Ubuntu Release Party 8.04

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn
Salut,
Dupa cum unii dintre voi deja ati aflat Grupul pentru Software
Liber Cluj-Napoca organizeaza o "petrecere" cu ocazia lansarii Ubuntu
8.04. Intre timp s-a mai anuntat Bucurestiul si asteptam raspunsuri de
la Brasov si Iasi.

Ce presupune?
Pai o scurta prezentare si o intalnire a membrilor comunitatii intr-
un cadru mai putin formal ca sa schimbe pareri sa se cunoasca...

Eu sunt nasaudean si am fost intrebat de Adi(organizatorul din Cluj)
daca nu se poate face asa ceva si in BN. Daca sunteti de acord puteti
sa imi scrieti un mail sau pe grup si intr-un weekend cand ma intorc
din Cluj putem povesti.

PS: sunteti invitati si la Cluj :)

Mai multe informatii:
www.softwareliber.ro
www.ubuntu.ro

Andi

to LUG...@googlegroups.com
Te contactez pe mail in cursul zilei de luni si vedem cum stabilim o intalnire cabd ai timp. Numai bine.

2008/4/19 Rus-Rebreanu Alin-Florin <NetB...@gmail.com>:

--
Never underestimate stupid people in large groups

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
Am vorbit cu Andi pe mail si se pare ca vom avea un Ubuntu Release
Party la Bistrita.
Din cate am vazut o legatura catre adresa grupului apare pe site-ul
Inspectoratului Scolar Judetean BN si ma gandesc ca ar putea fi ceva
cadre didactice si/sau elevi pe aceasta lista de discutii. De aia am o
rugaminte: sa promovati evenimentul in randul elevilor de liceu.

I-am zis si la Andi unul din scopurile evenimentului este promovarea
filosofiei FOSS in cadrul elevilor de liceu de asemenea si incurajarea
acestora sa contribuie (in principal traduceri si programare). Ar fi
bine daca nu chiar ideal folosirea de software liber in invatamant
astfel absolventii nu vor fi dependenti de un anumit producator. Dar
mai multe despre asta in cadrul prezentarii.

Cine simte ca poate sa contribuie cumva sa nu ezite sa ma contacteze.
Spor

--
Read the Bible. We need more atheists.

melian cristi

to LUG...@googlegroups.com
Ma bucur sa aud ca va fi un Ubuntu Release Party la Bistrita si mai ales " si/sau elevi ", fiind si eu elev. Suntem in clasa 4 elevi care utilizam linux de mai bine de vreo 2 ani ( la inceput openSuse, de aprox un an Ubuntu)  , asta datorita domului profesor Candale Silviu care ne-a initiat. Am vorbit cu restul colegilor despre acest posibil eveniment si au fost incantati si dornici de a lua parte la actiune. Deci la partea cu promovarea as putea sa ma ocup eu, doar as dori sa aflu mai multe detalii ( un nr aprox al invitatiilor etc.. ).

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
Eu unul nu m-am gandit la un numar anume si nu se pune problema de
invitatii. O sa fim atati cati o sa vina asta in sensul in care o sa
incapem in sala pe care o sa o avem. Momentan astept sa vad ce zice
Andi de sala. O sa vorbeasca la Liviu si daca primim aprobare cel mai
probabil acolo o sa tinem evenimentul.

Ca promovare, pentru moment am sa te rog sa iti inviti colegii sa se
inscrie pe grup si sa ia parte activ la discutile care au loc.
Impreuna o sa hotaram si data, dar mai intai sa ne vedem cu sala.

Ma bucur de fiecare data cand aud de profesori care mai au interesul
si promoveaza FOSS printre elevi. Incet incet creste comunitatea si nu
se poate trece cu vederea importanta softwareului liber in educatie.
Dar mai multe pe tema asta si la prezentare ;)

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn
Datorita lui Andi avem parte si de sala si de promovare. Am decis cu
el sa facem in data de 9mai ca sa avem timp pentru promovarea
evenimentului atat in media locala cat si in mediul educational.
Locatia este citez: ".cu sala am 2 variante : sala festiva d ela liviu
sau sala de la babes...de la apollo...am inteles ca ultima e dotata
multimedia cu ecrane + priectoare".

In principiu trebuie doar sa hotaram si sala da ceva tot avem. Are
cineva ceva obiectii serioase cu privire la data sau locatie?

Multumim Andi

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn
Era sa uitam de ora. Am decis sa fie ora 17 ca sa fie gata cu orele si
elevi si profesorii si studentii, asa nu rateaza nimeni evenimentul.
Obiectii?

Andi

to LUG-Bn
Pe scurt: data organizarii 9 mai (vineri) , ora :17 , locatie:
Apollo . Avand in vedere ca trebuie realizat si un afis care sa anunte
marele eveniment va rog sa va spuneti parerea legata de datele
mentionate.

Numai bine.

Andi

to LUG-Bn

Variante locatie :
1) Apollo
2) Colegiul National "Liviu Rebreanu" Bistrita - sala festiva

Va rog sa alegeti una din ele. La finalul acestei zile va fi postata
locatia aleasa.

Numai bine.

Omega Negru

to LUG-Bn
Salut tuturor
Parerea mea : atata timp cat locatia Apolo nu e in mijlocul
"matahalelor", merg pe varianta Apolo :)

Sala

to LUG-Bn
Parerea mea e ca oriunde s-ar tine e ok, atata timp cat e incapator,
si toata
lumea vede ce se intampla. Iar in legatura cu ce va fi acolo am o
intrebare.
O sa fie o prezentare tipica unde vine cineva si vorbeste pana ii
adoarme chiar
si pe cei mai infocati fanii ubuntu sau ceva mai inovator si
interactiv? Vom instala
atunci un ubuntu 8.04 sa vedem cum se comporta si ce chestii noi are?

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn
Pai eu sper pentru inceput sa putem interactiona mai bine pe grup ca
sa stiu ce vreti sa facem.
Eu unul nu vreau sa va plictisesc dar daca tot ne strangem si o sa fie
prezente si cadre didactice as vrea sa discutam un pic de importanta
FOSS in educatie si cum puteti contribui (ca subiect asta mi se pare
cel mai interesant). Nu de alta dar am vazut ca este interes destul de
mare la noi in judet atat in randul elevilor cat si al profesorilor.
Apoi o sa va prezint Ubuntu 8.04/Kiwi 8.04 si dupa discutii libere,
dupa care nelipsita iesire la o bere/suc.

Daca cineva vrea sa prezinte ceva anume ar putea sa se anunte, oricum
prezentarile o sa fie interactive, adica eu o sa incerc, sper sa ma
ajutati. Putem face si un LiveInstall pe fundalul prezentarii ca nu
dureaza mai mult de 25 min pe o configuratie decenta.

Stai linistit, nu o sa ne intindem tare.

PS:pana atunci poti invita lume pe grup si asteptam pareri

florin.bunau

to LUG-Bn
Salut :)
New to this group interesanta initiativa de comunitate GNU\Linux
\OpenSource din Bistrita.

Intr-un fel alegere ok, de strangere relativa a comunitatii. Sincer eu
nu am fost lasat masca de ce aduce nou Ubuntu 8.04
Inafara de faptul ca e LTS are cateva imbunatatiri de securitate la
memorie, primii 64KB de system memory nu mai sunt acesibili, Position
Independent Executables (PIE) si verificari aditionale ca /dev/mem
si /dev/kmem ca sa previna rootkituri
si introducerea virtualizarii out of the box cu KVM.
Ah si noul kernel 2.6.24 :D. asta da intradevar, da oricum nu are asa
mare legatura cu Ubuntu in sine, e cam separat de distributie.

Pulse Audio nu ma incanta si GNOME 2.22 si mai stiu io ce tweakuri de
interfata , usabilitate si alti clienti default pt. alte protocoale la
fel.

Nu e un eveniment breath-taking lansarea 8.04 in opinia mea, incat sa
dam o petrecere :). Oricum, am inteles ca nu asta e defapt scopul si
evenimentul e folosit mai mult pt. strangerea comunitatii, oricum eu
am sa incerc sa vin.

Si votez sala festiva de la Liviu. (Nu ca ar fi mai aproape de mine,
dar fresupun ca e mai free?, daca tot suntem la free software)
Nu cunosc sala de la Apollo dar nu trebuie inchiriata sau ceva de
genul asta?

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
Na ca tot veni vorba si eu is utilizator de Debian. Dupa cum ai zis si
tu folosim ca pretext un eveniment care se tine in alte orase din tara
ca sa strangem un pic randurile comunitatii. Vreau sa ne cunoastem mai
bine intre noi si sa vedem ce putem face sa contribuim mai bine prin
intermediul Lug-BN la fenomenul FOSS fie ca prin asta se intelege
Ubuntu sau orice proiect GNU. Din ce aud in liceele din BN exista
interes poate mai mult ca in alte parti si asta imi spune mie ca
exista potential. Asa ca din ce am invatat de la comunitatea din Cluj
(CJLUG si GSL) vreau sa punem in practica si aici. Te invit sa
vizitezi www.softwareliber.ro la sectiunea tech talks vezi daca iti
place ceva, eu nu prea in BN da cunosc cativa elevi cu potential dar
care nu sunt deloc organizati sau nu fac parte din LUG. De aia sper ca
noi astia care pretindem ca avem ceva "experienta" sa formam un nucleu
la care acesti "copii" sa adere.

Apreciez multe lucruri din comunitatea Ubuntu si consider ca e
mijlocul cel mai bun de a promova software-ul liber la ora actuala in
Romania. N-am pretins niciodata ca Ubuntu 8.04 vine cu chestii
"breath-taking". Cel mai probabil prezentarea nu o sa contina chestii
atat de tehnice incat sa plictiseasca utilizatorii incepatori, eu
vreau sa le trezesc interesul nu sa ii speriu. Pentru povesti in
legatura cu una alta o sa avem discutii libere sau povestea la
bere/suc.

Sper sa poti veni.
Spor,
Alin

Andi

to LUG-Bn
Eu voi astepta si in noaptea asta parerile voastre , ca oricum am meci
de hochei de la 2 am ( playoff-urile la Cupa Stanley :D) si mai am si
ceva de terminat. Dupa cum am zis, teoretic daca am face la Apollo am
avea si reply de la unii studenti. Sala de acolo are o capacitate de
100 locuri (super suficiente). Pe de alta parte nici varianta cu sala
festiva de la Liviu nu suna rau (e mai mare, dar asta e). Dupa cum am
zis, ma voi ocupa eu de partea de promovare/organizare. Se pare ca voi
face rost si de ceva consumabile pentru o pauza de cafea (rezolv
partea de cafele+nicotina) . Tot ce am nevoie in momentul asta de la
voi este sa va spuneti parerea despre manifestare. Dupa aia ne ducem
la bere si discutam. Daca aveti propuneri/idei de promovare/
comentarii, va stau la dispozitie. Haideti sa decidem asupra locatiei
si apoi va fi mai simplu.

Numai bine.

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
Care sala e mai bine pozitionata? Ma gandesc pentru cei ce nu sunt din
Bistrita. Si daca nu apare un val de pareri in seara asta, care sala
este default? In legatura cu promovarea, am ramas fara cuvinte ai cam
facut tot de unu singur (nu ma plang :D).

Din "sursele" mele (elevi de liceu) se stie de eveniment in Liviu.O sa
facem cumva de indata ce aflam data si locatia sa punem niste afise
cam in fiecare liceu. Aici o sa avem nevoie de elevi sau profesori.
Apoi din experienta personala cea mai buna metoda de promovare e sa
dai vorba mai departe :)

Eu tot astept un feedback mai sustinut din partea celor care doresc sa
participe.

