More Taknavazan Uploaded ...

Ahmad Fard

to Friends-of-Radio-Golha

Ahmad Fard

to Friends-of-Radio-Golha

Ahmad Fard

to Friends-of-Radio-Golha

Ahmad Fard

to Friends-of-Radio-Golha

Ahmad Fard

to Friends-of-Radio-Golha

Ahmad Fard

to Friends-of-Radio-Golha

Ahmad Fard

to Friends-of-Radio-Golha

Ahmad Fard

to Friends-of-Radio-Golha

Ahmad Fard

to ah ah, Friends-of-Radio-Golha
درود بر دوستان گلها و آقای مهدیفر،

تا جایی که امکان داشته است نامهای فایلها را تغییر داده ام.
در فایل پیوست مشخصات تعدادی از برنامه های تکنوازان وارد شده است.

آیا از دوستان گلها کسی فرصت دارد که به تک تک برنامه ها گوش کند و نامهای اعلام شده را در فایل وارد کند؟
این کمک بزرگی به همه دوستداران برنامه های گلها و قدمی در راه تکمیل این آرشیو گرانبهاست.

ارادتمند،

احمد فرد

جناب فرد عزیز با تشکر از لطف و مرحمتتان....آیا امکان دارد که مشخصات فایلها مثل نوازندگان و دستگاه را نیزقید بفرمایید؟
ارادتمند
مهدیفر

Golha_Full list.xls

Ahmad Fard

to Friends-of-Radio-Golha

ah ah

ah ah

to Ahmad Fard, Friends-of-Radio-Golha
عرض ارادت دوباره
جناب فرد عزیز ممنون از شما...البته امیدوارم درخواست بنده را به حساب انتظار زیاده از حد نگذاشته باشید...در واقع چون سرعت اینترنت من بسیار پایین است با دانستن مشخصات فایلها با توجه به نیازم میتوانم مناسب ترین را برای دانلود انتخاب کنم...وگرنه در ارزشمند بودن زحمات خضرتعال و دیگر دوستان کوچکتری شکی نیست.
با تشکر دوباره
ارادتمند شما
مهدیفر.