Groups
Groups
Sign in
Groups
Groups
24-timmarssegling
Conversations
About
Send feedback
Help
Group path
24-timmarssegling
1–9 of 9
Mark all as read
Report group
0 selected
Ysse Berntson
8/27/14
Gast finnes i Sthlm
Hej jag är 48 år, jag har seglat mycket i mina dar, har ingen egen båt just nu,utan hänger gärna på
unread,
Gast finnes i Sthlm
Hej jag är 48 år, jag har seglat mycket i mina dar, har ingen egen båt just nu,utan hänger gärna på
8/27/14
Mr Climb
1/17/12
Gast Finnes i Västerås
Hej 41år och seglat med egen båt i 3år nu och ständigt nyfiken på att lära mig mer, har gått segel
unread,
Gast Finnes i Västerås
Hej 41år och seglat med egen båt i 3år nu och ständigt nyfiken på att lära mig mer, har gått segel
1/17/12
Stefan Pettersson
7/18/11
Den här gruppen har flyttat till facebook
Hej! Vi ersätter det här diskussionsforumet med vår grupp "24- timmarssegling" på Facebook:
unread,
Den här gruppen har flyttat till facebook
Hej! Vi ersätter det här diskussionsforumet med vår grupp "24- timmarssegling" på Facebook:
7/18/11
phn
5/2/11
var hittar jag "livboj med nödljus" ?
Enligt riksreglerna skall båt som deltar ha ( par. 4.3.1 ) livboj med nödljus som automatiskt tänds.
unread,
var hittar jag "livboj med nödljus" ?
Enligt riksreglerna skall båt som deltar ha ( par. 4.3.1 ) livboj med nödljus som automatiskt tänds.
5/2/11
Niklas
8/18/10
Gast Finnes i Stockholm
Hej, 30-årig nybliven seglare (sedan förra året) som endast seglat i Stockholms skärgård. Har seglat
unread,
Gast Finnes i Stockholm
Hej, 30-årig nybliven seglare (sedan förra året) som endast seglat i Stockholms skärgård. Har seglat
8/18/10
Stefan Pettersson
3/24/10
Använd gruppen som gastbank - gör så här!
Gastannonseringen fungerar så att du skriver ett inlägg som inleds med rubriken "Gast sökes
unread,
Använd gruppen som gastbank - gör så här!
Gastannonseringen fungerar så att du skriver ett inlägg som inleds med rubriken "Gast sökes
3/24/10
Stefan Pettersson
3/24/10
Vilka är dina favoritvädertjänster i båten?
Hej! Vilka väderlekstjänster använder du i båten? Jag föredrar enkla tjänster som jag kan använda i
unread,
Vilka är dina favoritvädertjänster i båten?
Hej! Vilka väderlekstjänster använder du i båten? Jag föredrar enkla tjänster som jag kan använda i
3/24/10
Stefan Pettersson
3/24/10
Snabbfakta - 24-timmars, så funkar det. Komplettera gärna!
* Segla så långt som möjligt på 24 timmar. * Om du kommer i mål för sent får du distansavdrag, går du
unread,
Snabbfakta - 24-timmars, så funkar det. Komplettera gärna!
* Segla så långt som möjligt på 24 timmar. * Om du kommer i mål för sent får du distansavdrag, går du
3/24/10
Stefan Pettersson
3/24/10
24-timmars med noll knop mot mål
Simpnäsklubb i skymningen, första lördagen i september. Vinden har dött ut, vi driver planlöst med
unread,
24-timmars med noll knop mot mål
Simpnäsklubb i skymningen, första lördagen i september. Vinden har dött ut, vi driver planlöst med
3/24/10