[HKBG] blog 的播歌問題

瀏覽次數:0 次
跳到第一則未讀訊息

sidekick

未讀,
2007年1月20日 中午12:37:072007/1/20
收件者:Hong Kong Bloggers Group

日本唔加息 開始尋寶

<-- 其中有這一段:
IFPI真心膠

國際唱片業協會(IFPI)近日就高調宣布,派員24小時全天候監察全港網誌,倘若發現有Blogger上載歌曲作為網誌背景音樂,便會考慮提出檢 控。思哲已經寫過不知多少次,在互聯網已成為無孔不入的Distribution Channel年代,傳統唱片公司的Business Model已起了結構性變化,唱片業要自救,最重要的還是專注做好高質素音樂,再透過創造雙贏的方式去推銷,至於那套純靠賣歌賺錢的舊思維,根本已經不合 時宜。

與其天真地以為憑檢控Blogger,就可以令唱片業起死回生,不如索性仿效那位無知的巴西法官,全面封殺Blogger或Wordpress吧! 要是IFPI仍然抱殘守缺,堅信以有限的資源就可以監察無遠弗屆的互聯網世界,套用網上討論區的用語,那不是「真心膠」又是什麼?

甚麼?是真的嗎?

--
Sidekick

My blog
http://sidekick.myblog.hk
RSS @Feedburner
http://feeds.feedburner.com/JustASidekick
Mirror Blog
http://sidekick.mysinablog.com
HK Bloggers Group
http://groups.google.com/group/HKBloggersGroup

Rico Tam

未讀,
2007年1月20日 中午12:59:502007/1/20
收件者:HKBlogg...@googlegroups.com
其實要下載音樂, 方法多得不得了, 這樣封殺blogger真是於事無保的, 唱片業真的要好好想一下,
用開放態度去處理, 例如自己提供一些工具給blogger播放音樂, 唱片公司便可以有效地控制音樂
在網上祇可播放, 不能下載, blogger亦自然樂於用合法工具, 唱片公司大可以用這工具做自己的
唱片宣傳, 做成雙嬴局面不是比法庭見好嗎?

域高
http://www.lesliecafe.com
--
域高 Rico

My Blog --> http://lesliecafe.minidns.net

Jacky

未讀,
2007年1月20日 下午1:33:462007/1/20
收件者:HKBlogg...@googlegroups.com
IFPI 同唱片業繼續係咁,只係會越來越惹人反感....
可是...港人大都逆來順受...
--
Best Regards,
Jacky

pig

未讀,
2007年1月20日 下午6:52:492007/1/20
收件者:Hong Kong Bloggers Group
呢個問題唔止香港有。

Myspace好似直頭有software去分析用戶上載既係唔係版權音樂。

我覺得Blogger可以放免費的已授權player幫唱片公司賣廣告最可行。如果幫唱片公司賣得出歌的話有錢分就更好。我亦都好支持在年度頒獎禮上有全年最受blogger歡迎歌同歌手獎,咁可以鼓勵大家去使用授權player。

不過我自已其實好唔鐘意D blog有背景音樂:P

On Jan 20, 11:33 am, Jacky <jacky...@gmail.com> wrote:
> IFPI 同唱片業繼續係咁,只係會越來越惹人反感....
> 可是...港人大都逆來順受...

littleoslo

未讀,
2007年1月21日 上午10:20:002007/1/21
收件者:Hong Kong Bloggers Group
香港太多真心膠
令人沮喪

cow

未讀,
2007年1月21日 上午11:24:542007/1/21
收件者:Hong Kong Bloggers Group
十分同意pig的看法。

blogger頂多不會再播歌,唱片公司根本不會因此得益。
非法下載的根源亦不在blog。庸醫!

pig 寫道:

keit...@gmail.com

未讀,
2007年1月21日 下午1:53:162007/1/21
收件者:Hong Kong Bloggers Group
現在的情況是,「我係Blogger,我有錢俾!」但係佢地都冇提出俾錢的途徑,根本上係睇死你俾唔起,除了黐線外沒甚麼可講。

sidekick

未讀,
2007年1月21日 下午2:40:192007/1/21
收件者:HKBlogg...@googlegroups.com
IFPI派員24小時監察全港網誌

今日post 文後, 也問了思考, 他後來寫了這篇.

現在的情況是,「我係Blogger,我有錢俾!」但係佢地都冇提出俾錢的途徑,根本上係睇死你俾唔起,除了黐線外沒甚麼可講。

littleoslo

未讀,
2007年1月22日 清晨7:57:392007/1/22
收件者:Hong Kong Bloggers Group
正blog!!! thx sidekick

sidekick wrote:
> IFPI派員24小時監察全港網誌<http://intellectualproperty.wordpress.com/2007/01/21/ifpi_monitor_hk_blogs/>

> 今日post 文後, 也問了思考, 他後來寫了這篇.

> --
> Sidekick
>
> My blog

keit...@gmail.com

未讀,
2007年1月22日 晚上10:47:052007/1/22
收件者:Hong Kong Bloggers Group
監乜鬼,我而家就話俾IFPI聽邊度有得BT - uwants.com,
discuss.com.hk, newsgroup.com.hk

夠膽就郁佢地丫笨。

天佑

未讀,
2007年1月22日 晚上11:32:382007/1/22
收件者:Hong Kong Bloggers Group
真係無話可說,完全係低智能,兼o徙錢o既行為。

cow

未讀,
2007年1月23日 清晨5:01:192007/1/23
收件者:Hong Kong Bloggers Group
我想知道,這幾個網站有很強的後臺嗎?還是和IFPI有利益關係?

keit...@gmail.com 寫道:

littleoslo

未讀,
2007年1月23日 上午11:38:072007/1/23
收件者:Hong Kong Bloggers Group
uwants.com,discuss.com.hk 流量全球一百大.. i think they are
the biggest forums except those with portal site like 163

SFC

未讀,
2007年1月24日 下午1:38:552007/1/24
收件者:Hong Kong Bloggers Group
在美國,好似有合法的途徑在網誌播歌:

http://www.pixpix.net/

剛剛今日才知道這服務,未詳細了解。但據網頁聲稱,得到BMI
(Broadcast Music, Inc) 授權:

"PixPix.net has been licensed by BMI and other associations to stream
music."

香港或甚至亞洲區的相關機構,其實可以參考下。就如之前的網友所言,讓網民透過特定途徑免費播歌,或可變為商機。若真的能做到公司有利潤,網民有歌聽,家家贏,不是更好?

希望 IFPI 等機構可考慮一下。

--
SFC

pig

未讀,
2007年1月24日 晚上7:24:172007/1/24
收件者:Hong Kong Bloggers Group
youtube
都已經同某D唱片公司簽左約合法播歌,連二次創作都無問題,所以其實係大家有無心(或者有無金)去傾。

keit...@gmail.com

未讀,
2007年1月24日 晚上9:14:512007/1/24
收件者:Hong Kong Bloggers Group
點計?Alexa?

On 1月24日, 上午12時38分, "littleoslo" <littleo...@gmail.com>
wrote:

回覆所有人