanut ties mikä taiffuuni pohjoiseen. Muutama pari
päivää sitten jopa maamme "matalaprofiilisin STUK" loihe lausumaan
(L.S.24.04), että jos "siltikin" pientä rajaa. Kuten TVO:lla on tapana ollut
ongelma hoidettiin "vaientamalla"! Eli suomeksi sanottuna pantiin moiset
kiusallisiksi koetut faktakeskustelut ja kyseenalaistukset poikki
kertakiellolla syytämällä puolitekoiset raporttipelleilyt niineen surutta
KTM:ään! Huisaa ja sitten tiedotuskanavamonopolit syytämään päälle, ettei
tällaisiin piku dilemmiin voida enää siis edes puuttua, kun ydinherrat panee
haiseen noin! LOISTAVAA tajunnanvirtaa! TVO:n ydininsinööristö kun tuntuu
ajatteevan asioista.. .eheh ..miten sanoisin "hiukka mielenkiintoisesti"!?
Eli tosiaan niin, että kun jo merenlahdet pannaan kiehumaan kuivaksi, niin
kai sitä lisäkiehutusvettä tilalle valtameristä aikanaan on tulossa
muodostuvaan megamonttuun?(