Probleem uploaden bijlage

erir...@gmail.com

to Google Help Groep - Gmail Forum
Kan sinds twee dagen geen bijlagen uploaden. Bij aanklikken van de
link "bestand toevoegen als bijlage" kom ik wel terecht in een nieuw
scherm om aan te geven welke file, maar hij wordt niet geplaatst in
het emailbericht. Er wordt dus geen bijlagen aangegeven in het
emailbericht! Gaarne hulp

Verzenden gaat dan wel, maar zonder bijlage. Ik kan wel bijlagen
downloaden.

Euridice

Piwi

to Google Help Groep - Gmail Forum
Hier heb ik ook last van. Het lijkt er wel op dat gmail ze ophaalt,
maar vervolgens ben je eindeloos aan het wachten eer dat het zover is.
Heel vervelend. Kan iemand helpen?

Pieter

On 8 mrt, 19:52, "erirv...@gmail.com" <erirv...@gmail.com> wrote:
> Kan sinds twee dagen geenbijlagen uploaden. Bij aanklikken van de

johny

to Google Help Groep - Gmail Forum
Hey Euridice en Piwi,

Die vraag kwam de laatste dagen al vaker in deze discussiegroep. Ik
hoop de Google gidsen dit onderwerp snel zullen behandelen. Maar het
zou sowieso beter zijn mocht je meer informatie kunnen geven, zoals
het besturingssysteem en de browser die je gebruikt.

Vriendelijke groeten,
Johny

erir...@gmail.com

to Google Help Groep - Gmail Forum
XP proff en Firefox gebruik ik. Tot daarvoor had ik geen problemen

Gr

Euridice

johny

to Google Help Groep - Gmail Forum
Hey Euridice,

Ik heb het geprobeerd in XP proff met Firefox en kreeg geen problemen
bij het vastmaken van een bijlage.
Heb je al eens je cookies en geschiedenis verwijderd?
Vriendelijke groeten,
Johny

Kirsten

to Google Help Groep - Gmail Forum
Hoi Johny,

Ik heb hetzelfde probleem. Zojuist cookies verwijderd en geschiedenis,
hielp niet.
Gegevens:
Windows XP pro
Browser (Mozilla Firefox 3.0.4) geupdate naar 3.0.6. Ook dat hielp
niet.

Verder gaat internet via een proxyserver, nml filternet. Zojuist heb
ik dat eens uitgeschakeld en hoepla: geen probleem meer. Met hotmail
heb ik dit probleem nog nooit gehad trouwens, met proxyserver. het
probleem zit hem bij mij dus in de combinatie van Gmail met de
Filternetproxyserver.

Succes ermee allemaal. Hopelijk komt dit weer in orde, want vroeger
had ik hier geen problemen mee.

On 10 mrt, 17:12, johny <johnybett...@gmail.com> wrote:
> [...]
> bij het vastmaken van eenbijlage.
> Heb je al eens je cookies en geschiedenis verwijderd?

Google Guide

to Gmail-Help-D...@googlegroups.com
Hallo allemaal,

We hebben een nieuwe tool voor het toevoegen van bijlagen waarmee het nu
mogelijk is om meerdere bijlagen tegelijk te selecteren en toe te voegen
(je kunt meerdere bijlagen selecteren door de ctrl-toets ingedrukt te
houden). Sommige gebruikers ondervinden echter problemen bij het gebruik
hiervan. Meestal komt dit probleem voor wanneer je gebruik maakt van
Firefox 3 en achter een Netwerk Proxy zit.

Je kunt dit heel makkelijk verhelpen door in Gmail via 'Instellingen'
onder 'Algemeen' naar beneden te scrollen tot aan 'Bijlagen:'. Selecteer
hier 'Eenvoudige bijlagefuncties' en klik onderaan op 'Wijzigingen
opslaan'. Alles is nu weer zoals het was.

Groeten Jerry

Ronaldnu

to Google Help Groep - Gmail Forum
Het terug zetten van deze in stelling zie ik niet echt als een
oplossing.
Kunnen jullie i.s.m. firefox geen fix maken.

groet ronald

On 11 mrt, 16:57, "Google Guide" <google-guide...@google.com> wrote:
> [...]
> Firefox 3 en achter een Netwerk Proxy zit.
>
> Je kunt dit heel makkelijk verhelpen door inGmailvia 'Instellingen'

Euridice

to Google Help Groep - Gmail Forum
Cookies en geschiedenis verwijderd - geen succes.
Ik zit op een ADSL verbinding. Ik zie ook een bericht van Google zelf.
Ga dat ook nog proberen.

Euridice

Euridice

to Google Help Groep - Gmail Forum
Hallo Jerry,

Het probleem is verholpen. Bedankt hiervoor. Misschiem moeten jullie
dit soort aanvullingen beter bekend maken?

Gr

Euridice

Kirsten

to Google Help Groep - Gmail Forum
Hallo Jerry,

Het probleem doet zich voor bij zowel Opera, Internet Explorer en
Mozilla Firefox.
Het is niet opgelost als jullie nieuwe tool uitgeschakeld wordt. Het
ligt echt aan de combinatie van Gmail met de proxyserver bij mij
thuis.
Maar met een andere emailprovider is dit probleem er niet, dus met
hotmail kan ik gewoon alle bestanden toevoegen die ik wil.

groeten, Kirsten.

Google Guide

to Gmail-Help-D...@googlegroups.com
Hoi Kirsten,

Wat voor bijlage probeer je te versturen? Is het misschien een
uitvoerbaar-bestand? Dit soort bestanden eindigt op .EXE en worden
geweigerd door Gmail i.v.m. veiligheid. Ik ben ook benieuwd naar de
foutmelding die bij jouw verschijnt wanneer je 'Eenvoudige
bijlagefuncties' hebt ingeschakeld via Instellingen/Algemeen/Bijlagen, dus
als je me die zou kunnen laten weten.

Daarnaast zou ik je willen adviseren, als je problemen aanhouden, om het
te proberen in de 'Eerdere versie'. De link hier naartoe lun je
rechtsboven in je scherm vinden naast de Instellingen link.

Ik hoop van je te horen!

Groeten Jerry

Kirsten

to Google Help Groep - Gmail Forum
Hallo Jerry,

De bestanden die ik verstuur, zijn jpg bestanden, eerder lukte ook
worddocumenten niet. Het maakt niet uit of ze groot zijn of klein.
De instelling verschuiven naar eenvoudige bijlagefuncties had ik al
gedaan, maar dat heeft niet geholpen.

Bij de eenvoudige bijlagefunctie, met de "nieuwere versie" krijg ik
deze foutmelding:
Fout
Er is een serverfout opgetreden. Je e-mail is niet verzonden. (#103)

En in de eenvoudige bijlagefunctie met de "eerdere versie" krijg ik de
volgende foutmelding:
Oeps... het systeem kan de bewerking niet uitvoeren (foutcode 007).
Probeer het over een paar seconden opnieuw.

Het blijft spannend... net een detective.. Wie is de dader?