Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Diebsteigle

9 views
Skip to first unread message

Matthias Kohrs

unread,
Apr 7, 2013, 11:39:52 AM4/7/13
to
Hallole!

In de.soc.senioren will oiner wisse was a "Diebsteigle" isch. I hann koi
Ahnung. Wois oiner meh?

A Schtroß in Reutlenga, hot scho oiner ergoogelt. Aber des hilft ned
recht weiter.

Grüssle vom Matthias

Hartmut Schiszler

unread,
Apr 7, 2013, 12:26:02 PM4/7/13
to
Am 07.04.2013 17:39, schrieb Matthias Kohrs:
> Hallole!
>
> In de.soc.senioren will oiner wisse was a "Diebsteigle" isch. I hann koi
> Ahnung. Wois oiner meh?
>
> A Schtroᅵ in Reutlenga, hot scho oiner ergoogelt. Aber des hilft ned
> recht weiter.

Also mir seid guhgl do au dees:

http://www.sulz-holzhausen.de/flurnamen/index.html

Evenduell muschd do links uf Diebsteigle ganga.

--
Griᅵᅵle dr Hardy

Dacia Logan MCV LPG derzeit 8Mm

Christoph Gartmann

unread,
Apr 7, 2013, 4:40:36 PM4/7/13
to
In article <asdia9...@mid.individual.net>, Matthias Kohrs
<Matthias.Kohrs@t�

>In de.soc.senioren will oiner wisse was a "Diebsteigle" isch. I hann koi
>Ahnung. Wois oiner meh?

A "Steige" isch a halbhohe Holzkischte, no isch a "Steigle" a kloine Kischte.
Aber a "Diebsteigle" kenn i au it.
I kenn no a "Stoiga", des isch an Weg wo an steil bergauf goht. No kennt's au
no a kloine Stoiga sei.

Viel Griess
Christoph Gartmann

--
Max-Planck-Institut fuer Phone : +49-761-5108-464 Fax: -80464
Immunbiologie und Epigenetik
Postfach 1169 Internet: gartmann@immunbio dot mpg dot de
D-79011 Freiburg, Germany
http://www.immunbio.mpg.de/home/menue.html

Matthias Kohrs

unread,
Apr 7, 2013, 4:51:27 PM4/7/13
to
Am 07.04.2013 18:26, schrieb Hartmut Schiszler:
> Am 07.04.2013 17:39, schrieb Matthias Kohrs:
>> Hallole!
>>
>> In de.soc.senioren will oiner wisse was a "Diebsteigle" isch. I hann koi
>> Ahnung. Wois oiner meh?
>>
>> A Schtroᅵ in Reutlenga, hot scho oiner ergoogelt. Aber des hilft ned
>> recht weiter.
>
> Also mir seid guhgl do au dees:
>
> http://www.sulz-holzhausen.de/flurnamen/index.html
>
> Evenduell muschd do links uf Diebsteigle ganga.

I hans weitergleitet, dr Empfᅵnger sagt danke.

I au.

CYA! Matthias

Jürgen Dollinger

unread,
Apr 11, 2013, 3:56:26 PM4/11/13
to
Christoph Gartmann <gart...@nonsense.immunbio.mpg.de> wrote:
> A "Steige" isch a halbhohe Holzkischte, no isch a "Steigle" a kloine Kischte.
> Aber a "Diebsteigle" kenn i au it.
> I kenn no a "Stoiga", des isch an Weg wo an steil bergauf goht. No kennt's au
> no a kloine Stoiga sei.

Dees mit der Schreibweis isch jo em schwaebische emmer problematisch. En
Biberach gibts a schteile Schtross die wird "Hardsteigstrasse"
gschriebe, sage duat ma halt d Hardschdoig.

Die allwissende Muellhalde moint zom Thema Steige onder anderem
* eine steile Fahrstraᅵe, siehe Steige (Weg)
* eine flache Kiste aus Holz oder Pappe fᅵr den Transport von Obst
oder Gemᅵse, siehe Steige (Behᅵlter)

--
J. Dollinger Uni Ulm | zeitnot@irc | http://zeitnot.home.pages.de
What did you do to the cat? It looks half-dead. -Schroedinger's wife
0 new messages