Politik yg bosan

best ball

to ada2aje
bosan ler baca surat khabar n internet skang...suma pasal politik...apa ada pada anwar?apa ada pada najib?apa ada pada BN? apa ada pada PR?
skang ne kat universiti pun main politik...boring ler...xleh ke suma berdamai??ce la pembangkang tu fight utk hapuskan cukai pendapatan ke..hapus tol ke...
hapus cukai 6% ke baru la best...slamat gak duit aku yg xfemes ne..ne asik2 pasal orang2 tertentu je...tegakkan keadilan utk satu org je...tu pun sbb dia femes...kalo x...xda org kesah pun..pastu ajak gulingkan kerajaan macam kat negara2 lain tu...last2 US plak yg masuk campur...US siap letak agent2 dia..aaiiissshhhh....yg dikejar xdapat yg dikendong berciciran....nak tukar kerajaan xyah nak membrontak mcm tu sgt..

t piliharaya tu ha pilih je...aku pun tgh tggu pilihanraya tu..nak undi n  tgok ape sapa yg menang..
masa tu kompom 2 2 datang terhegeh2 kat umah tny masalah...masa tu lah baru 2 2 nak hulurkan bantuan...
masa tu lah nak bg duit blanje..bak kata kawan aku yg kg jauh2 tu..."kaya la aku bulan ne...kompom dapat byk duit dari si polan...polan..tp aku x ngundi pun..sbb 2 2 parti xlayak.."
yg lagi sorg plak xnak pilih parti BN " sbb t raya safe bajet sbb xbyk byr tol...lagi pun biar le aku bukan dok kg pun..." yg lagi sorg pilih PR "sbb mak yg suh kalo x t masuk neraka.."yg lagi sorang pilih BN" sbb mengenang jasa UMNO ms b4 merdeka tu.." yg lg sorg"dh mmg dari kecik bapak aku sokong BN.." masa tu hilang trus matlamat nak tukar kerajaan ke hape ke..aneh kan...adakah hanya org2 yg bersorak n berkumpul tu aje yg beria nak tukar kerajaan..yg tukang tengok ne xpernah rase nak tukar pun..cuma sronok sbb t leh dpt tgok "wayang" free...t leh masuk keje lambat sbb jalan jem..

nape lah ek melayu2 ne x bersatu?? ce lupakan dendam2 lama tu...ce dok semeja bincang pasal masalah rakyat yg dh terbeban dgn pelbagai masalah...
bukan dok meja asing2 then cerita pasal si polan...polan dan polan...

POLITIK Malaysia skang ni byk tertumpu pada cr untuk menyerang PERIBADI pemimpin 2 2 parti...bukannye ada kelebihan pada RAKYAT pun..

HANTUKACAK

to ada...@googlegroups.com
ye lah...nak buat macam mana... dah media yg berat sebelah...
pr buat buku jingga... media citer lainn...
lepas tu plak media pun sibuk dgr video seks ngan liwat segala bagai...

sebagai manusia biasa... mmg lah org akan pertahankan diri..apa lagi yg dituduh adalah ketua mereka... tak kira la pr atau bn ... dan yg menjadi masalah..mereka memerlukan rakyat untuk menjadi saksi...

yg memainkan peranan sampai kita meluat nie media... kalau derang nak bergaduh sampai hal mak bapak derang pun...kalau media tak sibuk asik nak tunjuk je..kiter pun tak heran.

pokok pangkal... kalau kita nak undi sesuatu parti pun..kita fikir dgn waras lah apa yg kita nak... peduliklah dier nak bom pompuan sampai hancur ke... nak liwat punkoq sapa ka... nak buat seks ngan mana mana org ka... yg penting.... apa yg kite nak dari derang dan sejauh mana mereka akan beri kebaikan atau kemudahan tuk kita.

dier nak buat untung bapak  juta ke..nak buat dosa ke..tu dier jawap la sendiri.

my 2000cent opinion.

2011/3/26 best ball <bestb...@gmail.com>

To disable reply mail/conversation/chat on one topic, follow tutorial at:
http://groups.google.com/group/ada2aje/web/disable-reply-mail-in-group
For Gmail user you can use "m" button on keyboard to mute chat/conversation
Panduan meminta/request lagu: http://groups.google.com/group/ada2aje/web/prosedur-meminta-request-lagu

--
antu has spoken
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Sazlan Samat

to ada...@googlegroups.com
Mmg bosan..pastu lg tensen tgk org bergado pasai politik ni..x pasai2
wat dosa free..peliwat la pembunuh la mcm xde org yg baik je kt mesia
ni nk dijdkan pemimpin..patutnye org2 tua ni sume kene pakse
berundur..obselete dah..kt tempat aku keje ni ade golongan yg bebetoi
fanatik sampai jiran 10 taun da x bertego sape..tu dosa tu sape nk
tanggung tu?lg tensen buka email memane group sume nk cite
politik..nasib baik group ni byk menyimpang..kalo byk bergado lg
tensen..huhu

--
Sent from my mobile device

HANTUKACAK

to ada...@googlegroups.com
si kalao bergado pun pasal ari kamis je lah....

Pak Mus

to ada...@googlegroups.com
nak pilihanraya dah ni ball..
masing2 nak naik kan rating la..
mcm biasa, time ni lah "wakil rakyat" akan dtg tunjuk muka, nak tanya apa lagi yg nak..
sebelum ni sibuk agaknya miting sana sini..projek pun byk nak kena selenggarakan (agaknya la)...

Tanggungjawab kita yg utama ialah mendaftar sebagai pengundi.. Byk org, terutama generasi muda yg x mendaftar kerana selalu anggap pilihanraya tak telus, tipu sana, tipu sini.. Itu di luar bidang kuasa kita, kecuali kalau kita duduk kerusi Pengerusi SPR tu lah..
Penting utk kita mendaftar kerana calon akan dipilih berdasarkan ratio penduduk (selalunya..)..senang kata, kalau majoriti Melayu, calonnya Melayu la..Kalau Cina, maka calonnya Cina la & seterusnya..

Nak pilih sapa, terpulang kpd masing2 punya pandangan.. Ada yg pilih kerana parti, ada yg pilih kerana kwn2, ada yg pilih kerana calon... Atas masing2 punya pandangan.. Mengundi tu hak kita, kita yg pilih sapa yg nak dijadikan pemimpin kita..Kalau kita pilih pemimpin yg korup, korupla jd nya masyarakat kita, kalau kita pilih pemimpin yg adil, insyaAllah, baguslah masyarakat kita,.. tapi kalau mula2nya pemimpin tu bagus, kemudian bila dah naik, jd x bagus, itu bukan salah kita.. janganlah kita pilih org mcm tu lagi...

Baca cerita paper dgn internet tu, utk rujukan sahajala, dah x tau mana yg betul, mana yg salah.. Kecuali kalau kita mmg ada bukti sahih, ok lah utk kita jatuhkan hukuman, tapi kalau berdasarkan cerita atas cerita, dgr dari kedai kopi, internet, paper.. rasanya tak kemana kita ni..

Susah2 sgt, nanti bila nak pilih, solat Istikharah, sapa pemimpin yg patut kita pilih!!

[...]

...there's a new MPV in town, "EXOROHA"

mel

to ada...@googlegroups.com
sokong lan,baru td dr penang-kl bincang dgn boss.. patutnya DSAI berundur la.. cukup2la tu org nak tuduh dia mcm2.. the best way is berundur.. malaysia ni sbnrnyer perlu org baru dlm politik tak kira kjaan ke pembangkang.. org muda yg mak ayah dia xde sejarah politik. Yg xde nama Tun Razak kat blakang, yg xde nama Hussein On kat blakang, yg xde nama Anwar Ibrahim kat blakang, yg kita perlu org yg fresh...

p/s nak suh Muhammad Faizal Abdul Rahman kang org ingat anak Tunku AbdulRahman pulak!!

2011/3/26 Sazlan Samat <saz...@gmail.com>

--
~mel

Sazlan Samat

to ada...@googlegroups.com
Hehe betul tu mel..pasai bg sy anak2 mantan perdana menteri ni..x
pernah rase hidup susah..mane die nk paham camane org kais pagi makan
pagi kais petang makan petang ni rase..tau2 pas grad je gaji beso..

Faizal

to ada...@googlegroups.com
Jom tubuh Parti Muda Mudi!

2011/3/26 mel <mel...@ada2aje.com>

--
Faizal

Faizal

best ball

to ada...@googlegroups.com
setuju jgak..bkan xda yg bgus kt luar tu..tp sbb xda ~kabel~ maka xdpt
la peluang..tu yg kt tgok kbykan parti2 kat malaysia ne jd parti
sedara mara..

HANTUKACAK

to ada...@googlegroups.com
ko dah tak mude zal..heheeheh

HANTUKACAK

to ada...@googlegroups.com
sebab dia rasa bila dier undur.. macam dier mengalah untuk berjuang
yg baru baru pun sape berani nak naik... masing masing kebanykkan terikat dgn ekonomi...

yg kebanyakkan melayu gaji besau2 ader kampeni...80 peratus mak bapak sume sangkut paut ngan kroni...
tgk calon calon pas yg baru naik pun cukup lah... kene tukar sana sini lah.. sampai pasal cuti sakit pun keluar lah...

parti PR ie baru setahun dua je nak pegang ekonomi pun..walaupun kalau tgk dari segi ekonomi yg dipegang oleh PR meningkat berbanding kerajaan dulu (dapat info dari kawan  kerja di accountancy of malaysia... or something like that) pun org still tak nampak.

bagi antu..kalau DSAI berundur..impak sgt besar... lihat pada selangor pun cukup lah... tak mustahil selangor bakal jatuh semula di tangan BN... dan mungkin juga negara negara lain...

from my earth hour opinion :P

TRUNASUCI Arafat

to ada...@googlegroups.com
Teguran sayan :);

PAS pegang terengganu, 1st dia hapuskan tol kat jambatan sultan mahmud.. depa terus buat, kalaula yg depa kena perjuangkan pun, pasal kuasa b ukan ditangan mereka lagi..

sejarah membuktikan, apa pihak2 PR buat, itu yg govt takut kemampuan tu, terus dia cut duit royalti minyak xmo kasik kat govt terengganu ( masa PAS pegang )...

ball jgnle tuduh terus.. check dulu ek? ehehehe

saya lahir dari Keluarga org politik, lawyer family saya, merangkap kawan baiuk mydad adalah Exco negeri masa zaman PAS dulu, ADUN Wakaf Mempelam is my dua pupu ( still sampai skang masih ADUN, dah a few penggal rasanya :).. dalam keluarga besar kami, ada org besar BN, org besar PAS, so politik permainan kotor pihak BN dah mmg kami tau.. tp hubungan anak beranak dan bisnes kami kuat, takde gaduh pun... My dad himself ahli PAS sejak 1967, berdaftar dengan keahlian dia berbayar sehingga 50 tahun ( bayar siap2 masa dulu2 1967 tu )
 so habis tahun 2017, menantu dia dulu pun org kuat UMNO, takde isu pun...

actually isu ni atas pembuat dasar..

as someone yg banyak tengok, ayat yg saya besa guna "kami tak takut kalah dalam bertanding, kami akan bertanding lagi.. tapi yg kami nampak ada org yg tak pernah kalah tapi takut kalah dan hilang kuasa".. BN tak pernah kalah dah 50tahun lebih, dah terlalu banyak kuasa dan kezaliman serta ketidakadilan berlaku, so kalau kalah dan semua terbongkar, how? masuk ISA? masuk JEL? kena bicara? zaman merdeka dulu takde sorg pun yg kena tangkap ngan British masuk jel, pasal depa pro-British.. simple as that... yg kena tangkap ni semu PKMM, PUTERA, AMCJA dan banyak lagi yg menentang British... so sapa yg berjuang dan sapa talibarut?

cari video Fahmi Reza, 10 Tahun Sebelum Merdeka.. dan anda akan faham, siapa yg berjuang untuk kemerdekaan sampai kena tangkap, ISA, masuk jel dan sapa bersenang2 mengampu British dan dpt kemerdekaan sambil menggunapakai dasar British, meneruskan kezaliman British ( sampai skarang ), menjajah tanah air dan bangsa sendiri sehingga takut kehilangan kuasa pasal depa tak nak dok dibawah, takut dengan bayang2 kezaliman sendiri...

Kita bercakap akan Amerika.. satu manusia dituduh talibarut Amerika.. Anwar la apa la.. aku tak kata Anwar tuh baik ke, jujur sgt ke apa ke.. NO.. tapi kalau kita tgk dan belek sejarah, pemimpin mana yg pi jumpa presiden Amerika masa Afghanistan kena bom? - DR-M .. siap pi jumpa salam lagi masa og Islam tengah kena bom, kena bunuh..

sapa yg pi jumpa bush, condoleeza rice apa semua, dan cuba berbaik2? kluar paper tv apa semua kita seronok dpt pengiktirafan Amerika... so sapa agen? talibarut? pikir2kan...

just pendapat..
2011/3/26 best ball <bestb...@gmail.com>

ce la pembangkang tu fight utk hapuskan cukai pendapatan ke..hapus tol ke...
hapus cukai 6% ke baru la best...

best ball

to ada...@googlegroups.com
aikk..ball xtuduh sapa2 n xlarang nk pilih parti mana2 skang ball cm
bosan+jelek ngan pgai manusia ne..ckp xsupa bikin..pas2 media2 ne wat
ct nak best je..pasal US ball mmg suka cr dorg yg menangguk diair
keruh..tgu peluang utk mnambah kucar kacir ngara org..aishh..bosan le
politik2 ne..kt opis pun ramai bpolitik..

> cari video Fahmi Reza, *10 Tahun Sebelum Merdeka..* dan anda akan faham,

> For Gmail user you can use "m" button on keyboard to mute chat/conversation

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

… tepuk dahi baca ayat last …

:D

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

Ext : 211

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

cakap senang la bos …

ingat org2 atasan tu rela nak wat cam tu selepas bertahun2 pegang kuasa & duit byk?

alim ulama pun ramai yg kena beli .. cakap lebih sikit, ada la habuan yg dapat …

rakyat sendiri pun berapa kerat yg betul2 berani nak hadapi perubahan especially golongan veteran dan juga golongan yg ada kepentingan dgn kerajaan …

mungkin rakyat negara2 luar yg sedang bergolak sekarang ni dah berahun2 hadapi masalah cam kita , mungkin dah mcm2 pendakatan dibuat tapi tak ada jalan penyelesaian jadi sudah2nya jadilah mcm sekarang nie …

harap2 kerajaan Malaysia tak tunggu sampai keadaan mcm tu terjadi baru derang nak tepuk dahi 80x …

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

to ada...@googlegroups.com

betul tu …

PR baru berapa tahun je pegang kuasa .. tu pun bukan semua negeri … apa la salahnya bagi derang masa lagi utk penambahbaikan ..

jgn la compare ngan BN yg dah berpuluh tahun pegang kuasa .. of course derang namapk cam lebih bagus …

tak mustahil PR juga boleh jadi lebih bagus kalau rakyat bagi peluang & bagi lebih byk masa utk PR …

cumanya … mintak sgt la supaya segala skandal yg memalukan & serangn peribadi oleh kedua2 belah pihak dihentikan demi kepentingan Negara & rakyat …

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

to ada...@googlegroups.com
aiseh...bru msuk kje ari ni lah.....malas nk bc pnjang2...apa pun still nk komen lg...

a ah lah..politik skrg bosan lah...

komen2 lain..xdan baca lah..skrol je dlu..

huhu

2011/3/28 Siti Roha Mukhtar <siti...@mastra.com>

[...]

http://ainndz-timefree2.blogspot.com/

HANTUKACAK

to ada...@googlegroups.com
ade betul itu

2011/3/27 TRUNASUCI Arafat <truna...@gmail.com>
For Gmail user you can use "m" button on keyboard to mute chat/conversation
Panduan meminta/request lagu: http://groups.google.com/group/ada2aje/web/prosedur-meminta-request-lagu

Sazlan Samat

to ada...@googlegroups.com
Pade pendapat sy selagi Pas x pegang pakatan PR..selagi tu PR
kalah..sy sebagai pengundi mahukan party melayu untuk menerajui negara
ini..bukan PKR yg jelas2 bukan party melayu tp party campuran..sebab
tu sy harap tok guru hadi cecepat la sedar akan mende ni n step up
ganti DSAI sebagai ketua kt PR..

Pak Mus

to ada...@googlegroups.com
ye lah
sy pun sokong en lan tokeh ikan nye stetmen ni
(leh dapat ikan free x ni..?)

2011/3/28 Sazlan Samat <saz...@gmail.com>

Sazlan Samat

to ada...@googlegroups.com
Aisehmen..politik ikan..

Pak Mus

to ada...@googlegroups.com
huhu

mazlihan othman

to ada...@googlegroups.com
aper laa pakmus nie

2011/3/28 Pak Mus <pak...@ada2aje.com>

--
..:mazlihan:..

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

reply je dulu …

bulan depan baru baca …

pas tu reply lagik ..

huhu …

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

Ext : 211

nadzilatul ain

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

huh … :P

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

Ext : 211

to ada...@googlegroups.com

huhu …

okay je lah … :D

TRUNASUCI Arafat

to ada...@googlegroups.com
saya lebih prefer Tok Guru Nik Aziz :)...

TRUNASUCI Arafat

to ada...@googlegroups.com
ehehe ball..

sori la kalau ayat teroffended, sori banyak2.. ter emo gak masa mereply.. :)

TRUNASUCI Arafat

to ada...@googlegroups.com
KakLong;

saya sokong

anyway ayat2 yg kita biasa dengar "kalau PR menang negara akan huruhara" dicanang...

yg kita tgk negeri2 yg PR menang, alhamdulillah takde, tapi yg dok buat pelik2 kes kepala lembu, tunjuk perasaan kat KOMTAR dan lain2, dibuat oleh pihak BN...

ayat huruhara depa tuh tak releven, ianya hanya spekulasi, "AKAN.."

tapi kalau ayat, "selagi BN menang, minyak dan barang2 lain akan naik harga", rakyat akan dicekik dengan cukai dan lain2, itu mmg SEDANG BERLAKU dan SENTIASA BERLAKU.. so pikirkan.. yg mana agak2 spekulasi dan yg mana sejarah, dan terang2 berlaku depan mata.. kita masih nak pangkah lagi? yg lg best, lepas menang PRK, terus minyak naik harga!! hadiah buat rakyat yg ditipu sejak dulu, kini, selamanya...

:)

[...]

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

sejutu .. ;)

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

to ada...@googlegroups.com

kalau PR menang … konco2 BN lah yg sebenarnya akan menghuru harakan negara …

drang nie mana boleh terima kekalahan …

kalau tak, tak kan la segala tilam & bulu jadi tajuk berita …

demi utk memastikan kemenangan di next PRK la tu …J

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

to ada...@googlegroups.com
sabtu ari tu..g meeting PIBG kat sek men sains tuanku jaafar..dirasmikan oleh isa samad..huh...berkisar politik je ucapan dia..pastu..asik dok perli anwar..

de satu ayat dia yg mmg rs nk tampar je isa samad tu..

" kita bg kemudahan..kita bg itu..bagi ini...utk anak2....dri saper,..?bkn ke kerajaan..??bkn ke bn..??umno dah bnyk membantu...dah bnyk berkorban tuk rakyat...sediakan kemudahan tiu..kemudahan ini..hmm...xpikir diorg ni..pastu bodoh p undi pembangkang..org mcm ni yg kita kena skolahkan"

pastu....abis sume org dlm dewan gelak...rs cam nk cili2 je org yg gelak tu..

mmg mcm bodoh je stetment dia.....sedar x dia..lau kerajaan tu PAS pun..mesti akan buat bnda sm..mesti lah akan buat itu dan buat ini utk rakyat...lgpun, bantuan tu sume...duit rakyat.... ..bukan duit BN...bukan duit UMNO...mmg kecik besar kecik besar je tgk dia berucap ari tu....

xsedar diri...idup pun hmpir2 kena buang..tu nsib baik lah dpt jd pengerusi felda...bengong...!

HANTUKACAK

to ada...@googlegroups.com
tgk muka isa samad pun meluat dah

2011/3/28 nadzilatul ain <nadzil...@ada2aje.com>

mazlihan othman

to ada...@googlegroups.com
dia ingat  banyak sangat kot duit BN

2011/3/28 HANTUKACAK <hantu...@gmail.com>

--
..:mazlihan:..

HANTUKACAK

to ada...@googlegroups.com
mmg byk

nadzilatul ain

to ada...@googlegroups.com
dia siap ckap..lau toreh tgn dia..badan dia...kuar darah tu....de logo dacing je...

mcm bodoh je stetment dia....!

2011/3/28 mazlihan othman <mazl...@gmail.com>

--
http://ainndz-timefree2.blogspot.com/

HANTUKACAK

to ada...@googlegroups.com
tu yg org ketawa..ketawakan dier

mazlihan othman

to ada...@googlegroups.com
xder saper yg toreh ker masa tu

2011/3/28 nadzilatul ain <nadzil...@ada2aje.com>

--
..:mazlihan:..

nadzilatul ain

to ada...@googlegroups.com
xtau lah....rs nak cili2 je...

2011/3/28 HANTUKACAK <hantu...@gmail.com>

--
http://ainndz-timefree2.blogspot.com/

nadzilatul ain

to ada...@googlegroups.com
ain mmg rs nk toreh sgt dah..tp, sib bik lah org rmi..segan plak rs..huhuhu

2011/3/28 mazlihan othman <mazl...@gmail.com>

--
http://ainndz-timefree2.blogspot.com/

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

cam katak ..

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

org ameno ni tak sedar duit tu sume duit rakyat .. siapa menang pilihanraya, duit tu dia la yg pegang amanahnya …

dam cam bengong gak derang nih .. ingat kalau kalah derang leh kaut sume duit tu masuk poket masing2 ke .. budusss …

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

Ext : 211

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

bodoh tahap 7 petala langit tu … tak sedar diri lansung … :P

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

Ext : 211

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

sya masih lam tahanan ..

b/p mamat yg toreh muka kawan ari tu

:D

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

Ext : 211

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

huhu .. lau tak esoknya kluar citer lam paper lah … :D

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

ain mmg rs nk toreh sgt dah..tp, sib bik lah org rmi..segan plak rs..huhuhu

mazlihan othman

HANTUKACAK

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

duit projek dah sah2 la masuk poket masing2 … berapa kerat yg sanggup kluar duit sendiri utk pembanguna negara & rakyat …

tak ke guna duit hasil cukai yg kutip dari rakyat gak? .. tu pun diam2 balun wat mcm rete sendiri … :P

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

Ext : 211

HANTUKACAK

mazlihan othman

nadzilatul ain

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

yg 6% tu ke?

huhu …

TRUNASUCI Arafat

to ada...@googlegroups.com
Betul KakLong;

Tgk je apa jd kat Thailand, penyokong "baju Merah" tuh adalah dr golongan yg korup pastuh kalah.. depa la yg buat huruhara manjang!!

sama je kat malaysia ni kalau BN kalah nanti.. tak kalah pun depa gak yg sibuk nak wat keadaan jd camtu supaya rakyat takut.. hantar SB wat kacau la apa la..

From: ada...@googlegroups.com [mailto:ada...@googlegroups.com] On Behalf Of HANTUKACAK

best ball

to ada...@googlegroups.com
SB tu hape?

b/p
ain

HANTUKACAK

to ada...@googlegroups.com
Super bestBall

2011/3/29 best ball <bestb...@gmail.com>

nadzilatul ain

to ada...@googlegroups.com
huhuhu..bru nk tny..memahami sungguh....

2011/3/29 best ball <bestb...@gmail.com>

--
http://ainndz-timefree2.blogspot.com/

Pak Mus

to ada...@googlegroups.com
mcm superbus lak

2011/3/29 HANTUKACAK <hantu...@gmail.com>

--
...there's a new MPV in town, "EXOROHA"

Siti Roha Mukhtar

to ada...@googlegroups.com

Regards

Siti Roha Mukhtar

(Purchasing Department)

On 3/28/11, HANTUKACAK <hantu...@gmail.com> wrote:
> [...]

For Gmail user you can use "m" button on keyboard to mute chat/conversation

Hani Fadhlina Abdul Rahman

Hani Fadhlina Abdul Rahman

to ada...@googlegroups.com
Sekarang sekolah pun dipolitikkan ... Mesyuarat PIBG sekolah awat tak jemput adun kawasan atau wakil Parlimen ... Jemput ntah sape2 ... Bubuh jawatan Wakil Kawasan Gombak ... Hampehhh ... Kat Gombak Setia nie pun haaa hal tanah yang dah berpuluh-puluh tahun tak selesai, PR memerintah 3 tahun jer terus selesai turun lah harga tanah sekaki ... Nak dapat pree payah pulak ... Berduyun jer oran2 BN sain borang tanah tu ... Agak2 lah kan kalau BN yg memerintah tah tahun bila selesai ... Tak pun yg ahli UMNo jer dapat ... Hmmm ... Tu pun masih ada yg tak nampak ...

nadzilatul ain

to ada...@googlegroups.com
yelah....ms jmput isa samad pun..ain mula lah musykil..sbb isa samad tu adun bagan pinang..tp, naper jmput dia kat kwsn kuala pilah....
rupanya..psl de half student situ anak peneroka felda....huhuhu...rupanya nk minta sumbangan...

huhu

errrr...tajuk akhbar tu grand sgt...PEGAWAI KERAJAAN...lau kakitangan kerajaan baru ngam..hihihihi..
--
http://ainndz-timefree2.blogspot.com/

mazlihan othman

to ada...@googlegroups.com