Powazne pytanie!!

Piotr K.

Witam!!

pytanie zadam na koncu, na poczatek opisze sytuacje,

jestes w zwiazku jush dosc dlugo, uprawiasz ze swoim partnerem sex
regularnie, jednak przez jakis czas nie mogles (niemogłas) z roznych
powodow, i nagle wchodzisz ktoregos dnia do domu patrzysz a tu Twoj partner
ma w jednym reku świerszczyk a w drugiej swoja fujare,. lub wchodzisz a
Twoja partnerka onanizuje sie przy pomocy wibratora lub poprostu reka!

1)jak w takiej sytuacji zareagowalbys/zareagowalbys (gdybys byl ta osoba
ktora to zoabczyla)

2) jak w takiej sytuacji zareagowalbys/zareagowalbys (gdybys byl ta osoba
ktora to robila)

z gory wielkie dzieki!!
pozdr. Piotrek!!

CHris

Użytkownik "Piotr K." <inte...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Twoja partnerka onanizuje sie przy pomocy wibratora lub poprostu reka!
>
> 1)jak w takiej sytuacji zareagowalbys/zareagowalbys (gdybys byl ta osoba

Zapytalbym, czy nie potrzebuje pomocy? Jezykiem zawsze sluze..

> 2) jak w takiej sytuacji zareagowalbys/zareagowalbys (gdybys byl ta osoba
> ktora to robila)

Nie przestawalbym, zapytal partnerki czy mi pomoze w finishu.

Pozdro

Czaszek

Dołączył bym sie :)

--
Czaszek

Piotr K.

Kurwa, widze ze tu sa same dzieci,
powazne pytanie, i idiotyczna odpowiedz,
bez komentarza!!

Gajowy Marucha

Dnia 2004-07-08 13:29, w aktach spamera o pseudo "Piotr K." wygrepowałem:

> Kurwa, widze ze tu sa same dzieci,
> powazne pytanie, i idiotyczna odpowiedz,
> bez komentarza!!

Chris ci dobrze odpowiedział. A jakiej odpowiedzi oczekujesz? "Rzucić,
nic z tego nie będzie", "Ubić dewianta", "Opierdzielić jak łysą kobyłę"?

Kisia

Użytkownik "Piotr K." <inte...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> wchodzisz a

> Twoja partnerka onanizuje sie przy pomocy wibratora lub poprostu reka!

Hmmm opisujesz własne doświadczenia? Byłeś tym co się masturbował czy tym co
nakrył? chcesz porównać reakcję innych ze swoja?

carmanghia

Poważna odpowiedź!
Taka sytuacja może albo zaniepokoić albo wręcz przeciwnie - podniecić. Rozmowa
wyjaśni wszystko, bo albo osoba onanizująca się ma za mało seksu albo pragnie
go w innym wydaniu albo po prostu miała ochotę na seks w tej chwili i sobie
ulżyła. Nie dopatruj się nie wiadomo jakiej motywacji bo wyjasnienie może być
bardzo prozaiczne. Pozdrawiam!

Piotr K.

> Chris ci dobrze odpowiedział. A jakiej odpowiedzi oczekujesz? "Rzucić,
> nic z tego nie będzie", "Ubić dewianta", "Opierdzielić jak łysą kobyłę"?

Ja Ciebie tesh kocham<CMOK> Moj Misiaczku sliczny!!

Piotr K.

Użytkownik "Kisia" <kobi...@wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piotr K." <inte...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Hmmm opisujesz własne doświadczenia?
NIE

> Byłeś tym co się masturbował czy tym co
NIE

> nakrył? chcesz porównać reakcję innych ze swoja?
NIE

narka

Piotr K.

> [...]
sobie
> ulżyła. Nie dopatruj się nie wiadomo jakiej motywacji bo wyjasnienie

Danke!!:)

Gajowy Marucha

Dnia 2004-07-08 13:45, w aktach spamera o pseudo "Piotr K." wygrepowałem:

> Ja Ciebie tesh kocham<CMOK> Moj Misiaczku sliczny!!

Jezu, zboczeniec... ;>

Majkello Mendozo

Dnia Thu, 08 Jul 2004 14:10:06 +0200, Gajowy Marucha napisał(a):

> Jezu, zboczeniec... ;>

To wyobraź sobie, co on przeżył, gdy wchodząc do domu zobaczył siebie
w lustrze (gazeta, sprzęt...). Aż strach pomyśleć

--
Majkel

Kisia

> NIE

A może jednak?

> NIE

A może jednak?

> NIE

A może jednak?

Piotr K.

> Użytkownik "Piotr K." <inte...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A może jednak?
ZDECYDOWANIE NIE:):):)

> A może jednak?

ZDECYDOWANIE NIE:):):)

> A może jednak?

ZDECYDOWANIE NIE:):):)

<pl>

"Piotr K." <inte...@poczta.onet.pl> wrote in message

> NIE
> NIE
> NIE

duze literki.. znaczy, ze krzyczy... wniosek? winny. biedaka nakryli.. moze
mama? babcia? siedzi w domu.. wszak wakacje juz..

Gajowy Marucha

Dnia 2004-07-08 15:49, w aktach spamera o pseudo "Kisia" wygrepowałem:

> A może jednak?
[..]
> A może jednak?
[..]
> A może jednak?

Mała, może daj koleżce spokój? Tak mu się ząbkami w tchawicę wczepiłaś,
że ledwo dyszy ;)

mastu...@op.pl

> Mała, może daj koleżce spokój? Tak mu się ząbkami w tchawicę wczepiłaś,
> że ledwo dyszy ;)

poczekaj Marek jak ja Cie dorwe............,
kamienica bedzie dudnic a materac bedzie trzeba pózniej wyrzucic !!!

Dariusz Kuliński / TaKeDa

On Thu, 08 Jul 2004 13:40:22 +0200, Gajowy Marucha wrote:

> Chris ci dobrze odpowiedział. A jakiej odpowiedzi oczekujesz? "Rzucić,
> nic z tego nie będzie", "Ubić dewianta", "Opierdzielić jak łysą kobyłę"?

Może liczył na jakiąś masakrę, ze złamaniem wibratora na pół włącznie?

--
tak...@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, TLEN: taked4
EMAIL: 6d3c...@NOsneakemailSPAM.com

Dariusz Kuliński / TaKeDa

On Thu, 8 Jul 2004 16:06:36 +0200, Piotr K. wrote:

> ZDECYDOWANIE NIE:):):)
> ZDECYDOWANIE NIE:):):)
> ZDECYDOWANIE NIE:):):)

No to już wiemy, że to nie partnerka (bo pewnie jej nie masz) tylko
mama/babcia nakryła :) (jak <pl> zasugerował)

Catalina

A niby czemu???? Samozadowalanie sie jest dosc naturalna rzecza.

--
Catalina
gg # 186839

[TENGU]

Dnia 2004-07-08 13:37, Użytkownik carmanghia napisał:

> [...]
> ulżyła. Nie dopatruj się nie wiadomo jakiej motywacji bo wyjasnienie może być

Naucz się odpisywać na posty, a dopiero potem otwórz tą śmierdzącą gębę!

Unnamed

Thu, 8 Jul 2004 11:12:49 +0200, na pl.soc.seks, Piotr K. napisał(a):

> Witam!!
Hello

> pytanie zadam na koncu, na poczatek opisze sytuacje,

Ok

> [...]
> ma w jednym reku świerszczyk a w drugiej swoja fujare,. lub wchodzisz a
> Twoja partnerka onanizuje sie przy pomocy wibratora lub poprostu reka!

...albo przy pomocy czegos bardziej wymyyslnego :]

> 1)jak w takiej sytuacji zareagowalbys/zareagowalbys (gdybys byl ta osoba
> ktora to zoabczyla)

Normalnie, pomogl bym jej, albo sie dolaczyl.....

> 2) jak w takiej sytuacji zareagowalbys/zareagowalbys (gdybys byl ta osoba
> ktora to robila)

Zapraponowal bym dla partnerki zeby sie przylaczyla,
albo poszla cos innego robic poki nie skoncze :)

A tak bardziej serio mowiac IMO jezeli zwiazek jest opraty na zdrowych
partnerskich korelacjach to co w tym dziwnego, partnerka miala ochote
sobie ulzyc, odstresowac a Cie nie bylo pod reka... wiec co miala zrobic :)
lepsze to niz sasiad :> Wg. mnie to calkiem naturalne i czasem moze sie
zdarzyc, nie ma co tu sie doszukiwac ze jestes slabym kochankiem itd ;]
(oczywiscie nic nie sugeruje ;])

Pozdr.

Unnamed

Dariusz Kuliński / TaKeDa

On Thu, 8 Jul 2004 22:26:54 +0200, Catalina wrote:

> A niby czemu???? Samozadowalanie sie jest dosc naturalna rzecza.

Widzę, że casper jeszcze w tym wątku nic nie napisał... ;)

Magda

Zgadzam sie. Ja onanizuje sie dosc czesto dlatego ze lubie te forme
zadowolenia siebie, poniewaz czesto mam ochote na to w konkretnym momencie.
Kreci mnie tez takie onanizowanie sie "po cichu" kiedy moj partner zdazyl
juz zasnac po wieczornym sexie a ja jeszcze sobie ogladam tv i w zasadzie
jeszcze jestem "rozgrzana"i nie widze w tym nic zlego. Maz jak mnie czasami
na tym "przylapie" raczej oferuje swoj jezyczek.
Pozdrawiam,
Magda

Użytkownik "carmanghia" <carma...@buziaczek.pl> napisał w wiadomości