Google Adsense Reklam nece seçmeli?

Perviz Haciyev

to Adsense Azərbaycan
Google Adsense'den istifade eden birçoxlari saytda
yerleşdirebildikleri maximum reklami yerleşdirirler , meselen Google
Adsense Qaydalari 3 dene reklami eyni sehifede yerleşdirmeye icaze
verirse, bir çox webmaster 3 en böyük reklami yerleşdirir.(728 x
90,160 x 600,300 x 250 ve s.), Böyük Reklamdaki linklerin Tiqlama
başına ödenen miqdar az olur, 0,001-0,005. Tövsiyem Reklamlardan en az
ve en effektif olani saytin en effektiv yerine qoymaq,
meselen: Boxca.com saytinda evvel 2 dene 728*90 ölçülerinde reklam
işledirdim, sonra 1 e endirdim , bu endirme ile qazanc biraz artdı,
son olaraq Boxca.com da reklami tek kiçik bir reklama endirdim buyurun
baxın:
http://www.boxca.com/3tepvtqnx388/adsense-game-screenshot.png.html
Tiqlama başına 0,2 - 0,4 vermeye başladı:

Burdan elde etdiklerimiz
1. Az reklam, Temiz sayt
2. Daha Çox Qazanc

Adsense haqqında sizde yazın.
Uğurlar

aflatunus

to adsense-a...@googlegroups.com
Maraxlı melumatdi..
Hem sayt istifadecileri az narahat olur, hem sayt sahibi daha cox qazanir.. Bundan daha yaxshi ne ola biler?! :D
Teshekkurler Perviz.

Perviz Haciyev

to Adsense Azərbaycan
P.S. Yuxarda yazdığım 0,001-0,005 yerine bu olmalıdlr 0,01-0,05 $