casio classpad 330

pano78

to számológép
Sziasztok!

lehetetlen küldetés,de hátha!
Nincs valakinek magyar nyelvű használatija Casio Classpad 330-hoz?

Üdv

Csaba

Sanyi

to számológép
Szia Csaba,
Szerintem próbálj érdeklődni olyan boltban, ahol árulnak Casio
Classpad-ot. Általában egy pár oldalas magyar nyelvű leírást is adnak
a készülékekhez, persze ez nem ér fel az angol nyelvű, részletes
használati útmutatóval.

Sanyi

to számológép
A Nyugati téren van egy számológép üzlet (és netkávézó is egyben, a
Szent István körút és a Váci út sarkától nem messze, valahol a Kádár
utca környékén, a Westenddel szemben), ott láttam Classpad-et, érdemes
lehet megkérdezni, hogy adnak-e hozzá magyar nyelvű leírást, és hogy
azt odaadják/lefénymásolják-e neked.

Sanyi

to számológép
@Csaba, sikerült szerezned?

pano78

to számológép
Sziasztok!

Köszi a válaszokat,még csak tegnap lett meg a gép,még csak
ismerkedünk!
Nincs magyar nyelvű használatim még,de eléggé bonyolult a gép,nem
ártana ha lenne:))))
Tesóm Pesten lakik,lehet majd elküldöm arra a helyre amit ajánlottál!
Sajnos a neten nem nagyon találtam semmi ilyen jellegű infót a
gépről,nem hogy olyan embert,akinek lenne,magyar használatival együtt!

Üdv

Csaba

On jún. 4, 13:05, Sanyi <cs...@freemail.hu> wrote:
> @Csaba, sikerült szerezned?

Sanyi

to számológép
Jó ismerkedést a géppel :)
(nekem egy "öreg" Casio CFX-9850GB Plus-om van).

Nem tudom ezt a videót láttad-e már:
http://www.youtube.com/watch?v=4Pxmy31SVa0
Elég meggyőző, és lehet hogy segít elsajátítani pár fogást.

pano78

to számológép
Szia!

Igen,láttam a videót,köszi!
Majd kinyomozom azt az üzletet,és felhívom,de győri vagyok,nem járok
arra!

Üdv

Csaba

pano78

to számológép
Hello Sanyi!

Ha esetleg járnál arra megint,megnéznéd az üzlet nevét?
Én győri vagyok,jelenleg nem megyek Pestre!

Köszi!

Csaba

Sanyi

to számológép
Szia Csaba,
Csütörtökön járok arra, megnézem a címet, és akár rákérdezek arra is,
hogy adnak-e a ClassPad-hoz magyar nyelvű használati utasítást, és
hogy azt (akár némi kp-ért) le tudják-e fénymásolni.
Üdv!

pano78

to számológép
Szia Sanyi!

Hát ez nagyon jó lenne,előre is köszönöm!
Igazából csak ezért jó lenne ha nem kellene felmennem Pestre,de mint
mondtam tesóm ott lakik,ha mutatna hajlandóságot az üzlet valami
másolásra,esetleg lenne külön használati eladó,akkor el tudna menni
érte!
Viszont innen nem tudok jelen pillanatban sokat intézni!

Üdv

Csaba

Sanyi

to számológép
Túl korán mentem a boltba, még csak egy másik eladó volt ott, aki nem
tudott nyilatkozni, a számológépes üzletrész csak 10 után nyit. Kettő
után beugrom majd, és este vagy holnap reggel, ha netközelben leszek,
megírom hogy van-e és hogy lemásolható-e / eladó-e külön.

Sanyi

to számológép
Sikerült megszerezni az infót :)
Igen, van hozzá magyar nyelvű használati útmutató, kb. 40 oldalas.
Mivel fénymásolószalon is az üzlet, ezért 20 Ft/oldal áron le is
fénymásolják ott helyben.

pano78

to számológép
Szia!

Nagyon köszönöm az értékes információt!
Rendes Tőled h megkérdezted!
Megírom tesómnak,és elmegy majd lefénymásoltatni!
Nem emlékszel véletlen az üzlet nevére?
Ígérem békén hagylak már:))))))
Még egyszer köszönöm szépen!

Üdv

Csaba

Sanyi

to számológép
Szia Csaba, semmi gond, ezért van ez a fórum ;)
A nevét nem tudom, de holnap megnézem.

pano78

to számológép
Szia Sanyi!

Köszönöm szépen a segítséget,tesóm elment ma,és lemásolták neki ~440Ft-
ért,igaz a 300-ét,de ha jól tudom az ugyanaz,csak kisebb memóriával!
Lehet Fourier-,Laplace transzformálni ezerrel:))))
Még egyszer köszönöm a segítséget!

Üdv

Csaba

Sanyi

to számológép
Szia Csaba,
örülök hogy sikerült elintézni :)
(amilyen szórakozott vagyok, a bolt nevét elfelejtettem megnézni, de
akkor megoldódott végül).
Ha majd írsz valami jó kis programot vagy játékot, értesíts :)