Acabo de crear aquest Grup de discusió. Quan l'he creat encara no
sabia gaire que estava fent, però ara ja he vist que tothom qui vulgui
hi pot participar. Per participar-hi t'has de donar d'alta amb una
adreça de correu i una contrasenya que poden se les de gmail, encara
que no és imprescindible.
Vinga!! animat a participar.