Dziura w materacu - czym zakleić

mirko

Witam,
Dziś rano obudziłem się na podłodze - powietrze z materaca uleciało :(
(a jest to tymczasowo moje spanie). Na szczęście wiem gdzie jest dziurka
ale jeszcze trzeba ją jakoś zakleić. Tak więc moje pytanie: czym
najlepiej to zrobić? W domu znalazłem tylko łatki rowerowe :)
Aha, materac jest welurowy i dziurka jest właśnie na tym materiale, z boku.

pozdrowienia,
mirko

Julita

> Aha, materac jest welurowy i dziurka jest właśnie na tym materiale, z
boku.

Zetrzyj delikatnie papierem sciernym okolice dziurki (zeby pozbyc sie
weluru i dojsc do "zywej" gumy, nie niszczac powloki) i przyklej latke
gumowa (taka rowerowa, do detek powinna sie nadac). Koniecznie przed
przyklejeniem odtlusc obie powierzchnie. Osobiscie tego nie robilam, ale
widzialam tak naprawione materace, dziala.
Pozdrawiam
Julita

mirko

Julita wrote:
> [...]
> przyklejeniem odtlusc obie powierzchnie. Osobiscie tego nie robilam, ale
> widzialam tak naprawione materace, dziala.

Dzięki. Wczoraj spróbowałem zakleić łatką od roweru ale bałem się mocno
ścierać welur i nie dostałem się do samej gumy. Mam nadzieję, że na
razie wystarczy. Gdzieś w necie znalazłem, że w sprzedaży są materace
welurowe z "zestawem naprawczym", spróbuję poszukać, czy nie da się
gdzieś takowego kupić (zestawu) albo przynajmniej zobaczyć czym oni
proponują to sklejać.

pozdrowienia,
mirko

Julita

> Wczoraj spróbowałem zakleić łatką od roweru ale bałem się mocno
> ścierać welur i nie dostałem się do samej gumy.

Takie materace porzadne, sprzed kilku lat, to byly z dosc grubej gumy (na
wierzchu tkanina), mozna bylo spokojnie trzec. A teraz to moze byc jakis
wynalazek. A "szwy" pewnie sa do wewnatrz i nie widac jak gruby jest
material?

Podejrzewam, ze ten zestaw naprawczy bedzie podobny do rowerowego, tylko ze
wzorkiem na wierzchu latki :-)

Pozdrawiam
Julita

gregs...@gmail.com