Proljetni trening u Sv. Petru na Moru

Stibra

to International 5o5 Croatia
U Sv. Petru na Moru, od 1-4. svibnja, održat će se trening zajedno sa
slovenskom Fireball flotom (15 jedrilica).
Imat ćemo gumenjak, postavljene bove za regate, trenera i kamere. Cilj
je snimati jedriličare za vrijeme jedrenja iz neposredne blizine, kako
bi se navečer analizirale snimke. Ako ste zainteresirani za
voluntiranje za snimanje jedrilica iz gumenjaka, dobrodošli ste. Ako
imate slučajno gumenjak ili brodicu, još bolje! Osigurat ćemo vam
gorivo i dovoljno besplatnog piva navečer :)

Ako vas zanima jedrenje u 505-ici, rado ćemo vas povesti na probno
jedrenje!

Raspored treninga:
7-9 doručak
9-10 opremanje brodova
10-11 trimanje brodova
12-16 jedrenje
16-19 odmor, večera
19-21 analiza snimaka, predavanja o taktici, regatnim pravilima, itd

Smještaj je planiran u jednom malom hotelu/apartmanskoj kući
neposredno uz more, sa 2 pontona za spuštanje jedrilica, terenom za
odbojku na pijesku i igralištem za djecu (dogovaramo još cijenu,
noćenje biti oko 150 kn sa doručkom).

sveto

to International 5o5 Croatia
bok,

zanima me sta je potrebno da se dode dole uzivat na moru s iskusnim
jedrilicarima ?
pocetnik sam [bas pocetnik] , pa me zanima dali je potrebno nesto vise
od zelje ?

pozdrav,

sveto, rijeka

Stibra

to 505Cr...@googlegroups.com
Bok,

Hvala na javljanju, potrebna je slijedeća oprema, pošto je ipak hladno još:
- neoprensko odijelo, poželjno za cijelo tijelo ili bar dugo bez
rukava (surfersko može isto)
- spraytop ili nešto slično za zaštitu od vjetra ako bude hladno
- jedriličarske čizme ili tenisice (poželjno npr. kao nešto za kajak,
što se može slobodno namočiti)
- rukavice
- kapa
- naočale

Provozat ćemo vas na trapezu na 505 u pauzama između trening regata,
vjerojatno vas može nekad i netko na Fireballu isto.
Možete se priključiti oko trimanja jedrilice, predavanja, itd!

Lijep pozdrav,

Štibra

--
Stibra
505 (CRO8485)

http://int505.blog.hr
http://sailing.bloger.hr
http://505crosailing.blog.hr
http://groups.google.com/group/505Croatia

sveto ercegović

to 505Cr...@googlegroups.com
genijalno..

znaci samo da se ponese ta oprema i to je to..
jos samo jedan detalj, kako se prijavljuje ?
pismeno, usmeno, online ?

pozdrav

sveto

Stibra

to 505Cr...@googlegroups.com
Stavit ću ovih dana formu za prijave na grupu, pa ću poslati obavijest
da se prijave zainteresirani. Za sad sigurno na trening dolazi
slijedeća ekipa:
- tri 505-ice (vjerojatno još jedna, čekam potvrdu)
- jedna 470
- oko 15 Fireballa i 2 Flying Juniora
- možda i neki Flying Dutchman (pokušavam pronaći još postojeće
brodove u Hrvatskoj, ako imate kontakt se nekom ekipom ili klubom gdje
se jedri u FD-u, molim vas javite mi!)

Polupansion će biti 150 kn, možda i manje, slovenci pregovaraju popust
jer su redovni gosti tamo.

Pozdrav,

Štibra