tolga'yı SApi de kullanmak için

Olcay AŞCI

to temizp...@googlegroups.com, tekn...@googlegroups.com

Merhaba arkadaşlar

AliRıza İlter ile birlikte ki işin büyük kısmını o yaptıysada tolga’yı SApi’ye yönlendirmeyi başardık. Ekteki dosyayı indirin ve içindeki not dosyasına bakarak işlemleri uygulayın. Nihayetinde tolga nvda, jaws ve SApi destekleyen tüm uygulamalarda görünecektir.

tolga.zip

Gökhan Çapanoğlu

to temizp...@googlegroups.com
Merhaba;

Çabalarınız için tebrik ederim. Bilgisayarın konuşma ayarlarında Tolga
seçili. Jaws'ın SAPİ 5 kısmından Tolga'yı seçiyorum. Profili kaydedip
çıktıktan sonra ses yine İngilizce'ye dönüyor. Yalnız, NVDA'da bunu
başarıyla uyguladım.
Hayırlı günler.
> [...]
> hakkında bilgi ve program paylaşılmaktadır.
> 2. Konu dışı iletilere kesinlikle yanıt vermeyiniz.
> 3. şikayet görüş ve önerilerinizi tpay...@gmail.com adresine gönderiniz.
>
> Temiz paylaşım e-posta grubuna yayın göndermek için:
> temizp...@googlegroups.com
> Grup yöneticilerine ulaşmak için:
> tpay...@gmail.com
> adreslerini kullanabilirsiniz.
> gruptan çıkmak için:
> temizpaylasi...@googlegroups.com
> henüz üye olmadıysanız üye olmak için:
> temizpaylas...@googlegroups.com
> adreslerine boş bir e-posta göndermeniz yeterli

Gökhan Çapanoğlu

to temizp...@googlegroups.com
Merhaba;

Profil ayarlarken Set Language as Primary düğmesine tıklandığında
sorun olmadan Tolga'yı seçebiliyorsunuz. Biraz önceki yanlış
bilgilendirmeden dolayı özür dilerim.
Hayırlı günler.

Sadık Parla

to temizp...@googlegroups.com

Merhaba,

Öncelikle emeklerinize sağlık teşekkürler Olcay, sağ olun, var olun.

Ben yaklaşık 1 ay önce almış olduğum Toshiba bilgisayarımda ne yaptımsa Windows 10’u güncellemeyi başaramadım.

Temiz bir kurulum yapmayı düşünüyorum yapmayada, ayarlar, driver’lar ve programlar kaybolmadan bu tür bir kurulum yapıla bilirmi?

Selamlarımla.

Kimden: temizp...@googlegroups.com [mailto:temizp...@googlegroups.com] Yerine Olcay AŞCI
Tarih: 07 Ağustos 2016 Pazar 16:59
Kime: temizp...@googlegroups.com; tekn...@googlegroups.com
Konu: "Temiz Paylaşım" tolga'yı SApi de kullanmak için

[...]

Olcay AŞCI

to temizp...@googlegroups.com

Yalnız mesele üstüme kaldı ama işin çoğu ali rıza ilter’in başının altından çıktı belirteyim ki emeğine sagısızlık olmasın. Bensadece gereklileri sağladım. Onu birebir destekle bir kontrol edelim.

meherrem

to temizp...@googlegroups.com

Merhaba ekden indirmek isterdim. Yeniden paylaşa bilersinizmi?

Olcay AŞCI

to temizp...@googlegroups.com

Buyrun

tolga.zip

mustafa ali yıldırım

ahmet aygün

to temizp...@googlegroups.com
selam arkadaşlar bu iletide ek yok mümkünse ata bilirmisiniz rica etsem
teşekkürler.

murat akyol

to temizp...@googlegroups.com

Sesi indiremezsiniz bildiğim kadarıyla.

Ses sadece Windows 10 kullanıcıları son Windows güncellemesini yaptılarsa kullanılabilir duruma geliyor.

Aksi taktirde diğer Windows sürümlerinde haricen bir yerden indirip kurulamıyor.

Saygılar.

lale akcan

to temizp...@googlegroups.com
merhaba,
ekten alabilirsiniz.
8.08.2016 07:53 tarihinde, 'meherrem' via temizpaylasim yazdı:
tolga.zip

lale akcan

to temizp...@googlegroups.com
merhaba,
win10'un yeni sürümünde zaten var. siz ilgili reg dosyasını çalıştırıp, çıkan sorulara, evet, tamam diyeceksiniz.

Mert Karagüzel

to temizp...@googlegroups.com
Merhaba;
dosya ekte.
tolga.zip

ahmet aygün

to temizp...@googlegroups.com
selamlar arkadaşlar bu olayı ekteki dosyaların içindeki dosyaları entıra basarakmı işlemi gerçekleştiriyoruz? ben gerekli dosyayı entırladığımda hiç1 yönlendirmeyle karşılaşmıyorum. içinde açıklama belgesi koyulmuş ama yönlendirmelere göre işlemlerin yapılması öneriliyor sadece. tam detaylı 1 yönlendirme yapılmamış benim kanımca yinede emekler için emek harcıyanlara teşekkürler.
to temizp...@googlegroups.com

Merhaba tolga sesini sadece Windows onun enson sürümünü kullananlar kullana bilir

Kimden: temizp...@googlegroups.com [mailto:temizp...@googlegroups.com] Yerine talip sarıbaş
Tarih: 8 Ağustos 2016 Pazartesi 22:31
Kime: temizp...@googlegroups.com
Konu: RE: "Temiz Paylaşım" tolga'yı SApi de kullanmak için

Olcay AŞCI

to temizp...@googlegroups.com

Tolga sesi şuan için sadece Windows 10 sürüm 1607 de çalışmaktadır. İşlem.reg dosyasını enterledikten sonra değerleri ekleyip isteyip istemediğiniz sorulacaktır. Buna evet deyin. Sonra işlem tamamlandı diyecektir tamam deyip mesajı kapatmış olun. Bu kadar.

to temizp...@googlegroups.com
bu sesle kayıt örneği yapıp göndermeniz mümkün mü?

iPhone'umdan gönderildi

murat akyol

to temizp...@googlegroups.com

Merhabalar, bu bir kayıt defteri yani reg dosyasıdır.

İşlemi yapacağınız dosyayı enterleyip gelen evet ve tamam seçeneklerini de enterliyorsunuz hepsi bu.

Yalnız önemli bir nokta var: bu işlemi yapabilmeniz için Windows

10 ın son sürümünde olmalısınız.

Aksi taktirde sisteminizde tolga sesi bulunmadığından işlem gerçekleşmeyecektir.

Sesi de bu son sürüm Windows haricinde bir yerden bulup yükleme olasılığınız yok.

Son sürüm Windows güncellemesiyle bu ses geliyor bilgisayarlara.

Dosyanın içine her ihtimale karşı bir sorun çıkma olasılığına karşılık bir de işlemi geri al reg dosyası konulmuş.

O tıklanırsa da sanırım sistem eski hale dönüyordur.

Saygılar.

murat akyol

to temizp...@googlegroups.com

Yapacağınız tek şey sanırım Windows 10 kullanmak.

Bir yerden ulaşılmıyor maalesef.

to temizp...@googlegroups.com
günaydın arkadaşlar.
öncelikle çalışmalarınızda başarılar diliyorum.
benim de bir tabletim var;
ve windows 10 kurulu.
ancak güncel değil.
internetim sınırlı ve 4 gb.
acaba bu windows’u güncellemek için kaç gb internete ihtiyaç duyuluyor?
bu konudada bilgi verebilir misiniz?
şimdiden bilgi verecek arkadaşlara teşekkür ederim.
ben de bilgisayarımda tolga sesini istiyorum aslında.
yelda’ya pek alışamadım bilgisayar üzerinde.
to temizp...@googlegroups.com

Ortalama 3.06 gb lik bi dosya var.

Emre Rencber

to temizp...@googlegroups.com
İşlemi yaptıktan sonra, ekran okuyucunuzun ses ayarlarından seçmeniz gerekiyor.

9.08.2016 tarihinde Olcay AŞCI <olcay....@gmail.com> yazmış: