Sastanak svih 505 jedriličara (i zainteresiranih)!

Stibra

to International 5o5 Croatia
Sajam sporta i nautike, 20-24. veljače u Zagrebu!
Predložite datum za okupljanje na sajmu uz pivo :)

Idući tjedan ćemo objaviti više novosti oko državnog prvenstva,
planova i slično! Do tad možete pogledati blog listu već prijavljenih,
te vremenski raspored prvenstva:
- http://groups.google.com/group/505Croatia/web/nationals-2008---pre-registred-teams
- http://groups.google.com/group/505Croatia/web/dravno-prvenstvo---organizacija

Pozdrav,

Štibra

http://int505.blog.hr

Stibra

to International 5o5 Croatia
Zadnji prijedlog je četvtak, 21.veljače, sastanak na sajmu u 18 sati!

On 14 sij, 10:40, Stibra <rstib...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Idući tjedan ćemo objaviti više novosti oko državnog prvenstva,
> planova i slično! Do tad možete pogledati blog listu već prijavljenih,

Slobodan Velikić

to 505Cr...@googlegroups.com
Zdravo,

Ja sam za i dolazim u čet u 18h na sajam!

Pozdrav,
Dado

Stibra

to International 5o5 Croatia
Sastanak ipak pomjeren za subotu u 15 sati, vidimo se na Petrinom
predavanju, a poslije piva, pa poslušat Šimu i eto :)