Ny udstilling i Officinet: Laboratorium 12

0 views
Skip to first unread message

Info Danske Kunsthåndværkere

unread,
Feb 16, 2012, 8:49:36 AM2/16/12
to dkkh
Nyhedsbrev 2/2012

Invitation til Laboratorium 12
Danske Kunsthåndværkere og Garnindkøbsforeningen af 1998 inviterer til præsentation af udstillingen Laboratorium12 den 25. februar kl. 13 – alle er velkomne..
 
16 forskellige kunstnere modtog i august 2011 en dogmeæske indeholdende 5 spændende og varierede garner som ståltråds- og gummigarn. Ud fra indholdet skulle de fremstille et værk/design/eksperiment efter eget valg, konstruktionsmetode og størrelse. Resultaterne kan opleves i Danske Kunsthåndværkeres projektrum, Officinet, fra den 24. februar – 18. marts 2012. 
Se invitationen i vedhæftede fil. 

Officinet, Bredgade 66, København K

--
Med venlig hilsen

Helle Severinsen
Kommunikation & presse

Danske Kunsthåndværkere
Bredgade 66, 1260 København K
www.dkkh.dk
 in...@dkkh.dk
 
Officinet: 20. januar - 19. februar
2 x smykkeudstilling ved Kathrine Sorber og Charlotte Larsen



Invitation Laboratorium 12.pdf
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages