habba habba sut sut

Jesper G.

hvem er det nu der har lavet den sang og hedder den egentlig det?

Steen

"Jesper G." <pi...@mail.dk> wrote:
> hvem er det nu der har lavet den sang og hedder den egentlig det?

Caramba: Habba Habba Zut Zut

Ikke en egentligt gruppe, men en samling svenske musikere og sangere.

Vistnok fra sidst i 70'erne

Steen

Ivan V. Klattrup

"Jesper G." <pi...@mail.dk> skrev i en meddelelse

> hvem er det nu der har lavet den sang og hedder den egentlig det?

Caramba har lavet den og ja det hedder den, jeg tror dog at det staves habba
habba zoot zoot i stedet for

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Herluf Holdt, 3140

Jesper G. skrev:

> hvem er det nu der har lavet den sang og hedder den egentlig det?

Det er et standardsvar i den (hedengangne?) OSS for denne
gruppe:

8.1) Hvem har lavet sangen "Habba Habba Zoot Zoot"?
Sangen "Habba Habba Zoot Zoot" er fremført af den svenske
gruppe Caramba.

Sus

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattru...@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:400a8d7e$0$27472$edfa...@dread16.news.tele.dk...

hubba hubba zoot zoot, hvis det skal være helt korrekt.

Sus.

Michael Lund Sørensen

Herluf Holdt, 3140 skrev :

Findes på CD'en med lydsporet til "Idioterne"
Fra juni '81
--
Med venlig hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

[2900] Jesper Haaber Gylling

Og var der ikke noget med at det var svenske Harpo, som stod bag gruppen
?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Michael Lund Sørensen

[2900] Jesper Haaber Gylling skrev :

> Og var der ikke noget med at det var svenske Harpo, som stod bag gruppen
> ?

Nej det gjorde han ikke, men Michael Tretow (ABBA teknikker) stod bag

[2900] Jesper Haaber Gylling

Michael Lund Sørensen <laese...@gromit.dk> wrote:

> Nej det gjorde han ikke, men Michael Tretow (ABBA teknikker) stod bag

Nå ja - det var sådan noget med en kendt, som var lidt
hemmelig............

Kim Hansen

Selvom svaret på dette spørgsmål er Hubba Hubba Zoot Zoot med Caramba,
så var Spar Es nu ikke helt ved siden af i sit indlæg, hvor han skrev:

"For mig ringer der noget med Melodigrandprix og Israel ....

Jeg er faktisk sikker på at der er tale om en Melodigrandprix Melodi
- Sang .... har søgt på Biblioteker men finder ingen ting."

Her tænkes der sikkert på Israels bidrag i 1987; "Shir habatlanim" med
komikerparret Datner & Kushnir. I denne sang lyder omkvædet:

Hoopa hoole hoole hoole... hoopa hoopa hoole hoole...
Hoopa hoole hoole hoopa pa...
Hoopa hoole hoole... hoopa hoopa hoole hoole...
Hoopa hoole hoole hoopa pa...

Og det minder jo en del om Caramba. For de interesserede kan hele
teksten ses i engelsk oversættelse på:
http://34sp.eurosong.net/~songthrush/web/isr87e.html

Venlig hilsen

Kim

Alex Bach Andersen

Saaledes talte Herluf Holdt, 3140:

>8.1) Hvem har lavet sangen "Habba Habba Zoot Zoot"?
>Sangen "Habba Habba Zoot Zoot" er fremført af den svenske
>gruppe Caramba.

Her er samtlige tekster til hele albummet ved navn Caramba:

BLAZTAH 1 (Caramba)

ALI BABA 3.47
Ali baba patheo, thcombe paa tito
Ali baba chineroo, za za paa vito

Terra coro eh, eh oh, oh
A gegga chor er ö, er å
Cigarro ro perkelle do
A putella copa ke orzo

Gaah, pillja da dylja
Paah billja dah dodun de dah
Uru guru bi ling a baba dhing e dhing
Apa bullen a gurrka papa

Ali baba...

Odelado, dilere lede leda, mama nahma
Popo curra papa kiki tappa toy
Ono moninni donquiti xzuij
Papa copa de loba de oy

Marizazza ooo cari
Marizazza popa pipa pari
Ali baba boba lida larei
La lolita loa loei

SPOTTNJIK 3.13
Djalla strejnevt millo vladja alla pjotr
Zillij bludder azza schlödder lile fjodor
Vladivostok stratzkia vjella drammi ulka
Salmonella vidri schnuska katapulka

Djambalaia streichnee njedre scheibo pravda
Bjellerina apatruchka tjogga fradga
Bamalama strezzia mieni izzi dieria
Da, da spottnjik schnabba bach siberija

Drisjni dra di kosmica, schnabba bach dja
spottnjik?
Njadja fraaz da musika nastra stadja jah?
Itzih bitzuh njizih zjitt, azta bazta drullja?
bladzi nazi o la la, trattja valda da?

Djoppe tjioppsan rai lai laaaaah
Dvidde vjidde vjitt wot vjit
Blundah blllll a spottnjik

Bludder blastja blll blöö
Drr da djzzt sb grr schjt
Oij oij oij gjionkich djallah pjah
Aschta schjüssta dtrasch

Gllöbaonka -ka-ka-ka gllöbalonka glöh
Lullullullullullull
Yst est åf ett nappa pah
Hyrrda myrrda schlopp -ha

Bla-bla, njet, balop, nejt, blah
Bzz, njet, gaah, galonka, njet
Njet, da da tavarish, aah?
Ljajka puschkii skdrrr

Soppskii toppski, njet, njet
Rullan bhullan bajdof, njet
Yrk, njet, tyrk, njet dyhrrc, njet, bah
Njet, njet, njet, njet --- da!

HUBBA HUBBA ZOOT-ZOOT 3.12
Hubba hubba zoot-zoot
Nam!
Ebba obba zat-zat
Pa huvee, pa huvee, paa
Pahab huvee paa
A nam nam?
A nam!

EINE FEINE 3.12
Ich war ein schmutzen schnager and der segenbahnen zee
Der himmel meine schuhe sagten unter den kreveh
Das hachensnübel sahne war im strätzeibähne zoo
Die smächenn und die drächen ein gefülltener koko

Eine feine kleinenachtmuzik,
Prüpen schnoddaz in der feine nachtmuzik
Olliaah, olliaah, hoolliaaooiiooio

Ich slächte und gefächte aber prützen warkaputt
Verschidene gesangen ins enin strützenstrassestrutt
Droschen wonter sochen unter keine meine roh
Die süssen keine drüssen ein gefülltener koko

Eine feine kleine nachtmuzik...

Die gemüse sind gestorben und die sahne sind so schalk
Der pegelton von drachten war ein kleines guten tag
Mit schnabeln umgewickelt immer unter meine schuh
Die böse und gelöhze der gefülltener koko

Eine feine kleine nachtmuzik...

FIDO 3.26
Fihdoooooooooooo
A boogi-woogi doggi-doggi
Fihdoooooooooooo
Ah rhumba
Fihdoooooooooooo
A doggi
Fihdoooooooooooo
Booggi: doggi
A boogi-woogi doggi-doggi
Boogi-woogi doggi doggi
Booggi woogg

Bogga wogga wogga dansante ! ! !

BLAZTAH A (Caramba)

AITHO 3.41
Ha-ta khai, tha- bah saii
Paii ! ! ! !
Zahgga dahgga ahgga dai hai
Paii ! ! !
Mmmmmmmmmmm?
Zagga dai?
Paii ! ! !
Zaggah!
Paii ! ! !
Zahgga zagai
Paii ! ! !
Ohto mhotho!
Mmmmmmmmmmm?

Lemmah de tyfe shati maht ah
Kuhlyp ut omehde hall
Belkjon de frestel sypp sypp
Datgerlap fruj fdink llim

Vlinkrtes dniv vbutr aas
Sossar oh phack slashltr
Mülta e zyhlta eh ritz
Havsiret utt bar delkopp

ANNA KAPOAE 4.15
Homo kuae haea mi kaawaii?
Kapochinae anoie hawaii!
Loa leo kaluha i kanel
Poloeena e molena i ha feel?

Anna kapoae pue, anna maila wainae hu
wailah
Maia puha hu mena i ha lai?

An aloae melena i a kuu
Hoaenua kaweiloee a hoo
Ko ko moane, aha, walia laai
Nanni nania pahuuve i a paai!

Anna kapoae pue...

Papa huamei a mama i alei
Toi tooki paia separei
A hyeena i papaya i aiö
Ena aoåäeiuyö

DONNA MAYA 3.20
A homme mamma, aum amma
Ah, o-o-o-oh mmm, aha
Donna, donna - fehlebabbah
Jum-jum pt-pt o la la

Bah huddo a moddoh
A huligahna huligahna
Bahlooba golonca
A donna maya boom, boom, boom

A hush hush hush a tipp tapp thipp
Bolooba sussa blip blop bhlip
A blip blipp blopp
A boom boom boom boom boch kautt ! ! ! !

Ha ha ho ho hi hi hehe höhö

AHLLO 2.51
A namma nam, nih nam, ah rhullan bhullan
bahjdoff
Dahmma dam dih damm ah jhamm mamma
hajdoff
Ah damma dam?
Ah dhumma dhum!
Ad dhemmah dhemmm?
Ah dhym ah dhym!
Ah! dö, dhö, dö, dhö, dhö, dhö? döh! dhö?

Ah hullham bull, bllpp ahmphull
Ah dhö, dhö: dhöh!
Ah mullan mull
Eh, schwiddevhitd ah kong kang kong kong
kong king

CARHUMBA 3.12
Stupido carampah tai
Stjupido caramski skjaj

Sill i dill eh wilie bhilli doff
Zollo dhollo vollo bhollo boff
Ürans thürans lührans ayatoll
Ha tah kaa tha ohtto mhotto boll

Stopido carampa pah
Stupido carmba bah

Unkan stucan khotte ah die das
Yloppe toppe mhoppe, oder was?
Ahsko tasco fjiasco jazz ko-ko
Rhullan bhullan mhullan blaff ho-ho

Ebba obba zat pah huvee zoot
Ha tah kaa tha ihto ohtto mhott
Rhullan bhullan bajdoff n-n-njet
Tutti frutti capochinsphagehtt

CARLOS IH LURA, ahilo
ZOLTAN ZULL, violotta
DR FRITZ HÖFNER, baribasso
TUDOR LUDOR, batterie
ABDULLA PRESLEY, tomba
ZINGO ALLAH, prutto
IHTO AHMIN, pahuvee
GASTON EL TON YON, pianissimo
KING NAM, a nam
CLAPTON COMBO, gitaronimo
KING KONG, tango
HAZZE KAMIKAZE, tekniko del son
GIORGIO MARTINI, producto

Recordeli pour STUDIO GARAGE DE GARBAGE
Picturella par BENGTO HOO
Coloretta par cartong: TORSK PROD
P & © 1981 TRASH RECORDS

Lad nu være med at få knuder på tunge eller stemmebånd når I forsøger at
synge dem ...

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn Risc PC 600 - StrongARMed

Mr. MC

"Alex Bach Andersen" <new...@alexbach.dk.invalid> skrev i en meddelelse

Det er kunst, når det er allerbedst!

Herluf Holdt, 3140

Alex Bach Andersen skrev:

> Her er samtlige tekster til hele albummet ved navn Caramba:
> [...]

> Lad nu være med at få knuder på tunge eller stemmebånd
> når I forsøger at synge dem ...

Fantastisk!
Hvor mange gange mon de øver sig i teksten, når de skal give
den live?
--
'rluf :-)