BCN Apps Jam: Recicla!

9 views
Skip to first unread message

Sergi Martínez

unread,
May 22, 2012, 9:41:10 AM5/22/12
to Catalonia Android Community Group
Un altre bcn apps jam...

---------- Forwarded message ----------
From: BDigital <eve...@bdigital.org>
Date: 2012/5/22
Subject: Inscriu-te a la BCN Apps Jam: Recicla! 21 juny 2012
To: sergi.m...@gmail.com


castellano

   
 


Benvolgut/da amic/ga, et convidem a la
:

 
 


 
 
 

La BCN Apps Jam: Recicla!, impulsada per l'Ajuntament de Barcelona, a través d'Hàbitat Urbà, i amb l'organització de Barcelona Digital Centre Tecnològic, convoca  al sector dels desenvolupadors, programadors i gamers, amb l'objectiu que participin en una marató de prototipus d'aplicacions mòbils centrada en l'àmbit del RECICLATGE.

ELS EQUIPS PARTICIPANTS HAURAN D'IDEAR UN PROTOTIPUS D'APLICACIÓ MÒBIL COM A NOVA EINA PER INFORMAR I ACOMPANYAR ELS CIUTADANS USUARIS D'SMARTPHONES DE LA CIUTAT DE  BARCELONA  EN EL BON RECICLATGE.

Dia:  21 de juny de 2011

Duració marató: 8 hores en horari de 09:00 a 17:00 hores.

Lloc:
 Mezzanine de Barcelona Digital, a l'edifici Media-TIC.
(Roc Boronat, 117, planta A, Barcelona).

A qui s'adreça: Desenvolupadors i dissenyadors d'aplicacions per a dispositius mòbils. Participació individual o per equips, màxim 4 persones.

Què ofereixen Barcelona Digital i l'Ajuntament de Barcelona:
Instal·lacions, connexió a Internet, càtering i acompanyament de mentoring per part d'experts en mobilitat de Barcelona Digital i de l'Ajuntament de Barcelona.

Premis: Les 2 millors aplicacions rebran:

- Primer premi de 5.000 euros
- Segon premi de 3.000 euros

MÉS INFORMACIÓ SOBRE: L'AGENDA DEL DIA

Inscripcions AQUÍ

Les places a la BCN Apps Jam són limitades.  Les inscripcions es tancaran el dia 19 de juny.
Barcelona Digital confirmarà la teva inscripció per email un cop t'hagis registrat.
La participació és oberta i gratuïta.

www.bcn.cat/bcnappsjam

 

Esperem que aquesta informació sigui del teu interès.
Rep una cordial salutació,

Barcelona Digital Centre Tecnològic
www.bdigital.org
 

Les seves dades de contacte formen part de la base de dades de Barcelona Digital amb la finalitat d'informar-lo de les activitats del Centre o d'altres que puguin ser del seu interès. Així mateix, les seves dades podran ser cedides a les entitats patrones, promotores i/o patrocinadores de l'esdeveniment al qual s'hagi inscrit. De conformitat amb allò disposat a la LO15/1999, conserva en tot moment la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació i anul·lació de dades que podrà portar a terme mitjançant: Barcelona Digital in...@bdigital.org Telèfon +34 93 553 45 40. Si no vol rebre informació dels actes organitzats per la Barcelona Digital, enviï'ns un correu electrònic a l'adreça bai...@bdigital.org amb l'assumpte 'sol·licitud de baixa'.

 

català




--

Sergi Martínez


sergi.m...@gmail.com

m3n0R

unread,
May 22, 2012, 9:55:55 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
Si us apunteu a fer-ho i voleu algú al grup, jo estic in!!

Heu pensat d'anar-hi?

m3n0R



2012/5/22 Sergi Martínez <sergi.m...@gmail.com>

Rodrigo Pizarro

unread,
May 22, 2012, 9:57:47 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
hi ha possibilitats realistes de guanyar algun premi?

algu hi ha anat algun cop?

--
Rodrigo


2012/5/22 m3n0R <cesary...@gmail.com>

Roc Boronat

unread,
May 22, 2012, 10:03:29 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
Si que n'hi ha, però com els premis són bons, qui va són gent molt experta.

Catdroid es va emportar un premi de 2000€ l'estiu passat, per al BDigital :·)  http://catdroid.org/blog/finappsparty201/ 

Rodrigo Pizarro

unread,
May 22, 2012, 10:09:58 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
a aixo em refereixo, per si un novatillo com jo podria aportar algo que fes que l'equip guanyes

--
Rodrigo


2012/5/22 Roc Boronat <r...@rocboronat.net>

Bernat

unread,
May 22, 2012, 10:12:22 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com

Jo m'he apuntat!

Roc Boronat

unread,
May 22, 2012, 10:13:12 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
Ui aquesta modèstia... :·P

Roc Boronat
http://rocboronat.net


2012/5/22 Bernat <berna...@gmail.com>

Jo m'he apuntat!


Bernat

unread,
May 22, 2012, 10:15:10 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com

Modestia o no, s'apren molt i es divertit!

A mes hi podem anar preparats...

Sergi Martínez

unread,
May 22, 2012, 10:16:52 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
Roc, quina forma més subtil de dir que naltros som molt experts :)

Rodrigo, no te menosprecies, quien ha dicho que no se pueda utilizar Unity? Dos que sepais de Unity, un buen programador y alguien en la parte server, y oye, los dejamos flipando.

2012/5/22 Bernat <berna...@gmail.com>

Modestia o no, s'apren molt i es divertit!

A mes hi podem anar preparats...

Rodrigo Pizarro

unread,
May 22, 2012, 10:16:52 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
tot i que mai entraria en un grup que m'admetés com a membre, a mi em molaria participar i aprendre'n :) Algu vol fer grup?

--
Rodrigo


2012/5/22 Bernat <berna...@gmail.com>

Sergi Martínez

unread,
May 22, 2012, 10:18:38 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
Jo aquesta no m'hi apunto, que per dates em va malament

2012/5/22 Rodrigo Pizarro <rodrigo.piz...@gmail.com>

Roc Boronat

unread,
May 22, 2012, 10:19:14 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
Sergi! Tens tota la raó del món! Quin post més egolatra he escrit...

El meu cap ha pensat les dues frases per separat, i veig que juntes fan una frase una mica Cristiano... Catdroid, no era la meva intenció, sorry :·) (i no és conya...)

En tot cas: Ens ho hem de pensar :·) A mi m'agradaria molt anar-hi.

Sergi Martínez

unread,
May 22, 2012, 10:21:02 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
A Catdroid li poso un 9, a mi un 10... #fail

2012/5/22 Roc Boronat <r...@rocboronat.net>

Bernat

unread,
May 22, 2012, 10:22:00 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com

Rodrigo, si me uuieres yo me adjunto!

Rodrigo Pizarro

unread,
May 22, 2012, 10:24:10 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com

Povenga :) qui mes?

Rodrigo Pizarro

unread,
May 22, 2012, 10:26:40 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com

Ui , he parlat molt d'hora... Un dijous? Joer

Esteve Aguilera

unread,
May 22, 2012, 10:33:09 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
Jo he de mirar agenda, però molaría...
--
Esteve Aguilera - Co-Founder at Fewlaps

Jordi Urmeneta

unread,
May 22, 2012, 10:37:19 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
mira q m'agradaria, però jo treballo i un dijous és impossible.

com q ho fan tant dificil aquesta gent?


2012/5/22 Esteve Aguilera <estevea...@gmail.com>

m3n0R

unread,
May 22, 2012, 10:45:25 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
Llavors que som:

Roc
Cesar
Bernat
Esteve
Rodrigo

Si som suficients podriem fer dos grupets :D


m3n0R



2012/5/22 Jordi Urmeneta <jordi.u...@gmail.com>

Rodrigo Pizarro

unread,
May 22, 2012, 10:56:12 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
pera pera, q no havia caigut en q era un dijous i he corregut massa. Haure de preguntar a la feina si em puc escapar un dia. tic al 90% que si, pero no definitiu

--
Rodrigo


2012/5/22 m3n0R <cesary...@gmail.com>
Llavors que som:

Uriolus

unread,
May 22, 2012, 11:26:54 AM5/22/12
to Catalonia Android Community Group
Jo m'hi vaig apuntar quan va sortir la notícia al periódico del
dissabte, entre altres coses perquè sortiem en una foto a mitja plana
el Bernat i Jo, tranquil Bernat que la vaig retallar per ensenyar-li a
la meva mare.

Lo primer que vaig pensar era en fer un joc en unity (ja tenia la idea
pensada i tot) però en mirar les normes ja no ho vaig tenir tant clar,
doncs el codi ha d'estar en un repositori comú i he llegit que git i
unity no es porten molt bé.

Tot i així tinc un parell de jocs pensats que si em dona temps
portaria "pre-cuinats".
Lo de guanyar segur que no doncs veient com va anar l'any passat que
la gent es portava les coses "pre-cuinades" durant 2 anys, i que hi
havia gent "encaminada i aconsellada" cap el que buscava la
organització, doncs no hi ha gaires opcions, però vas coneixent gent,
surts a la tele i vas fent currículum.

Dijous preparem estratègia i decidim en que ens gastarem els 8000€ per
haver guanyat el primer i el segon premi.



On 22 mayo, 16:56, Rodrigo Pizarro <rodrigo.pizarro.loz...@gmail.com>
wrote:
> pera pera, q no havia caigut en q era un dijous i he corregut massa. Haure
> de preguntar a la feina si em puc escapar un dia. tic al 90% que si, pero
> no definitiu
>
> --
> Rodrigo
>
> 2012/5/22 m3n0R <cesaryomi...@gmail.com>
>
>
>
>
>
>
>
> > Llavors que som:
>
> > Roc
> > Cesar
> > Bernat
> > Esteve
> > Rodrigo
>
> > Si som suficients podriem fer dos grupets :D
>
> > m3n0R
>
> > 2012/5/22 Jordi Urmeneta <jordi.urmen...@gmail.com>
>
> >> mira q m'agradaria, però jo treballo i un dijous és impossible.
>
> >> com q ho fan tant dificil aquesta gent?
>
> >> 2012/5/22 Esteve Aguilera <esteveaguil...@gmail.com>
>
> >>> Jo he de mirar agenda, però molaría...
>
> >>> El 22 de maig de 2012 16:26, Rodrigo Pizarro <
> >>> rodrigo.pizarro.loz...@gmail.com> ha escrit:
>
> >>> Ui , he parlat molt d'hora... Un dijous? Joer
> >>>> El 22/05/2012 16:24, "Rodrigo Pizarro" <
> >>>> rodrigo.pizarro.loz...@gmail.com> escribió:
>
> >>>>  Povenga :) qui mes?
> >>>>> El 22/05/2012 16:22, "Bernat" <bernatbo...@gmail.com> escribió:
>
> >>>>>> Rodrigo, si me uuieres yo me adjunto!
> >>>>>> El 22/05/2012 16:21, "Sergi Martínez" <sergi.marti...@gmail.com>
> >>>>>> escribió:
>
> >>>>>>> A Catdroid li poso un 9, a mi un 10... #fail
>
> >>>>>>> 2012/5/22 Roc Boronat <r...@rocboronat.net>
>
> >>>>>>>> Sergi! Tens tota la raó del món! Quin post més egolatra he escrit...
>
> >>>>>>>> El meu cap ha pensat les dues frases per separat, i veig que juntes
> >>>>>>>> fan una frase una mica Cristiano... Catdroid, no era la meva intenció,
> >>>>>>>> sorry :·) (i no és conya...)
>
> >>>>>>>> En tot cas: Ens ho hem de pensar :·) A mi m'agradaria molt anar-hi.
>
> >>>>>>>> Roc Boronat
> >>>>>>>>http://rocboronat.net
>
> >>>>>>>> El 22 de maig de 2012 16:16, Rodrigo Pizarro <
> >>>>>>>> rodrigo.pizarro.loz...@gmail.com> ha escrit:
>
> >>>>>>>> tot i que mai entraria en un grup que m'admetés com a membre, a mi
> >>>>>>>>> em molaria participar i aprendre'n :) Algu vol fer grup?
>
> >>>>>>>>> --
> >>>>>>>>> Rodrigo
>
> >>>>>>>>> 2012/5/22 Bernat <bernatbo...@gmail.com>
>
> >>>>>>>>>> Modestia o no, s'apren molt i es divertit!
>
> >>>>>>>>>> A mes hi podem anar preparats...
>
> >>>>>>> --
>
> >>>>>>> Sergi Martínez
>
> >>>>>>> sergi.marti...@gmail.com

Rodrigo Pizarro

unread,
May 22, 2012, 11:29:00 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
Em molaria molt un joc i tal, i no vull tallar el rollo, pero:

"ELS EQUIPS PARTICIPANTS HAURAN D'IDEAR UN PROTOTIPUS D'APLICACIÓ MÒBIL COM A NOVA EINA PER INFORMAR I ACOMPANYAR ELS CIUTADANS USUARIS D'SMARTPHONES DE LA CIUTAT DE  BARCELONA  EN EL BON RECICLATGE."

--
Rodrigo


2012/5/22 Uriolus <orio...@gmail.com>

Josep Jordana

unread,
May 22, 2012, 11:33:13 AM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
pot ser perfectament un joc, ademes es la ultima moda: gamification em sembla que en diuen :-)

Josep Jordana

jos...@gmail.com
VozTelecom Partner
http://www.adslvoipempresas.com
http://pirenelab.eu




2012/5/22 Rodrigo Pizarro <rodrigo.piz...@gmail.com>

Jordi Varela

unread,
May 22, 2012, 12:57:20 PM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
A mi em motiva... però no crec que m'ho pugui muntar per la feina.. :-/ ja veurem.

2012/5/22 Josep Jordana <jos...@gmail.com>

Guillem

unread,
May 22, 2012, 1:23:29 PM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
Justament el 21 tinc examen ja podria ser un par de dies després, molta sort pels participants.

2012/5/22 Josep Jordana <jos...@gmail.com>

Sergi Martínez

unread,
May 22, 2012, 1:24:19 PM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
O sigui que per la posibilitat de guanyar 5000 misers euros no em vindreu a veure?

Ja us val....

2012/5/22 Guillem <talkwit...@gmail.com>

Jordi Varela

unread,
May 22, 2012, 1:34:59 PM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
jejeje... per 5000 misers euros, es poden portar fàcilment samarretes d'equip amb el logo d'appunta :-P I per una mica mes, fins i tot roba interior. XD

2012/5/22 Sergi Martínez <sergi.m...@gmail.com>

Rodrigo Pizarro

unread,
May 22, 2012, 3:13:01 PM5/22/12
to catd...@googlegroups.com

Jo per 5k miseros € m'apropo al terreny on la sexualitat no importa xD

Roc Boronat

unread,
May 22, 2012, 4:55:05 PM5/22/12
to catd...@googlegroups.com
@Rodrigo quin terreny?

m3n0R

unread,
May 23, 2012, 3:00:44 AM5/23/12
to catd...@googlegroups.com
Us heu llegit el fil de dalt a baix? xD

m3n0R



2012/5/22 Roc Boronat <r...@rocboronat.net>

m3n0R

unread,
May 23, 2012, 3:01:27 AM5/23/12
to catd...@googlegroups.com
De totes formes, jo no m'he inscrit. No ens hauriem d'inscriure com equip?

Al final que farem?

m3n0R



2012/5/23 m3n0R <cesary...@gmail.com>

Bernat

unread,
May 23, 2012, 3:51:11 AM5/23/12
to catd...@googlegroups.com

No cal, els equips es fan alla

m3n0R

unread,
May 24, 2012, 10:16:58 AM5/24/12
to catd...@googlegroups.com
Nois, m'acaben de trucar, i m'han dit que per motius de logística i tal, han hagut de canviar el dia al 19, Dimarts.

Vosaltres podrieu anar de totes formes?

m3n0R



2012/5/23 Bernat <berna...@gmail.com>

Rodrigo Pizarro

unread,
May 24, 2012, 10:21:52 AM5/24/12
to catd...@googlegroups.com
confirmo!

ja se al 100% que puc

--
Rodrigo


2012/5/24 m3n0R <cesary...@gmail.com>

Bernat

unread,
May 24, 2012, 10:45:34 AM5/24/12
to catd...@googlegroups.com

Yo 99,9999999999% segur, a no ser que tingui examen, pero crec que ha haure acabat!

Onteu amb mi

Uriolus

unread,
May 24, 2012, 10:57:01 AM5/24/12
to Catalonia Android Community Group
Ja he confirmat el canvi de dia.
El millor de tot és que podré anar també a veure la del Sergi el dia
19!

Em sap greu haver desconfiat de les coincidències.

Rodrigo Pizarro

unread,
May 25, 2012, 5:38:04 AM5/25/12
to catd...@googlegroups.com
si fem el grup cal que ens inscribim separadament o tots junts? cal que faci algo?

--
Rodrigo


2012/5/24 Uriolus <orio...@gmail.com>

Bernat

unread,
May 25, 2012, 6:08:07 AM5/25/12
to catd...@googlegroups.com

No, si t'has inscrit.

Els grups es monten alla un cop comencat l'event.

El que si podriem fer els que anem es queddr aviat i decidir que volem, i com.

Rodrigo Pizarro

unread,
May 25, 2012, 6:11:13 AM5/25/12
to catd...@googlegroups.com
Claaaro, jo per aixo volia la catbeer d'ahir, pero es veu que no hi va anar gairebe ningu :p

Podem aprofitar aquest dissabte la quedada de unity per discutir aixo als passadissos

--
Rodrigo


2012/5/25 Bernat <berna...@gmail.com>

Guillem

unread,
May 29, 2012, 4:21:10 PM5/29/12
to catd...@googlegroups.com
Com era un altre dia m'apunto, encara que sigui a dos dies dels exàmens però sinó no es pot fer res xd. Ara espero la resposta dels organitzadors.

2012/5/25 Rodrigo Pizarro <rodrigo.piz...@gmail.com>

Guillem

unread,
Jun 18, 2012, 8:01:09 PM6/18/12
to catd...@googlegroups.com
Demà és la BCNJam i jo encara estic treballant en una entrega, no podré anar. Espero que os ho passeu molt bé allà i ja de pas os explico la idea que portava al cap, per això hem feia gràcia anar, pot servir per inspiració per altres ideàs, etc.

És bastant simple: 

Hi ha 3 contenidors en pantalla o 4, van sortint les ampolles de plàstic de vi, tetrabrics cartró, etc i tens que moure l'objecte ràpidament al contenidor que li toca, si l'encertes guanyes molts punts si falles es descompte si no li arribes a encertar també.

Ja explicareu que tramareu demà :D

Bona nit


2012/5/29 Guillem <talkwit...@gmail.com>

Rodrigo Pizarro

unread,
Jun 19, 2012, 4:43:03 PM6/19/12
to catd...@googlegroups.com

Bueno, el resumen es que se ha intentado y hemos conseguido una demo funcional. No hemos ganado nada, pero igual la app con retoques se podria hasta publicar :)

Un saludo!

On May 22, 2012 3:41 PM, "Sergi Martínez" <sergi.m...@gmail.com> wrote:
Un altre bcn apps jam...

---------- Forwarded message ----------
From: BDigital <eve...@bdigital.org>
Date: 2012/5/22
Subject: Inscriu-te a la BCN Apps Jam: Recicla! 21 juny 2012
To: sergi.m...@gmail.com


castellano

   
 


Benvolgut/da amic/ga, et convidem a la
:

 
 


 
 
 

La BCN Apps Jam: Recicla!, impulsada per l'Ajuntament de Barcelona, a través d'Hàbitat Urbà, i amb l'organització de Barcelona Digital Centre Tecnològic, convoca  al sector dels desenvolupadors, programadors i gamers, amb l'objectiu que participin en una marató de prototipus d'aplicacions mòbils centrada en l'àmbit del RECICLATGE.

ELS EQUIPS PARTICIPANTS HAURAN D'IDEAR UN PROTOTIPUS D'APLICACIÓ MÒBIL COM A NOVA EINA PER INFORMAR I ACOMPANYAR ELS CIUTADANS USUARIS D'SMARTPHONES DE LA CIUTAT DE  BARCELONA  EN EL BON RECICLATGE.

Dia:  21 de juny de 2011

Duració marató: 8 hores en horari de 09:00 a 17:00 hores.

Lloc:
 Mezzanine de Barcelona Digital, a l'edifici Media-TIC.
(Roc Boronat, 117, planta A, Barcelona).

A qui s'adreça: Desenvolupadors i dissenyadors d'aplicacions per a dispositius mòbils. Participació individual o per equips, màxim 4 persones.

Què ofereixen Barcelona Digital i l'Ajuntament de Barcelona:
Instal·lacions, connexió a Internet, càtering i acompanyament de mentoring per part d'experts en mobilitat de Barcelona Digital i de l'Ajuntament de Barcelona.

Premis: Les 2 millors aplicacions rebran:

- Primer premi de 5.000 euros
- Segon premi de 3.000 euros

MÉS INFORMACIÓ SOBRE: L'AGENDA DEL DIA

Inscripcions AQUÍ

Les places a la BCN Apps Jam són limitades.  Les inscripcions es tancaran el dia 19 de juny.
Barcelona Digital confirmarà la teva inscripció per email un cop t'hagis registrat.
La participació és oberta i gratuïta.

www.bcn.cat/bcnappsjam

 

Esperem que aquesta informació sigui del teu interès.
Rep una cordial salutació,

Barcelona Digital Centre Tecnològic
www.bdigital.org
 

Les seves dades de contacte formen part de la base de dades de Barcelona Digital amb la finalitat d'informar-lo de les activitats del Centre o d'altres que puguin ser del seu interès. Així mateix, les seves dades podran ser cedides a les entitats patrones, promotores i/o patrocinadores de l'esdeveniment al qual s'hagi inscrit. De conformitat amb allò disposat a la LO15/1999, conserva en tot moment la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació i anul·lació de dades que podrà portar a terme mitjançant: Barcelona Digital in...@bdigital.org Telèfon +34 93 553 45 40. Si no vol rebre informació dels actes organitzats per la Barcelona Digital, enviï'ns un correu electrònic a l'adreça bai...@bdigital.org amb l'assumpte 'sol·licitud de baixa'.

 

català

Guillem

unread,
Jun 19, 2012, 6:30:11 PM6/19/12
to catd...@googlegroups.com
Lo importante es disfrutar haciéndolo! Ya explicaréis que tal ha ido, que habéis hecho si lo podéis pasar me gustaría verlo tengo curiosidad :D

2012/6/19 Rodrigo Pizarro <rodrigo.piz...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages