szum

Marcin Gryszkalis

fuuuck... :/

--
CoSTa/marsmellow
* costa/at/kofeina.net * http://costa.kofeina.net
foobar2000 not running.

red

Marcin Gryszkalis wrote:
> [00:45:51] <63...@gg.chrome.pl> wczoraj umarl

Co jest do chuja!? To juz kolejny scenowiec w ostatnim czasie! Szuma
znalem tylko z IRCa, ale i tak smutno czlowiekowi sie robi...

--
_red ____ _ ____ ____ __ _

Artur Zalewski

Dnia Mon, 08 Aug 2005 10:17:20 +0200, red
<r...@redplanet.com> napisal(a):

> Co jest do chuja!? To juz kolejny scenowiec w ostatnim czasie! Szuma
> znalem tylko z IRCa, ale i tak smutno czlowiekowi sie robi...

No ja troche bardziej. W czwartek pogrzeb, wybiera
sie ktos ze scenowcow? (poza - na 80% mna)

pozdr

--
Artur Zalewski <artur.z...@gdziestam.pl>
"All programmers are optimists" / Frederick P. Brooks, Jr.

elmer radi radisson

Jerzy 'Szum' Szumski, editor diskmaga Dragon, organizer grupy Cryogen,
swapper, SysOp Dragon BBS. 1982-2005. jest teraz w drodze na najlepsze
Copy Party. CUONCP!

creed

kurde, a ludzilem sie, ze to jakis makabryczny zart...

strasznie mnie irytuje jak ludzie wpadaja w patetyczny ton po czyjejs smierci,
szczegolnie osoby, ktorej na oczy nie widzieli, ale pozwolcie mi na chwile
slabosci...

bardzo [naprawde dlugie] dlugie byly jego boje o to, zeby dragon6 w koncu
wyszedl, gdzies sie przewinalem przez te historie, dlugo pozniej mu sie udalo. i
dobrze, bo chociaz nawet rewelacyjna grafa mime'a troche sie zestarzalo, to dla
mnie Dragon zawsze byl i pozostanie najlepszym polskim magazynem. a szuma
pamietam z addict anniversary, pamietam jego historie o wokulskim, pamietam
nasze "przekomarzania".

teraz to juz nie ma zadnego znaczenia.

swiat sie nie skonczyl, nic sie nie zmienilo. tylko jakos tak ciut pusciej.

1982-2005. rowiesnik. czlowiek nie mysli o tym, ze nagle wszystkie jego plany
moga wziac w leb.

creed

NP Disillusion - Back to the times of splendor.

creed

Użytkownik "Artur Zalewski" <tu...@gdziestam.pl> napisał w wiadomości

> No ja troche bardziej. W czwartek pogrzeb, wybiera
> sie ktos ze scenowcow? (poza - na 80% mna)

Hmm... Daj wiecej info [o ktorej, w jakim kosciele].

Ja niestety raczej nie bede mogl byc [wyjezdzam, ale na pewno nie zapomne o nim
w modlitwie]. Ale rzuce info na scene.pl - "na oko" wiecej ludzi tam czyta, a
przeciez kilku scenowcow we Wroclawiu jest...

creed

Mancer

Marcin Gryszkalis napisał(a):

> [00:44:00] *** 63...@gg.chrome.pl is Offline

Dopiero wczoraj do mnie dotarło co się tak naprawdę stało...

Dragon BBS, Dragon mag, Cryogen, demoscena, C-P, to kilka wspaniałych
lat z okresu mojej szczeniackiej młodości. Szum był częścią tego
wszystkiego. Swego czasu wydawałem majątek na telefony do Wrocławia.
Potem przyszła zwykła szara rzeczywistość. Studia, praca, nowe hobby.
Scena oddaliła się i zniknęła gdzieś w mrokach dziejów. Długo zbierałem
się aby odświeżyć z Nim kontakt... no i niestety nie zdążyłem :-(

Dziś cały dzień przeglądam starocia. http://the.fork.pl/scene/cryogen/
to chyba jedyne co po naszej grupie zostało. Czytałem Dragona#6. Wywiad
z Jurkiem w Budyniu#5. Pościągałem zdjęcia z prarties, które mają już po
5-8lat. Zaraz sobie włączę starsze dragony, nasze dema(o) i intra...
:'-(

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl