Sylwester w pociągu

POLRES Łódź

Rewelacja. Centrum Obsługi Podróżnych "POLRES" w Łodzi
organizuje pociąg sylwestrowy na trasie: Warszawa-Łódź-
Częstochowa-Kraków-Częstochowa-Łódź-Warszawa.
Pociąg składał się będzie z trzech wagonów restauracyjnych,
jednego salonu balowego (cały pusty), i salonki.
Obsługa konsumpcyjna Warsu (3 gorące posiłki, zimne zakąski
1/4 alk. 1/2 szampana na osobę). Przyjazd do Krakowa Gł.
ok. 23.15 tam przejście na rynek w Krakowie powitać
Nowy Rok dla innych powitanie Nowego Roku w pociągu.

pol...@polbox.com

Chester

On Mon, 26 Oct 1998 10:50:37 GMT, "POLRES Łódź" <pol...@polbox.com>
wrote:

>Rewelacja. Centrum Obsługi Podróżnych "POLRES" w Łodzi
>organizuje pociąg sylwestrowy na trasie: Warszawa-Łódź-
>Częstochowa-Kraków-Częstochowa-Łódź-Warszawa.

dobra, dobra - skoro juz tak reklamujecie to, to moze wiecej
szczegolow??? Tzn. za ile toto bedzie, o ktorej z wawy wyjedzie i co
dalej "po krakowie" z tym sie bedzie dzialo!

Jarek D. Stawarz, Gdansk
http://panda.bg.univ.gda.pl/~jareks/pekape
(+48) 501 024817

Grzegorz Gorol

wrote:

>Rewelacja. Centrum Obsługi Podróżnych "POLRES" w Łodzi
>organizuje pociąg sylwestrowy na trasie: Warszawa-Łódź-
>Częstochowa-Kraków-Częstochowa-Łódź-Warszawa.

[ciach]

O ile sobie dobrze przypominam, to jakos tak na przelomie
grudnia'97/stycznia'98 padaly tu na grupie propozycje spedzenia
sylwestra w pociagu; czasu jeszcze troche jest...
Niestety w moim "archiwum" mam tylko niektore posty ze stycznia...
moze ktos pamieta jakies pomysly z tamtego okresu odnosnie trasy
przejazdu??

GG

Maciek S

"POLRES Łódź" wrote:

> Rewelacja. Centrum Obsługi Podróżnych "POLRES" w Łodzi
> organizuje pociąg sylwestrowy na trasie: Warszawa-Łódź-
> Częstochowa-Kraków-Częstochowa-Łódź-Warszawa.

Czyli zapewne liniami magistralnymi - a nie ciekawiej byloby np przez
jakies odludzie - np. Czeremche, Hajnowke, Olecko lub cos w tym
stylu??? A jesli ma byc Krakow, to tez znalazlo by sie troche
fajniejszych linii...

Choc proponowany wariant stwarza mozliwosc powtorki z filmu "Bal na
dworcu w Koluszkach". Byle tylko snieg dopisal...

> Pociąg składał się będzie z trzech wagonów restauracyjnych,
> jednego salonu balowego (cały pusty)

??? Czyli bydlecy?? Czy taki dla kiboli? A moze bagazowy?? Czy nie ma w
czyms takim nawet kibli? Czy ma ogrzewanie nawiewne?

> , i salonki.

Jedna dla wszystkich???

--
Maciek Szreter
email: msz...@kwarc.ipe.pw.edu.pl

Adam Panasik

Czesc!
Pamietam, jak PKP zafundowalo kiedys sylwestra pasazerom
pociagu Karpaty (spoznil sie wtedy chyba 10 godzin...)
obylo sie bez salonki, warsu i wizyty na rynku w Krakowie;
bez zadnych dodatkowych oplat...

pozdrawiam
Adam

kovaL

PKP celnicy czy jekis inne zarzady kolejowe ?
--

kovaL

http://koval.home.ml.org

http://free.polbox.pl/k/kvlkrc