Kanker van Shell aardolie produkten

kankerkrijgjenietzomaar

Het is geurloos, kleurloos, je ruikt het niet, je ziet het niet, maar het is er
wel, en jij hebt het ook. Je hebt nog 3 jaar te leven, want er is al 1 jaar
voorbij, je zult het volgend jaar wel voelen groeien.

een speldeknopje in een liter benzine

Op een dag merkte ik nu, dat ik na het laten zien en publiceren van de laaste
snufjes op gebied waar ik aan werkte steeds werd geschaduwd, door mensen in
blauw uniform, in blauwe busjes met geblindeerde ramen, ze maakten steeds
foto's, stonden me op te wachten bij supermarkten, ik wist toen nog niet dat
mijn telefoon ook werd afgeluisterd. Ik werd slachtoffer van BEDRIJFSSPIONAGE.
Het enige wat ik weet is dat ik marrechausee agent Maarten De Groot iedere dag
over de vloer kreeg en dat hij steeds opnamen maakte van wat op mijn
computerscherm was te zien, en deze marrechausseee zei ook, 'zoiets heb ik nog
nooit gezien, dit is echt geld waard, hierop moet je auteursrechten hebben.'
Wat hij zag zit nu in Linux en Windows, ik werkte er al jaren aan, en dacht dit
is erg mooi. Ik weet nog wel dat toendertijd een chinese restaurant houder in
Almelo werd vermoord. Ik heb er nooit bij stil gestaan dat iemand zoals
Burgemeester Knip (baas van de politie,brandweer en marrechaussee almelo.) een
slaatje uit me wilde slaan. In de linux versie staat nog mijn naam, u kunt de
code zo downloaden, omdat marrechaussee Maarten De Groot opeens zei, 'je weet
dat ik voor Menno werk' antwoorde ik, 'Je mag alles voor kostprijs hebben, als
je dat niet doet krijgt hij ook geen auteursrechten en kun je fluiten naar het
geld. Het enige wat ik hierbij moet aangeven is dat Meno Knip handelde in
opdracht van een ontwikkelaar genaamd Ballmer.

Ik geloof dat het donderdag was, in iedergeval het was nu 5 mei, die avond
voltooide ik de video weergave door matrixen te inverteren, het was
buitengewoon moeilijk om windows te kunnen roteren met rotatiematrixen en te
verplaatsen met transformatie matrixen, maar het werkte echt. Via gedeelde
geheugen secties van in processen geinjecteerde code kreeg ik toegang tot de
visuele inhoud rendering routine van windows in 2D, deze werd via de shared
memory section gerouterd naar de 3D output composition engine genaamd Avalon.
Het betekende dat windows nu volledig 3D was. De volgende dag belde
Marrechaussee Maarten De Groot dat er nog steeds dingen op mijn bedrijfs site
stonden. Op zijn belofte dat de politie burgemeester Knip en hij me met rust
zouden laten als ik gehoor zou geven, haalde ik alles offline. Nu maakte ik
misschien een fout, maar vergeet niet, ik werkte jaren aan iets buitengewoon
moois, alleen als u het gezien zou hebben zou u het begrijpen hoeveel geld het
waard was- Ik plaatste het eindproduct online, en binnen 5 minuten had ik 720
klanten. Toen kreeg ik een dreigmail, 'Kijk naar buiten, je kan de realiteit
niet meer ontsnappen.' U kunt zich geen voorstelling maken hoe het voelt om 15
politie mensen in busjes ik heb ze geteld, in opdracht van burgemeester Knip
voor je huis te hebben staan, ik liep naar buiten, maar ze arresteerden me
niet. Vanaf dit moment kon ik niet meer naar de winkel, niet meer naar de
snackbar, de waterleiding was afgesloten, de electriciteit was afgesloten
alles. Ik heb m'n computer naar politie bureau almelo gebracht, en zei tegen
rechercheur Joop Kamperman, ik weet dat jij en je collega's het zijn, U MAG
ALLES HEBBEN, TAKE IT, HET IS VAN U. De rechercheur zei dat hij hoopte dat ik
rust zou vinden, en dat ik het beter zelf kon regelen omdat te doen, en dat ik
slim genoeg was om te begrijpen wat hij hiermee bedoelde.

In het begin vertelde ik dat ik dit gewetensloos vond, maar de politiemannen
van Almelo zeiden, 'Dat weten we, en het doet ons niks.' Ik herkende
politiemensen die normaliter gesproken Autopsies doen bij onnatuurlijk
overleden mensen. Ik kende 1 van hun omdat hij een keer bij me thuis was
geweest, vanwege de buurman die was overleden op een dag en me verzekerde dat
de buurman natuurlijk was overleden. (Ze waren toen in witte pakken 6 uur bezig
om de buurman te ontleden en te onderzoeken of het natuurlijk was.) Hij is de
langste, op de dag dat hij bij de geldautomaat SNS ootmarsumsestraat naast me
kwam staan, en met 2 collegas (een tweeling.) keek hoeveel saldo ik had. Ik
wilde hun wel geld geven, maar deed het niet, erg stom natuurlijk. Met het
gepinde geld haalde ik bij JD garage in borne de auto op. Ik zei tegen die man
'BEN JE NOU NIET BANG DAT MENNO DIT JOU OOK LAAT OVERKOMEN?' JD is helaas met
zijn collega in een brand omgekomen toen hun bedrijf op een dag verdween.

DIT IS HET MOMENT, ik kon niet meer slapen, kreeg begravenis kaartjes in de
brieven bus, en andere dreigementen op papier, een kogelbrief, met 'DOE HET
ZELF' groeten MENO. 'DAN WEET JE WAARMEE JE ZAKEN DOET' 'ALS HET BIJ JE THUIS
MOET' 'MARTELLEN MAG' 'HOE HERSENDOOD WERKT' 'HARTPROBLEMEN? HET AFTELLEN IS
BEGONNEN.' En ik kende hun, dit waren de werknemers van BURGEMEESTER KNIP.

Ik dacht dat ze me zouden doodschieten, en belde Marrechaussee Maarten de Groot
op, hij zei 'Als je eens wist wat jij allemaal moest doen voordat ik mijn wapen
mag trekken'. 'Als we je dood wilden dan lieten we vandaag nog iemand uit Polen
overkomen zo doen ze dat normaal.' 'OF ZE STOPPEN EEN BOM IN JE AUTO' Ja ik heb
wel zo vaak een nieuwe auto moeten kopen omdat de auto steeds in brand vloog,
de laatste auto begon te tikken op de snelweg, en bij kilometer 51.9 van
Hengelo-Almelo plofte de voorkap weg, ik overleefde.

Ik liep naar buiten, en dacht waarom doen ze niks? Ze dreigen maar ze doen
niks, ik heb alles afgegeven, zakelijk gezien was ik op papier toen nog
eigenaar, nu ik dit schrijf vraag ik me af 'was dat de reden dat ze toen niks
dodelijks deden?'

Nu belde ik de WESTERES, ik werd direkt bezocht, en kon zo opgenomen worden, in
mijn geval mocht ik direkt wel op de gesloten afdeling, ik had slaaponthouding
door de dreigementen, ze waren erg vriendelijk voor mij op dat moment. In 1 van
de dreigementen stond dat ik aan m'n nieren moest denken, ik durfde niet meer
te eten, ook al omdat de politie mij steeds opwachte bij snackbar en winkel,
terwijl ik toch naar andere winkels ging dan normaal, ik dacht toen nog niet
aan GSM peiling, toets eens *#06# met dat nummer kan ook een particulier via de
computer iemand volgen zelfs. God wat was ik bang voor de politie, het noodlot
wilde dat ik toen in goed vertrouwen met de mensen van de Westeres praatte. Ik
bleef nog wel gewoon af en toe werken.

Mijn laatse werkdag voor PHILIPS ALMELO. We kregen opdracht alle werknemers van
Philips in Nederland te voorzien van nieuwe bedrijfsinformatie. Ik ben toen zo
dom geweest om te gaan solliciteren bij Philips op de DEADLINE dag bij mevrouw
van Harten, ze waren erg vriendelijk. Marrechaussee Maarten de Groot was opeens
weer vriendelijk, en hielp me opeens weer om de zaken zoals hij het zei op een
rijtje te krijgen, hij zei zelfs 'als dit voorbij is mag je weer gewoon aan de
slag.' Hij vroeg nog wel dingen waarvan ik dacht hoe kan hij dat weten als hij
geen Universitaire opleiding heeft gehad. Een paar dagen later kwamen ze me bij
de westeres voor weer opzoeken, de politie is daar aan de overkant, ze
vertelden me 'het is dus niet de bedoeling dat jij ooit nog werkt.' Ik begreep
het niet, en ik deed een belofte, 'er is 1 ding wat jullie nog niet hebben, ik
ben bereid om het u te geven, u zal er veel mee kunnen verdienen, de voorwaarde
is dat u me met rust laat.' God had ik toch maar nooit die vervloekte opleiding
van de UT gehad, ik moest steeds bewijzen dat ik nog meer kon leveren zodat
Meno en zijn werknemers nog meer uit me konden persen. Op dat moment moest ik
denken aan die arme man die overleden was op de dag dat hij het contract
tekende.