Últim Eclipse KO

0 views
Skip to first unread message

Roc Boronat

unread,
May 23, 2013, 7:01:49 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Bones!

Estic patint les misèries d'actualitzar l'ADT a l'última versió. No em genera la R... i no en l'últim projecte que estem mig rementant... sino tampoc en el projecte que estava tocant aquesta tarda, i que funcionava de meravella. En resum, no actualitzeu l'ADT.

Salut!

Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:08:32 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Adivina quin d'ells utilitza IntelliJ per la seva reacció en veure el teu mail

Inline image 1


--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Catalonia Android Community Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to CatDroid+u...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 



--

Sergi Martínez


sergi.m...@gmail.com

Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:09:27 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Encara utilitzes eclipseeeeee?

Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:10:05 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Que t'has actualitzat el queeeee?



2013/5/24 Sergi Martínez <sergi.m...@gmail.com>

Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:10:43 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Ooooooh


Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:12:08 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
ADT diu....


Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:12:44 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Nou ADT! Nou ADT!


Esteve Aguilera

unread,
May 23, 2013, 7:13:21 PM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com
Imatge en línia 1

2013/5/24 Roc Boronat <r...@rocboronat.net>

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Catalonia Android Community Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to CatDroid+u...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 



--
Esteve Aguilera - Co-Founder at Fewlaps
image.gif

Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:15:15 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Aixo es el que els usuaris d'IntelliJ pensen sobre els updates de l'ADT


image.gif

Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:16:25 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Canvia de IDE, esborra'l, i no miris enrere




2013/5/24 Sergi Martínez <sergi.m...@gmail.com>
Aixo es el que els usuaris d'IntelliJ pensen sobre els updates de l'ADT


image.gif

Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:17:03 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Augmentaràs la productivitat


image.gif

Bernat

unread,
May 23, 2013, 7:17:45 PM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com

Estivi

Amb el nou adt han afegit el builo toolse

Aixo mou el aapt.exe aun antre carpeta del sdk, , si copies els arxius a la antiga platformtoolseanira :>

image.gif

Roc Boronat

unread,
May 23, 2013, 7:18:20 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
De moment he obert l'IntelliJ... però se m'havia caducat la versió de prova. No passava com amb els iogurts? :·) Vaig a baixar la free!



2013/5/24 Sergi Martínez <sergi.m...@gmail.com>
image.gif

Esteve Aguilera

unread,
May 23, 2013, 7:18:32 PM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com
Merxi Bernat, el que l'ha liat ha estat en Roc XDDD jo no actualitzo ADT ni de co nya :P
image.gif

Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:19:18 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Bernat, ara vaig corrent a mirar-ho




2013/5/24 Bernat <berna...@gmail.com>

u adt han afegit el builo toolse

Aixo mou el aapt.exe aun antre carpeta de

Bernat

unread,
May 23, 2013, 7:22:05 PM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com

Poz roc xd.

Deixeu els gifs que el meu telefon sembla un bingo

image.gif

Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:22:27 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
M'estas dient que no funciona per que han mogut l'aapt de lloc?




image.gif

Roc Boronat

unread,
May 23, 2013, 7:23:11 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Doncs porta'l a Rda. Guinardó i que canti LINEA!
image.gif

Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:25:47 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Roc...




2013/5/24 Roc Boronat <r...@rocboronat.net>
image.gif

Roc Boronat

unread,
May 23, 2013, 7:27:18 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
Ja està instal·lat! :·) I he fet la trampa que has comentat aquesta tarda: Creo un projecte Java, defineixo el JDK, i un cop llest, creo el projecte Android per a definir el Android SDK. Una mica cutrer... espero que ara començi lo guay! (posa un gif de diversió!)



