Doktor

Protz

Ty jak pamietam kupiles pare lat temu tv LG? Jak sie sprawuje?

Protz

Doktor

Był 31 styczeń 2011 (poniedziałek), gdy o godzinie 16:06 *Protz*
zasugerował(a):

> Ty jak pamietam kupiles pare lat temu tv LG? Jak sie sprawuje?

Oprócz tego, że w miejscu, w którym jedna z moich córeczek przywaliła z
całej siły w ekran drewnianą zabawką, zrobił się słitaśny tęczowy paseczek,
to bez zarzutu.

W sumie nawet teraz czekam, aż minie nieco szał na LEDy i ceny staną się
nieco bardziej rozsądne, bo planuję kupić kolejny TV, nieco większy. Ale też
najprawdopodobniej będzie to LG.

--
Doktor

Wszystko o OE-QuoteFix: http://krzaczory.pl/usenet/?id=22

Protz

Użytkownik "Doktor" <doktor...@poczta.onet.pl> napisał

> W sumie nawet teraz czekam, aż minie nieco szał na LEDy i ceny staną się
> nieco bardziej rozsądne, bo planuję kupić kolejny TV, nieco większy. Ale
> też
> najprawdopodobniej będzie to LG.

ja juz kupilem:

http://tvguru.pl/testy/full-led-lg-42le8500-infinia-test/

przekonaly mnie dobre opinie, podswietlenie full led (lubie moją czern
czarną) i bajery np youtube i picasa. zawsze wygodniej cos znajmym pokazac

Patrzylem na sharpy i samsungi, samsung podswietlanie krawedziowe, a sharp
nie robi 42 cali za bardzo, a to dla mnie przekatna optymalna - wielkosciowo
i finansowo.

Protz

Doktor

Był 2 luty 2011 (środa), gdy o godzinie 12:58 *Protz* zasugerował(a):

> [...]
> nie robi 42 cali za bardzo, a to dla mnie przekatna optymalna - wielkosciowo

He, he, he. A co się stało z tymi sławnymi debeściarskimi ekranami SHARPów?
;)

42 dla mnie teraz to nieco za mało. Przynajmniej pod względem wielkości
"pokoju telewizyjnego", bo finansowym to i ze 3 razy za dużo. ;)

Ja planuję 46". Choć jak się tak głębiej zastanowić, to w sumie nie w tym za
grosz sensu bo TV prawie nie oglądam, a ewentualne seriale oglądam i tak w
DivX czyli rozdzielczości 600x300 czy coś w ten deseń. :/

No ale... kobita mi kupiła takie meble z panelem telewizyjnym w zestawie:
http://www.meble.vox.pl/public/images2/kolekcja_wizual/lupa.jpg
i ta moja trzydziestka-dwójka jakoś chujowo na tym panelu wygląda. Strasznie
mała.

Protz

Użytkownik "Doktor" <doktor...@poczta.onet.pl> napisał

> He, he, he. A co się stało z tymi sławnymi debeściarskimi ekranami
> SHARPów?
> ;)

No nic, dalej sa, Sharpa tez bralem pod uwage. pisalem: 'sharp nie robi 42
cali za bardzo'

> DivX czyli rozdzielczości 600x300 czy coś w ten deseń. :/

Seriale i Top Gear ogladam w HD 720p.

Protz

Almar

Użytkownik "Doktor" napisał w wiadomości grup

> [...]

nieco bardziej rozsądne, bo planuję kupić kolejny TV, nieco większy. Ale też

...mala stabilizacja...

Almar