ALG vagy RPN?

Sanyi

to számológép
A hagyományos számológépek, vagy inkább az RPN (reverse polish
notation - fordított lengyel jelölés) híve Vagy?

kisse...@freemail.hu

to számológép
én az rpnre szavazok, hewlett packard rulz

tolosa

to számológép
Mióta szert tettem a HP gépeimre, azóta az a véleményem, hogy
programozni kellemesebb RPN logikával. Vagy legalábbis sokkal
helytakarékosabb. Amúgy szinte mindegy nekem, mert az ezt megelőző
gépeim szinte mindegyike algebrai logika szerint működött. Ezzel is,
azzal is megbírkózom. A HP 49G+ meg úgyis átváltható egyik, vagy másik
üzemmódra.

Sanyi

to számológép
Texas Instruments és RPN? Igen:

TI-59 programozható számológép (1970-es évek), RPN modullal bővíthető
volt:
http://szamologep.blogspot.com/2009/04/ti-59-vilag-egyik-legjobb-programozhato.html

TIRPN - RPN program TI-89 grafikus számológépre:
http://szamologep.blogspot.com/2009/04/tirpn-rpn-alkalmazas-ti-89-szamologepre.html

És végül egy hoax, egy elképzelt retro TI RPN számológép, dedikált RPN
gombokkal:
http://szamologep.blogspot.com/2009/04/kesz-atveres-ti-rpn-hoax-neten.html

Mummy

to számológép
nem hasznátalm még rpn száímológépet de érdekel.

ZilogR

to számológép
:D Soha nem is volt és nem is lesz kérdés: RPN (bár azért valljuk be,
egyetemi éveim előtt én is ALG gépeket használtam csak - merthogy nem
is volt más elérhető)
Az is érdekes, hogy egy ős-HP-s srác aki 28C-n és 48GX-en nőtt fel,
nem tudta elsajátítani a kis 32SII-m stack-jának működését. Tény és
való, a két gépen máshogy működik az ENTER