Andi

to LUG...@googlegroups.com

Din punct de vedere al target-ului caruia i se adreseaza prezentarea, la Liviu ar fi mai normal sa o facem. Maine ma deplasez acolo si dau o privire mai atenta. Am discutat si cu colegul de acolo si avem suport.  Asta fiind spune, eu votez pt. Liviu. Mai astept pareri.

Numai bine.

Gyorgy Elod

to LUG...@googlegroups.com
parerea mea: la CNLR ar fi ok, ca va dau acces si la compuri, eventual in sala 44, oricum majoritatea sistemelor din CNLR au dual SO: Wingoz si Ubuntu (aka Umbutu :P).
si se poate face si proiectie in sala 44, ca am incapea... parerea mea, care este. Sunt 22 compuri in sala 44, dispuse pe lateralele salii, am scoate bancile din sala, sa se incapa, scaune sunt destule, eu zic ca ar fi ideal sa facem si un pic de practica daca tot ne adunam... exemplu concret, nu ne uitam ca la cinema la proiectie...

Elod.

tzepu

to LUG-Bn
zua buna dragii badii
io inca nu is tare sigur daca o sa vin sau ba
aud de copchii de liceu (nu ca eu as fi prea batran ) dar ma tem sa nu
va incurc
eu unu m-am apucat 'de nebun' de ubuntu de vreo 3 luni si si acuma is
mai prost ca inainte
mie unul mi-ar folosi o intalnire de genul asta (cred ca as gasi
raspuns la o multime de intrebari) dar din pacate nu cred ca va pot da
cateceva in schimb (si ma refer la ajutor cu promovarea, samd)(adica o
sa fiu un fel de ghimpe in coaste care o sa puna cu nesimtire o
multime de intrebari)
problema mea e urmatoarea: va tine sa va descurcati cu un nub (mai
ales cu intrebarile lui)? si fara sa va incurcati prea tare in ce
proiecte aveti?
sau imi vad de treaba si ii stresez pe ficiorii de pe forumul ubuntu?
iara daca imi gasasc vreun loc prin peisaj ar fi fain sa va hotarati
odata cacasa stiu si eu unde si cum
numa bine

Andi

to LUG-Bn

Partea de promovare/organizare este acoperita. Vino linistit ca asa ne
mai cunostem si noi :) . Nimeni nu e expert.

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
Buna sa-ti fie inima straine. :)
Pe forum.ubuntu.ro poti stresa comunitatea in continuare asta-i scopul
ei. De asemenea esti invitat si la intalnire sper sa nu am dificultati
in a-ti raspunde la intrebari.

Poate am uitat sa precizez si ar fi fost bine. Vedeti "elevi",
"studenti", "cadre didactice" dar: "Toata lumea e invitata!" si din
cate reusesc sa imi dau seama : "Intrarea e FREE" (not as in freedom
of speech but as in free beer)

melian cristi

to LUG...@googlegroups.com
O sa
facem cumva de indata ce aflam data si locatia sa punem niste afise
cam in fiecare liceu.

Ma ofer la partea cu afisele .. eu si inca vreo 2 colegi de a mei

Andi

to LUG-Bn

In urma discutiilor avute cu voi, precum si a opiniilor exprimate s-a
decis urmatoarele:
1) data organizarii: 9 mai;
2) ora: 17:00;
3) locatia: Colegiul National "Liviu Rebreanu" Bistrita.

Incepem partea de promovare/propagare a evenimentului in licee. Astazi
voi trimite catre informaticieni ceva postere care sa anticipeze
evenimentul. Iau legatura cu profii de info sa popularizeze actiune la
clasa. In momentul cand va fi gata afisul se va incepe si distribuirea
lui. Am rezolvat cu partea care tine de pauza de cafea/racoritoare. In
rest, le luam pe rand si le rezolvam.

Aline, daca ai cum te rog sa treci datele mentionate mai sus pe afis.

Numai bine.

Adi Roiban

to LUG-Bn

On Apr 21, 8:50 pm, "florin.bunau" <florin.bu...@gmail.com> wrote:
> Salut :)
> New to this group interesanta initiativa de comunitate GNU\Linux
> \OpenSource din Bistrita.
[snip]
> [...]
> dar fresupun ca e mai free?, daca tot suntem la free software)
> Nu cunosc sala de la Apollo dar nu trebuie inchiriata sau ceva de

Consider ca nu este nevoie de un eveniment breath-taking pentru a ne
intalni
si a discuta una alta.

Pentru mine cel mai important aspect al acestor intalniri este faptul
ca diverse persoane cu
interese comune se intalnesc si discuta una alta, schimba idei, etc

Succes!

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn
No am adaugat stirea pe www.ubuntu.ro si pe forum. Cu afisele asteptam
pana imi da Adi sursele nu e chiar asa mare graba.

Andi

to LUG...@googlegroups.com

Perfect! Tinem legatura.

Omega Negru

to LUG-Bn
Intr-adevar, vadca ne-am mai inmultat :))
M-am reprofilat : Sunt de'acord cu mersu la Liviu
PS : Multumim D-ului Elod

Gyorgy Elod

to LUG...@googlegroups.com
:D nu trebuie sa-mi multumiti mie, ci colectivului din CNLR ca am fost toti de acord si ni s-a parut o solutie mai optima decat Apollo. Va asteptam.

to LUG-Bn
Ma bag si eu la afise. Incerc si eu un design, si il postez prin
scoala maine.
Daca aveti un afis oficial postati, Il scot pe ala.
Also intrebare : are rost de pus prin oras? Adica m-am mai ocupat de
postari ilegale prin oras, intreb daca are rost
sa mediatizam mai mult., daca ziceti ca da, si plec la lipit.

De la mine din clasa garantez ca o sa venim vreo 5 interesati.

Offtopic, cristi : "metaaaallll"
si offtopic 2 : dau o bere celui care a observat stickerul cu Tux si
imi poate zice locatia lui obvious, ce l-am lipit saptamana trecuta in
scoala.

Andi

to LUG-Bn

Din cate stiu eu va exista un afis oficial al intalnirii. Tocmai de
asta aveam nevoie sa ne hotaram asupra datei+locatiei sa stim ce se se
treaca acolo.
Ceva idei sunt si aici: http://adi.roiban.ro/public/ubuntu4_mic.png .
Alin a promis ca se va ocupa de anunt, iar cand il primesc il
distribui in liceele din judet sa afle lumea. :) Asta nu inseaman ca
daca ai vreo idee nu e binevenita. Oricum parerea mea este sa pastram
acelsi anunt, sa fie ceva unitar, la fel peste tot sa nu se creeze
confuzii pe partea asta.

Numai bine.

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
http://www.softwareliber.ro/poze/?gallery=Promovare%2FAfise&image=ubuntu-8.04-rp.png
cel mai probabil asa o sa arate afisul cu data si locatia schimbate
evident. sper sa primesc diseara codul afisului ca sa il putem
modifica sa nu facem cut-uri urate sau alte solutii de genul.

Sala

to LUG-Bn
Pe langa celelalte chestii la care v-ati gandit voi, ar fi o chestie
super tare
sa le prezentati la cei noi si chestia cu ShipIt. Ca le vine cd
"original" acasa
fara ca ei sa plateasca ceva. Cel putin pe mine acest lucru m-a
minunat foarte
mult cand am auzit prima data. Si in plus m-ar scapa si pe mine de
intrebarea : Cine are
sa imi dea/imprumute un cd de windows?, ca apoi 2 luni sa ii tot
amintesc sa mi-l
returneze.

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn
ShipIT nu mi se pare o chestie esentiala, mai ales in ziua de azi cand
toata lumea dispune de o conexiune la internet mai mult decat
acceptabila. O sa pun pe grup la sectiunea Files svg-ul trimis de Adi,
cei care va pricepeti la genul asta de lucruri va rog sa il editati si
sa ne aratati imaginea rezultata.

florin.bunau

to LUG-Bn
As promised, incercarea mea de afis.
Am uplodat pe grup. Adresa imaginii : http://groups.google.com/group/LUG-bn/web/afis1.png

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
estetic e placut insa nu asta e ideea. trebuie sa luam in considerare un aspect si anume costul unui astfel de afis :)
De aia zic eu sa modifici data locatia si eventual ce nu are legatura cu evenimentul nostru in rest sa lasi afisul neschimbat

florin.bunau

to LUG-Bn

On Apr 22, 8:12 pm, "Rus-Rebreanu Alin-Florin" <netbl...@gmail.com>
wrote:
Nu prea am inteles la ce te referi, cum adica costul ?
Nu aceea e locatia? ce nu are legatura? .. nu inteleg. Detaliaza
putin.
Ah, data am vazut ca am pus gresit 9 mai.

m-am luat dupa postul asta si am gresit :

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn

am modificat eu svg-ul si am uploadat la sectiunea files. ubuntu.png
daca puteti face afise cu ala si mai alb-negru-gri :) sa le puneti
prin scoala ar fi super

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn
pentru cei care au apucat sa il scoata cand l-am anuntat prima data.
am uploadat acum png-ul nou la fel si sursa lui (svg). Am adaugat o
adresa de contact, ce a grupului pentru ca uitasem in primul.

Spor

Andi

to LUG-Bn
Am luat png-ul.....Azi voi face copii dupa el si il trimis in
licee :)

Numai bine.

Andi

to LUG-Bn
Am atasat fisierul ubuntu_2.png . S-a corectat o mica eroare. In loc de "Intrarea" pe fisierul initial parea "Intrearea" .

Numai bine.
ubuntu_2.png

Adi Roiban

to LUG...@googlegroups.com
On 22/04/2008, florin.bunau <florin...@gmail.com> wrote:

> As promised, incercarea mea de afis.
> Am uplodat pe grup. Adresa imaginii : http://groups.google.com/group/LUG-bn/web/afis1.png

Fain afisul!

Singurul comentariu pe care il am este ca textul (cel putin cel din
josul paginii) sa fie pe un fundal contrastant.

Succes!
--
Adi Roiban

Andi

to LUG-Bn

Am pus varianta .svg corectata - ubuntu-8.04-RP_rev2.svg

Numai bine.

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn
No maine ii ziua cea mare. Zicea Andi ca partea tehnica ii rezolvata,
din pacate nu am cd-uri de la Ubuntu dar am ars eu, sper sa fie
suficiente.
In alta ordine de idei, din cauza unor probleme tehnice eu am ramas
fara laptop, s-ar putea sa pot face rost insa nu bag mana in foc. Cine
imi poate pune la dispozitie un laptop cu KDVI instalat are o bere :)

Andi

to LUG...@googlegroups.com
Aduc eu laptop cu KDVI.

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
intre timp am facut si pdf. deci in principiu sa aiba un pdf reader.

Merci fain!

Andi

to LUG-Bn
Nici o problema. Da-mi un telefon maine cand ai timp si vedem cum ne
intalnim. Dupa cum am mai vorbit, eu pana la 13:30 sunt in ISJ (cel
putin pana la 11 nu am timp nici sa respir, apoi e mai lejer). Ne
vedem maine si mergem si la Rebreanu sa punen la punct "arena". Eu o
sa aduc proiector+laptop si cred ca avem si o solutie de back-up. Ne
vedem maine. Numai bine.

On May 8, 11:05 pm, "Rus-Rebreanu Alin-Florin" <netbl...@gmail.com>

Omega Negru

to LUG-Bn
Domnnilor, putem zice "La Multi Ani" Uniunii Europene si un colaps cat
mai placut la intalnirea cu romanii :))
Ne vedem astazi la ora stabilita la Liviu Rebreanu
Success tuturor ! :D

florin.bunau

to LUG-Bn
Have fun, am azi ore de mate nu o sa pot veni, 4 saptamani pana la bac
and all, so nu pot sa nu ma duc.
go GNU\Linux and OS!

Omega Negru

to LUG-Bn
Wok, pentru toti cei care au fost o multumire prietenoasa si un salut
prietenesc ! :D
Acum trebuie sa stabilim o data constanta de intalnire, vreo propunere
cineva ?
Sanatate si success tuturor

Gyorgy Elod

to LUG...@googlegroups.com
Ma bucur ca v-ati simtit bine, stiu ca eu am fost "bad" ca v-am intrerupt discutia inainte de ora 8, dar asta e cu scolile astea, nu putem sta, desi sunt sigur ca s-ar mai fi prelungit mult si bine, la un pahar de vorba :D Multumesc prezentatorilor si colaboratorilor.

Cipri

to LUG-Bn
Reusit party :) chiar foarte reusit, si discutii interesante, cat
despre subiectele prezentate, excelente, a meritat in totalitate.

Gyorgy Elod

to LUG...@googlegroups.com
poze facute de Florin pe http://www.cnlr.ro

Reusit party :) chiar foarte reusit, si discutii interesante, cat
despre subiectele prezentate, excelente, a meritat in totalitate.

Simion Strugar

to LUG...@googlegroups.com
Tnx, Elod si Florin pentru poze, organizatorilor si celorlalţi pt.
toate.

Simion

Gyorgy Elod wrote:
> poze facute de Florin pe http://www.cnlr.ro

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG...@googlegroups.com
ar fi bine si un link catre o arhiva cu pozele pentru cine vrea sa le scoata.
eu mi-am facut un script sa le scoata da nu cred ca toata lumea e dispusa plus ca imi inchide firewall-ul conexiunea daca nu pun un sleep dupa fiecare wget :)

deci o ahiva :P

Rus-Rebreanu Alin-Florin

to LUG-Bn
arhiva cu poze pe grup la sectiunea files Poze-urp2008.tar.bz2

aici albumul cu poze pentru cine vrea sa puna comment-uri la poze :)
http://picasaweb.google.com/NetBlock/UbuntuReleasePartyBistrita

Andi

to LUG-Bn
Multumesc tuturor celor care au fost prezenti. Speranta mea este ca v-
ati simtit ok. Bineinteles ca lucrurile pot fi imbunatatite si sunt
sigur ca asa va fi. Multumesc de asemenea colegilor din Cluj care au
fost prezenti precum si lui Elod pentru gazduire. Poate ca aceasta
intalnire va conduce la dezvoltarea comunitatii Linux in Bistrita.
Putem face multe daca colaboram . Drumul pe care il alegem depinde de
noi toti.
Sper ca o sa iertati eventualele scapari pe partea logistica sau pe
partea "alimentara". Multumesc inca o data colegilor pentru suportul
oferit, suport fara de care acest eveniment nu ar fi avut loc.

Tinem legatura. :) Numai bine.

Cristi Magherusan

to LUG...@googlegroups.com
Salut,

Desi mi-as fi dorit foarte mult sa vin, poate mai mult ca sa-mi revad
liceul, se pare ca nu am reusit. Cine stie, poate alta data...
Felicitari lui Alin si lui Andi pentru initiativa, si tuturor
celorlalti implicati in organizare!
Sper ca ocazia asta sa fie un impuls care sa duca la aparitia unui LUG
adevarat la Bistrita, asa cum a fost pentru Cluj PC Party-ul de acum 3
ani, cand au venit Trog si Slider sa prezinte Decebal Linux, si dupa
care am inceput si noi sa ne mobilizam de am creat cjfsg-ul.

Cristi

Calin Miclaus

to LUG...@googlegroups.com
Noroc!

Felicitari pentru intalnirea reusita (din cate citesc) :) Bafta, si la mai multe...

2008/5/10 Cristi Magherusan <maj...@gmail.com>:

[...]

Credeam ca numai eu imi mai aduc aminte de intalnirea aia :) ma bucur ca 'a prins ' ;)

--
Calin Miclaus