2013/5/24 Sergi Martínez <sergi.m...@gmail.com>
Roc...


image.gif

Sergi Martínez

unread,
May 23, 2013, 7:30:41 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
image.gif

Roc Boronat

unread,
May 23, 2013, 9:30:38 PM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
... M'he baixat el Bundle per a Android, que ve tot netet... i tinc el mateix problema que tenia abans. Envio aquest mail a altes hores de la nit per a que tingueu un dolç despertar: penseu que vosaltres no la heu cagant fent update de l'ADT.

Us passo l'Excepció quan faig Run al despositiu, pel regocijo:

05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): FATAL EXCEPTION: main
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): java.lang.NoClassDefFoundError: es.doctorestivill.android.Tab5MainActivity
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at es.doctorestivill.android.util.MenuUtil.setMenuListeners(MenuUtil.java:54)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at es.doctorestivill.android.Tab1MainActivity.onCreate(Tab1MainActivity.java:18)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at android.app.Activity.performCreate(Activity.java:5104)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at android.app.Instrumentation.callActivityOnCreate(Instrumentation.java:1080)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at android.app.ActivityThread.performLaunchActivity(ActivityThread.java:2144)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at android.app.ActivityThread.handleLaunchActivity(ActivityThread.java:2230)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at android.app.ActivityThread.access$600(ActivityThread.java:141)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at android.app.ActivityThread$H.handleMessage(ActivityThread.java:1234)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at android.os.Handler.dispatchMessage(Handler.java:99)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at android.os.Looper.loop(Looper.java:137)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at android.app.ActivityThread.main(ActivityThread.java:5041)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at java.lang.reflect.Method.invokeNative(Native Method)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:511)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at com.android.internal.os.ZygoteInit$MethodAndArgsCaller.run(ZygoteInit.java:793)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at com.android.internal.os.ZygoteInit.main(ZygoteInit.java:560)
05-24 03:28:16.498: E/AndroidRuntime(882): at dalvik.system.NativeStart.main(Native Method)

Per cert, no em trenqueu les espectatives! Espero GIFs!
image.gif

Roc Boronat

unread,
May 23, 2013, 9:34:35 PM5/23/13
to Roc Boronat, Catalonia Android Community Group
Ep! Acabo de trobar la solució! A la documentació de Google? JA! A stackoverflow: http://stackoverflow.com/questions/16585964/class-not-found-error-after-updating-adt-and-android-sdk-tools-to-latest-ver-22

The idea is to enable Android Private Libraries on Java Buils Path | Order and ExportNikolay's workaround works for me: For all projects (app and library):
  1. Right click the project, and choose Properties
  2. Go to Java Build Path-Order and Export.
  3. Tick 'Android Private Libraries'
  4. (Optional) Clean all projects if necessary
Hope que li serveixi a algú!
image.gif

sAul

unread,
May 24, 2013, 3:43:57 AM5/24/13
to CatD...@googlegroups.com, Roc Boronat
ui, coneixent-me, crec que esperaré un temps a instalar l'Intelij aquest, no fos cas... segur que a mi no em va ni p'atrás!
 
ve amb algún plugin de GIT ja o algo?


-nhano-
 Retorcer la argumentación es una forma de mentir. Y mentir es feo
[O_ô]


2013/5/24 Roc Boronat <r...@rocboronat.net>
image.gif

Oriol

unread,
May 24, 2013, 10:57:48 AM5/24/13
to CatD...@googlegroups.com, Catalonia Android Community Group, r...@rocboronat.net
Jo la R. me la pico a ma, en cada build of course, és una mica més lent però puc fer que els hexadecimals coincideixin amb les mides de les meves actrius preferides i no em cal cap gif per demostrar lo repelent que soc.

 

El divendres 24 de maig de 2013 1:01:49 UTC+2, Roc Boronat va escriure:

Oriol

unread,
May 24, 2013, 10:58:43 AM5/24/13
to CatD...@googlegroups.com, Catalonia Android Community Group, r...@rocboronat.net
Per cert Roc, aquest bug ja el vaig destapar en un post de fa uns quants mesos.

GIF de super-repelent-resabido


El divendres 24 de maig de 2013 1:01:49 UTC+2, Roc Boronat va escriure:
Bones!

Bernat

unread,
May 24, 2013, 11:16:39 AM5/24/13
to CatD...@googlegroups.com

Els gifs en pla perden la gracia...

--

Guillem

unread,
May 24, 2013, 11:23:05 AM5/24/13
to CatD...@googlegroups.com
Com trobes tots aquests gifs? 


2013/5/24 Bernat <berna...@gmail.com>

Sergi Martínez

unread,
May 24, 2013, 11:25:21 AM5/24/13
to Catalonia Android Community Group



2013/5/24 Guillem <talkwit...@gmail.com>



--

Esteve Aguilera

unread,
May 24, 2013, 11:31:33 AM5/24/13
to CatD...@googlegroups.com

WikiDada: En realitat el nou format d'imatge de Google WebP (més compresió) suporta imatges animades perque en Sergi els hi va demanar... el HD extern de 1TB per a gifs ja se l'hi esta quedant curt... ;-)

Esteve Aguilera
http://fewlaps.com

César

unread,
May 26, 2013, 1:52:00 PM5/26/13
to CatD...@googlegroups.com
No perden la gràcia, son brutals, hahahahaha xDDD

-- 
César
Enviado con Sparrow

Sergi Martínez

unread,
May 26, 2013, 5:22:55 PM5/26/13
to Catalonia Android Community Group
bah, tontones, si us veig així esperant cada gif



2013/5/26 César <cesary...@gmail.com>

Sergi Martínez

unread,
May 26, 2013, 5:23:51 PM5/26/13
to Catalonia Android Community Group
per cert, fer update de l'adt sense esperar i mirar els comentaris i bugs es una mica aixó



2013/5/26 Sergi Martínez <sergi.m...@gmail.com>

Esteve Aguilera

unread,
May 26, 2013, 5:24:37 PM5/26/13
to CatD...@googlegroups.com

Sergi, jo ja estic esperant que passis de nivell i et facis els teus propis gifs!!! Jo estic tentat de fer-ho...

Esteve Aguilera
http://fewlaps.com

Sergi Martínez

unread,
May 26, 2013, 5:25:52 PM5/26/13
to Catalonia Android Community Group
ull! que tinc les eines per fer-ho!




2013/5/26 Esteve Aguilera <estevea...@gmail.com>

Esteve Aguilera

unread,
May 26, 2013, 5:27:04 PM5/26/13
to CatD...@googlegroups.com

Ara es quan he de dir allò de "no hay huevos!" XDDD

Esteve Aguilera
http://fewlaps.com

Oriol

unread,
Jun 6, 2013, 5:20:45 AM6/6/13
to CatD...@googlegroups.com, Catalonia Android Community Group, r...@rocboronat.net
Ei Roc, la tarda d'ahir perduda i el matí d'avui també perquè el maleit eclipse no em generava la R.
La meva solució però ha estat molt diferent;
Mireu la resposta de Q-Protex
Bàsicament, en el nou adt han inclòs una nova opció android build tools i no s'instal.la per defecte al menys no en en bundle.

Esteve Aguilera

unread,
Jun 6, 2013, 5:26:21 AM6/6/13
to CatD...@googlegroups.com, r...@rocboronat.net
Ostres, jo ho vaig veure a l'eclipse d'un dels alumnes i no vaig pensar en vosaltres (golpe de remo per mi!) i exactament el problema es va solucionar amb el que comentes del "android build tools"... Un golpe de remo per als de Google...

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Catalonia Android Community Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to CatDroid+u...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 



--

Roc Boronat

unread,
Jun 6, 2013, 5:35:50 AM6/6/13
to Catalonia Android Community Group, Roc Boronat
Imatge en línia 1

un aplaus per Google
joker.gif
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages