Algú s'ho ha plantejat?? Windows 8/phone developing

2 views
Skip to first unread message

sAul

unread,
May 6, 2013, 12:31:08 PM5/6/13
to catd...@googlegroups.com
No se si es un mercat de futur o un futur fiasco...

an idea??

-nhano-
 Retorcer la argumentación es una forma de mentir. Y mentir es feo
[O_ô]

Roc Boronat

unread,
May 6, 2013, 12:37:14 PM5/6/13
to Catalonia Android Community Group
Jo m'ho he plantejat molt... i Nokia té ganes d'ajudar. Però trobar l'instant, costa! :·)



2013/5/6 sAul <vivoen...@gmail.com>

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Catalonia Android Community Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to CatDroid+u...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

sAul

unread,
May 6, 2013, 12:53:48 PM5/6/13
to CatD...@googlegroups.com
workshop?



-nhano-
 Retorcer la argumentación es una forma de mentir. Y mentir es feo
[O_ô]


Sergi Martínez

unread,
May 6, 2013, 12:55:18 PM5/6/13
to Catalonia Android Community Group

Gran idea. Avisa quan l'organitzis

sAul

unread,
May 6, 2013, 1:01:32 PM5/6/13
to CatD...@googlegroups.com
si l'haig d montar jo el munto a Andorra... :) 


-nhano-
 Retorcer la argumentación es una forma de mentir. Y mentir es feo
[O_ô]


Sergi Martínez

unread,
May 6, 2013, 3:11:18 PM5/6/13
to Catalonia Android Community Group
Parla amb els de l'AVIA, que jo sapiga es movien per rollos Microsoft

TomasGiS

unread,
May 23, 2013, 6:38:00 AM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com
Hola Nois,
casualment organitzem conjuntament  amb Nokia i Microsoft un event de desenvolupament per WP8.
Si voleu inscriure-us el link és http://tarragonanokiaday.eventbrite.es/

A veure si ens veiem aviat.

TomasGiS

sAul

unread,
May 23, 2013, 7:55:15 AM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com
joder, amb tant de parat, tot es fa en horari laboral, com si la gent hi pogués anar!!


-nhano-
 Retorcer la argumentación es una forma de mentir. Y mentir es feo
[O_ô]


tomas gonzalez Sanchez

unread,
May 23, 2013, 9:09:10 AM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com
En aquest cas és per "culpa" d'una limitació dels ponents que venen de fora. Jo també treballo (per sort) hi hauré d'agafar festa...

TomasGiS


2013/5/23 sAul <vivoen...@gmail.com>

Roc Boronat

unread,
May 23, 2013, 9:33:44 AM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
De conya, ja m'he apuntat!

Anava a preguntar si seria un workshop on tots, poc a poc aniriem aprenent, o si seria una explicació bestia i despres ja ens apanyem nosaltres... però... pa qué? Si hi aniré igual! :·)



2013/5/23 tomas gonzalez Sanchez <gonz...@gmail.com>

César

unread,
May 23, 2013, 9:39:12 AM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com
Rokish anem junts? jo tb volia anar-hi

-- 
César
Enviado con Sparrow

Esteve Aguilera

unread,
May 23, 2013, 9:39:23 AM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com

La setmana que ve sabre si puc venir! Hi la límit de temps per apuntar-se? Places limitades?

Esteve Aguilera
http://fewlaps.com

Roc Boronat

unread,
May 23, 2013, 9:43:49 AM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
@César si si, mentre capigueu en el cotxe, tots a dins! I el maletero és gran!

Bernat

unread,
May 23, 2013, 9:46:06 AM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com
Iep!

Jo puc venir?

Sino porto ju cotxe!

Roc Boronat

unread,
May 23, 2013, 9:47:54 AM5/23/13
to Catalonia Android Community Group
I tant! De fet ja t'ho havia dit pel facebook. Oh overcomunicació! :·)

Vanessa Galcera

unread,
May 23, 2013, 10:43:21 AM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com
Bones nois

@Esteve, teniu fins el mateix dia 5 per apuntar-vos, però les places són limitades.


2013/5/23 Esteve Aguilera <estevea...@gmail.com>



--

Vanessa Galcerà
Co-founder & Manager of TarracoDroid
Organizer of GDG Tarragona

@VanessaGaRe
gplus.to/VanessaGaRe

www.vanessa.galcera.com

sAul

unread,
May 23, 2013, 2:42:33 PM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com
ostia, tinc ganes de fer campana del curro i venir...


-nhano-
 Retorcer la argumentación es una forma de mentir. Y mentir es feo
[O_ô]


2013/5/23 Vanessa Galcera <vgal...@gmail.com>

Guillem

unread,
May 23, 2013, 3:01:25 PM5/23/13
to CatD...@googlegroups.com

Fes-ho

Vanessa Galcera

unread,
May 28, 2013, 9:32:51 AM5/28/13
to CatD...@googlegroups.com
Bona tarda a tothom

Pels qui no s'han assabentat i encara s'estaven pensant si venir o no, la jornada sobre WP8 que farem a Reus el dia 5 l'hem ampliat i durarà tot el dia. Al mati part més teòrica i per la tarda part pràctica.
Podeu trobar tota la info i apuntar-vos al blog del GDG Tarragona  http://gdgtarragona.net/

Pels qui encara dubteu, la gent de Nokia i Microsoft s'enrotllaran i sortejaran 10 llicècies Nokia Premium Developer Program, un Lumia 820 WP8 i 3 Lumia 800 WP7.8


2013/5/23 Guillem <talkwit...@gmail.com>

sAul

unread,
May 28, 2013, 11:25:44 AM5/28/13
to CatD...@googlegroups.com
aviam si em fan fora abans del dimecres i puc venir!


-nhano-
 Retorcer la argumentación es una forma de mentir. Y mentir es feo
[O_ô]


2013/5/28 Vanessa Galcera <vgal...@gmail.com>

Vanessa Galcera

unread,
Jun 4, 2013, 5:55:02 AM6/4/13
to CatD...@googlegroups.com
L'event sobre WP8 l'hem hagut de canviar de dia i es farà el 19 de juny. Els que ja heu agafat l'entrada haureu rebut la notificació per mail, però preferim tornar-ho a remarcar.
L'entrada del dia 5 serveix igual, NO cal tornar-se a inscriure.
Lamentem els inconvenients que el canvi us pugui provocar.




2013/5/28 sAul <vivoen...@gmail.com>

sAul

unread,
Jun 4, 2013, 6:18:23 AM6/4/13
to CatD...@googlegroups.com
ostia, genial! es multipliquen les possibilitats d'assistir-hi aleshores :D
 
segurament es una putada pels que hagin demanat festa però... gràcies per la meva part :D


-nhano-
 Retorcer la argumentación es una forma de mentir. Y mentir es feo
[O_ô]


2013/6/4 Vanessa Galcera <vgal...@gmail.com>

Jordi Varela

unread,
Jun 4, 2013, 12:16:01 PM6/4/13
to CatD...@googlegroups.com
Vaig a intentar aconseguir el dia per poder venir... de moment m'apunto. Algú pujarà desde Barcelona?


2013/6/4 sAul <vivoen...@gmail.com>

Josep - Blinzy

unread,
Jun 5, 2013, 9:41:23 AM6/5/13
to CatD...@googlegroups.com, catd...@googlegroups.com
Regalan telefono?

Vanessa Galcera

unread,
Jun 5, 2013, 5:57:41 PM6/5/13
to CatD...@googlegroups.com

Sortean telefonos y licencias...Los detalles y modelos en gdgtarragona.net

--

Esteve Aguilera

unread,
Jun 5, 2013, 7:14:25 PM6/5/13
to CatD...@googlegroups.com
Ale, jo també m'he apuntat!

Als qui hi vagin des de BCN, jo vindré amb la VW Touràn, que és 7 places, així que podem parlar de compartir cotxe!

2013/6/5 Vanessa Galcera <vgal...@gmail.com>

m3n0R

unread,
Jun 6, 2013, 2:53:51 AM6/6/13
to CatD...@googlegroups.com

Esteve!! Si tens espai per mi perfecte. El k no tinc molt clar si tu portes al Roc, pq ell va dir que em portava xD

sAul

unread,
Jun 6, 2013, 3:14:56 AM6/6/13
to CatD...@googlegroups.com
estevet... FELICITATS MACU!
 
i vine amb la moto home, nem fent unes curvetes ;)


-nhano-
 Retorcer la argumentación es una forma de mentir. Y mentir es feo
[O_ô]


Roc Boronat

unread,
Jun 6, 2013, 3:23:55 AM6/6/13
to Catalonia Android Community Group
@Menor si si, nirem tots juntets amb la touran de l'Esteve, quin jolgorio muntarem!

Bon dia!!!!



2013/6/6 sAul <vivoen...@gmail.com>

Esteve Aguilera

unread,
Jun 6, 2013, 3:37:49 AM6/6/13
to CatD...@googlegroups.com
Saúl curvetes a l'ap7 de BCN a Tarragona.... casi que poquetes!!! :P Po no pateixis que ja les anirem a buscar un día tu i jo!!! XD

@Menor: tots juntets!!! Vamos, que montarem un codesprint dins la touran de camí a bcn!!! (Si, té safates darrera el seient per al pc!!!!) :P

2013/6/6 Roc Boronat <r...@rocboronat.net>

Ménor

unread,
Jun 6, 2013, 4:59:50 AM6/6/13
to CatD...@googlegroups.com
hahaha grande xD

-- 
Ménor
Enviado con Sparrow

sAul

unread,
Jun 6, 2013, 5:18:03 AM6/6/13
to CatD...@googlegroups.com
venga, touran powerrrr


-nhano-
 Retorcer la argumentación es una forma de mentir. Y mentir es feo
[O_ô]


Esteve Aguilera

unread,
Jun 17, 2013, 12:38:15 PM6/17/13
to CatD...@googlegroups.com
Bones gent!

Comencem a preparar la logística per acostar-nos dimecres a Tarragona? 

Com vaig comentar jo portaré la Toruan, que és un 5+2 places, o sigui que ens podem ajuntar una bona colla i fer xarinola per el camí!

De moment confirmats som en Roc i jo, o sigui que queden 5 places disponibles!

Un cop sapiguem els que s'enxufen, ja perlem de a quina hora i on quedem, que tampoc és plan que m'hagi de recorrer mig Barcelona anant recollint gent!

Apala, salut!

2013/6/6 sAul <vivoen...@gmail.com>

César

unread,
Jun 17, 2013, 2:26:52 PM6/17/13
to CatD...@googlegroups.com
Jo tb confirmo esteve. Si vols podriem quedar a Sants que es un bon terme mig, o on vosaltres digueu :)

-- 
César
Enviado con Sparrow

jjvaca

unread,
Jun 18, 2013, 6:10:28 AM6/18/13
to CatD...@googlegroups.com
No cal que porteu birres, aquí a les afores de BCN tenim Estrella també!

sAul

unread,
Jun 20, 2013, 3:26:38 AM6/20/13
to CatD...@googlegroups.com
Espero que nes molt bé! jo em vaig quedar atrapat a l'illa per un error de... merda :)


-nhano-
 Retorcer la argumentación es una forma de mentir. Y mentir es feo
[O_ô]


2013/6/18 jjvaca <jjv...@gmail.com>

Roc Boronat

unread,
Jun 20, 2013, 3:31:15 AM6/20/13
to Catalonia Android Community Group
Ufff jo casi tinc el Vicing en WP8! :·)

Però el meu PC no pot crear un emulador WP8, i encara no puc llençar les apps al Lumia 820 perquè estan acceptant-nos com a desenvolupadors... boh. Projecte parat.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages