A Google Csoportok már nem támogatja az új Usenet-bejegyzéseket és -feliratkozásokat. A korábbi tartalmak továbbra is megtekinthetők.

tin (volt: prodi)

5 megtekintés
Ugrás az első olvasatlan üzenetre

SZALAI Karoly

olvasatlan,
1997. nov. 18. 3:00:001997. 11. 18.

Toth Andras <to...@freemail.c3.hu> wrote:

> Hogy kerul ^O - Postpone a tinbe??? A ^O a pineben van, nem?
marha ecceru export EDITOR=pico. igy.

--
CZW

A linux olyan, mint a komolyzene es a jazz. Elobb-utobb rajossz,
hogy az az igazi.

Pasztor Szilard

olvasatlan,
1997. nov. 18. 3:00:001997. 11. 18.

In hun.flame SZALAI Karoly <c...@chiara.csoma.elte.hu> wrote:

> marha ecceru export EDITOR=pico. igy.

Nemnem.

| A child of five could understand this! Fetch me a child of five. |

zpe...@icon.hu

olvasatlan,
1997. nov. 18. 3:00:001997. 11. 18.

: Pasztor Szilard <su...@falcon.sch.bme.hu> wrote:

: > > > Hogy kerul ^O - Postpone a tinbe??? A ^O a pineben van, nem?
: > > marha ecceru export EDITOR=pico. igy.
: > Nemnem.

: huha. akkor en most nem is picoval irom ezeket a leveleket? vagy
: irok en egyaltalan?

Na jovan, ne legyetek mar hulyek.. A legtobb tin verzioba bele van
forditva, hogy milyen editort hasznaljon, akkor aztan allitgathatod
az EDITOR valtozot, amennyit csak jolesik.
De van olyan verzio is, amelyik jokisfiu modjara megnezi szepen azt
a valtozot. Sot, esetleg meg hasznalja is.

Na udv,
Zoli

PELLER Zoltan | zpe...@icon.hu
----****<<<< Always look on the bright side of life ! >>>>****----

Pasztor Szilard

olvasatlan,
1997. nov. 18. 3:00:001997. 11. 18.

> huha. akkor en most nem is picoval irom ezeket a leveleket? vagy
> irok en egyaltalan?

Es tinbol irod a leveleket? Mert ebben a picoban a ^O a writeout, a pine
csak megspekeli, hogy vissza is birja olvasni.

| Bus error. Passengers dumped. |

> [...]

1997. nov. 18. 3:00:001997. 11. 18.

> Nemnem.
huha. akkor en most nem is picoval irom ezeket a leveleket? vagy

wi...@goliat.eik.bme.hu

olvasatlan,
1997. nov. 18. 3:00:001997. 11. 18.

Csao skacok kurvajol el ragodtok egy baromi egyszer probleman , amit
idokozben surmo@sch jovoltabol megodottam. KOszi oli a jotanacsokat es
mindenkinek az anyjat . elarulom a nagy titikot a pelenkaba pisiljetek ne
melle . egyikotok se ert ehhez az egyszeru tin hez benak . Igen is pico
editort adtam be neki mer utaltam a jed et a vi meg plane. es az a szemet
nem akarta eltuntetni azt a kurva serult levelet ami csutortokon nem ment
at mert valami zur volt a flame val.

es ha nem rohogtem volna a sok hulyesegen amit Pr temeban irtal Oli batyo
mar reg fustolne a gep . de a Pr akor is kurva igenytelen es nem a
megertesen van a problema , akarhogy definialod a muveszetet ok nem
muveszek maximum iparososk. oxi abban egyet ertunk hogy a Metallica sok
szama szinten inkabb szakmunkas termek mint muveszet ,de baszod azok
kegyetlen jol jatszanak a hangszereiken es a kirk Hamett epp egy eve
szerzett oklevelet zeneakademia szinten jazz gitarozasbol , hamar a
neveknel tartunk . Na hol a te nay faszt szorongato rosszarcu baratod ?

Ja es meg annyit , hiaba fikazod a szigetet az igenyessegnek is meg vannak
a maga jol kialakult definicioi es ezeknek elegt tesz es honnan a
retkesbol tudod mennyi hanyas volt ha kin sem voltal te halbiologus
nagypofa. Oli bela . es a 60 szazaleka a Pr kozonsegnek disco buzi volt
mert a Pr sem mas csak egy divat villnas. nagy kasza rohanas

Vince

<= The Trick =>

olvasatlan,
1997. nov. 18. 3:00:001997. 11. 18.

On 18 Nov 1997 wi...@goliat.eik.bme.hu wrote:

> de a Pr akor is kurva igenytelen

Szep az ido.
Bar igy november kozepe tajekan mar igazan huvosek az estek.
Lassan leesik az elso ho.

> es a kirk Hamett epp egy eve
> szerzett oklevelet zeneakademia szinten jazz gitarozasbol

Occcseeeeem!
Hat az tok ugyes! Huuuu!
Mondd, holnap mirol hozzak neked oklevelet, valodi pecsettel, alairassal?

> Na hol a te nay faszt szorongato rosszarcu baratod ?

Ize, nem ismerem.
Kirol van most szo?

> te halbiologus nagypofa.

Hohoho! Surmo, figyelsz? :)
Orvosbiologiabol meg nem vitazhatok, de halbiologiabol huhuuu!
Na jojjon valaki valami halegeszsegugyi vitaval! :)

> Oli bela

Ennel a ket embernel vagy hujebb? Elhiszem.
Nalam nem nehez. Na de a belanal is? Hmmm...

> mert a Pr sem mas csak egy divat villnas. nagy kasza rohanas

Te tenyleg ennyire marha vagy?
Vagy csak a flame olvasok kedveert produkalsz?
hmmmm....

Oli

wi...@goliat.eik.bme.hu

olvasatlan,
1997. nov. 19. 3:00:001997. 11. 19.

971118182945.5873B-100000@ural2>

<= The Trick => <s749...@hszk.bme.hu> wrote:

> Occcseeeeem!
> Hat az tok ugyes! Huuuu!
> Mondd, holnap mirol hozzak neked oklevelet, valodi pecsettel, alairassal?

-- figyelj okostoni , lattal te mar kottat tudod mi az az akkord menet es eletedben eljutottal mar oda hogy ez szimpla furujat neadjisten gitart a
kezedbe fogjal es jatsz rajta ? Akkor meg inkabb vitazz halbiologiarol , kocsog. Mast se tudsz mint gyalazkodni meg a Pr t vedeni pedig se
szovegkonyv se kotta nem kell hogy atlasd mennyire primitiv ugyanis hallod , ha hallod hogy ot perce ugyan az a szoveg es ugyan az az egyszeru zene
recseg. A tobbiben csatlakozom Szilard nagymesterunkhoz.

> Ize, nem ismerem.
> Kirol van most szo?--- hat akkor meg mi a fgaszt akarsz meg azt sem tudod hogy a neger a koncerten egy allati nay faszt szorongat abban van a
mikije , lattad te egyaltalan a Pr-t? vagy tenyleg egy hal fajtarol irogatsz ittten . agylig zokni Oli

--
Vince

<= The Trick =>

olvasatlan,
1997. nov. 20. 3:00:001997. 11. 20.

On 19 Nov 1997 wi...@goliat.eik.bme.hu wrote:

> 971118182945.5873B-100000@ural2>
Nekem errol mas a velemenyem.

> -- figyelj okostoni,

EGY: ez az en dumam, ha nyalni akarsz tolem, ELOTTE torold meg a szad!

> lattal te mar kottat tudod mi az az akkord menet

KETTO: Ebben pl. nem tudsz leverni. Mernek fogadni, hogy nalad regebbota
zenelek. De ha te mar szuletesed elott elkezdted, akkor nem szoltam.

> es eletedben eljutottal mar oda hogy ez szimpla furujat neadjisten gitart a
> kezedbe fogjal es jatsz rajta ?

HAROM: furujat meg nem fogtam, furulyat mar igen, de nem az a hangszerem.
Gitarral probalkoztam, de kevesnek iteltem a 6 hurt.
A helyesirasi hiba pedig remelem szandekos.

> Akkor meg inkabb vitazz halbiologiarol, kocsog.
^^^^^^

Mast se tudsz mint gyalazkodni meg a Pr t vedeni

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ezt bizony magad irtad!

> se szovegkonyv se kotta nem kell hogy atlasd mennyire primitiv

Ezekutan mar igazan kivancsi lennek a zenei tudasodra.
Es hogy mi az amit eszreveszel a Pr zenejeben, es mi az amit nem.

> ugyanis hallod , ha hallod hogy ot perce ugyan az a szoveg es ugyan az az
> egyszeru zene recseg.

Ezekutan meg mar biztos vagyok benne, hogy a halal seggevel vagy egyenlo
zeneileg. Ha ot percig ugyanazt hallod, akkor kurvara csekely hallassal/
zenei tehetseggel aldottak meg, de errol vegulis nem te tehetsz...

> A tobbiben csatlakozom Szilard nagymesterunkhoz.

Hadd fenyesedjen a segge neki is :)

> tudod hogy a neger a koncerten egy allati nay faszt szorongat abban van a
> mikije , lattad te egyaltalan a Pr-t?

Basszus, uhh, ez telleg fajt.
Aki nem veszi eszre a sorok kozotti ironiat...
Mit gondolsz, mi a f@szert irtam hogy ize, nem ismerem. Hat hogy a tocsbe
ne ismernem?
(hisz tudod, a macskaja nevet is tudom)

No, mar lattam jonehany hulyet, de ekkorat reg.
El kell magyaraznom utolag, hogy megertsed a mondanivalot... uff...
Alaversz akar egy rendornek is.
Pedig az mar sulyos!

Oli

wi...@goliat.eik.bme.hu

olvasatlan,
1997. nov. 24. 3:00:001997. 11. 24.

goliat.eik.bme.hu> <Pine.GSO.3.96.971120122853.25915B-100000@ural2>

> KETTO: Ebben pl. nem tudsz leverni. Mernek fogadni, hogy nalad regebbota
> zenelek. De ha te mar szuletesed elott elkezdted, akkor nem szoltam.

--- mert nem irsz konkretumot ? miert csak a lepcses szadat teped mint egy
rossz bolcsesz ? En frankon 7 eves korom ota zenelek , annal korabban eleg
kevesen kezdik. 6 ev szolfezs es hangszer tanulas utan azert ugy erzem el
el tudok kapni egy ket fordulatot .

> HAROM: furujat meg nem fogtam, furulyat mar igen, de nem az a hangszerem.
> Gitarral probalkoztam, de kevesnek iteltem a 6 hurt.
> A helyesirasi hiba pedig remelem szandekos.

--- megint nincs konkretum . min sikerult megtalanod az nagybecsu onmagad
>? Talan husvago deszkan ? En speciel klarinetoztam . keveske basszusgitar
es gitar kiserlet is szorult belem . Es ne felj meg a billentyukig is
eljutottam es tudom ki ert hozza es ki nem .

> Mast se tudsz mint gyalazkodni meg a Pr t vedeni
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

---- miert irtal mar olyat hogy , nincs igazatok mert a pr ilyen meg ilyen
jo kis akkordmenetet talat ki , meg milyen franko az a kis hajlitas abbabn
a dallamban hogy .. stb ? azon felul hogy nem tetszik egy dolog pl jazz
attol meg nem mondanam ra hogy ertetktelen . De es itt kapcsolodik a sok
uj stilus egymashoz (kreten fridi ezert keverte el ily benan ) hogy nem
akarnak igenyesek lenni . nincs semmi rafineria hosszas torodes , bennuk ,
de meg a Than fele duhos onmegvalositas is csak ritkan , csak a sika kasza
aztan lec . te meg hulye vevo fogyasszal minnel tobbet . elvezz a szellemi
ragogumin ne akarj vilagot megvaltani csak fogyasztani. Es az igaz itt
valik el markansan a Pr a Back street tol , hogy legalabb , az onkifejezes
, a vilagrol alkotott duhos , vagy mittomen milyen erzelmekkel gazdagitott
velemeny van benne. De azert csak a szorakoztato biznic nagy villanasai
sokkal tobb uzleti mint muveszi felhangal . Az meg hogy jaj elfelejtettek
fizetni az uzleti etikajukat es a te atmosott agyadat dicseri .

> Ezekutan meg mar biztos vagyok benne, hogy a halal seggevel vagy egyenlo
> zeneileg. Ha ot percig ugyanazt hallod, akkor kurvara csekely hallassal/
> zenei tehetseggel aldottak meg, de errol vegulis nem te tehetsz...

= bocsesz en sose alltam ki sok sok ember ele playbackolni , es hazudtam a
kepukbe hogy mekkora allati nagy fenomen vagyok en a Pr viszont igen . Es
attol hogy nem tudsz megirni egy progit vagy nem tudsz osszerakni egy
repulot meg te is meg tudod mondani hogy melyik tartalmaz jo otleteket es
melyik a silany ferc munka.
Igen a Metallicanak is vannak silany ferc munkai , csak sokkal kevesebb.
Na csako Te jossz ! Min jatszol mennyi ideje es milyen akkord menete van
teszem azt a No good nak ? Ahol nincs kifejezett akkord csak , hangok
effektek disszonansak vagy kevesbe azok mindegy , azt is le lehet azert
kottazni , vagy kodolni. Persze egy ngay adag sempling hez meg edit cut
copy hoz valoban nem tartozik kotta.
Az ironiad meg eleg sajatos akkor most mindeneden rohogjek ?

Vince

<= The Trick =>

olvasatlan,
1997. nov. 26. 3:00:001997. 11. 26.

Mivel egesz kultur modon irtal, (attol a keves anyazastol eltekintve)
ugy dontottem, hogy valaszolok.

On 24 Nov 1997 wi...@goliat.eik.bme.hu wrote:

> --- mert nem irsz konkretumot ? miert csak a lepcses szadat teped mint egy
> rossz bolcsesz ?

[keves kivetel, AMDE:]

> En frankon 7 eves korom ota zenelek , annal korabban eleg
> kevesen kezdik. 6 ev szolfezs es hangszer tanulas utan azert ugy erzem el
> el tudok kapni egy ket fordulatot .

> Na csako Te jossz ! Min jatszol mennyi ideje

Hat jo. 5 eves korom ota zenelek,
(nem csupan hobby szinten, napi 1-2-3 ora jelleggel)
8 ev szolfezs - nehany megyei szintu szolfezsverseny megnyerese;
orszagos szintig sose jutottam el az enekles miatt :(
Hangzat ill. ritmusfelismeresi- valamint
kottazasi kepesseg : mindig max pont.
2 vagy 3 lejatszasra hibatlanul lekottaztam 2 kezes
3 szolamu zenereszletet. (elojegyzes, utem nem volt
megadva)
Egy evvel feljebbi csoportba jartam kulon igazgatoi
engedelyre. Meg ott is lefirkaltam a tomeget.
13 ev hangszer : zongora - rettento sok megyei szintu verseny :
altalaban kozepmezony, vagy afolott.
- felevenkenti minosito versenyek (megyei
szint) : arany
gyenge gitarprobalkozasok - nem szamottevo idotartam - eredmeny nincs

Szerettem volna egyet, de mindig is tul draga volt...
Maradt a klasszikus...

> En speciel klarinetoztam .

Az szep. En vilag eletemben lusta voltam olyan hangszerekhez, ahol
eloszor keserves modon a hangkepzest kellett elsajatitani.
Nem mintha a zongoranal nem lenne ilyen, de azert ha egy total lamer
fickot leultetek egy zongora ele, ugy-ahogy de meg tudja szolaltatni.
(bar azonnal hallatszik, hogy hozza nem erto kez piszkalja)
Viszont ha az illeto lamanak a kezebe nyomok egy klarinetot,
van ra egy ezresem, hogy nem tud vele zenelni, hacsak nem dobveronek
hasznalja.

> keveske basszusgitar
> es gitar kiserlet is szorult belem .

Es mennyire volt eredmenyes kiserlet?

> Es ne felj meg a billentyukig is eljutottam

En is. t.i. azon irom ezt a levelet.

> ---- miert irtal mar olyat hogy , nincs igazatok mert a pr ilyen meg ilyen
> jo kis akkordmenetet talat ki , meg milyen franko az a kis hajlitas abbabn
> a dallamban hogy .. stb ?

Nem irtam, mert nem lenne igaz.
A Pr nem az a stilusu zene, ahol akkordmenetek, hajlitasok, riffek,
tremolok adjak a zene diszet.
Teljesen mas gondolatmenet, teljesen mas vilag.
A zenejuk lenyeget a (ha hiszed ha nem) hangszereik valtozatossaga, ill.
a ritmusok szabalytalansaga, aszimmetrikussaga, szokatlan elhelyezese adja.
( #define hangszer altaluk krealt hullamforma )
Az hogy pl. (kib. keves kiveteltol eltekintve) egy hangszert soha nem
hasznalnak fel egynel tobbszor... Aztan:
Erdekesebbnel erdekesebb kepleteket talal ki, mintpeldaul:
Breakbeat [Break & Enter], Headrock [Mindfields],
Es a tovabbi meg nem nevezettek [Gabba, Trance, Serial Thrilla]
De nem hozok tobb peldat, hallgasd meg a kevesbe publikalt
zeneiket.
Es ha olyan szar lenne, akkor miert adjak pult alatt a DJk egymasnak a
Prodigy krealmanyait 120 angol fontert kazettankent?
(itt termeszetesen a ki nem adott muvekrol van szo, amik SOSE fognak
napvilagot latni)
Valamint hallgasd meg nehany iszonyuan kidolgozott effektjuket.
Tudod, amit surmo sikalasnak hall.

> azon felul hogy nem tetszik egy dolog pl jazz
> attol meg nem mondanam ra hogy ertetktelen .

En sem. De surmo ezt mondja a Prodigyra, csak mert nem erti meg.

> te meg hulye vevo fogyasszal minnel tobbet .

Maraki... Egyetlen Pr adathordozom sem vasarolt... :)
De szerintem tobb van, mint barkinek :)
7 * 90 perc :)

> [...]
> velemeny van benne. De azert csak a szorakoztato biznic nagy villanasai
> sokkal tobb uzleti mint muveszi felhangal .

Jo, akkor kerdezd meg, miert kesett a legujabb album majd 2 evet.
Ugyanis azert, mert nem akart fercmunkat kiadni a keze alol Liam.
Erezte, hogy nincs meg kesz, nem adhato ki. Es lesz@rta a kiadokat, es nem
erdekeltek a penzerdekek, azt mondta, hogy o nem a penznek es nem a penzert
zenel, hanem a kozonsegnek, es azoknak akik meghallgatjak.
Es nekik nem hajlando osszecsapott zenet odaadni.
Ezert csiszolgatta erlelgette masfel evet. Es lett is belole valami.

> Az meg hogy jaj elfelejtettek
> fizetni az uzleti etikajukat es a te atmosott agyadat dicseri .

Az, hogy ekozben a zenekar tagjai mekkora nagyarcok, mar megint
mas lapra tartozik. Ilyenkor altalaban az ember fejebe szall a dicsoseg,
ez mindenkinel igy van kivetel nelkul.
Az elejen mikor kezdte (meg egyedul), orult, hogy szinpadra lephetett
a 3 husvagodeszkajaval. Most persze mindenki alattvalonak tunik.

> = bocsesz en sose alltam ki sok sok ember ele playbackolni , es hazudtam a
> kepukbe hogy mekkora allati nagy fenomen vagyok en a Pr viszont igen .

Hosszu meloval studioban osszehozott zenet nem lehet a szinpadon eloben
lenyomatni. Playbacken kivul ne varj mast.
4-en vannak, ebbol 2 a show-t csinalja az eloterben, 1 tancol.
Marad Liam a hatterben a deszkakkal.
Hogy tudna az osszes szolamot o jatszani eloben??? nana' hogy sehogy.
Playbackrol megy vagy az osszes szolam, vagy csak a zene alapja,
o pedig raimprovizal valamit, de nem az eredeti szolamot.
Ezert sosem az eredeti zenet hallod a koncerteken. Sot! Legtobbszor az
alap is modositva van.
Es meg az az elo, amit a nigger kiabal a kozonsegnek... :)

> Igen a Metallicanak is vannak silany ferc munkai , csak sokkal kevesebb.

ANNYIRA nem ismerem, mint a Prodigyt (a macskajuk neve most nem jut
eszembe), de hallottam mar albumukat.
Teccik toluk a Nothing else matters (tutira eltalalt darab), One,
The Unforgiven, most nem jut eszembe meg melyik teccik.
Ezek telleg megkomponaltak.
Viszont nagyon nem teccik pl. az Until it sleeps .
Lehet hogy jo, meg mitomen, de nekem nem volt turelmem vegighallgatni,
idegesitett, es nem teccett.

> es milyen akkord menete van teszem azt a No good nak ?

Hehe, mondtam, hogy ne keress benne ilyesmit.
Az akkordmenetek pl a rock elemei, alkotoreszei.
A Prodigyben teljesen mas zenei elemeket kell megtalalni.

> Ahol nincs kifejezett akkord csak , hangok
> effektek disszonansak vagy kevesbe azok mindegy , azt is le lehet azert
> kottazni , vagy kodolni.

Le, de nem annyi az egesz. Ezek csak tartozekai.

> Az ironiad meg eleg sajatos akkor most mindeneden rohogjek ?

Rohogj, nem neznek hujenek.

Oli

Pasztor Szilard

olvasatlan,
1997. nov. 26. 3:00:001997. 11. 26.

In hun.flame wi...@goliat.eik.bme.hu wrote:
> Igen a Metallicanak is vannak silany ferc munkai , csak sokkal kevesebb.

En ugy is mondanam, hogy forditott aranyban, mint a Pr. :)

| It's all fun and games till someone loses an eye; |
| Then it's fun, just you can't see. |

wi...@goliat.eik.bme.hu

olvasatlan,
1997. nov. 26. 3:00:001997. 11. 26.

asszem elegge korul jartuk a temat .
koknluzioim : Ne diszkozzuk le a prodit mert a rajongok megduhodnek
Ne keressuk az uj stilusokban a klasszikus kodrendszer
nyomait se mint hangjegy akkord stb .
Az elo zene a vegorait eli mert a show es az uzlet tuti megfolytja
az emberek egyszeruen nem tudjak ertekelni , a muvesz kuszkodeseit.
oli gyerkoc annak ellenere hogy okitottak zenere a Metallicatol is csak
a leg fellengzoseb leguresebb legkevesbe bonyolult muveket kedveli . Semi
gond izlesek es pofonok.

ja es a legfontosabb fridi egy nagy kreten . de a toketlen volt A3 as
basszus nem jut eszembe a neve manus , apad neveben 2 34 34 34 is barom.
Nem halgatok juvet csak az ocsem veletlen kaptam el , a musort.

en ennyit tudtam igy hosszas egymas fustoles utan kihamozni a suru
sorokbol .
keressunk uj temat nem nez valaki fridit :)

csao Vince

> [...]

> oli gyerkoc annak ellenere hogy okitottak zenere a Metallicatol is csak
> a leg fellengzoseb leguresebb legkevesbe bonyolult muveket kedveli . Semi

Namost a Nothing Else Mattersrol en nem mondanam, hogy fellengzos es ures.
Spec. az a gitarszolo szerintem a Metallica valaha is kitalalt legjobb
alkotasa. Meg ugy egyaltalan, gyakorlatilag mindenfele zeneben az egyik
eselyes (nalam).
A One pedig a valaha is osszehozott legjobb szam (nalam). Abban minden
benne van, ami Metallica. Annal tobbet toluk nemigen akarhatsz.

| Prevent accidents on the roads! Drive on the pavement. |

wi...@goliat.eik.bme.hu

olvasatlan,
1997. nov. 27. 3:00:001997. 11. 27.

> [...]

> Spec. az a gitarszolo szerintem a Metallica valaha is kitalalt legjobb
> alkotasa. Meg ugy egyaltalan, gyakorlatilag mindenfele zeneben az egyik

-- na most ez mar nem igazan flame ,de azert valaszolok . Nincs semmi
bajom a Nothing elsel meg a szolojaval , de szerintem elegge popularisra
lett veve , erossen affele hajlok csak a kiado kedveert es nem
meggyozodesbol irtak foleg a szoveget. Termeszetes , hogy meg igy sem
harom akkordos sika szam ,de otnel sokkal tobet nem takar . Az valo igaz a
szoloja nagyon illik az egesz hangulat hoz , es a kozonseg is egyre inkabb
idegenkedik a csupan technikai tudast felmutato hu de teker vinnyog
szoloktol .

> A One pedig a valaha is osszehozott legjobb szam (nalam). Abban minden
> benne van, ami Metallica. Annal tobbet toluk nemigen akarhatsz.

--- ez teli talalat , nalam is a One az egyik kedvenc . pl szolobol
szerintem a One szoloja a legjobb , illik is oda meg tuti huzasa is van.
De mondjuk , ha a dobot nezem a Fight fire with fire az abszolu nyero ,
Amit ott az Ulrich kidobol a labaval azt meg senkitol nem hallottam
vissza.
Nekem meg nagy kedvencem a Batery a Masters of puppets albumrol ami nem
muveszi osszhatasa miatt hanem , iszonyatos energiaja es duhe miatt vezeti
a listat nalam . Szerintem a Masters album az igazi Metallica , abban van
minden , Vadsag kegyetlen tempoju sikalas , lagy dallamok es rafinalt
akkordok minden .

De hova sulyedek ez nem kultura rovat ez flame a kurva eletbe :)
Metal up yo' ass

Vince

Pasztor Szilard

olvasatlan,
1997. nov. 27. 3:00:001997. 11. 27.

> [...]
> meggyozodesbol irtak foleg a szoveget. Termeszetes , hogy meg igy sem
> harom akkordos sika szam ,de otnel sokkal tobet nem takar . Az valo igaz a
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
DE!!!
flame. :)
Szerintem akkoris qrvajo szam.

> szoloja nagyon illik az egesz hangulat hoz , es a kozonseg is egyre inkabb
> idegenkedik a csupan technikai tudast felmutato hu de teker vinnyog
> szoloktol .

Nem csak a hangulathoz illik szerintem. Nem a hude lirai lanyoknak
bugyinedvesito szamokat szeretem. A szoveggel nem bekultem ki teljesen, de
a tobbi hamisitatlan Metallica. Igenyes es kidolgozott. Nalam.

> [...]
> De mondjuk , ha a dobot nezem a Fight fire with fire az abszolu nyero ,
> Amit ott az Ulrich kidobol a labaval azt meg senkitol nem hallottam

Ha a dobot nezzuk, a Battery labtamja se semmi.
De ha erre vagy kivancsi, ajanlom Gene Hoglant. Nem szivesen mondok ilyet,
mert Lars az egyik peldakepem (nem a feher borkabatja), de Hoglan megeszi
reggelire (kis tulzassal). Mondjuk az a faszi mindenkit ver.

> [...]
> a listat nalam . Szerintem a Masters album az igazi Metallica , abban van
> minden , Vadsag kegyetlen tempoju sikalas , lagy dallamok es rafinalt

Ja. kb.
Azir a justice se semmi.
Bar Metallica lexarabb szama szerintem a thing that should not be, ami a
masteren van.

> De hova sulyedek ez nem kultura rovat ez flame a kurva eletbe :)

Hun van itt a qltura vayyeg?
ez egy vadallat metal banda, nem is emberek, bunko allatok. :)

> Metal up yo' ass

Mondom en.

Pasztor Szilard

olvasatlan,
1997. nov. 27. 3:00:001997. 11. 27.

> [...]
> lett veve , erossen affele hajlok csak a kiado kedveert es nem
> meggyozodesbol irtak foleg a szoveget. Termeszetes , hogy meg igy sem

Jameg majd elfelejtettem: nem hiszek abban, hogy ok barmit is csinalnak
a kiado kedveert. Minek? Ugyis eladnak milliokat a lemezekbol, meg van
annyi penzuk, hogy nem tudnak vele mit kezdeni.
Tipikus Hetfield ezzel kapcsolatban:

Questioner: My friend and I both think that Metallica have sold out. What
do you have to say about that?
James: Fuck you and your friend!

| I have too much blood in my beer circulation. |

Horvath Andras

olvasatlan,
1997. nov. 27. 3:00:001997. 11. 27.

[...]

Az telleg cool szam. Kivetelesen: nezze meg a klippet is, aki nem latta
volna..

: De mondjuk , ha a dobot nezem a Fight fire with fire az abszolu nyero ,

: Amit ott az Ulrich kidobol a labaval azt meg senkitol nem hallottam
: vissza.

Hallgassal egy kis Gamma Ray-t!!! Kellemetes lesz.
Aki meg komoly billentyust akar hallani: Shadow Gallery. (Vot valahol
mp3-ban is :). Ilyent en meg zongorillatol nem hallottam...

hali
raas

ps. mi lesz velunk KARACSONYKOR?! Flameeeeeeeeee?!?!!?? :))))
--
__\ raas /___________________http://falcon.sch.bme.hu/~raas ____

<= The Trick =>

olvasatlan,
1997. nov. 27. 3:00:001997. 11. 27.

On 27 Nov 1997 wi...@goliat.eik.bme.hu wrote:

> --- ez teli talalat , nalam is a One az egyik kedvenc . pl szolobol

> szerintem a One szoloja a legjobb ,

Na most minden kotekedest felreteve:
Amikor en mondtam, hogy a Metallicatol egyik kedvencem a One, akkor
en voltam a kocsog, hogy nekem miert csak az ilyen szar kommersz
szam teccik. Most meg itt tomjenezitek.
Akkor most merre fuj a szel?

Oli

<= The Trick =>

olvasatlan,
1997. nov. 28. 3:00:001997. 11. 28.

On 27 Nov 1997, Horvath Andras wrote:

> [...]
> : --- ez teli talalat , nalam is a One az egyik kedvenc . pl szolobol

> Az telleg cool szam. Kivetelesen: nezze meg a klippet is, aki nem latta

Az am, vazzeg!
Ugy toporzekol a faszi, mint mikor az unokaocsemnek nem vesznek fagyit
a strandon...
Nagyon allat...

Oli

Varga Tamas

olvasatlan,
1997. nov. 28. 3:00:001997. 11. 28.

On 27 Nov 1997, Horvath Andras wrote:

:=20
:=20
[...]

Hegeduben meg Ed Alaine Johnson... huuuuuuu az a faszi mit alkotott...

=20

Varga Tam=E1s - Technical University Of Budapest
mailto: bg...@rulez.org - http://www.sch.bme.hu/~bgore
Sch=F6nherz Zolt=E1n Dormitory Budapest - room 1814=20

Pasztor Szilard

olvasatlan,
1997. nov. 30. 3:00:001997. 11. 30.

In hun.flame Horvath Andras <ra...@falcon.sch.bme.hu> wrote:
> [...]
> : vissza.
> Hallgassal egy kis Gamma Ray-t!!! Kellemetes lesz.

Nah... Ha a ketlabtamot szereted, akkor telleg kellemetes, mert az a faszi
egy csomot folyamatosan nyomatja. Mongyuk passzol is a zenehez, meg ad
neki dinamikat jol.
Viszont Lars labgepezese hatszor durvabb, mint amit az a nemet tag csinal.
Ebben meg Hoglan az etalon, pl. hallgassal Symbolic-ot (Death). Na, az. :)

> Aki meg komoly billentyust akar hallani: Shadow Gallery. (Vot valahol
> mp3-ban is :). Ilyent en meg zongorillatol nem hallottam...

Kevin Moore? :))

| I have to take care of myself well because there's only |
| one out of me. Others have numerical superiority, |
| they are much easier to replace. |

Pasztor Szilard

olvasatlan,
1997. dec. 1. 3:00:001997. 12. 01.

In hun.flame =TheTrick=s749...@hszk.bme.hu wrote:
> [...]
> Amikor en mondtam, hogy a Metallicatol egyik kedvencem a One, akkor
> en voltam a kocsog, hogy nekem miert csak az ilyen szar kommersz

Amerre fingasz.
Wing nyogte be, hogy kommersz. En azt mondtam, hogy nem.

| I was a bit conceited earlier, but now I'm perfect. |

> [...]

1997. dec. 1. 3:00:001997. 12. 01.

> Az am, vazzeg!
> Ugy toporzekol a faszi, mint mikor az unokaocsemnek nem vesznek fagyit

Milyen faszit latsz te ott toporzekolni?
Es tudod egyaltalan hogy mirol szol a szam?

Bodnar Adam

olvasatlan,
1997. dec. 2. 3:00:001997. 12. 02.

orn.sch.bme.hu>
In hun.flame Varga Tamas <bg...@unicorn.sch.bme.hu> wrote:

: On 27 Nov 1997, Horvath Andras wrote:
:
: :
: :
: : : De mondjuk , ha a dobot nezem a Fight fire with fire az abszolu nyero ,
: : : Amit ott az Ulrich kidobol a labaval azt meg senkitol nem hallottam
: : : vissza.

Van egy csomo zenekar,ahol semmi mas nincs,mint k.gyors labgep,de a nagy
resze TELJESEN lelektelen!Ettol nem lesz egy szam jobb,vagy tobb,hogy
k.gyors a labgep!Akkor hallgassatok Morbid Angelt,ahol a dobos a szam
elejen elkezdi a labgeppel,hogy trrrrrrrrrrr,es a szam vegen abbahagyja.
Erre is azt mondanam,hogy olyan,mint a Malmsteen.Lehet,hogy nagyfoku
hangszeres tudas,de NEM ZENE...

--
/------------------------------------------------------------------------\
| "Find all you need in your mind...Take the time!" |
| yts...@falcon.sch.bme.hu Bodnar Adam /
\-----------------------------------------------------------------------/

wi...@goliat.eik.bme.hu

olvasatlan,
1997. dec. 2. 3:00:001997. 12. 02.

hu>

Pasztor Szilard <su...@falcon.sch.bme.hu> wrote:

> Amerre fingasz.
> Wing nyogte be, hogy kommersz. En azt mondtam, hogy nem.

bocs en a nothing else re mondtam hogy kommersz .

de hova lett a flame ? zuzzunk mar le egy ket diszkot itt van mindjart ez
a Bizo boyz vagy mi a rak . Honnan a lopisztojbol kerultek elo ? Ki
nyomatja oket ? Es ki a turonak kell meg egy primitiv bab csapat ? Nem
hiszem hogy akar karacsony van akarmi a piacnak akkora igenye volna efrre
a sok igenytelen tuci tuci zenere meg szepfiu szeplany nyaltenger dallas
erzes , kabulat csapatra. Bar a mai konnyzenei piac ugy alakul ahogy a
nagyok alakitjak a kocsog nep meg vesz minden trutyit csak kelloen legyen
hirdetve.

A karacsonyrol jut eszembe mar most tele a hocipom a karacsonyi
tomkolodesekkel meg a nagy alszent eladasi dompingel . szerintem itten mar
reg nem az egymas szereteserol szol a dolog hanem a vegyunk neki mert
mindenki vesz mindenkinek azt el van intezve . A boltok meg persze nyomjak
ezerrel vegyed te barom , csicsas undorito hasznalhatatlan nem baj csak
vegyed mert karacsony van . Hat ettol hanyok. Meg a rokonom aszondja
mondjam mar meg minek orulnek mer nem tudja mit vegyen...... Aztan meg
lepodjek meg mi ? Hat ne vegyen semit. persze ezt neki nem mondhatom
mert akkor megsertodik. Szoval ebbbol az aruforgalmazo tipusu
karacsonybol nem kerek. es ti ?

Vince

<= The Trick =>

olvasatlan,
1997. dec. 2. 3:00:001997. 12. 02.

On 1 Dec 1997, Pasztor Szilard wrote:

> Milyen faszit latsz te ott toporzekolni?

Benn ul egy rozsaszin muanyag kedilekben, oszt mongya hogy:
Kamon barbi lecgo pardi

> Es tudod egyaltalan hogy mirol szol a szam?

Igen.
Arrol, hogy ama barbi go"l.
hulye.

Szerencse, hogy a Metallica szamait csak te ismered.

Oli

Matolcsy Zoltan

olvasatlan,
1997. dec. 3. 3:00:001997. 12. 03.

wi...@goliat.eik.bme.hu wrote:

> Meg a rokonom aszondja
> mondjam mar meg minek orulnek mer nem tudja mit vegyen...... Aztan meg
> lepodjek meg mi ? Hat ne vegyen semit. persze ezt neki nem mondhatom
> mert akkor megsertodik.

Hali!
Na ebben itt nem ertek Veled egyet!
Szerintem sokkal ertelmesebb, ha megkerdezi, hogy mit szeretnel, ugyanis
ha vesz valami nagy baromsagot, amire abszolut nincs szukseged, akkor
azt csak nezheted.

Mondok egy peldat: Egy tavoli rokonunk (ritkan talalkozunk vele) kuldott
egy irtozatosan ocsmany, tul giccses kancsot. Legszivesebben az a kancso
ivesen repulne a kukaba altalam, de el kell tenni, mert ha veletlenul
betoppan a rokon, biztosan azt nezi, hogy ki van e teve a polcra.
Mondjuk a celjat elerete, mert minden reggel, mikor felkelek, azt
a formedvenyt latom es gondolok a rokonra.

Amikor nosultem, akkor is megmondtuk a rokonoknak, hogy inkabb
adjak ide azt a lovet, amibol ajandekot vettek volna; majd mi
tudjuk, hogy mire van szuksegunk. Igy a sok kicsibol tudtunk
komolyabb dolgokat venni. Biztosan idegbajt kaptam volna
a 17-ik kavefozo kicsomagolasa kozben.... :)

Szal szerintem van ertelme, hogy megkerdezze a rokon: mire van
szuksegunk.
Akkor is nagyon tudok orulni az ajandeknak.

A tobbivel egyetertek.

Udv:
mato

Varga Tamas

olvasatlan,
1997. dec. 3. 3:00:001997. 12. 03.

On 2 Dec 1997, Bodnar Adam wrote:

[...]

Milyen alapon dontod te el, hogy mi a ZENE? Az, amit te szeretsz? Szerinted=
,
ha valahol nagyfoku hangszeres tudas van jelen, akkor a hangszerrel mit
csinalnak? Talan abban nyilvanul meg ez a tudas, hogy a bogot a seggukbe
dugdossak? Szerintem nem... Es akkor meg csak arrol van szo, akiket a
nyarspolgarok, mint te is elfogadnak zenenek. Fogadjunk, hogy az itt levo=
=20
emberek tobbsegenek pl. a VHK nem mas, mint zaj, de semmi esetre sem zene..=
=2E
Szerintem pedig azok a fiuk(?) igenis nagy muveszek...

Na, hallgassatok Katonaklarit...

Bodnar Adam

olvasatlan,
1997. dec. 5. 3:00:001997. 12. 05.

[...]

Olyan alapon dontom el,hogy mi a zene,hogy pl. meghallgatom az adott
lemezt.
Es ha az masbol sem all,mint skalak tekeresebol(Malmsteen), vagy eszetlen
es lelektelen 2labgepbol,akkor az nem zene.Miert,szerinted a Morbid Angel
zene?Azonkivul alljunk meg egy szora!Attol,hogy valaki muvesz,nem
biztos,hogy zenet jatszik.De ez csak reszletkerdes...

go...@linux.rulez.org

olvasatlan,
1997. dec. 5. 3:00:001997. 12. 05.

Varga Tamas <bg...@unicorn.sch.bme.hu> wrote:

: Na, hallgassatok Katonaklarit...

Hallgatok is :) Itt figyel mp3-ban... ;)

--
Madarasz Gergely go...@caesar.elte.hu go...@linux.rulez.org
It's practically impossible to look at a penguin and feel angry.

Toth Andras

olvasatlan,
1997. dec. 8. 3:00:001997. 12. 08.

Varga Tamas <bg...@unicorn.sch.bme.hu> wrote:
>emberek tobbsegenek pl. a VHK nem mas, mint zaj, de semmi esetre sem zene...
>Szerintem pedig azok a fiuk(?) igenis nagy muveszek...

Broaaaaaaf... VHK suxx...
Lehet, hogy vmikor 20 eve punkok voltak, de amit most csinalnak,
az irtozatosan szar...

Th(A)n
--
"A little creep in a ghost outfit, thinks he's Jesus, but he's not a bit
Against everything that fits not in his head

Pasztor Szilard

olvasatlan,
1997. dec. 8. 3:00:001997. 12. 08.

Boaaaaaaaaaaaaaa, kaptam egy valaszt maganlevelben az egyik itteni
iromanyomra... :))
A mokaba csak azert nem kuldom, mert nem ertenek a szitut.
Van valaki, aki le tudja forditani? :))

From Akse...@hotmail.com Mon Dec 8 17:05:25 1997
Date: Mon, 08 Dec 1997 15:13:31 +0100
From: Aksel Clausen <Akse...@hotmail.com>
To: Pasztor Szilard <su...@falcon.sch.bme.hu>
Subject: Re: Metallica

[The following text is in the "iso-8859-1" character set]
[Your display is set for the "US-ASCII" character set]
[Some characters may be displayed incorrectly]

opsrgyu sipsky mærkelig sprogski !!!

Pasztor Szilard wrote:

> Milyen faszit latsz te ott toporzekolni?

> Es tudod egyaltalan hogy mirol szol a szam?

> | I have too much blood in my beer circulation. |

| Your dinner is in your cat. |

wi...@goliat.eik.bme.hu

olvasatlan,
1997. dec. 9. 3:00:001997. 12. 09.

Toth Andras <to...@freemail.c3.hu> wrote:

> Broaaaaaaf... VHK suxx...
> Lehet, hogy vmikor 20 eve punkok voltak, de amit most csinalnak,
> az irtozatosan szar...

---- ne hallgasd ha nem akarod .Hallgas agyament megfontoltsag nelkuli
oszton allat barbar kokemeny punk ot , De attol meh a VHK nem lessz
kevesbe muveszi. Attol hogy te nem erted meg lehet hogy ki akar vmit
fejezni nem ? Es nem csak azonnal kilokve szinte megformalas nelkul a
vilagba uvoltve lehet elmondani mit akarsz , kepzeld meg is lehet formalni
azt a mondani valot es ki is lehet dolgozni azt a zenet , nem csak a
Bvuuu AAAAA drrrrr BVuuu AAAAA drrrr , die die die , fuck fuck fuck ,
stb kifejezesi modok leteznek. Van aki VHK modon tudja elmondani milyenek
az erzesei.

Vince

Bodnar Adam

olvasatlan,
1997. dec. 11. 3:00:001997. 12. 11.

[...]

Na ez az! Attol, hogy muveszi, meg nem lesz zenei. Ez olyan, mint amikor
valaki egy piros kockat fest. Lehet, hogy muveszi, van mogotte tartalom,
meg gondolatokat ebreszt, meg minden, de mint alkotas....Barki tud piros
kockat festeni...Erted mar, mit akarok mondani?

Toth Andras

olvasatlan,
1997. dec. 16. 3:00:001997. 12. 16.

wi...@goliat.eik.bme.hu wrote:
>---- ne hallgasd ha nem akarod .Hallgas agyament megfontoltsag nelkuli
>oszton allat barbar kokemeny punk ot

Azert johet idonkent egy kis pop-punk is koze... -;-)

> De attol meh a VHK nem lessz kevesbe muveszi.

Mar bocs, de amiket a grandpierre (vagyhogyhijjak) osszehord
a sámánősösztönéletfamittoménmiről, arra csak annyit tudok mondani
ismet, hogy brooaaaaaaaaaaaaf.

>Es nem csak azonnal kilokve szinte megformalas nelkul a
>vilagba uvoltve lehet elmondani mit akarsz

Khm... Asszem ez a vhk stilusa, amit meg meg is ideologizal a fent
minositett dolgokkal... -;-)

Th(A)n
--
"He said they made the rules not for us to bend
And they'll take you down if you dare to defend

0 új üzenet