neden öğrencilerin büyük bir kısmı coğrafyayı sevmez?

2 views
Skip to first unread message

karatoklu

unread,
Mar 12, 2008, 11:05:18 AM3/12/08
to GeographyTeaM
neden öğrencilerin büyük bir kısmı coğrafyayı sevmez?

biz coğrafyacılar olarak bu konuyu irdeleyerek nedenleri
bulabilirsek,çözümleri de geliştirebiliriz.

bir öneri de benden:

özellikle lise öğretmeni arkadaşlardan bir anket hazırlamasını ve bu
anketin öğreciler tarafından öğrencilere yaptırılması.

hem öğrenciler birbirlerine daha samimi cevaplar verecekler hem de
anket nasıl yapılır'ı öğreneceklerdir.

anket sonuçlarının korelasyon/regresyon analizleri ve z/t testlerini
yapmaktan şeref duyarım.ve hep birlikte sonuçları değerlendiririz.

saygılar...
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages