Grupos de Google ya no admite publicaciones ni suscripciones nuevas de Usenet. El contenido anterior sigue visible.

Hans Knot kreeg ook een Koninklijke onderscheiding

6 vistas
Ir al primer mensaje no leído

ollie

no leída,
29 abr 2009, 12:21:22 p.m.29/4/2009
para
Tot mijn groot genoegen kan ik u melden dat Hans Knot een Koninklijke
onderscheiding heeft gekregen namens H,.M de Koningin.

In zijn toespraak memoreerde de burgemeester van Groningen ( de heer
Wallage) het werk van Hans Knot op de Universiteit en zijn
activiteiten zoals het schrijven van boeken en video en audio inzake
de zeezenders. Hiermede is offshore radio
eindelijk- zoals de Duitsers dat zo voortreffelijk verwoorden-
salonfaehig geworden.

De heer Wallage roemde zijn werk voor de Stg. Mediacommunicatie, vanaf
heden dus ook Koninklijk!

Hans,het was een bijzonder leuke ochtend, geniet ervan en blijf vooral
je activiteiten nog jarenlang voortzetten. Mede dankzij je lieve vrouw
zal dit ongetwijfeld lukken.

Rob Olthof

Rob Mesander

no leída,
29 abr 2009, 7:33:58 p.m.29/4/2009
para
Van harte, Hans!!

Rob

Ben Meijering

no leída,
30 abr 2009, 1:58:49 a.m.30/4/2009
para

"Rob Mesander" <mesa...@caiway.nl> schreef in bericht
> Van harte, Hans!!
>
> Rob

Ook namens mij van harte gefeliciteerd, Hans. Wel verdiend!

Groeten

Ben

Douwe Dijkstra

no leída,
30 abr 2009, 3:00:08 a.m.30/4/2009
para

"ollie" <o...@xs4all.nl> schreef in bericht

Van harte Hans,

Douwe
www.albatrosstudio.nl

leendert vingerling

no leída,
30 abr 2009, 3:24:43 a.m.30/4/2009
para

Gefeliciteerd Hans. Ik ken je geweldige inzet in de zeezenderwereld ,
maar ben onvoldoende op de hoogte van je werkzaamheden voor de
universiteit. Alleen al voor al het werk wat je hebt vericht voor de
zeezenders verdien je deze terechte onderscheiding.

Twee opmerkingen:

1) Voor een koninklijke onderscheiding word je voorgedragen. (SMC ??)

2) De versierselen dien je tijdens openbare gelegenheden te dragen.
Dus op de radiodag bijvoorbeeld....!

Salut
Leendert

hans...@gmail.com

no leída,
30 abr 2009, 5:29:12 a.m.30/4/2009
para
On 30 apr, 09:24, leendert vingerling <leendert.vingerl...@club-
> Leendert- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Dank voor de felicitaties heren hier en via e mail. Ik ben dus ridder
in de orde van Oranje Nassau geworden en ja dat betreft een scala aan
activiteiten die meetellen sinds 1969. Veel vrijwilligerswerk op het
gebied van radio van ziekenomroep via adviseurschap SMC en het
vastleggen via gescheidschrijving in Engels en Nederlands van de
historie van de radio en met nadruk de zeezenders. Het beschikbaar
stellen op maandelijkse basis van teksten uit de radiobladen voor
visueel gehandicapten in Nederland en Belgie en de vele internationale
tijdschriften, waarvoor ik ook schrijf telden mee evenals mijn al 43
jaar werken met veel geestdrift en prestaties bij de overheid
(Rijksuniveristeit). Een gigantisch boeket oranje bloemen was de
slagroom op de taart deze ochtend om 9 uur afkomstig van de opperste
baas. Hiermee is aangetoond dat datgene in 1974 als verboden werd
verklaard alsnog zijn waardering via de geschiedschrijving van de
zijde van het Koninklijk Huis heeft gekregen. En...............ik zal
doorgaan
met groet Hans

@xs4all.nl Hans H.

no leída,
30 abr 2009, 6:45:04 a.m.30/4/2009
para
Van harte gelukgewenst, Hans, en ook Jana.

Hans Hogendoorn

<hans...@gmail.com> schreef in bericht

willems...@gmail.com

no leída,
30 abr 2009, 8:16:16 a.m.30/4/2009
para
On 30 apr, 12:45, "Hans H." <hogendhWegSpam @xs4all.nl> wrote:
> Van harte gelukgewenst, Hans, en ook Jana.
>
> Hans Hogendoorn
>
> <hans.k...@gmail.com> schreef in berichtnews:f174935b-3717-4f57...@b6g2000pre.googlegroups.com...
> met groet Hans- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Proficiat Hans.
Je hebt het verdiend.

Gr. W.

Hans Marijs

no leída,
30 abr 2009, 10:38:50 a.m.30/4/2009
para hans...@gmail.com
hans...@gmail.com schreef:

Van harte gefeliciteerd en een oprechte waardering voor al je werk !

Hans Marijs

Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.

Charles J. van Doornewaard

no leída,
30 abr 2009, 10:52:33 a.m.30/4/2009
para
En ook ik sluit me er bij aan. Hans, van harte Proficiat!

Charles.

Rene van den Abeelen

no leída,
30 abr 2009, 10:52:43 a.m.30/4/2009
para
ollie schreef:

> Tot mijn groot genoegen kan ik u melden dat Hans Knot een Koninklijke
> onderscheiding heeft gekregen namens H,.M de Koningin.

Verdiend!
Gefeliciteerd!

Bert M.

no leída,
30 abr 2009, 12:04:43 p.m.30/4/2009
para
Rene van den Abeelen was zeer hard aan het denken :

Inderdaad, verdiend (met een 'd').
Gefeliciteerd, Hans!

Bert

Herbert Visser

no leída,
1 may 2009, 1:27:31 p.m.1/5/2009
para

"Bert M." <radioh...@gmail.com> schreef in bericht

Kijk, ten eerste is zo'n lintje voor zeezender-activiteiten (al dan niet
geschiedschrijving) niet meer dan terecht! Dus van harte Hans!
Toch had ik niet gedacht dat de Koningin er ooit toe zou overgaan, omdat
het natuurlijk wel ging om het propageren van -formeel gezien- illegale
activiteiten destijds.
Echter, de wijze waarop de overheid in de jaren 60/70/80 en een groot
deel van de jaren 90 omging met de 'niet-publieke-radio' was een grote
schande. Er zaten 4 zenders
op de FM-band, boven de 100 Mhz was alles helemaal leeg, maar toch was er
beslist gᅵᅵn ruimte, kwam die ruimte er ook niet en iedere piraat destijds
haalde vliegtuigen uit de
lucht. Dit alles om de belangen van die zogenaamde 'publieke omroep' te
beschermen. Eigenlijk was het de grootste kartelvorming die maar mogelijk
was. En op kartelvorming staan tegenwoordig torenhoge boetes ï¿œn
gevangenisstraffen. Het lintje van Hans sterkt me in m'n overtuiging dat we
(land- en zeepiraten) in de jaren 80 helemaal niet zo fout bezig waren als
de overheid ons destijds wilde doen geloven. Het tuig met de grote T bestond
destijds ï¿œcht uit diegenen die iedere legale vorm van concurrentie voor de
Radio's 1,2,3 en 4 de kop in wisten te drukken. En daar zitten vooral ook
hoge politici van destijds bij. Ik zou het niet erg vinden als ze alsnog een
tijdje achter de tralies zouden belanden, maar ja, daarvoor zal 'de zaak'
inmiddels wel zijn verjaard.

Herbert Visser

WeetJijVeel

no leída,
2 may 2009, 10:08:29 a.m.2/5/2009
para
On 1 mei, 19:27, "Herbert Visser" <herb...@broadcast.net> wrote:
> [...]

> tijdje achter de tralies zouden belanden, maar ja, daarvoor zal 'de zaak'

Is er al ooit eens iemand vervolgd, of op zn minst ontslagen, voor de
leugen "Er zijn geen frequenties voor commerciele omroep". Verkeerd
voorlichten van het Parlement is toch een politieke doodzonde.
De leugen werd jarenlang in stand gehouden, ondermeer zoals Herbert
het boven omschrijft, maar ook toen er wel een aantal frequenties
werden "ontdekt" die volgen Europesae regelgeving meteen verdeeld
moesten worden onder de commercielen, bleef men staalhard beweren dat
er (bijna) niets bijkon, ondanks een gedegen onderzoek dat later zelfs
door Nozema werd overgenmomen. Allemaal ter bescherming van de
Publieke Omroep natuurlijk.
Ook voor deze verkeerde voorlichting Kamer (en publiek) heeft nooit
iemand de politieke konsekwenties ondergaan.
Ook nu gebeurebn er nog rare dingen zoals stations die eindeloos
uitstel betaling krijgen, Kavels die ten onrechte worden verdeeld aan
hoogst biedende terwijl programma-inhoud de doorslag had moeten geven.
In deze tijden waarin graaien ter discussie wordt gesteld mag de
overheid gewoon dubbel graaien door 2 x een bodbedrag te vangen op
ingetrokken frequenties, de PO lanceert een groot aantal themakanalen,
FunX wil ook landelijk in de ether, - enz enz enz enz enz enz.

Ik was laatst op een bijeenkomst georganiseerd door EZ over
herverdeling frequenties, daar was Herbert ook, maar ook de Publieke
Omroepen????.
We moesten daar reageren over allerlei stellingen die ons werden
voorgehouden en onderzoekssrapporten die vol fouten zaten, en al
helemaal niet tevoren beschikbaar waren gesteld. Ik heb nog nooit
zoveel fronsende Comm omroep baasjes gezien, we begrepen niet wat we
er deden. Om te laten zien, kijk eens wat zijn we democratisch en van
de inspraak, om te legitimeren dat we gewoon kunnen doen wat we
willen? Vroeger noemde we dat repressieve tolerantie)

Kortom, het gaat gewoon op de oude voet verder.
(En hop weer een frequentie van QR ingetrokken wegen kritiek op de
overheid)

En natuurlijk gefeliciteerd Hans Knot met je lintje.
Maar kun je ook minitieus gaan schrijven over de huidige escapades van
de overheid, Minstens zo spannend en schandalig overheidsoptreden als
het zeezenderverleden, kijken of je daar ook een lintje voor krijgt.

Peter de Wit

no leída,
2 may 2009, 11:21:49 a.m.2/5/2009
para
Heel goed Hans!!!

Het verhaal van Herbert onderschrijf ik volledig. De frequenties die er
�niet waren" worden nu voor grof geld geveild. Sterker nog, steeds meer
"draadloze"toepassing (mobiele telefoon) vinden hun weg.

En...er vallen geen vliegtuigen uit de lucht..., pacemakers blijven het
doen..

En Knot krijgt een lintje. De man die wel over piraterij schreef maar er
nimmer voor is gepakt (voor een onderscheiding moet je toch een blanco
strafblad hebben).

Gefeliciteerd Hans...

PdW
www.webradio192.nl

Bart Van Peer

no leída,
3 may 2009, 5:43:53 a.m.3/5/2009
para
On 2 mei, 17:21, "Peter de Wit" <peterde...@zeezenderfans.ditweg.net>
wrote:

Beste Hans,

Ook namens mij van harte gefeliciteerd met deze eervolle prestatie.

Bart

0 mensajes nuevos