Zdjęcia?Gdzie?

Emil

Gdzie mogę znaleźć bezpłatne zdjęcia do wykorzystania na stronę internetową?

scream

http://www.gograph.com

--
regards,
scream (at)w.pl

Fiszer

www.freefoto.com
http://stock.d2.hu

Ronnie

scream

Użytkownik Ronnie napisał:

> Większość to adresy od Rashmana więc ukłony w jego stronę :)

rash, kochamy Cie! :DDDD

--
regards,
scream (at)w.pl

Ronnie

Dnia 2002-10-09 16:52, Użytkownik scream napisał:
> rash, kochamy Cie! :DDDD
Dobra dobra.. i tak nie dostaniesz Shell'a :)))

P.S. Ale ja może ;)))

scream

Użytkownik Ronnie napisał:

> Dobra dobra.. i tak nie dostaniesz Shell'a :)))

wcale nie chce... ;PP

> P.S. Ale ja może ;)))

ale.. jak rash by dał za darmo to też bym wziął :>>

--
regards,
scream (at)w.pl