一個月700萬hit的網上投票,真定假?

小金星老豆

to Hong Kong Bloggers Group
一個月700萬hit的網上投票,真定假?

http://venus.mocasting.com/p/12837

小金星:
前兩日收到個email 個subject 係 "明報網上 投票"
睇番最初個內容就係:

近日高等法院裁定同性性行為年齡應降至16歲,明報已在8月24日起進行網上投票.
請儘快傳開此電郵,鼓勵大家投票.投票網址是:
www.mpinews.com/vote1.cfm?TopicID=24

再睇下個投票結果 @9/29 1:32PM

開始投票日期: 2005 年 8 月 24 日
你是否贊成,16至21歲男同性戀者有權進行性行為﹖

贊成 7.5% 515365 票
反對 92.5% 6373357 票
沒意見 0.0% 694 票

咁利害? 六百幾萬贊成? 反對都有51萬票啊!
好利害呢!
全世界/網上/識中文的/對呢件事有興趣的人都唔少呢!
1個月就有差不多七百萬票,除番開一日都有23萬hit,一個鐘都有差不多一萬hit
呢!

睇番明報 7 月 21 日
"你是否贊成「安樂死」合法化?"呢個都富爭議性的網上投票,
個結果都係合埋五千幾人投票

贊成 47.4% 2445 票
不贊成 50.9% 2622 票
無意見 1.7% 87 票

明顯地普通網上投票D人唔會咁大反應,亦唔會旗幟鮮明咁Send
email 叫人去投票。

小金星,將來你鐘意男人定女人,唔係我決定,生命係你自已的,到了你成年無論你要異性戀、同性戀還是唔戀,都係你自已選擇。

你來呢個地球要體驗
乜野,可能你靈魂深處一早決定,火星話 有句叫做
凡事無偶然,你爸爸認識的幾個同性戀朋友,有D Nice
、 有D 都係普通人一個。

我唔會反對佢點同佢partner點樣性行為,佢自已的行為自已負責任,就如你爸爸和媽媽點樣性行為係無理由可以比人反對。你鐘意食A餐定B餐還是C餐自已決定吧。

性一路以來都比人話係說不得,好多人都連D性器官唔敢教仔女,因為上一代都無教佢。
有D人從少就話比佢聽
性係壞的,到佢大左試過了之後就發覺比人老點佢,跟住又咁樣來赫下一代。

小金星,你要知道性器官的名字嗎?

妹妹同弟弟囉

Clement T

to HKBlogg...@googlegroups.com
本地一 d 報網所謂0既網上投票,確實得啖笑。機制唔健全加透明度唔高。作到咁大仲好意思就圍 quote。7百幾萬,一係自己篤數,一係俾人做數。
--
::喃喃自娛::
http://chiunam.net

Rossi Kwan King Fai [Gmail]

to HKBlogg...@googlegroups.com
估唔到,投票都有 spam !

spam mail, spam comment, spam vote!

小金星老豆

to Hong Kong Bloggers Group
睇完Sidekick 用肛門性交 vs.
用屁股思考http://sidekick.mocasting.com/?p=12213&anice=1

及Absolut Regina: 今日明報社論 - “反邏輯”示範
原來明報社論係咁低B,
唔怪得個一個月就會有成700百萬的網上投票結果咁勁多。