Proletaarit, aseistautukaa ajoissa

Tommi Höynälänmaa

Heinäkuussa oli uutinen, että PCP-aseista saatetaan tehdä Suomessa
luvanvaraisia. PCP-aseet ovat tietääkseni tehokkaimpia aseita, mitä
Suomessa saa ilman aseenkantolupaa.

Jokaisen proletaarin on syytä olla aseistautunut, jotta proletaarisen
vallankumouksen tai kapinan sattuessa on olemassa aseellinen reservi.

--
Tommi Höynälänmaa
sähköposti / e-mail: tommi.ho...@POISTAiki.fi

Heikki Heinonen

On Sat, 01 Dec 2007 16:35:31 +0200, Tommi Höynälänmaa
<tommi.ho...@POISTAiki.fi> höpisi että:

> [...]
>
>Jokaisen proletaarin on syytä olla aseistautunut, jotta proletaarisen
>vallankumouksen tai kapinan sattuessa on olemassa aseellinen reservi.

Varsijousen saa edelleen ostaa ilman lupaa. Se on paljon tehokkaampi.

Tarppa

Heikki Heinonen wrote:

Tietää kommunisti Heikki!

nikolas mäki

Heikki voi ihan vapaasti kokeilla punakapinan aloittamista varsijousen
voimalla. Vaikka oikeilla punakapinallisilla aikoinaan oli oikeat
kiväärit (niiden japanilaisten lisäksi, jotka merenpohjasta noukittiin),
niiden kaikki muu touhu oli lähes yhtä surkuhupaisaa.

Pekka

"nikolas mäki" <nichol...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:fis1kg$ka3$2...@nyytiset.pp.htv.fi...

No punainen terrori ja vapaussota ei ollut minusta ollenkaan hupaisaa mutta
eri ihmisiä kai naurattavat eri asiat.

Peksi

Pekka

"Tommi Höynälänmaa" <tommi.ho...@POISTAiki.fi> kirjoitti
viestissä:Sie4j.259825$JK5....@reader1.news.saunalahti.fi...

> Heinäkuussa oli uutinen, että PCP-aseista saatetaan tehdä Suomessa
> luvanvaraisia. PCP-aseet ovat tietääkseni tehokkaimpia aseita, mitä
> Suomessa saa ilman aseenkantolupaa.

öh, mitä PCP tarkoittaa? Paha Carbonaatti Pyssy"?

Heikki Heinonen

On Sat, 01 Dec 2007 18:21:41 +0200, nikolas mäki <nichol...@hotmail.com>
höpisi että:

No perkele. Muranen sai kyllä ihmiset hengiltä varsijousella! :O

Heikki Heinonen

On Sat, 1 Dec 2007 18:51:47 +0200, "Pekka" <pek...@gmail.com> höpisi että:
Pre-charged pneumatic.

Pekka

"Heikki Heinonen" <miisu.h...@kolumbus.fi.i.eat.spam.4.breakfast>
kirjoitti viestissä:4751ac56...@news.kolumbus.fi...

Ai joku ilmapyssy?

joulupukk...@googlemail.com

Tilaa joulupukkisi ajoissa Tampereen alueella - Kun sovit ajoissa niin
saat mieleisesi

http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/

No niin on jälleen joulun alustunnelmat aluillaan. Joululahjaostokset
on aloitettu. Mistä pukki niitä jakamaan? - Tässä oiva joulupukki

- Ota yhteyttä e-mail: joulupukkipalvelua(at)gmail.com Tampere

Monday, November 26, 2007

Joulupukkipalvelu kuuntelen - Ottakaa yhteyttä ajoissa

Jouluinen tervehdys pikkujouluihin ja jouluun valmistautuville

Joulu lähestyy ja mieleisiä on jo ostettu varastoon

- Mistä pukki niitä jakamaan? - Tässä oiva raitis ja savuton
joulupukki

- Ota yhteyttä e-mail: joulupukkipalvelua(at)gmail.com

Joulupukki ja joulupukkipalvelua Tampereella ja lähikunnissa tilanteen
mukaan etukäteen ensisijassa ensin e-mailin kautta sopien. Mikäli
erityisesti kysyttävää niin varmistelut puhelimitse kun ensin on
sähköpostilla etukäteen sovittu, jotta pukki on varmasti vapaa
vastaamaan ko. aikaan.

Reipas, ystävällinen ja taatusti raitis joulupukki aatoksi tai
pikkujouluihin!
Teemme käyntejä lähinnä Tampere ja sen lähialueilla.

Hinta 50 EURO/käynti, rahat menevät pukin tonttujen toiminnan tukemiseen.
Laskutus ennenkuin pukki astuu sisään. Sillä pukilla on silloin kiire
seuraavaan paikkaan.

Soita 044-3380291 ja tiedustele lisää. Aloita puhelusi sanomalla "Onko
pukkia saatavilla", mikäli kaipaat loppuvarmisteluja e-mailin sijaan.

Arkisin parhaiten tavoittaa kello 20:30-21, viikonloppuisin 19-21.
Pukki suosii e-mailia, joten jättäkää mieluiten viestejä e-mail:
joulupukk...@gmail.com

Korvatunturin sivupiste Tampere

http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/

Posted by Joulupukkipalvelua Tampere ja lähialueet

Muistakaa ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Osallistukaa keskusteluun neekeri-sanaa koskien http://neekeri-sanasta.blogspot.com

ja http://mustaa-miesta.blogspot.com
- http://tampere-tunnetuksi.blogspot.com/

Kiitos

Pekka Pessi

"Pekka" <pek...@gmail.com> writes:

>Ai joku ilmapyssy?

Juu. Sellaisella se Höynälänmaa kai kesä-heinäkuussa ammuskeli
ählämeitä.

Ei ihme että ne halutaan luvanvaraisiksi.

--Pekka

Kai R

joulupukk...@googlemail.com kirjoitti:

> Tilaa joulupukkisi ajoissa Tampereen alueella - Kun sovit ajoissa niin
> saat mieleisesi
>
> http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/

Ei vittu... Siinä on joulutunnelmaa kerrakseen kun joku neekeriperhe
tilaa tämän kahelin pukikseen...

--
Kai

Tommi Höynälänmaa

Pekka Pessi kirjoitti:

> Juu. Sellaisella se Höynälänmaa kai kesä-heinäkuussa ammuskeli
> ählämeitä.

Valitettavasti en osunut.

Jyrki Saarinen

In sfnet.keskustelu.foreigners Kai R <kai.r...@gmail.com> wrote:

> Ei vittu... Siinä on joulutunnelmaa kerrakseen kun joku neekeriperhe
> tilaa tämän kahelin pukikseen...

Mistäs lähtien neegerit ovat viettäneet joulua? No kai ne kristityt varmaan
viettääkin, mutta niitä Suomessa on häviävän pieni osa.

--
Jyrki Saarinen
http://koti.welho.com/jsaari88/

Miika Oja

Eilen, pitkästä aikaa aivomyrskyn seurauksena, harvinaisen pitkällä
iltakävelyllä, kävin myös pispalanharjulla. Totesin että siellä patsaan
jonka jalassa lukee:
"Tällä paikalla suomen työväki viimeksi puolusti asiaansa ase kädessä"
(tjsp).

Kaunis paikka. Patsaasta en osaa sanoa kun möhkälettä ei paljon pimeässä
erota.
Kaunis maisema laittaa ajattelemaan.

Mietinpä siinä kylmässä hikeä kuivallessani että mitähän uhkaa se työläinen
nyt torjuisi?
Ase kädessä?

Pystyykö omaan napaansa tuijottavaa Narsismia ampumaan kiväärillä?

Liikennevaloissa katse osuu keskelle näkökenttää sijoitettuun ylös -
alas -rullaavaan mainokseen. Sen tyhjyyteen tuijottava mallityttö räikeissä
paksusankaisissa punaisissa silmälaseissaan näyttää sanovan "Versace".
Sangat ovat niin korkeat ettei tyttö voi nähdä muualle kuin eteensä.

Valot vaihtuvat. Katse putoaa mainostaulusta suojatietä ylittävään
parikymppiseen tyttöön. Esikuvaansa matkien tuijottaa tyhjyyteen
paksusankaisten silmälappusilmälasiensa takaa. Korvista valuu johdot
jonnekin vaatteiden kätköihin.

Silmälasit näyttävät varmistavan ettei silmiin vahingossakaan osu jonkun
muun asiat. Putkinäöksi kutistettua näkökenttää tukevat korvanapit
varmistavat sen, että tajunnan täyttää vain täsmälleen oikeaoppinen
äänimaailma. Vaatteiden vähemmän iloittelevasta väristä arvaan genreksi
jonkinsortin takomovarasarapaukkeen mollissa. Osaan kuvitella tytön
"minäminäminä" -sivut IRC-Galleriassa. Joissa kerrotaan kuinka tämä kuuluu
heimoihin joissa on lisää "minäminäminä" -ihmisiä.

Hyvät kaverit. Kiva elämä. Hieno maailma.

Klassisen psykologian mukaan sairaan yhteisön tervein yksilö oireilee
ensimmäisenä.

Ne joilla ei vielä selityksiä ole? Koska ei ole ollut aikaa niitä keksiä?

Lapset?

Alikulun alla samat tagit kuin kolme vuotta sitten, nyt vaan
kolmekymmensenttisten tussausten sijaan kolmemetrisinä monivärimaalauksina.
Tahtia ei ole hidastanut neljäskään kiinnijäämiskerta. Ei ihme, tuomari kun
päätti suuressa viisaudessaan että asianomistajan vaade on kohtuuton.
Maallikko helposti kääntää asian niinpäin, että on maallikon syy että hänen
autonsa töhritään. Töhrijä taas helposti kääntää asian niinpäin, että "tämä
siis ei ole mitään?".

Hampaattoman systeemin kuolinkouristus?

Vai onko kyse jostain muusta? Kadotetusta lamavuosien aikana syntyneestä
sukupolvesta? Historiallisesta syvyydestä jonka tulkkina toimiva tuomari
tietää että se on vain hikka joka menee ohi sukupolvien vaihtuessa? Täytyy
vain kestää lasten kasvaminen aikuiseksi?

Reitti kulkee läpi kaupungin, kunnes vanhan rakkaan vihollisen - lepakon -
oven edessä, pieni poika minussa putkahtaa esiin. Hetken mielijohteesta
jumitan löytämäni muovinpalan ovisummerin napin väliin. Iän tuomalla
varmuudella en juokse, vaan kävelen partaani nauraen paikalta.

Priceless!
Joitain asioita ei saa rahalla.

Potut pottuina, vaikka vuosien päästä. Paskalla on taipumus valua alaspäin.
Silloin paska valui tännepäin, nyt - sosiaalisen liikkuvuuden
mahdollistamana - paska valuu jälleen alaspäin. Jos töhrijä ei saa edes
sakkoja, mitä minä, ovikellonsoittelija, voisin saada? Tämähän on vasta
kirjaimellisesti alkusoittoa. Varsinainen Moderato con moto kajahtaa vasta
siinä vaiheessa kun minä alan vaihtaa lepakon seinänaapureita. Nuorisossa on
paljon potentiaalia ja sossu on varma vuokranmaksaja.
Kiinteistösijoittamisessa saattaa olla enemmän kuin osasin odottaa.

Sokoksen kulmalla kerjäläinen hyisestä viimasta huolimatta tyrkyttää ruusua
pää kallellaan hymyillen. Pakkasen ja naisen vaateparren huomioiden hyvä
suoritus. Kesällä sama nainen asui tullivarikon seinän vieressä kasvavassa
puskassa. Poikaa seurasin kun tämä yritti varastaa ruusuja Stockmannilta.
Ohitin unkarin tuliaisen kuin kylmä viima minut. En luonnollisestikaan
miettimättä kuinka moni rehelliseksi mainostettu liiketoimi ei touhusta
paljoa eroa.

Kotiin tullessa jouduin ohittamaan nuorison vihan kohtaaman
laiturivalaistuksen. Tekijä oli muistanut maalata iskulauseensa. Kieltä
näyttävän lippalakkipäisen hiphopparin.

Tuskinpa tässä iltakävelyssä oli mitään sellaista mitä yksi sota ei
siivoaisi.

"Tommi Höynälänmaa" <tommi.ho...@POISTAiki.fi> kirjoitti
viestissä:Sie4j.259825$JK5....@reader1.news.saunalahti.fi...

Jyrki Saarinen

In sfnet.keskustelu.politiikka Miika Oja <miik...@iobox.fi> wrote:

(kuvaus asioiden tilasta poistettu)

Kun kerran kuvausta ainakin joskus harrastit, niin olisit ottanut muutaman
kuvan kriittistiä paikoista samantien, ja laittanut ne verkkoon?

nikolas mäki

En tiedä mikä tämä etukäteen ladattu ilma-ase oikeastaan onkaan. Kun
löytöretkeilijät Lewis ja Clark lähetettiin tutkimaan Lousiannan
ostomaata, retkikunnan käytössä oli ontolla perällä varustettu
Jacob-ilmapyssy. Se sopi pienriistan metsästykseen. Lataaminen
suoritettiin kampivivulla.

Minulla on intistä kokemusta ilmakivääristä, jolla harjoiteltiin
tähtäämistä ja ampumaradan rutiinia. Se paineistettiin pitkällä vivulla
(tukista piipun kärkeen ulottuva), joka käännettiin sivulle ja takaisin.
Jotkut hienohelmaisemmat ampumisen harrastajat käyttää hiilidioksidilla
toimivia ilma-aseita. Jenkeissä esiteltiin joskus 1990-luvulla
varsijousen ja ilmakiväärin risteytys: lauetessaan jousi ei lennättänyt
nuolta, vaan tuotti tarvittavan ilmanpaineen kuulan laukaisuun.

aj

Tommi Höynälänmaa kirjoitti:

> Valitettavasti en osunut.

Ja vielä ihmettelet miksi sinusta ollaan huolissaan!?

Tommi Höynälänmaa

Pelkkää kulttuurivallankumousta ei tarvi tehdä asein.

Tommi Höynälänmaa

aj kirjoitti:

> Ja vielä ihmettelet miksi sinusta ollaan huolissaan!?

Ote eräästä keskustelusta sairaankuljettajan kanssa:

sairaankuljettaja: "Sinusta oltiin kovasti huolissaan" (tjsp.)
minä: "pidä vaan pää kiinni"
sairaankuljettaja: "voi olla koppia tulossa" (tjsp.)

Tommi Höynälänmaa

Heikki Heinonen

On Sat, 1 Dec 2007 21:10:24 +0000 (UTC), Jyrki Saarinen
<jy...@NOSPAMwelho.com.invalid> höpisi että:

>Mistäs lähtien neegerit ovat viettäneet joulua? No kai ne kristityt varmaan
>viettääkin, mutta niitä Suomessa on häviävän pieni osa.

Sylvain Kipre taitaa olla kristitty.

http://neekeroinnin-uhri.blogspot.com/

Miika Oja

>"Jyrki Saarinen" <jy...@NOSPAMwelho.com.invalid> kirjoitti
>viestissä:fisj3v$rjh$3...@nyytiset.pp.htv.fi...

Ah, kiitos kun muistutit. Ethän vaan ajatellut jotain vartiointiliikettä
esittäviä kuvia? Kyseinen firma myytiin reilu vuosi sitten isommalle. Sitä
tutkittiin myös siksi, että siellä töissä ollut vartija oli kymmenisen
vuotta yhteistyössä ammattirikollisten kanssa.

Verbaalikuvaus on sen verran paljon haastavampaa, että tuskin kameraan
herkästi enää tartun. Tämä nimittäin tuntuu suurin piirtein samalta kuin
kädetön yrittäisi soittaa jousikvarteton osuuden yksikielisellä viululla
ilman jousta - jos voinet ymmärtää. Suloisen turhauttavaa, eikä perille
pääsystä ole pelkoa.

Kuvalla kertoo paljon sellaista mitä verbaalinen kyvyttömyys jättää
pimentoon. Ei minua hävetä kertoa totuuksia maailmalle siitä itsestään.
Viimeisen kolmen vuoden aikana kerrottavaa olisi ollut todella paljon.
Vaikea uskoa että mielipiteelläni olisi täällä vallitsevalle
harvalukuiselle- ja osin vajaamieliselle yleisölle suurtakaan merkitystä.

Nyyssit - kyvytön jauhaa haluttomalle tarpeetonta - siinä turha työ
ikäänkuin valuu hukkaan.

Erkki Näsi

Jyrki Saarinen wrote:

> Mistäs lähtien neegerit ovat viettäneet joulua? No kai ne kristityt
> varmaan viettääkin, mutta niitä Suomessa on häviävän pieni osa.

Amerikan mustat kuulemma viettävät joulun aikaan Kwanzaa-nimistä
juhlaa.

--
Erkki Näsi

Puakki

"Tarppa" <po...@suomi24.fi> kirjoitti
viestissä:XJf4j.180$si1...@read4.inet.fi...

Kansan Uutiset "varoitti vaarallisesta aseesta" jo 25- vuotta sitten!
Eikä vieläkään,_ Suomessa sitä pelätä.....

Kuten olemme nähneet "hullujen kirveisiin ei kannata vartta jatkaa"
Puakki

Aavo Pahonen

Heikki Heinonen kirjoitti:
Varsijousi on vaan aika hidas latattava. Sopii yksittäisten ihmisten
väijytykseen, mutta jos tulee kerralla useampi kohde päälle, niin sitten
oletkin kusessa.

Tapio Erola

"Erkki Näsi" <enasi....@nic.fi.invalid> writes:

Joka keksittiin 1966 kovan linjan "mustien nationalismi"-aktivistin
toimesta joka taisi olla suunnilleen yhtä kaheli kuin tämä
pukkikandidaatti.

Vuonna '04 Kwanzaata juhli 13% amerikan mustista (eli 1.3% koko
amerikan populaatiosta) ja Kwanzaata juhlitaan melkein vain ja
ainoastaan USA:ssa.

Kyllä ne amerikankin mustat juhlivat etupäässä joulua...

--
"Say what you will about the sweet miracle of unquestioning faith.
I consider the capacity for it terrifying." --Kurt Vonnegut, Jr.

Tommi Höynälänmaa

Puakki kirjoitti:

> Kuten olemme nähneet "hullujen kirveisiin ei kannata vartta jatkaa"

Hulluuden määritelmä on luokkakantainen. Porvarillisessa yhteiskunnassa
saatetaan esim. patriarkaalisen alistamisen vastustamista pitää hulluna,
mikä proletaarisesta näkökulmasta ei ole hullua.

Markus Jansson

Heikki Heinonen wrote:
> Sylvain Kipre taitaa olla kristitty.
> http://neekeroinnin-uhri.blogspot.com/

Kuka lähtee mukaan kimppatilaukseen? Tilataan Seppo Kiprelle pukiksi!
Multa irtoaa heti kymppi hyvään tarkoitukseen!

--
http://www.markusjansson.net
http://markusjansson.blogspot.com

Heikki Heinonen

On Wed, 05 Dec 2007 03:41:20 +0200, Markus Jansson
<seemyh...@katsokotisivuilta.ni> höpisi että:

>Kuka lähtee mukaan kimppatilaukseen? Tilataan Seppo Kiprelle pukiksi!
>Multa irtoaa heti kymppi hyvään tarkoitukseen!

Raitis pukki, palamaton parta!

jari...@email.com

Tilanne on minulle vaikea monestakin syystä. Koko sen ajan, kun olen
mielipiteitäni omalla nimelläni julkaissut, työpaikalleni on ropissut
ilmiantoja, joiden nimen- ja yksinomainen tarkoitus on ollut
vahingoittaa minua. Jossakin määrin tämä on onnistunutkin. Tällaiset
yhteydenotot loukkaavat oikeustajuani. Pidän niitä sodanjulistuksena
henkilöäni vastaan. Olen tottunut tilanteeseen, mutta se on vähitellen
tehnyt minusta julmemman ja säälimättömämmän ihmisen.

Eläinten kanssa sodin eläinten säännöillä.

Ainoa mitattava ja siten kiistatta olemassaoleva ihmisarvo on yksilön
instrumentaalinen arvo. Yksilöt voidaan perustellusti asettaa
arvohierarkiaan sen mukaan, miten paljon heidän kykyjensä tai
osaamisensa poistaminen yhteisön käytöstä heikentäisi yhteisöä.
Egalitaristinen höpinä johtuu siitä, että meillä on liikaa ihmisiä,
joilla on paljon energiaa mutta ei mitään järkevää tekemistä.
Pelottavaa on vain se, että poliisi ei vallitsevassa mediailmapiirissä
voi ampua luotia päähän kiviä nakkelevalle ihmissaastalle. Itse
vasemmistohuligaanihan on vain liikaa amerikkalaisia elokuvia nähnyt
hyytelötytinä, joka kaatuu puhaltamalla.

Sain vihaista sähköpostia väitettyäni aiemmin, että olemme sodassa,
jonka häviämme, koska emme ymmärrä olevamme sodassa.

Minä ainakaan en harrasta ampumista meditointimielessä tai tavatakseni
uusia, mielenkiintoisia ihmisiä. On mukavaa, että ampuessaan kehittyy
paremmaksi ampujaksi, mutta tämä ei ole minulle mitenkään ensiarvoista
harrastuksessani. Pääasialliset kiksit irtoavat itse toiminnasta ja
sen oheistoiminnoista. Aseet näyttävät mageilta; niissä on erittäin
hienoa, mieltä hivelevää mekaniikkaa; niistä kuuluu tyydyttäviä
naksahduksia ja lonksahduksia; öljy, metalli ja öljytty metalli
tuoksuvat hyvälle; palava ruuti tuoksuu hyvälle; aseen potkaisu tuntuu
hyvältä.

Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin
yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko sitä seuraava hekuma
niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen?
Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.

-----------------

Miltä vaikuttaa?

phog...@abo.fi

On Dec 1, 4:35 pm, Tommi Höynälänmaa <tommi.hoynalan...@POISTAiki.fi>
wrote:

> [...]
>
> Jokaisen proletaarin on syytä olla aseistautunut, jotta proletaarisen
> vallankumouksen tai kapinan sattuessa on olemassa aseellinen reservi.

Onneksi meillä on turvallisen oikeistolainen ja hyvin aseistettu
poliisi ja armeija, joka ei tuollaisia vallankumouksellisia kauan
katsele.

"Syvä iskumme on, viha voittamaton,
meill' armoa ei, kotimaata."

phog...@abo.fi

On Dec 1, 6:51 pm, "Pekka" <pek...@gmail.com> wrote:
> "Tommi Höynälänmaa" <tommi.hoynalan...@POISTAiki.fi> kirjoitti
> viestissä:Sie4j.259825$JK5.91...@reader1.news.saunalahti.fi...

> öh, mitä PCP tarkoittaa? Paha Carbonaatti Pyssy"?

Fenyylisykloheksyylipiperidiini eli "enkelipöly", huumehemmojen
käyttämä hallusinaatioita aiheuttava hermomyrkky.

phog...@abo.fi

On Dec 5, 3:20 pm, jarim...@email.com wrote:

> -----------------
>
> Miltä vaikuttaa?

Kuka tämän sepustuksen on kirjoittanut? On selvää, että tällainen
kaveri ei ainakaan kannata demokratiaa eikä oikeusvaltiota.

Heikki Heinonen

On Wed, 5 Dec 2007 06:18:45 -0800 (PST), phog...@abo.fi höpisi että:

Tuon kirjoitti jarimäki.

jari...@email.com

Lainaukset ovat Halla-ahon "Scriptasta". Joudun ehkä oikeuteen
tekijänoikeusloukkauksesta, kun lainasin noin paljon tekstiä, mutta se
on sen ajan murhe.

Kun tapahtuu "jotain", jälkeen päin usein ihmetellään, miksi kukaan ei
huomannut, vaikka ennusmerkit olivat kaikkien nähtävissä.

"Aseet ovat mageita" ja "ruuti tuoksuu hyvälle" -näkemykset eivät
sinänsä ole huolestuttavia. Päähänampumisfantasioilla hekumoiminen
blogissa ei sekään - ehkä - ole huolestuttavaa, vaikka kovin moni
tohtorin oppiarvon omistava yliopistomies ei taidakaan sitä harrastaa.
Osan ihmisistä julistaminen arvottomaksi roskaväeksi ja
"panovirheiksi" ei tietenkään ole huolestuttavaa. Maahanmuuttajien
nimittäminen Suomea valtaaviksi islamin sotilaiksi ei sekään ole
huolestuttavaa. Olemme sodassa - tyyppisten näkemysten esittäminen ei
ole huolestuttavaa. Maahanmuuttajia kohtaan harjoitettavan
"itsepuolustus" väkivallan puolusteleminen ei ole huolestuttavaa.
Väkivallan pitäminen aliarvostettuna ongelmanratkaisukeinona ei ole
huolestuttavaa.

Mikään ei ole huolestuttavaa - kunnes "jotain" tapahtuu.

phog...@abo.fi

On Dec 5, 4:51 pm, jarim...@email.com wrote:

> Lainaukset ovat Halla-ahon "Scriptasta". Joudun ehkä oikeuteen
> tekijänoikeusloukkauksesta, kun lainasin noin paljon tekstiä, mutta se
> on sen ajan murhe.

Tämä alkaa sitten olla jo poliisin asia. Onko varma että tuo on hänen
omaa tekstiään?

phog...@abo.fi

Lisäisin sen verran, että Google-haulla noita kaikkia sitaatteja ei
kyllä löydä hänen blogistaan. On toki mahdollista, että hän on
siistinyt kirjoitteluaan jälkeenpäin, mutta jos sinulla on riski
joutua jostain syytetyksi, niin ei varsinaisesti
tekijänoikeusloukkauksesta, mutta kylläkin kunnianloukkauksesta,
jollei sinulla ole pitäviä todisteita siitä, että tuo kaikki on hänen
kirjoittamaansa.

En olisi ikinä uskonut joutuvani puolustelemaan kyseistä herraa, mutta
jos on niin, että olet esimerkiksi yhdistellyt hänen kirjoituksiaan
Tuusulan ammuskelijan kirjoituksiin, olet menetellyt sekä rikollisesti
että kunniattomasti, ja paikkasi on raastuvassa.

jari...@email.com

On Dec 5, 6:10 pm, phogl...@abo.fi wrote:

> Tämä alkaa sitten olla jo poliisin asia. Onko varma että tuo on hänen
> omaa tekstiään?

Ei lainattua tekstiä nyt niin kauhean paljon ole, ja lähdekin
mainitaan. Vastaavaa harrastetaan paljon, että hieman ihmettyttää, jos
asiaan puututaan - mutta katsotaan nyt

Kaikki teksti on copy-paste -menetelmällä Scriptasta siirrettyä.
Tekstiä on kuitenkin poimittu sietä täältä ja siten irrotettu
asiayhteydestään. Asiayhteyteen palauttaminen ei todennäköisesti
kuitenkaan muuta paljoa, koska Scripta on aika pitkälle yhden asian
blogi.

Lainausten todenperäisyyden voi kuka tahansa selvittää, lukemalla
Scriptan kirjoitukset läpi (tarvittaessa CTRL+F hakua apuna käyttäen)
tai kopioimalla edellä olevien lainauksien pätkiä Googlen tai muun
hakukoneen ruutuun ja katsomalla mihin ne vievät.

Halla-aho on ilmeisesti silloin tällöin jälkeen päin sensuroinut
kirjoituksiaan, koska eräistä lähteistä löytyy vanhempia lainauksia
hänen kirjoituksistaan, joita joku ulkopuolinen on ehtinyt kopioida
silloin kun ne vielä olivat paikallaan.

Esimerkiksi: "Islam ei jätä mahdollisuuksia rauhanomaiseen.
rinnaneloon. Se on poliittinen ideologia uskonnon kaavussa, mutta
muslimit esittävät sen yhtenä uskontona muiden joukossa."
users.tkk.fi/josmala/CrossSection/CS_E07_web.pdf
Ehkä tuo on vielä paikallaan tai ei ole - hakukoneilla ei löytynyt.

Myös eräitä Halla-ahon säilöttyjä radikaaleja neekerikirjoituksia on
putkahdellut jälkeen päin, vaikka ne on poistettu alkuperäisestä
lähteestä. Koska alkuperäisiä ei enää ole, kopioituja tekstejä voidaan
tietysti väittää myös väärennetyiksi.

"Eikös muuten teidän messiaanne Halla-ahokin vaalien alla
moraaliposeeraamismielessä sensuroinut ja silotellut pahimpia
kirjoituksiaan, mm. surullisen kuuluisan Ranskan jalkapallomaajoukkue -
kirjoituksen, osin meikäläisen suosituksesta?"

http://tapiolaakso.blogspot.com/2007/05/uusi-suunta-maahanmuuttopolitiikalle.html

"Halla-aho on sensuroinut vanhoja, avoimen rasistisia kirjoituksiaan
ja selitellyt sanomisiaan,"

keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?
category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000020243672 -
250k -

phog...@abo.fi

On Dec 5, 7:01 pm, jarim...@email.com wrote:

> Ei lainattua tekstiä nyt niin kauhean paljon ole, ja lähdekin
> mainitaan. Vastaavaa harrastetaan paljon, että hieman ihmettyttää, jos
> asiaan puututaan - mutta katsotaan nyt

Kaikella muotoa, mutta tosiasia on, että siteeraamasi tekstin härskein
osa puuttui Googlesta kokonaan, kun hain eräillä uniikin oloisilla
sitaateilla. En siis pidä toteennäytettynä, että tuo kaikki olisi
hänen kirjoittamaansa. Jos on, jo yhteiskuntarauha ja ihmisten
fyysinen turvallisuus vaatii yhteydenottoa poliisiin.

Kehottaisinkin sinua lähettämään poliisille kaikki sellaiset näytteet
hänen kirjoituksistaan, joita pidät lainvastaisina tai uhkaavina, sekä
ottamaan yhteyttä kansanedustajaasi, jotta tämä painostaisi
sisäministeriä puuttumaan asiaan.

Jollet voi todistaa noita sitaattejasi aidoiksi, hänellä on laillinen
ja moraalinen oikeus haastaa sinut törkeästä kunnianloukkauksesta
oikeuteen.

jari...@email.com

On Dec 5, 6:45 pm, phogl...@abo.fi wrote:

> [...]
> Tuusulan ammuskelijan kirjoituksiin, olet menetellyt sekä rikollisesti
> että kunniattomasti, ja paikkasi on raastuvassa.

Kaikki on poimittu Criptasta ja vain siitä.

Tässä on linkit:

http://www.halla-aho.com/scripta/katuhairinnasta.html
http://www.halla-aho.com/scripta/ihmisarvosta.html
http://www.halla-aho.com/scripta/suvaitsematon_syrjaytyneisto_ja_muuta_ajankohtaista.html
http://www.halla-aho.com/scripta/kepeita_kevatjuttuja.html
http://www.halla-aho.com/scripta/guestbook/vieraskirja74.html

Vieraskirjasta kopioitu teksti on kirjoittajan oma kommentti jollekin
lukijalle. "Voi ampua luotia päähän" -kohdan jälkeen se jatkuu...

"Mitä kala tekee? Ui. Miten kalan uiminen lopetetaan? Pannaan kala
päiviltä. Mitä vasemmistohuligaani tekee? Heittää kiviä. Miten
vasemmistohuligaanin kivenheitto lopetetaan?"

Eli Halla-aho suree sitä, että vallitseva mediailmapiiri estää
poliisia ampumasta päähän kivenheittäjiä. Tuo on mielestäni aika raaka
mielipide. "Pannaan päiviltä" -vihjaus antaa kuvan siitä, millaisia
luoteja käytettäisiin.

Olen aika hyvä puolustautumaan, joten en pitäisi tilannettani kovin
huonona mahdollisessa kunnianloukkausoikeudenkäynnissä. Kirjoittaja on
kirjoittanut blogiaan yhteiskunnallisena kannanottona ja keskustelun
herättäjänä - näin ainakin ymmärrän. Joten eikö blogin tekstien
käsittely ole juuri sitä, mitä kirjoittaja haluaa. Vaikka tekstejä on
hieman irroteltu asiayhteyksistä (koska enhän voinut kopioida koko
blogia), ne eivät kerro kirjoittajasta mitään sellaista, mitä hän ei
itse olisi kertonut - koska ne ovat hänen omia kirjoituksiaan. Ja sitä
paitsi tuossa on linkit, joten nyt kirjoitukset ovat oikeissa
asiayhteyksissä.

Asiayhteydestä irrottamisesta tulee mieleen temppu, jonka eräs
radiotoimittaja aikoinaan teki haastatelleessaan minua. Hän kysyi,
mitä mieltä olin eräästä laittomasta toiminnasta, jota oli aikoinaan
harjoitettu paikkakunnalla. Vastasin jotenkin epämääräisesti tähän
tyyliin, että "no, se oli sitä aikaa se, mitäpäs sitä nyt enää
kannattaa muistella." Lopullisessa ohjelmassa haastattelun pätkä oli
liitetty toimittajan jälkeen päin nauhoitetun väitteen perään: "X oli
aikoinaan mukana laittomassa toiminnassa paikkakunnalla". Ja heti
tämän jatkona oli vastaukseni: "No, se oli sitä aikaa se, mitäpäs sitä
nyt enää kannattaa muistella". Eli asia saatiin kuulostamaan siltä
kuin myöntäisin olleeni mukana kyseisessä toiminnassa. Kuitenkaan
haastattelutilanteessa ei edes viitattu ajatukseen, että minulla olisi
ollut jotain tekemistä asian kanssa.

Nyt jälkeenpäin voin myöntää, että olin mukana kyseisessä laittomassa
toiminnassa (se oli vahinkoa aiheuttamatta poliittisluonteista
toimintaa), mutta en sinä aikana, johon haastattelija viittasi, enkä
missään tapauksessa olisi myöntänyt asiaa toimittajalle.

phog...@abo.fi

On Dec 5, 8:11 pm, jarim...@email.com wrote:

> [...]
> poliisia ampumasta päähän kivenheittäjiä. Tuo on mielestäni aika raaka
> mielipide. "Pannaan päiviltä" -vihjaus antaa kuvan siitä, millaisia

Mielestäni pointti ei ole se, että mielipide on raaka. Kyllä minäkin
vilpittömän raakana miehenä kannattaisin feministimielenosoittajien
surmaamista, jos sillä tavalla olisi mahdollista vähentää feministien
vaikutusvaltaa yhteiskunnassa. Tiedän kuitenkin, että poliisi ei voi
surmata feministisiä mielenosoittajia, koska _laki_ ei sitä salli.

Ja tässä on se pointti. Jos ihminen vakavissaan väittää, että ainoa
asia, joka estää poliisia ampumasta kivenheittäjää päähän, on
"vallitseva mediailmapiiri" eikä voimassaoleva laki (joka takaa
kivenheittäjällekin oikeuden fyysiseen turvallisuuteen ja asialliseen
rikostutkintaan sen sijaan että ammutaan päähän ilman
oikeuskäsittelyä), niin kyllä hän sitten on aika pahasti ulalla siitä,
miten yhteiskunta toimii. Tai sitten hän ei ole ollenkaan ulalla,
mutta pyrkii lietsomaan kannattajiensa keskuuteen oikeusvaltion ja
demokratian vastaisuutta selittämällä, että ainoa syy, miksi ikäviä
tyyppejä ei saa tappaa, on mystinen "mediailmapiiri" eikä laki.

> Olen aika hyvä puolustautumaan, joten en pitäisi tilannettani kovin
> huonona mahdollisessa kunnianloukkausoikeudenkäynnissä.

No riippumatta siitä kumman puolelle oikeus asettuu, minä ihan
vilpittömästi toivon, että jonkinlainen oikeudenkäynti saadaan aikaan
ihan vain tämän asian selvittämiseksi. Meinaan, jos hän on oikeasti
kirjoittanut tuollaisia juttuja, niin kyllä asia sitten kuuluu
oikeuden käsiteltäväksi pelkästään isänmaan edun vuoksi.

jari...@email.com

On Dec 5, 7:42 pm, phogl...@abo.fi wrote:

> [...]
> hänen kirjoituksistaan, joita pidät lainvastaisina tai uhkaavina, sekä
> ottamaan yhteyttä kansanedustajaasi, jotta tämä painostaisi

Eivät tekstit ole mielestäni lainvastaisia, enkä pidä niitä edes
uhkaavina. Halusin vain tuoda esille kirjoittajan asennemaailmaa,
jonka vivahteista ehkä osa jää huomaamatta, kun kirjoituksia on
paljon. Ideoissa on yhtäläisyyttä tiettyihin historiallisiin
ulottuvuuksiin, mutta jokainen tehköön niistä omat johtopäätöksensä
(ettei tule lisää syytekohtia kunnianloukkausoikeudenkäyntiin).

> Jollet voi todistaa noita sitaattejasi aidoiksi, hänellä on laillinen
> ja moraalinen oikeus haastaa sinut törkeästä kunnianloukkauksesta
> oikeuteen.

Aika toimii minua vastaan tässä asiassa. Todistaminen käy ennen pitkää
mahdottomaksi, koska tekstit voivat muuttua ja poistua. Vaikka minulla
olisi tekstien kopiot, en pystyisi todistamaan, että kopiot ovat
aitoja, koska ei olisi enää alkuperäisiä tekstejä mihin verrata. Nyt
kannattaa tehdä se vertailu.

Käytin kopiomenetelmää sen vuoksi, että linkkien antaminen eri
kirjoitusten tietyille riveille olisi ollut mahdotonta. Kovin moni ei
jaksa lukea kirjoitusta, jossa on linkki sekä ohje lukea rivin 214
lopusta alkava virke rivin 217 puoliväliin asti.

En pidä noita juttuja sinänsä kovin ihmeellisinä Blogi on tavallaan
kuin päiväkirja, joten siinä esitetään asioita vapaamuotoisemmin kuin
jossakin puolueohjelmassa tai poliittisessa julistuksessa. Itsekin
kirjoittelen joskus aika reippaita mielipiteitä päiväkirjaani - ja
julkaisen niitä myöhemmin. On minunkin kirjoituksissani ollut
hekumointeja siitä, että tekisi mieli räjäyttää sitä tai tätä, mutta
pyrin kuitenkin pitämään rajan yksittäisten ihmisten - tai yleensä
ihmisten - tappamisessa. En kannata väkivaltaa enkä edes leikilläni
kirjoittaisi, että mietin ampuisinko jonkun tai että väkivalta on
aliarvostettu ongelmanratkaisukeino. Aseita omistavan varsinkaan ei
mielestäni kannattaisi kirjoitella tuollaista.

Kun jokin asia tai tekijä ärsyttää, silloin tulee esitettyä asiasta
kiihkeämpi mielipide kuin mikä olisi rauhanomainen kanta asiaan.
Voidaankin miettiä sitä, onko kiivastuksissa esitetty vihaa tihkuva
mielipide aidoin mielipide, koska tuollaisessa tilanteessa
itsesensuuri toimii huonoiten, vai onko rauhanomainen mielipide
sittenkin aidompi, koska se perustuu harkintaan ja asioiden
punnitsemiseen. Ehkä todellinen mielipide on jossakin tuolla välillä.
Eli ei sittenkään haluta ampua päähän vaan tyydytään kunnon mäjäykseen
nyrkillä... tai jotain vastaavaa.

jari...@email.com

On Dec 5, 8:31 pm, phogl...@abo.fi wrote:

> Meinaan, jos hän on oikeasti
> kirjoittanut tuollaisia juttuja, niin kyllä asia sitten kuuluu
> oikeuden käsiteltäväksi pelkästään isänmaan edun vuoksi.

Minkä esittämäni tekstin aitous on vielä selvittämättä? Täsmennän
lähteet, kunhan tiedän, mitä viitteitä puuttuu.

phog...@abo.fi

Tuo "Tehtaanpuiston homo" vei Googlella ainoastaan Suomi24:n sivuille,
joilla kyseistä artikkelia oli lainattu. Mutta osoittautui, että olit
oikeassa: sieltä oli näet linkki herran omaan blogiin, joka on
ilmeisesti suojattu hakuroboteilta.

joulupukk...@googlemail.com

Joulumieltä kaikille kaikilla mausteilla Joulupukki hoitakoon tällä
kertaa kaiken http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/

Korvatunturilla tarkkaillaan tätä jatkuvaa kinastelua

Jäätte kohta lahjoitta, sillä ei kai sitä rähjääjille tuoda kuin
risuja ja nokkosia kesällä

Joulupukki

http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/

Joulupukki teidänkin jouluunne iloa kaamokseen Tampereen seudulla -
Ottakaa rohkeasti http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/ blogissa
olevaan e-mailiimme

e-mail: http://joulupukkipalvelua (at)gmail.com

Kiitos ja oikein hyvää joulua ;)

joulupukk...@googlemail.com

Vailla Joulupukkia Tampereella: Klikkaa oheista linkkiä niin saat
kutsutiedot Joulupukki infoon:

http://joulupukkipalvelua.blogspot.com

Vailla Joulupukkia Tampereella: Klikkaa oheista linkkiä niin saat
kutsutiedot Joulupukki infoon:

http://joulupukkipalvelua.blogspot.com TAI
http://joulupukki-tampereella.blogspot.com/

hätätapauksessa lähetä tekstari 044-3380291 ja sovi tarkemmin e-
mailitse: joulupukkipalvelua(at)gmail.com

On Dec 1, 9:38 pm, joulupukkipalve...@googlemail.com wrote:
> [...]

> Korvatunturin sivupiste Tampere
>
> http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/
>
> Posted by Joulupukkipalvelua Tampere ja lähialueet

Sir Robin

On Sat, 01 Dec 2007 18:47:59 GMT,
miisu.h...@kolumbus.fi.i.eat.spam.4.breakfast (Heikki Heinonen)
wrote:

>On Sat, 1 Dec 2007 18:51:47 +0200, "Pekka" <pek...@gmail.com> höpisi että:

>Pre-charged pneumatic.

Phenylcyclohexylpiperidine

En epäile etteikö toimisi hyvänä kemiallisena aseena :D

--
***/--- Sir Robin (aka Jani Saksa) Bi-Sex and proud of it! ---\***
**/ email: rob...@fiveam.NO-SPAM.org, <*> Reg. Linux user #290577 \**

tu38pik...@gmail.com

Ave teille ja hyvää joulua ;) http://www.blogger.com/profile/04664549999870501965

Joulupukki tervehtii somalien kanssa Rooman imperiumin ja hetken aikaa
myös tunnettujen työväen sosialistijohtajien tapaan

http://www.blogger.com/profile/04664549999870501965

Joten EU:lle ja EU-maissa nyt yhteinen standardi yhteiseen
juhlakäyttöön ympäri vuoden

http://tu-38-pikkujoulut.blogspot.com/

Joulupukki pani ranttaliksi somalien kanssa odotellessaan
pukitteluvuoroaan TU-pikkujoulujen viimeisen tunnin aikana 15.12.2007

http://tu-38-pikkujoulut.blogspot.com/

Joulupukki pani ranttaliksi somalien kanssa odotellessaan
pukitteluvuoroaan - Jouluterveiset Joulupukilta ja Hervannan
somaleilta yhdentyvän EU:n vanhaan Rooman imperiumin tapaan kaikille
suomalaisille ja Euroopan kaikille kunnon käsitervehdystä arvostaville
myös juutalaisille ja erilaisille kosketusallergisille joiden
näkemyksiä on syytä myös kunnioittaa

Joulupukki rentoa menoa ja pilkettä silmäin sinisten

http://joulupukkipalvelu.blogspot.com palveluksessanne

e-mail: joulup...@gmail.com

Rooman sopimus 1957 - Suomi EU:ssa 2007 vuodesta 1995
kansanäänestyksen 1994 jäljiltä. Missä on luvattu yhteinen puolustus-
ja turvallisuuspolitiikka?

Tervetuloa Jussi Halla-ahon vieraskirjaan Joulupukille jättämienne
tervehdysten jälkeen oheiseen blogiinhttp://tu-38-pikkujoulut.blogspot.com/
- odotamme kannustustanne joulupukille

http://www.freebok.net/books/scripta/view.html

ja Kavkaz.fi sivujen foorumille:

http://www.network54.com/Forum/573635/

Occupied territories back to Finland http://kavkaz.fi - ja -
http://kavkaz.fi/ru

http://suur-suomi-yhdistys.blogspot.com/

http://tartonrauha.blogspot.com/

http://suur-suomi-nootti.blogspot.com/

Ryssän nootti 15.1.1994 julkaistiin HS:ssa. Seppo Lehto antoi
haastattelun 10-uutisille ja Paavo Väyrynen sai itkeä

VEPS-tunnus KK 55/1994

Valtiopäivät 1994

Kirjallinen kysymys 55

Mäkelä ym.: Venäjän jättämän nootin vaikutuksista

Eduskunnan Puhemiehelle

Maamme kansalaisia on puhuttanut Venäjän 15.1.1994 maallemme osoittama
nootti. Tuossa nootissa Venäjä halusi tietoa IKL:n ja Suur-Suomi-
yhdistyksen toiminnasta.

Kansalaistemme keskuudessa yleisesti on todettu, että nootti tuli
julkisuuteen juuri maamme presidentinvaalien ensimmäisen kierroksen
alla. Monet kansalaiset uskovatkin, että nootti oli ns. tilaustyö ja
että sillä haettiin myös muita vaikutuksia kuin nootin sisällöstä
voisi päätellä.

Maamme väestön keskuudessa on vielä muistissa vuoden 1961 ns.
noottikriisi, jonka tarkoitus oli nykyisen historian tutkimuksen
mukaan varsin selvä ja jopa yksiselitteinen.

Nyt juuri ennen presidentinvaaleja jätetyssä nootissa kansalaisemme
näkevät varsin merkittäviä yhtymäkohtia vuoden 1961 nootin kanssa.
Tuolloinkin nootti tuli vain vähän ennen maassamme tapahtuvia
presidentin valitsijamiesvaaleja. Yleisesti kansalaistemme keskuudessa
uskotaankin, että nyt julkisuuteen annetussa nootissa pyrittiin samaan
kuin vuoden 1961 nootissa. Vuoden 1961 nootin vaikutukset me kaikki
hyvin tiedämme.

Julkisuuteen tulleen nootin sisältöä on myös kansalaistemme
keskuudessa ihmetelty. Monta kertaa on kysytty, mikä kiinnostaa noissa
yhdistyksissä Venäjää niin, että se aiheuttaa asiasta virallisen
kyselyn. Ovathan nuo yhdistykset maassamme laillisesti rekisteröidyt
eikä niiden toiminnassa ole todettu mitään maamme lakien vastaista.
Viittaaminen Pariisin rauhansopimukseen tuntuu hätävarjelun
liioittelulta, sillä em. yhdistysten jäsenmäärä on niin vähäinen, että
sillä kansallisestikaan ei ole juuri merkitystä. Nootin lähettämiseen
ovat vaikuttaneet olennaisesti siis muut syyt. Keskeiseksi
kysymykseksi nouseekin kysymys siitä, oliko nootin perimmäisenä
tarkoituksena vaikuttaa maamme sisäisiin asioihin.

Edellä olevan perusteella ja valtiopäiväjärjestyksen 37 §:n 1
momenttiin viitaten esitämme kunnioittavasti valtioneuvoston
asianomaisen jäsenen vastattavaksi seuraavan kysymyksen:

Katsooko Hallitus, että Venäjän 15.1.1994 jättämä nootti ei ollut
yritys vaikuttaa maamme sisäisiin asioihin, ja

miten Hallitus arvioi nootin vaikuttaneen Suomen kansainväliseen,
ulkoiseen asemaan?

Helsingissä 22 päivänä helmikuuta 1994

Tina Mäkelä Hannu Suhonen

Eduskunnan Puhemiehelle

Valtiopäiväjärjestyksen 37 §:n 1 momentissa mainitussa tarkoituksessa
Te, Rouva Puhemies, olette toimittanut valtioneuvoston asianomaisen
jäsenen vastattavaksi kansanedustaja Mäkelän ym. näin kuuluvan
kirjallisen kysymyksen n:o 55:

Katsooko Hallitus, että Venäjän 15.1.1994 jättämä nootti ei ollut
yritys vaikuttaa maamme sisäisiin asioihin, ja

miten Hallitus arvioi nootin vaikuttaneen Suomen kansainväliseen,
ulkoiseen asemaan?

Vastauksena kysymykseen esitän kunnioittavasti seuraavaa:

Ulkoasiainministeriö on 19.1.1994 Venäjän federaation suurlähetystön
10.1.1994 päivättyyn noottiin antamassaan vastauksessa, kuten myös
aiemmissa samansisältöisissä Venäjän suurlähetystön edustajille
antamissaan suullisissa vastauksissa, todennut, että kyseisistä
suomalaisista yhdistyksistä (Isänmaallinen Kansallis-Liitto ja Suur-
Suomi-yhdistys) ei ole oikeusministeriön yhdistysten rekisteröinnin
yhteydessä suorittamissa yhdistysten tarkoitusta ja toimintaa
koskevissa tarkastuksissa käynyt ilmi, että yhdistykset toimisivat tai
että niiden tarkoitus olisi toimia vastoin vallitsevaa lainsäädäntöä
ja hyviä tapoja. Yhdistyksiä ei ole perustettu minkään aiemmin
toimineen yhdistyksen jatkajaksi. Oikeusministeriö myös valvoo, että
yhdistysten toiminnassa noudatetaan lakia ja hyviä tapoja.

Suomen hallitus pitää samalla selvänä, että kaikki ilmaukset
aggressiviisesta nationalismista on otettava vakavasti ja että silloin
kun sitä ilmenee, siihen on reagoitava.

Suomen hallitus katsoo, että Venäjän federaation suurlähetystön
15.1.1994 jättämän nootin merkitystä ei tule ylikorostaa. Nootit ovat
osa normaalia diplomaattista kanssakäymistä. Hallitus ei pidä noottia
yrityksenä puuttua maamme sisäisiin asioihin. Nootti ei ole
vaikuttanut Suomen ulkoiseen asemaan.

Helsingissä 17 päivänä maaliskuuta 1994

Ulkoasiainministeri Heikki Haavisto

Till Riksdagens Talman

I det syfte 37 § 1 mom. riksdagsordningen anger har Ni, Fru Talman,
till vederbörande medlem av statsrådet översänt följande av
riksdagsman Mäkelä m.f1. undertecknade spörsmål nr 55:

Anser Regeringen att den not som Ryssland överlämnade 15.1.1994 inte
var ett försök att påverka landets inre angelägenheter, och

hur bedömer Regeringen att noten påverkat Finlands internationella
ställning gentemot yttervärlden?

Som svar på detta spörsmål får jag vördsamt anföra följande:

Utrikesministeriet har i sitt svar 19.1.1994 på Ryska Federationens
ambassads not 10.1.1994, liksom också i de muntliga svar med samma
innehåll, som tidigare lämnats till representanter för ryska
ambassaden, konstaterat att det vid den granskning av föreningarnas
ändamål och verksamhet som justitieministeriet utfört i samband med
registreringen av de ifrågavarande finska föreningarna (Isänmaallinen
Kansallis-Liitto och Suur-Suomi), inte framkommit att föreningarna
skulle verka eller ha som syfte att verka i strid mot gällande lag
eller god sed. Föreningarna har inte bildats som efterföljare till
någon tidigare förening. Justitieministeriet kontrollerar också att
föreningarna följer lag och god sed i sin verksamhet.

Finlands regering anser det självfallet att samtliga uttryck för
aggressiv nationalism skall tas på allvar och att man, när sådan
förekommer, skall reagera därpå.

Finlands regering anser att betydelsen av den not som inlämnades av
Ryska Federationens ambassad 15.1.1994 inte skall överbetonas. Noter
är en del av det normala diplomatiska umgänget. Regeringen anser inte
att noten var ett försök till inblandning i vårt lands inre
angelägenheter. Noten har inte påverkat Finlands yttre ställning.

Helsingfors den 17 mars 1994

Utrikesminister Heikki Haavisto

----------------------

http://217.71.145.20/TRIPviewer/temp/TUNNISTE_KK_55_1994_fi.html

joulup...@googlemail.com

http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/ Joulupukki on arvossa
arvaamattomassa joulun aikaan

Joulupukki on sentään aito joulupukki http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/

Mutta mikä on Kai Ruuska? Ominaispainonsa onko vain ruhon painonsa
joulusian tapaan?
Erittäin todennäköistä on ettei neekerit tilaa joulupukkia ja
joulupukillakin on oikeus valita asiakkaansa. Mikäli Kai Ruuska
tilaisi joulupukin niin taitaisi tulla risuja joulupukilta ko. Kai
Ruuskalle erilaisista parjauksistaan ja huhupuheiden levittämisestä

Hyvää Joulua joka tapauksessa joulun sanoman sisäistäneille siskoille,
veljille, äideille, isille ja lapsilleen
http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/

tampere.t...@gmail.com

Tampere tunnetuksi mainostaa Joulupukkipalvelua Tampereella
http://tampere-tunnetuksi.blogspot.com/

Tilaa joulupukkisi ajoissa Tampereen alueella joulun alla - Kun sovit
ajoissa niin saat mieleisesi Tampereen Joulupukkipalvelusta

http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/

Tutustu joulupukin tilausohjeisiin ylläolevasta blogista

No niin on jälleen joulun alustunnelmat aluillaan joko pikkuoravien
kanssa tai ilman. Joululahjaostokset on aloitettu. Mistä pukki niitä

jakamaan? - Tässä oiva joulupukki

- Ota yhteyttä e-mail: joulupukkipalvelua(at)gmail.com Tampere

Tampere on vanha Karelianistien kehto http://www.kavkaz.fi/tavoitteet.html

Ohessa kuva kansakunnallisesta surustamme Tampereen Tuomiokirkosta.
Otettu Tampereen Normaalikoulun Oskarikuoron esiintymisen alla

http://tampere-tunnetuksi.blogspot.com/

Suosittele tuttavillesikin Tampere tunnetuksi blogia, missä ollaan
ajan hermolla asiassa kuin asiassa

http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/

joulupukkipalvelua(@)gmail.com

jarjestyksenva...@googlemail.com

http://jarjestyksenvalvojakoulutusta.blogspot.com/
Järjestyksenvalvojakoulutusta joulupukin tapaan

Tamperelainen joulupukki opettaa: Tulee risuja jos ei olla kunnolla ja
lahjoja jos ollaan ihmisiksi Kiihkoislamisteja varten on paras tapa
evätä heiltä massiivinen maahanmuutto, sekä evätä moskeijoiden
koraanikoulut, jollemme halua muuttua Pakistanin ja Afganistanin
kaltaisiksi kriisipesäkkeiksi

Tampereen kunnallisvaaleissa muistakaa äänestää maahanmuuttoa
vastustavia kansallismielisiä esim. tamperelaista
monikulttuuriuskovaisten salaliiton uhria Seppo Lehtoa, joka ei
lukuisista todistajista huolimatta ole saanut syyttäjiä ja tuomareita
toimimaan virkavelvollisuuksiensa mukaisesti häntä vainonnutta
norsunluurannikkolaista neekeriä kohtaan.

Oikeuslaitokselta odottaisi että se antaisi tuomion
norsunluurannikkolaiselle rikolliselle julkisista
kunnianloukkauksistaan vuosina 2004 - 2007, joita on dokumentoitu
perättöminä ilmiantoina ja mm. haastelappuihin kun tämä tunnettu
huippuosaaja ja Tampereen vihreiden monikulttuurisuuden profeetta
useissa vaaleissa ehdolla ollut julkisuuden henkilö ja mm. Tampereen
vihreiden hallituksen jäsen 2004 vuodelta, on haasteen saanut
allekirjoitettavakseen.

Suomalaista oikeustajua ravistelee myös valtiovallan vaikeneminen
alueellisesta miehityksestämme http://www.kavkaz.fi/tavoitteet.html

Kerro tuttavillesikin tästä
http://jarjestyksenvalvojakoulutusta.blogspot.com/
mahdollisuudesta oppia ja saada palveluita oli sitten joulu, muu
kokoontuminen tai vaalit ja ehdokasasettelu

More information: http://seppo-lehto.blogspot.com

joulupukk...@googlemail.com

http://joulupukki-tampereella.blogspot.com/ Ole rohkea ja tilaa
suomalainen joulupukki

Jos olet vielä vailla Joulupukkia Tampereella: Klikkaa oheista linkkiä

niin saat kutsutiedot Joulupukki infoon:

http://joulupukkipalvelua.blogspot.com

hätätapauksessa lähetä tekstari 044-3380291 ja sovi tarkemmin e-
mailitse: joulupukkipalvelua(at)gmail.com

Kerro tuttavillesikin mahdollisuudesta muistaa perheen pienimpiä ja
miksei vanhempiakin:

http://joulupukki-tampereella.blogspot.com/

Moro oheinen blogi tuttavillenne voidaan ohjata suoraan tuttavillenne
kirjekuvamerkistä sähköisesti:

http://joulupukki-tampereella.blogspot.com/

Onko täällä kilttejä lapsia ja kirkasilmiä? Miten olisi lahjojen
laita? ... No niin joulupukki tulee ... ja kurkistaa sisälle ...

> [...]

Korvatunturin sivupiste Tampere
http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/

Posted by Joulupukkipalvelua Tampere ja lähialueet

Rikosi...@gmail.com

Lehdistötiedote 17.12.2007

Syrjinnästä ja puolueellisuuksista Tampereen käräjäoikeudessa
3.12.2007

Missä on vääriä ilmiantoja tehtailleen Sylvain Kipren todistajat
väärille ilmiannoilleen?

- Tietääkseni ei ole ensimmäistäkään toisin kuin Seppo Lehdolla, joka
on pystynyt todistamaan joka väitteensä, mutta jonka sana ja
oikeusturva ei paina varpusen jätöksen vertaa, vastoin EIT:n takaamia
perusoikeuksia oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin 6 artikla 1 kpl,
missä taataan myös "riippumattomassa ja puolueettomassa
tuomioistuimessa"- Näinhän ei Suomessa ole kun puolueista otetaan
erittäin puolueellisia lautamiehiä käräjäoikeuksiin.
"Justice must not only be done, it must also be seen to be done"

Lisänäyttönä: "Ylimmän toimeenpanovallan vireillä olevaa
oikeudenkäyntiä kohtaan osoittama huomattava "kiinnostus" voi saattaa
tuomioistuimen riippumattomuuden kyseenalaiseksi ( kts. s 351 vuoden
2005 painos Pellonpää: Euroopan ihmisoikeussopimus ) Nelosen uutiset
syksyllä 2006 ja Matti Vanhasen sekä Tarja Halosen mukaanottaminen
poliittiseksi painoksi, jotta saadaan Lehdon nuiviminen = syrjintä
alulle valtiosyyttäjä Mika Illmanin avustamana on ainutlaatuista.
Ainoa joka asiassa näki julkisesti kummeksittavia piirteitä oli Kari
Uoti lakitieteen tohtori omassa blogissaan ko. aikaan.

Tampereen käräjäoikeus harjoittaa EIT:n moittimaa jatkuvaa syrjintää
Seppo Lehtoa kohtaan selvissä ja kiistattomissa tapauksissa useiden
todistajien vahvistaessa tapahtuneet

Tampereella on vaikuttanut hyvin samankaltainen valehteleva rodullaan
ratsastava neekeri ( näköhavainto on paikallaan rodustaan ) kuin
Helsingissä joka onnistui saamaan jopa tohtorin arvon kelvottomalla
väitöksellä, vain sen takia että on neekeri ( kts lähemmin alla oleva
Jussi Halla-ahon kirjoitus aiheesta - Huomannette samankaltaisuuksia
hölmöissä Tampereen käräjäoikeudessa kuin Helsingin yliopistossa )

http://neekeroinnin-uhri.blogspot.com

http://rikosoikeudenkaynti.blogspot.com

Erittäin kummallista ja puolueellista rikollisen neekerin suojelua ja
suomalaisen liikkumisvapauden ja oikeudesta elämään aliarvostamista
on tullut tuomioksi Tampereen käräjäoikeudessa 3.12.2007 jossa
puolueellisina "lautamiehinä" eli neekeriuskovaisina kokoontunut:
Pauli Koskinen, Aila Dundar-Järvinen ja Kaj Hjorth

- Käräjätuomarina yhdenvertaisuutta rajusti loukkaava tuomari Arto
Lintunen = Todistettavasti rikollisen neekerin valheet kelpaavat -
Koska on oikeuden aika? Montako todistajaa pitää olla että oikeus
toteutuu vai onko niin että väärillä kunniattomilla tuomioilla
pyritään väsyttämään Seppo Lehdon henkistä pääomaa ja uskoa oikeuteen
ja oikeudenmukaiseen EIT:n ratkaisuja kunnioittavaan
oikeusjärjestelmään?

Rikollisen väkivaltaisen neekerin valheet joille ei ole
ensimmäistäkään todistajaa on kirjattu tapahtuneeksi.

- Kun rikosuhri Seppo Lehto marssittaa todistajia paikalle, niin
todistajat eivät kelpaa eikä lausumansa. Käräjäoikeuden tuomioksi on
kirjattu "ettei Kipre ole loukkaavaa huudellut", vaikka todetaan että
"Sylvain Kipre on huutanut I kill you!" useaan kertaan - Jollei tuo
ole loukkaavaa käytöstä niin mikä sitten?

Jollei julkinen tappouhkaus ( toistuvat ) ole vakava uhka niin mikä
sitten arvon tuomari Arto Lintunen?

Arvon istunut käräjäoikeus ja ko. ratkaisun takana olleet tahot -
Tekisittekö omalla kohdallanne vastaavan päätöksen, jos julkisella
paikalla ette saa liikkua ja joudutte seuratuksi tappouhkauksia
kylvävän huippuosaaja Sylvain Kipren nauraessa kyvyttömälle
oikeuslaitokselle ja kaltaisillenne tuomareille ja syyttäjille?

Keskustelkaapa tuomari Pekka Nisulan kanssa joka syksyllä 2005 näki
Sylvain Kipren toiminnassa ja huutamassa käräjäoikeuden aulan täydeltä
"You are all racists! ... ja huitovan nyrkkejään poliisien yrittäessä
hillitä huippuosaajan raivoaan.

- Ilmeistä oli että käräjätuomari Pekka Nisulakin oli vähällä saada
huitovan huippuosaajan nyrkistä kun meni rauhoittelemaan (?) näin
kerrottiin ympärillä olleiden ihmisten sanomana. Itse istuskelin
kauempana ja kuulin ko. raivokkaan huutamisen.

EIT:n ratkaisujen mukaan oikeuslaitoksen pitää tarjota oikeudellisesti
kestäviä, huomio ketään syrjimättömiä ratkaisuja. - Tampereella on
otettu sydämenasiaksi syrjiä selvissä jopa todistajien vahvistamissa
asioissa Seppo Lehtoa, kun ei sovi hallitusohjelman maahanmuutto-
ohjelman mukaisiin raameihin hyväuskoisesta hölmöstä.

Ystävällisesti perättömiä ilmiantoja, kunnianloukkauksia ja laittomia
uhkauksia kylvävän rikollisen ( hallituksen ihannoiman moniosaaja )
neekerin jatkuvien rikosten rikosuhri Seppo Lehto

Tämä asia ei jää tähän!

Lähiaikoina tulee oikeudenkäyntipöytäkirjoja nettiin niin huomaatte
kuinka suomalaista saa nuivia ja sortaa rikollisen neekerin kelpaa
nauraa kuten Pryce Hkin yliopiston tohtoriarvolleen

Lue lisää Jussi Halla-ahon Scriptasta ko. asiasta

On Dec 16, 8:53 pm, jarjestyksenvalvojakoulutu...@googlemail.com
wrote:

> [...]

allekirjoitettavakseen.

Suomalaista oikeustajua ravistelee myös valtiovallan vaikeneminen

kannan...@gmail.com

Syyttäjäviranomaisten & tuomarien naivius on sikamaisen huonolla
tolalla Laulakaamme: Porsaita äidin oomme kaikki oomme kaikki sinä ja
minä du och jag

http://kannanottoja.blogspot.com

Joulun kellot heläjää kautta avaruuksien: Jeesus tullut on, Jeesus
tullut on" - Jeesus Kristus oli oman aikansa toisinajattelija joka
joutui ajatusrikollisena vainotuksi.

Oman aikamme toisinajattelijoita kohdellaan samoin kuin Jeesusta.
Eristetään ja yritetään saada pilkan kohteiksi mm. Aamulehden ja HS:n
pääkirjoitusten hymistelyillä yhtymällä virallisten fariseusten mm.
Astrid Thors, Mika Illman, Jorma Kalske, Johanna Suurpää masinoimaan
ajatusrikollisjahtiin

- Tulee ihan mieleen jouluisasti: "Oi muistatko vielä sä sen virren"
vs. Neuvostohymni "Suuri ja mahtava" ja sen Sovjet-systeemin
kritisoijien leimaaminen "neuvostovastainen"-termillä?

Syyttäjäviranomaisten ja tuomarien naivius ja rasismia lähentelevä
perusoikeuksien kunnioittaminen, kun on suomalaisista kyse on
sikamaisen huonolla tolalla. Laulakaamme: Porsaita äidin oomme kaikki,
oomme kaikki, sinä ja minä du och jag
------------------

Seppo Lehto tamperelainen raitis ja savuton joulupukki röhkii
karsinastaan:)

Röh, röh ja kuin sika kääntyy ahtaassa karsinassaan:)

Taas selvittiin yhden joulun yli - Miten on tämän uuden
neekeriasiamiesnaisen eli Johanna Suurpään, hurripelle Mika Illmanin
( Sairas mies = illlman? nimensä perusteella ),
apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalskeen laita?

- Onko laulettu ja nimitelty toisiaan sioiksi ja porsaiksi ja
naurettu Juicen Sika-laululle?

Jouluun kuuluu joululaulut ja toistemme nimeäminen sioiksi ja
porsaiksi, se on meidän kulttuuriamme olimme sitten sveduja, hurreja
tai suomalaisia:

"Porsaita äidin oomme kaikki, oomme kaikki, sinä ja minä, sinä ja
minä, du och jag" - - voisikohan tätä hurskastelun määrää vähentää ja
ottaa sanat sanoina ja keskittyä suomalaisuuden ja suomalaisten asian
ajamiseen kuten Jussi Halla-ahon vieraskirjassa ajattelemalla
avoimesti siltä osin kuin se joulun hämyssä on mahdollista?

Olkaa hyvä näytteitä Jussi Halla-ahon vieraskirjasta mitä ollaan
mieltä nykyisestä "vähemmistövaltuutettu" Johanna Suurpäästä ja muista
vastaavista yhteiskunnan loisistamme:) (Loinen = alkueläin ja toisten
kustannuksella elävä parasiitti)

--------------
http://esitutkintapoytakirja.blogspot.com - Totuus 10.8.2005
julkisuudenhenkilö Sylvain Kipre vs. Seppo Lehto kohtaamisista -
Sylvain Kipren järjestelmälliset valheet nurin jo
esitutkintapöytäkirjassa.
Miksi rikolliselle patologiselle valehtelijalle ja Seppo Lehdon
tappamisella uhkailleelle Sylvain Kiprelle ei tule syytettä
perättömistä ilmiannoista, laittomista uhkauksista ja
päällekarkauksistaan? - Kertokaa kun ei mene oikeusvaltioon uskoneella
ko. asia jakeluun?
--------------------------------------
Jussi Halla-ahon vieraskirjassa kritisoidaan viranomaisten rasismia
suomalaisiin eli vähemmistöön kohdistuen: http://www.freebok.net/books/scripta/view.html
Nimi : Ilkka Tanner
Mitä teen : Minut on masinoitu apujoukkoihin

Viesti : Nyt,kun Puumalainen kätyreineen poliisin, syyttäjien ja
oikeuslaitoksen avulla yrittää saada kansallismielisiä isänmaallisia
mutavyöryn vastustavia hirteen, esitän että avattaisiin kaikkiin
mahdollisiin blokeihim yms. vastaavanlaisia kirjoituksia kun nyt on
menossa oikeuteen niin saisimme tukittua koko systeemin tätä on
kokiltu aiemminkin. Pelkkä runkkukerhon pitäminen ei riitä.

26. joulukuuta 2007 10:11:37 ( kirjoitusvirheitä korjattu )

Nimi : Jari Mäki
Kotisivu : XP
Mitä teen : Viritän keskustelua

Viesti : Selailin vanhoja päiväkirjojani ja löysin mielenkiintoisen
tekstin, jonka olen kirjoittanut 16.12.1996. Tuohon aikaan minulla ei
vielä ollut Internet-yhteyttä eikä edes Windows-tietokonetta. Juttuni
olen naputellut antiikkisella 1980-luvun lopun tietokoneella.

"Kirjoittimen ostettuani vaivuin mielettömään masennukseen sen
johdosta, että olin taas tuhlannut rahaa. Oikeastaan olin masentunut
jo sinne liikkeeseen mennessäni. Muistelin eilisessä
dokumenttifilmissä olleita thaimaalaispoikia, jotka raatoivat viiden
markan päiväpalkalla tonkimassa jätteitä kaatopaikalta. Yksi niistä
oli nelivuotias. Ajattelin, että miksi tämän maailman pitää olla näin
hullu, ja mitä minä teen jollakin tietokoneen kirjoittimella, kun
noilla tyypeillä tuskin on edes ruokaa.

Kun mietin noita kuvioita ja yleensä maailman epäoikeudenmukaisuutta,
minua oikein suututtaa. Niillä rahasummilla, jotka esimerkiksi
yksinomaan Yhdysvallat sijoittaa aseisiin turvatakseen niiden avulla
taloudelliset etunsa maailmalla, voitaisiin poistaa köyhyys ja
nälänhätä monesta maasta. Puhumattakaan, jos muidenkin maiden aserahat
sijoitettaisiin hyväntekeväisyyteen.

Olen toisaalta sitä mieltä, että raha-avun antaminen ei yksin riitä,
vaan pitäisi samalla huolehtia kohdemaiden väestönkasvun
kontrolloimisesta ja sivistyksellisen pohjan rakentamisesta. Suoraan
sanoen olen sitä mieltä, että monet kehitysmaat esimerkiksi Afrikassa
vaatisivat kokonaan ulkopuolisen hallinnon, mikä tietysti on
poliittisesti mahdotonta. Epäilen jopa, että esimerkiksi neekereillä
ei ole lainkaan luontaista kykyä länsimaistyyppisen omaehtoisen
yhteiskunnalliseen elämän ylläpitämiseen.

Tämä saattaa kuulostaa aivan mielipuolisen rasistiselta, mutta totean
sen silti mahdollisimman arvovapaasti ja pelkästään tieteellisesti:
Neekerit ovat se kauan etsitty kadonnut lenkki ihmiskunnan kehityksen
historiassa. Toisin sanoen he ovat kehitykseltään lähempänä apinaa
kuin valkoihoiset. Kuinka paljon, sitä en osaa sanoa.

Miten olen tullut tähän johtopäätökseen?

Ensinnäkin neekereiden ulkonäkö on lähempänä apinaa kuin
valkoihoisten. Paksut huulet, ulkoneva leuka, leveä nenä, musta
ihonväri, voimakkaat hampaat, lihaksikas keho jne. Samat piirteethän
on esimerkiksi gorillalla. Toisekseen neekereiden kulttuuri on
primitiivisempää kuin valkoihoisten. Kun lahjakkaimmat valkoihoiset
200-300 vuotta sitten kehittelivät tieteellisiä teorioita,
suunnittelivat komeita linnoja ja palatseja tai kehittelivät
höyrykoneita, neekerit elivät lukutaidosta, tieteestä ja tekniikasta
mitään tietämättöminä pimeissä viidakoissa tappaen ja syöden toisiaan.
Ja päätyessään valkoisten asuttamaan yhteiskuntaan, neekerit eivät
sielläkään yltäneet muiden rotujen tasolle vaan jäivät jo
koulumenestyksestä alkaen alemmalle tasolle kansoittamaan köyhien
asunalueita ja komeilemaan rikostilastojen kärjessä.

Muutama menestynyt ja älykäs neekeri tai muutama menestymätön ja tyhmä
valkoihoinen ei kumoa tätä havaintoa kokonaisten rotupopulaatioiden
tasolla.

Vaikka olosuhdetekijätkin huomioidaan, neekerit eivät siltikään
ryhmänä yllä muiden rotujen tasolle. Esimerkiksi Lontoon kouluissa
Karibian alueilta tulleiden neekereiden menestys on kaikkien huonoin.
Samankaltaisista oloista lähtöisin olevat intialaiset sen sijaan
pärjäävät poikkeuksellisen hyvin.

Kuuntelin Helsinkiin ajellessani autoradiosta mielenkiintoisen jutun.
Siinä kerrottiin eräiden tiedemiesten päätelleen, että tulen
keksiminen vaikutti ihmisiin hyvin ratkaisevalla tavalla. Ihmisten
hampaisto ja leuka pienenivät vähitellen, koska he voivat kypsyttää
ruoan tulella pehmeämmäksi ja helpommin pureskeltavaksi. Tulen antama
valo ja tässä valossa oleskeleminen puolestaan pidensivät vähitellen
ihmisten valvomisaikaa. Nuotioiden valo ei riittänyt suuressa määrin
ulkotöiden tekemiseen, mutta sen sijaan ihmisillä oli nuotioiden
äärellä istuskellessaan aikaa oppia kommunikoimassa toisilleen. Tästä
kehittyi vähitellen kieli ja kulttuuri.

Neekereiden jykevämpää leukaa ja vahvempia hampaita voi tarkastella
edellä mainitun teorian valossa. Koska hampaiden pieneneminen liittyy
tulen käytön omaksumiseen, neekerit eivät siis ole tunteneet tulen
käyttöä yhtä kauan kuin muut rodut. Ja miksi eivät? Koska he ovat
olleet jo tuossa vaiheessa kehityksessään jäljessä muita rotuja. Ja
tuo jälkeenjääneisyys korostuu siinä, että koska neekereillä ei ole
ollut nuotioiden valoa, heillä ei myöskään ole ollut samaa aikaa
kehittää henkistä kulttuuriaan kuin muilla roduilla.

Ovatkohan nuo jo kehäpäätelmiä?

Luin tässä muuten lehdestä, että Jaavalta oli löydetty Homo Erectus -
lajin kallonkappaleita, ja eräät tiedemiehet olettivat aasialaisen
rodun kehittyneen juuri tuosta rodusta aivan erillisenä
afrikkalaisesta alkuihmisestä ja sen jälkeläisistä. Tämänhän taitaisi
vahvistaa teoriaa neekereiden kehittymisestä erilleen ns. valkoisesta
rodusta."

26. joulukuuta 2007 3:14:26

----------------------------
Lisää vinkkejä siitä mitä ajatellaan nykyisestä monikulttuuria väkisin
vaikka pyssynpiippuun kuten kärmestä:

http://www.panaryan.com/forum/showthread.php?t=2846

Kun oheisen allaolevan kaltaista ryssäläistä paskaa ja neekeröintiä
saa lukea eri lehdistä ja netin kautta uutisian voi ihmetellä mihin
kaikkeen sitä verovaroja ja ihmisten aikaa käytetään, kun tuollaisia
virkoja synnytetään, jotka jo nimenä ovat harhaajohtavia kuten tuo
"vähemmistövaltuutettu". Mikä helvetin vähemmistö? - Me suomalaiset
olemme vähemmistö, mutta kuka ajaa meidän asiaamme? Ei presidentti
Tarja Halonen, ei pääministeri Matti Vanhanen, ei eduskunta, eikä
lehdistö - Pitäisikö todeta neekeririkollisten tapaan: "Fuck you!"?

Ohessa Verkkouutiset.fi sivuilta ronkittu Joulun vastainen uutinen:

"Vähemmistövaltuutettu" ( Lue: Neekerivaltuutettu) haluaa
"nettirasistit" ( Lue: suomalaiset oikeinajattelijat ) käräjille

IA, 23.12.2007

Vähemmistövaltuutettu Johanna Suurpään mielestä netin kautta
levitettävään rasismiin pitää pystyä puuttumaan. Hän toivoo sunnuntain
Kalevassa, että toisia ihmisiä syrjivän ja kansanryhmiä vastaan
kiihottavan aineiston levittäjiä saataisiin oikeuteen sen
todistamiseksi, että netissä julkaiseminen voi johtaa
rikosoikeudellisiin seuraamuksiin.

- Vallalla tuntuu olevan selvästi sellainen käsitys, että netissä voi
pistää ulos mitä tahansa, Suurpää sanoo.

Toisrotuisiin ennakkoluuloa kylvävää aineistoa löytyy nettisivustoilta
hänen mukaansa valtavat määrät. Hän olettaa, että kyse on pienestä
osasta väestöä, mutta se toimii sitäkin näkyvämmin ja reagoi herkästi
erilaisilla keskustelupalstoilla.

Suurpää myöntää, että rasistista materiaalia on niin paljon, ettei
kaikkeen voida puuttua eikä kaikesta päästä eroon. Mutta pahimpiin
ylilyönteihin pitäisi hänen mielestään käydä käsiksi.

---------
PS: Eläimiksi nimeämis- ja neekeriasiasta on annettu jo palautetta
rasisti Johanna Suurpään omaan blogiinkin: http://www.vahemmistovaltuutettu.blogspot.com/

Antakaa tekin palautetta, sillä joulu on antamisen riemujuhlaa, eikö
vain? - Siatkin saavat joulun alla kuulan kalloon ja me kinkkua
pöytään ;)

Ystävällisesti nyt matkaan Tapaninpäivän ajelulle lähtien Seppo Lehto
virallinen suomalainen Joulupukki jo käy ;)

Posted by Seppo Lehdon kannanottoja julkisuuden henkilöille at 2:56 AM
0 comments Links to this post

Labels: Jussi Halla-ahon vieraskirja, Totuus 10.8.2005

Monday, December 10, 2007
Otsikot uusiksi:(5 )Viisi teini-ikäistä afrikkalaista natsikomua on
tuomittu pitkiin vankeusrangaistuksiin Ranskan viimevuotisista
kaupunkimellakoista

Käyttävätkö "uutistoimistot" käänteistä rasismia ja syrjintää omiin
kansalaisiinsa vai ovatko uutiset pelkkiä mustan huumorin eli valheita
kylvävän neekerihuumorin sammakoita oheisen pilakuvan tapaan?

Mielipiteitä uutisina stalinistiseen tapaan muokattuna uhreja
syyllistäen Ilta-Lehdessä ymv:ssa kusetustiedotusvälineissämme.

Miksi ei Ranskan tapahtumia otsikoitu vastaavasti oheiseen tapaan kuin
Ranskan mellakoita mellakoitsijoiden osalta?

Otsikot uusiksi:

"(5 )Viisi teini-ikäistä afrikkalaista natsikomua on tuomittu pitkiin
vankeusrangaistuksiin Ranskan viimevuotisista kaupunkimellakoista"

Kommari- ja multikulttitoimittajat oksentavat olan takaa:

Jo on perkele millaisilla sanoilla saa leimata isänmaallisia pohjolan
asukkeja mutta polttopulloin riehuvat riehuvat Afrikan neekerit,
somalit ymv:t ovatkin yhtä äkkiä "ranskalaisia nuoria".

Verratkaapa sananmuotoja Ruotsin tilanteeseen missä laillisen
mielenosoituksen järjestäneitä samat lehdet ja ns. "tietotoimistot"
leimaavat "uusnatseiksi"

Yhteenveto: Murhanhimoiset vierasperäiset Ranskaan ajelehtineeet
väkivaltatapaukset ovat "ranskalaisnuoria" kun taas pahoipitelyn uhrin
muistoa vuosittain kunnioittavat ovat "neonatseja" - Hmm mitä en
ymmärtänyt - Voitteko valistaa?

Ohessa ko. disinfouutiset:

Miksi tuossa ei lukenut että,

"Hirveät afrikkalaiset rasistit saivat pitkät tuomiot!"?
( vrt Salem-uutisointiin Ruotsista )

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200712086957663_ul.shtml

Ranskalaisnuorille pitkät vankeustuomiot viime vuoden mellakoista

8.12.2007 16:48

Viisi teini-ikäistä nuorta ( lue: muslimia / neekeriä ) on tuomittu
pitkiin vankeusrangaistuksiin Ranskan viimevuotisista
kaupunkimellakoista.

Myöhään perjantaina luetut tuomiot tulivat tapauksesta, jossa
nuorisojoukko sytytti bussin tuleen Aix en Provencessa lokakuussa
2006. Matkustajana ollut nuori nainen sai vakavia palovammoja.

Yhdeksän vuoden tuomion sai poika, joka heitti bussiin palavan
nenäliinan. Muiden tuomiot olivat 5-7 vuotta vankeutta. Yksi
syytettynä ollut nuori (muslimi / neekeri?) vapautettiin.

Busseihin tehtiin vastaavia hyökkäyksiä eri puolilla Ranskaa viime
vuoden syksyllä, vuosi maan historian laajimpien nuorisomellakoiden
jälkeen.

Ranskassa on mellakoitu myös tänä syksynä sen jälkeen, kun kaksi
nuorta sai surmansa kolaroituaan poliisiauton kanssa.

STT-AFP ( Lue: NKVD = KGB = FSB )
---------

Verratkaapa ylempää uutisointia mielipidemuokkausmetodiltaan
alempaan:) - Havainnette Orwellin 1984 kirjan sanoilla todellisuutta
muokkaavat metodit?

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200712096960078_ul.shtml

"Natsimarssi"(?) poiki taas väkivaltaisen mellakan Ruotsissa ( Oh,
hoh, ketkä ne siellä riehuikaan?)
9.12.2007 15:20

Vajaat 200 mielenosoittajaa joutui poliisin hoteisiin Salemissa
Tukholman lähellä, kun uusnatsit ja vasemmistolaiset mielenosoittajat
mellakoivat.

Lauantaina iltapäivällä alkaneet mellakat rauhoittuivat vasta illalla
ja yön tunteina. Kukaan ei kuitenkaan loukkaantunut vakavasti
yhteenotoissa.

Viimeiset poliisin kiinniottamista mielenosoittajista vapautettiin
sunnuntaina iltapäivällä.

Uusnatsit ovat järjestäneet vuodesta 2001 lähtien kaupungissa
vuosittain soihtumarssin ulkomaalaisen kuoliaaksi pahoinpitelemän 17-
vuotiaan pojan muistoksi. Marssi on vetänyt usein paikalle myös
rasismin vastaisia aktivisteja, ja osapuolet ovat ottaneet
väkivaltaisesti yhteen.

Myös kaksi koulua syttyi alueella tuleen. Palomiesten mukaan ainakin
toinen palo oli sytytetty tahallaan. Palomiehillä oli vaikeuksia
päästä palopaikoille, koska vasemmistonuoret heittelivät heitä
kivillä.

Mielenosoituksen otti osaa runsaat tuhat ihmistä. Viranomaiset olivat
varautuneet yhteenottoon, ja paikalla oli liki 500 poliisia.
Mielenosoittajien kuljettamiseen pois alueelta oli varattu useita
busseja. Operaatio maksoi valtiolle lähes kuusi miljoonaa kruunua
(vajaat 650 000 euroa).

"Helvetti valloillaan"

Salemissa ihmiset eivät olleet poliisin toiminnasta niinkään
vaikuttuneita:

- On ilman muuta selvää, että kun otetaan huomioon tulipalot ja
vandalismi, mielenosoitukset olivat pahimmat tähän asti. Järjestystä
ja turvallisuutta ei kyetty eilen takaamaan, valitti Salemin
kunnanvaltuuston jäsen Lennart Kalderen.

Myöskään vastamielenosoituksen järjestänyt rasismin vastainen järjestö
ei saanut päänsilitystä Kalderenilta.

- Vastamielenosoittajien läsnäolo tarjosi hyvän tekosyyn päästää
helvetti valloilleen Salemissa.

Mielenosoittajien joukossa oli viranomaisten mukaan myös ulkomaalaisia
ainakin Tanskasta, Norjasta ja Venäjältä.

STT-TT
---------

Tarkoittaako tuo "ulkomaalaiset" nyt sitten eri sanaa kuin neekerit
tuossa yhteydessä ,)?

Ilta-Lehden komu- eli kommaririkolliset ns. toimittajat /
lehtineekerit, luuletteko, ettei ihmiset osaa ajatella mitä
arvovalinnat kertovat arvottomuudestanne ryssäläisinä lehtineekereinä
ja stalinistisen järjestelmämme loisina?

Jopa ajattelevat neekerit tietävät mikä on neekerien ongelma. Se on
jumalaton neekeröinti nahkallaan ja neekeriydellään tyyliin: "Fuck
you!" etc

http://www.youtube.com/watch?v=uj0mtxXEGE8
Katsokaa ylläoleva linkki erityisesti kaikki hyysäri- ja muut
neekeriuskovaiset

Seppo Lehto Tampere 10.12.2007

http://kannanottoja.blogspot.com

Posted by Seppo Lehdon kannanottoja julkisuuden henkilöille at 9:22 AM
0 comments Links to this post

Labels: Otsikot uusiksi: (5 )Viisi teini-ikäistä afrikkalaista