ot kato-casprowa inteligencja polaczków

Pizzer

Polaczki to jeden z najdurniejszych narodów na świecie - to wiadome jest nie
od dziś (każdy z grupowiczów moze się o tym przekonać choćby na tej grupie
czytając posty KATOcaspra), ale ta wiadomość po prostu mnie rozwaliła:
http://info.onet.pl/643369,11,item.html. Cytuję: "Wśród krajów, które można
określić mianem naszych przyjaciół, największy odsetek wskazań zyskały Stany
Zjednoczone (50 proc.)." i "Połowa Polaków (50 proc.) uważających, że nasz
kraj ma wrogów, jest zdania, że takim wrogim krajem jest Rosja." Podejrzanie
mało dostał Irak: "(...) oraz Irak (7 proc.)." :))))))))

Wszelkie komentarze zbędne, czekamy na pieska - no Casperek: daj głos!
:)))))))))))

Pizzer

Pizzer

aaa... no i jeszcze to: "Wizy do USA: Polacy będą >>godnie<< odsyłani"
(http://info.onet.pl/643485,11,item.html) hehehehe, sam tytuł jest
wystarczającym komentarzem - jak 'partner z partnerem', nie ma co
:))))))))))))))) ROTFL !!!

Pizzer

DonEsteban

dostałeś majla?
dałem ci linka do fajnej stronki

> [...]
Podejrzanie
> mało dostał Irak: "(...) oraz Irak (7 proc.)." :))))))))

a proamerykańskie pranie mózgu przez media
jednak zrobiło swoje

--
Nie można oszukiwać wszystkich - wystarczy tych co trzeba
DonEsteban - Katowice Zdrój

Pizzer

Użytkownik "DonEsteban" <don_e...@o2.pl> napisał w wiadomości

> dostałeś majla?
> dałem ci linka do fajnej stronki

dostałem, stronę znałem juzod jakiegoś czasu - btw. najprawdopodobniej
stawię się na manifestacji :]

Pizzer

Casper

Użytkownik Pizzer

> Polaczki to jeden z najdurniejszych narodów na świecie

Zmien obywatelstwo to statsy sie polepszą.

> - to wiadome jest nie
> od dziś (każdy z grupowiczów moze się o tym przekonać choćby na tej grupie
> czytając posty KATOcaspra),

Niewielu jak na razie sie do tego przekonało.

> [...]
Podejrzanie
> mało dostał Irak: "(...) oraz Irak (7 proc.)." :))))))))

Rosja jest największym niebezpieczeństwem dla Polski, to chyba oczywiste.
Imperialistyczne zapędy Ruskich wobec Polski to tradycja setek lat. Dlatego
zbliżenie z Ameryką ma szczególne znaczenie i Zgredek ostro się wkurwi.

> Wszelkie komentarze zbędne, czekamy na pieska - no Casperek: daj głos!
> :)))))))))))

Z takim traktowaniem dyskutantow nie powinienes sie dziwic, ze gdzie
pojdziesz poza appa to wyzywaja cie od trolli, zydziakow itp.

Casper

Użytkownik Pizzer

Dziwisz się? Ja też bym odsyłał z Polski np. ruskich imigrantów. Kazda
władza ma obowiązek chronić rodzimy rynek pracy przed niebezpieczeństwem
związanym ze zbyt łagodnym traktowaniem imigrantów. Politolog od siedmiu
boleści... Obkuty w definicjach, a kompletnie nie czuje realiów.

DonEsteban

> [...]
Dlatego
> zbliżenie z Ameryką ma szczególne znaczenie i Zgredek ostro się wkurwi.

a jak ruski niedźwiedź sie wkurwi i skoczy nam do gardła
to pewnie myślisz ze twój guru z waszyngtona przypłynie
z milionem wojska by nas obronic???

juz to kiedyś przerabialiśmy

Casper

Użytkownik DonEsteban

> a proamerykańskie pranie mózgu przez media
> jednak zrobiło swoje

Polacy zawsze lubili Amerykanów, także przed 1989 rokiem, kiedy to
propaganda była jadowicie antyamerykańska. Historia naszych narodów
zobowiązuje. To Polak stworzył kawalerię Stanów Zjednoczonych!
Biało-czerwone proporczyki stosowane przez amerykańskich kawalerzystów mają
właśnie polskie pochodzenie! Poza tym faktem jest, że nigdy nie byliśmy w
stanie wojny z USA, choć nasze zdradzieckie władze były bardzo wrogo
nastawione wobec tego kraju.

Casper

Użytkownik Pizzer

> dostałem, stronę znałem juzod jakiegoś czasu - btw. najprawdopodobniej
> stawię się na manifestacji :]

Hehe, Pizzerek znalazl sobie towarzystwo. Zawszone brudasy ze squatów,
wszelakie lewactwo, najróżniste alternatywy złożone z narkotycznej
młodzieży. Jak sie nie zarzygasz to jestes fuksiarz pyzerku.

Casper

Użytkownik DonEsteban

> a jak ruski niedźwiedź sie wkurwi i skoczy nam do gardła
> to pewnie myślisz ze twój guru z waszyngtona przypłynie
> z milionem wojska by nas obronic???

Chodzi o to, że to wojsko już tutaj będzie. A razem z nim DOLARY.
Podejrzewam, że bazy kosztowałyby ok. 3 miliardy złotych rocznie, więc
Polska miałaby poważny zastrzyk finansowy, porównywalny z unijnymi
dotacjami. Ponadto jest to zysk dla żołnierzy, którzy beda mieli okazje
trenować z najlepszym wojskiem świata.

> juz to kiedyś przerabialiśmy

W wydaniu humanistycznych francuzików, którym nie chciało się wypełniać
złożonych obietnic. Ameryka pomoże, bo ma w tym interes.

DonEsteban

> [...]
> Polska miałaby poważny zastrzyk finansowy, porównywalny z unijnymi
> dotacjami. Ponadto jest to zysk dla żołnierzy, którzy beda mieli okazje

chyba sam nawet nie wierzysz w te bzdury!
baz amerykańskich w polsce na pewno nie będzie!
bo to oznacza zaostrzenie polityki z rusami
i osłabienie naszej (i tak słabej) pozycji w UE

> trenować z najlepszym wojskiem świata.

najwięcej napada na innych to i najlepsze jest! :-))))

Casper

Użytkownik DonEsteban

> chyba sam nawet nie wierzysz w te bzdury!
> baz amerykańskich w polsce na pewno nie będzie!
> bo to oznacza zaostrzenie polityki z rusami

Lepiej byc w ich strefie wplywow?

> i osłabienie naszej (i tak słabej) pozycji w UE

Tego nie bylbym taki pewien. Element antyamerykański w UE stanowi
mniejszość.

> najwięcej napada na innych to i najlepsze jest! :-))))

No coz, wojna minimum raz na 20 lat!

DonEsteban

> Tego nie bylbym taki pewien. Element antyamerykański w UE stanowi
> mniejszość.

i pewnie UE sie bedzie cieszyć z wojsk USA u siebie za miedzą??
amerykańce przywioza dolce
a unia nam jeb! po budżecie - i w plery z kasą
przecież unia stara sie za wszelką cene wypieprzyć resztki
armii amerykańskiej ze swojego terenu!
to co - myślisz że nowoprzyjętemu państwu ot tak pozwolą
na wojska okupacyjne???

Casper

Użytkownik DonEsteban

> i pewnie UE sie bedzie cieszyć z wojsk USA u siebie za miedzą??

Przeciez już teraz wojsko amerykańskie ma bazy w Niemczech i we Wloszech.

> amerykańce przywioza dolce
> a unia nam jeb! po budżecie - i w plery z kasą
> przecież unia stara sie za wszelką cene wypieprzyć resztki
> armii amerykańskiej ze swojego terenu!

No szczególnie mieszkańcy miasteczek, w których wojsko stacjonuje... :)

> to co - myślisz że nowoprzyjętemu państwu ot tak pozwolą
> na wojska okupacyjne???

Mniejszość nie ma nic do powiedzenia.

Shane McGowan

"Casper" <ra...@ks.k.pl> wrote in message

(...)

> Hehe, Pizzerek znalazl sobie towarzystwo. Zawszone brudasy ze squatów,
> wszelakie lewactwo, najróżniste alternatywy złożone z narkotycznej
> młodzieży. Jak sie nie zarzygasz to jestes fuksiarz pyzerku.

Jestes zalosny. Wypowiedz na poziomie huliganskiego bydla ze stadionow.

Jezeli nie ma juz nic do powiedzenia za pomoca swoich
liberalno-konserwatywnych zaklec, to daruj sobie takie wypowiedzi, ktore nic
nie wniosa.

--
Shane

^Hthor^

>"Casper" <ra...@ks.k.pl>
>

>Polacy zawsze lubili Amerykanów, także przed 1989 rokiem, kiedy to
>propaganda była jadowicie antyamerykańska.

Racja, mit 'dobrego wujka z Ameryki' , ktory przyslal 3 dolce
(za ktore hoho... z czego 2 zajebali na poczcie) tez swoje zrobil.
Mimo wszystko dominowala propaganda antyzydowska i antyniemiecka.

> [...]
>właśnie polskie pochodzenie! Poza tym faktem jest, że nigdy nie byliśmy w
>stanie wojny z USA, choć nasze zdradzieckie władze były bardzo wrogo

Patos, pytos, potatos... piszesz przemowienia dla Kwacha ?

Ino ze jak Amerykanin potrafi w ogole skojarzyc Polske z Europa to
juz jest sukces.

Casper

Użytkownik Shane McGowan

> Jestes zalosny. Wypowiedz na poziomie huliganskiego bydla ze stadionow.

Nie jest istotne, na czyim poziomie. Ważne, że prawdziwe. Pooglądaj zdjęcia
tych dziadów. Są niezbitym dowodem na ich dziadostwo.

> Jezeli nie ma juz nic do powiedzenia za pomoca swoich
> liberalno-konserwatywnych zaklec, to daruj sobie takie wypowiedzi, ktore
nic
> nie wniosa.

Wniosą. Wskazują na fakt, że antywojenny element to przeważnie fanatyczne
lewactwo i pozerstwo, ktore ukazuje swoje poglądy przy pomocy ingerencji we
fryzury, ubiór itp. To cholernie prymitywny wybieg, charakterystyczny dla
ludzi o niskiej samoocenie.

Casper

Użytkownik ^Hthor^

> Ino ze jak Amerykanin potrafi w ogole skojarzyc Polske z Europa to
> juz jest sukces.

Ty ciesz się, że przeciętny arabski terrorysta nie potrafi skojarzyć Polski
z Europą.

TgcRap4

http://www.radiomaryja.de Co o tym sądzicie?

TgcRap4
www.ateizm.w.pl

^Hthor^

>"Casper" <ra...@ks.k.pl>
>

>Uzytkownik ^Hthor^

>Ty ciesz sie, ze przecietny arabski terrorysta nie potrafi skojarzyc Polski
>z Europa.

Jak bedziesz tak wchodzil do dupy Amerykanom to spoko... :)

Shane McGowan

> Nie jest istotne, na czyim poziomie. Ważne, że prawdziwe. Pooglądaj
zdjęcia
> tych dziadów. Są niezbitym dowodem na ich dziadostwo.

:))))) Zenada.

Wez zbierz swoich wygolonych na lyso kolegow w baseballowkach i zrob z nimi
porzadek, skoro ci sie nie podobaja.

:)))))))
Stek bzdur.

--
Shane

Casper

Użytkownik Shane McGowan

> Wez zbierz swoich wygolonych na lyso kolegow w baseballowkach i zrob z
nimi
> porzadek, skoro ci sie nie podobaja.

Nie kumpluje sie z lewicowcami, takze tymi brunatnymi.

> :)))))))
> Stek bzdur.

Prawda, pogadaj z pierwszym lepszym socjologiem. Subkulturowe ubieranie sie
jest wyrazem problemow z psychika. Po chuja krecic sobie dredy, skoro to
wyglada bardzo brzydko? Powod musi byc inny niz przypodobanie sie ludziom,
gdyz taki widok jest odrażający.

Shane McGowan

"Casper" <ra...@ks.k.pl> wrote in message

(...)

> Nie kumpluje sie z lewicowcami, takze tymi brunatnymi.

Jaki ty jestes zasadniczy... Gadke masz w kazdym razie prawie identyczna jak
brunatni.

> [...]
> wyglada bardzo brzydko? Powod musi byc inny niz przypodobanie sie ludziom,

Ale ty pieprzysz. Podaj mi zrodlo do socjologa, co napisal, ze dredy sa
oznakow problemow psychicznych. Coraz bardziej mam wrazenie, ze cytujesz mi
jakies komunaly z pisemek skinowskich.
A poza tym - nie wiem, czy widziales kiedys jakas demonstracje, ale nie
chodza tam tylko ludzie z dredami oraz nie tylko tzw. (wg twojej brunatnej
terminologii) brudasy.

--
Shane

Casper

Użytkownik Shane McGowan

> Jaki ty jestes zasadniczy... Gadke masz w kazdym razie prawie identyczna
jak
> brunatni.

Nazywam rzeczy po imieniu. Jak widze brudasa to mowie "brudas". Czemu
mialbym byc poprawnym politycznie i mowic na lewakow "schludni inaczej".
Jakiż w tym sens?

> Ale ty pieprzysz. Podaj mi zrodlo do socjologa, co napisal, ze dredy sa
> oznakow problemow psychicznych. Coraz bardziej mam wrazenie, ze cytujesz
> [...]

Nigdy nawet nie czytalem tego typu bzdurnych gazetek.

> A poza tym - nie wiem, czy widziales kiedys jakas demonstracje, ale nie
> chodza tam tylko ludzie z dredami oraz nie tylko tzw. (wg twojej brunatnej
> terminologii) brudasy.

To nie jest brunatna terminologia tylko to, co widzą moje oczy. Sugerujesz,
ze mam nazistowskie OCZY? :-)))
Jak mozna nie nazwac brudasem goscia, ktory nie myl wlosow od dluzszego
czasu, nie uzywa dezodorantow, pisze sobie na spodniach nazwy zespolow
punk-rockowych i nosi wymięte bluzki z podobizna włochatego bandyty Che
Guevary?

M.K

Użytkownik TgcRap4 <t...@o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1rt3d$lg7$1...@korweta.task.gda.pl...

> http://www.radiomaryja.de Co o tym sądzicie?

Strona katocaspera

> TgcRap4
> www.ateizm.w.pl

dzięki za adres

Shane McGowan

"Casper" <ra...@ks.k.pl> wrote in message

(...)

> Nazywam rzeczy po imieniu. Jak widze brudasa to mowie "brudas". Czemu
> mialbym byc poprawnym politycznie i mowic na lewakow "schludni inaczej".
> Jakiż w tym sens?

Bo nie wszyscy lewacy sa "brudasami" (nawet, powiem wiecej, wiekszosc nie
jest), tak jak nie kazdy zwolennik prawicy jest skinowskim bojowkarzem, moze
dlatego? Telewizja zawsze chetniej w relacjach pokaze mlodych gosci z
nastroszonymi wlosami i kolczykami w nosie, niz "zwyczajnie" wygladajacych
ludzi.

> Nigdy nawet nie czytalem tego typu bzdurnych gazetek.

Ale twoja retoryka (jesli chodzi o tolerancje dla ekstrawaganckiej
mlodziezy) jest do nich zblizona.

> To nie jest brunatna terminologia tylko to, co widzą moje oczy.
Sugerujesz,
> ze mam nazistowskie OCZY? :-)))

Nie ma czegos takiego jak nazistowskie oczy, natomiast kazdy ma swoje
interpretacje tego co widzi.

> [...]
> czasu, nie uzywa dezodorantow, pisze sobie na spodniach nazwy zespolow
> punk-rockowych i nosi wymięte bluzki z podobizna włochatego bandyty Che

To juz brzmi jak cytat z Naszego Dziennika o zepsuciu, jakie sie szerzy na
Przystanku Woodstock :))

Mozesz tak nazwac takiego goscia, jesli ci sie podoba, kwestia gustu. Tylko
nie nazywaj w ten sposob wszystkich zwolennikow lewicy, bo tu juz wchodzisz
w zbytnie uogolnienie.

Acha, jeszcze jedno - gdyby mieli wymiete bluzki z podobizna bandytow
Pinocheta i Franco to by byli lepsi?

--
Shane

Casper

Użytkownik Shane McGowan

> Bo nie wszyscy lewacy sa "brudasami"

Oczywiście, ze nie wszyscy. Ale zagęszczenie brudasów w lewicowym tłumie
jest chyba nieco większe niż ogolnie w spoleczenstwie?

> (nawet, powiem wiecej, wiekszosc nie
> jest), tak jak nie kazdy zwolennik prawicy jest skinowskim bojowkarzem,
moze
> dlatego?

Skini to lewactwo. Brak włosów nie czyni prawicowcem.

> Telewizja zawsze chetniej w relacjach pokaze mlodych gosci z
> nastroszonymi wlosami i kolczykami w nosie, niz "zwyczajnie" wygladajacych
> ludzi.

Widzialem zdjecia z antywojennej manifestacji z 3 lutego. Zdjec nie robili
dziennikarze-manipulanci tylko uczestnicy. Co drugi z manifestantow mial
delikatnie mowiac dziwny wygląd.

> Ale twoja retoryka (jesli chodzi o tolerancje dla ekstrawaganckiej
> mlodziezy) jest do nich zblizona.

"ekstrawagancka młodziez" :-)))
Zapewniam Cie, ze nie tylko skini maja takie radykalne zdanie na temat tych
osobników.

> Nie ma czegos takiego jak nazistowskie oczy, natomiast kazdy ma swoje
> interpretacje tego co widzi.

A jaka jest Twoja interpretacja gościa, który ma na głowie dżunglę
birmańską, a na spodniach najnowsze wydanie "NIE"?

> To juz brzmi jak cytat z Naszego Dziennika o zepsuciu, jakie sie szerzy na
> Przystanku Woodstock :))

Nasz Dziennik skupia sie na krytykowaniu tego, co naturalne, czyli seksu i
muzyki, podczas gdy w tych ludziach są znacznie poważniejsze przywary godne
krytyki.

> Acha, jeszcze jedno - gdyby mieli wymiete bluzki z podobizna bandytow
> Pinocheta i Franco to by byli lepsi?

Jacy bandyci? Wiesz jakie oni mieli maniery? ;-)))

Co do pytania: tak, jesli ktos nosi wymiętą bluzkę poza domem to jest to
niedobre. Trzeba ubierać się schludnie, czysto i pachnąco.

z-type

On Tue, 4 Feb 2003 20:53:39 +0100, "Casper" <ra...@ks.k.pl> wrote:

>Dziwisz się? Ja też bym odsyłał z Polski np. ruskich imigrantów. Kazda
>władza ma obowiązek chronić rodzimy rynek pracy przed niebezpieczeństwem
>związanym ze zbyt łagodnym traktowaniem imigrantów.

A gdzie Twój liberalizm? W końcu kapitalistom obniżyłyby sie koszty
pracy.

Casper

Użytkownik z-type

> A gdzie Twój liberalizm? W końcu kapitalistom obniżyłyby sie koszty
> pracy.

Nikt by gosci nie zatrudnil, gdyz najczesciej nie potrafia nic robic.

Pizzer

Użytkownik "Casper" <ra...@ks.k.pl> napisał w wiadomości

> Nikt by gosci nie zatrudnil, gdyz najczesciej nie potrafia nic robic.

zgadzam się - polaczki takie jak ty doi niczego się nie nadają - tylko w
dupę debilom potrafią włazić... trochę to mało...

Pizzer

Pizzer

> Dziwisz się?

nie, nie dziwię się - też bym nie chciał widzieć u siebie takich pasożytów
polaczkowatych jak ty :)))

Politolog od siedmiu
> boleści... Obkuty w definicjach, a kompletnie nie czuje realiów.

czuję smród twego debilizmu nawet przez komputer... niestety :(

Pizzer

Pizzer

Użytkownik "Casper" <ra...@ks.k.pl> napisał w wiadomości

> Hehe, Pizzerek znalazl sobie towarzystwo.

taaa....

[cut faszystowowskie bzdury]

Pizzer

Pizzer

Użytkownik "Shane McGowan" <mdist...@hotmail.com> napisał w wiadomości

> Jestes zalosny. Wypowiedz na poziomie huliganskiego bydla ze stadionow.

no a czego sięspodziewasz po prawiczku? przecież on z pewnością ma łysych
kolegów z faszyzującej Młodzieży Wszech(śmiecio)polskiej....

> Jezeli nie ma juz nic do powiedzenia za pomoca swoich
> liberalno-konserwatywnych zaklec, to daruj sobie takie wypowiedzi, ktore
nic
> nie wniosa.

to nie w jego stylu...

Pizzer

Pizzer

Użytkownik "Casper" <ra...@ks.k.pl> napisał w wiadomości

Pooglądaj zdjęcia
> tych dziadów. Są niezbitym dowodem na ich dziadostwo.

przyślij swoje zdjęcie - będę wiedział kiedy przejść na drugą stronę
ulicy...

> nic
>
> Wniosą.

owszem: katosmród...

Pizzer

Casper

Użytkownik Pizzer

> no a czego sięspodziewasz po prawiczku? przecież on z pewnością ma łysych
> kolegów z faszyzującej Młodzieży Wszech(śmiecio)polskiej....

Nie interesuja mnie nacjonalisci. Sa takimi samymi slepymi fanatykami jak
lewica.

Pizzer

> Jaki ty jestes zasadniczy... Gadke masz w kazdym razie prawie identyczna
jak
> brunatni.

bez 'prawie'...

> Ale ty pieprzysz.

taka rola prawicowego debila...

podaj mi zrodlo do socjologa, co napisal, ze dredy sa

> oznakow problemow psychicznych. Coraz bardziej mam wrazenie, ze cytujesz
mi
> jakies komunaly z pisemek skinowskich.

nie, wystarczy że ze swojego łba, czyli z niczego...

Pizzer

Pizzer

Użytkownik "Casper" <ra...@ks.k.pl> napisał w wiadomości

> Prawda, pogadaj z pierwszym lepszym socjologiem.

bzdura, a wiem o czym mówiębo miałem na socjologii o subkulturach - więc...?
pierdolisz bubku...

Po chuja krecic sobie dredy, skoro to
> wyglada bardzo brzydko?

a komuś się mogą podobać... co wtedy? zagazować?

Powod musi byc inny niz przypodobanie sie ludziom,
> gdyz taki widok jest odrażający.

twój z pewnością - stąd zamiłowanie do zadawania ludziom cierpienia...
zemsta na społeczeństwie za to, ze odrzuca takie 'monstrum' jak ty... matko,
musisz faktycznie wyglądać strasznie...

Pizzer

Pizzer

Użytkownik "Casper" <ra...@ks.k.pl> napisał w wiadomości

> Nazywam rzeczy po imieniu.

no to najpierw sięprzedstaw: "Dzieńdobry wszystkim! Jestem prawicowym
katofaszystą i ścierwem" - wtedy ok...

> Nigdy nawet nie czytalem tego typu bzdurnych gazetek.

no i nie musisz... wyssałeś to z mlekiem matki?

> To nie jest brunatna terminologia tylko to, co widzą moje oczy.

to se je umyj najpierw...

Pizzer

Pizzer

> Trzeba ubierać się schludnie, czysto i pachnąco.

...zarządził Fidel Casper...

Pizzer

Pizzer

> Ty ciesz się, że przeciętny arabski terrorysta nie potrafi skojarzyć
Polski
> z Europą.

a co, zjebie, arabski terrorysta mógłby mieć do Europy!?

Pizzer

Pizzer

> Użytkownik Pizzer
>
> Zmien obywatelstwo to statsy sie polepszą.

kiepski dowcip...

> Niewielu jak na razie sie do tego przekonało.

niewielu!? KOGO TERAZ OKŁAMUJESZ?!?!?!?! (oprócz siebie rzecz jasna) pokaż
no mi tych, którzy siez tobą zgadzają, ok?

> Rosja jest największym niebezpieczeństwem dla Polski,

buehehehehehehehehe :)))

> Imperialistyczne zapędy Ruskich wobec Polski to tradycja setek lat.
Dlatego
> zbliżenie z Ameryką ma szczególne znaczenie i Zgredek ostro się wkurwi.

brak słów...

> Z takim traktowaniem dyskutantow

ty nie jesteś dla mnie żadnym dyskutantem - jesteś moją spluwaczką - nie
schlebiaj sobie... i nie wstawaj...

nie powinienes sie dziwic, ze gdzie
> pojdziesz poza appa to wyzywaja cie od trolli, zydziakow itp.

Możesz mnie nazywać Żydem, Żydziakiem - jak chcesz... nie o mnie to
świadczy...

Pizzer

Pizzer

> baz amerykańskich w polsce na pewno nie będzie!

właśnie, kurwa, niestety mogą być :(((

> bo to oznacza zaostrzenie polityki z rusami
> i osłabienie naszej (i tak słabej) pozycji w UE

a myślisz, ze pierdoła Kwach się tym zmartwi?! ważne, zeby mu Małpiszon
sypnął troszke dolarków a sprzeda własną matkę :(((

> najwięcej napada na innych to i najlepsze jest! :-))))

dokładnie - żaden kraj nie wydaje tyle na zbrojenia co USA... i wydatki
ciągle rosną - tylko czekać ażspołeczeństwo amerykańskie powie w końcu:
NIE...

Pizzer

Pizzer

> Lepiej byc w ich strefie wplywow?

ja wolę...

> Tego nie bylbym taki pewien. Element antyamerykański w UE stanowi
> mniejszość.

za to są to najilniejsze kraje (i chwała im za to!!!)

Pizzer

Pizzer

> przecież unia stara sie za wszelką cene wypieprzyć resztki
> armii amerykańskiej ze swojego terenu!

trzeba jeszcze rozpierdolić NATO - całe szczęście w tym kierunku to zmierza,
bo NATO przekształciło sie w Układ Warszawski, tylko że steruje kto inny -
tak być nie moze i nie będzie!!!

> to co - myślisz że nowoprzyjętemu państwu ot tak pozwolą
> na wojska okupacyjne???

oby nie!!! niech Brukselu w końcu przejmiew Polaczkowie władzę!!!! Im
szybciej - tym lepiej!

Pizzer

Pizzer

> Przeciez już teraz wojsko amerykańskie ma bazy w Niemczech i we Wloszech.

to się ich stamtąd wyrzuci...

> No szczególnie mieszkańcy miasteczek, w których wojsko stacjonuje... :)

nie będzie miał kto dziewuch gwałcić... ot, problem faktycznie...

> Mniejszość nie ma nic do powiedzenia.

i dlatego trzeba takich jak ty skurwieli zwalczać, bo demokracja nie moze
być władzą większości z pominięciem (a wręcz podeptaniem) praw
mniejszości...

Pizzer

Casper

Użytkownik Pizzer

> Polski
>
> a co, zjebie, arabski terrorysta mógłby mieć do Europy!?

bo nie jest islamska? I bez zjebow, bo naprawde trace na ciebie czas...

Casper

Użytkownik Pizzer

> bzdura, a wiem o czym mówiębo miałem na socjologii o subkulturach -
więc...?
> pierdolisz bubku...

Ja tez widzialem i czytalem troche na ten temat.

> a komuś się mogą podobać... co wtedy? zagazować?

To lewicowa metoda (Saddam i Adi to socjaliści). Nawet Osama nazwal Husajna
niewiernym socjalista...

> twój z pewnością - stąd zamiłowanie do zadawania ludziom cierpienia...

lol

> zemsta na społeczeństwie za to, ze odrzuca takie 'monstrum' jak ty...
matko,
> musisz faktycznie wyglądać strasznie...

wow, niezle argumenty...

Casper

Użytkownik Pizzer

> taka rola prawicowego debila...

Kto jak kto, ale politpoprawna i niedouczona lewacka pizda nie ma prawa
oceniac niczyjego intelektu.

Casper

Użytkownik Pizzer

> niewielu!? KOGO TERAZ OKŁAMUJESZ?!?!?!?! (oprócz siebie rzecz jasna) pokaż
> no mi tych, którzy siez tobą zgadzają, ok?

To naturalne, ze jedni sie zgadzaja, inni nie. Natomiast niektorzy potrafia
dyskutowac bez obrazania i megalomanii. Tacy sa np. Yanik, Jorg, ludzie
oczytani, ale nie probuja na kazdym kroku udowadniac jacy to oni sa lepsi od
innych, madrzejsi, studiuja na UMCS, maja pania psycholog co sie usmiecha do
śmieci spolecznych i tworza stronki internetowe szkalujace przywodcow innych
panstw. A wiesz dlaczego? Bo sa dorosli. Siedza na grupach by dyskutowac, a
nie dawac upust swej mlodzienczej agresji wyniklej z dojrzewania. Ty
natomiast masz nikly zasob wiedzy, a uwazasz sie za nie wiadomo jak madrego.
Podobnie zreszta kilku innych ludzi na tej grupie. Zauwazylem, ze
najbardziej bluzgaja na mnie ci, ktorzy sami nie maja nic do powiedzenia...

> buehehehehehehehehe :)))

Skoro morduja Czeczencow, moga to robic z Polakami.

> ty nie jesteś dla mnie żadnym dyskutantem - jesteś moją spluwaczką - nie
> schlebiaj sobie... i nie wstawaj...

O i to jest dowod na to jak traktujesz innych.

> nie powinienes sie dziwic, ze gdzie
>
> Możesz mnie nazywać Żydem, Żydziakiem - jak chcesz... nie o mnie to
> świadczy...

Nie ja, tylko inni. Nie tylko ja przekonalem sie o twoim debilizmie. A to ze
MK, gazebo czy thor mowia, ze jestes madry to o niczym nie swiadczy. Oni sa
jeszcze glupsi od ciebie., choc to moze zdawac sie trudne...

Casper

Użytkownik Pizzer

> dokładnie - żaden kraj nie wydaje tyle na zbrojenia co USA...

Jakies 8% budzetu. Pakistan wydaje 70%. I co klamliwa pizdo?

Casper

Użytkownik Pizzer

> za to są to najilniejsze kraje (i chwała im za to!!!)

Obudza sie z reka w nocniku.. arabskim.

Casper

Użytkownik Pizzer

> oby nie!!! niech Brukselu w końcu przejmiew Polaczkowie władzę!!!! Im
> szybciej - tym lepiej!

No tak, zdrajca...

Casper

Użytkownik Pizzer

> nie będzie miał kto dziewuch gwałcić... ot, problem faktycznie...

Niemcy z Ramstein wcale sie nie skarza.

> i dlatego trzeba takich jak ty skurwieli zwalczać, bo demokracja nie moze
> być władzą większości z pominięciem (a wręcz podeptaniem) praw
> mniejszości...

Czyje prawa depcze amerykanska baza?

Yanik

> Skoro morduja Czeczencow, moga to robic z Polakami.

Ludzi, ktore tak uwazaja - popelnjaja blad: Rossjia jest na tylie uz
wielka, i na tylie rozna, i na tylie nieupozadkowana, i teraz jest na
dodatek chyba jedna z niewielu krajew z prawdziwej swobodej slowa, ze
pod zadnym pozorem ona nie pojdzie gdziesz jeszcze. Komunizm zdech.
Strastczy i swojej boli glowy.Jak chcecie, to poczytacie co napisalem
w *nadzieja wm odych...*. Szescie, jezeli Rossija nie rozpadnie sie w
nastepnych 3 latach (wierze ze tego nie bedzie, ale roznie to bywa:).
A co do Polski: rzad Polski ciaglie myje mozgi Polakam, po-prostu
gra na ich strachu przed Rossjiej - na 100% jestem przekonany, ze to
wieje z Germanji i Stanow. Ehh, jak bys Polska SAMA robila interes w
Rossji - bylo by bardzo korzystnie i wam i nam. Podaje dobry przyklad:
Przed *defoltem* 98 roku, Polska miala pozytywny handlowy bilans z
Rossjiej, i wiem, ze dla Polakow to byl swietny interes: my mamy
pienezy, wy macie dobry towary (mieble, wyroby mietalicznie, jedzenie
i duzo innych). Po prosbie zony, znalazlem dane statystyczne po temu
pytanju za period 98 - 2001 roki. I co myslicie? Prawie KAZDY sektor
ekonomiki eksportowej z Polski do Rossji, po defoltu, OD RAZU na
miesce Polakow zatapily Niemcy!!!! Byla to taka niespodzianka, ze moja
zona to chyba nawet pierwszy minuty razmawiac nie mogla. Teraz Polakam
tu biedzie oj jak czezko - niemcy jak wchadza, to zostaja (przyklad -
Polska).
Kazdy raz, jak bywam w Polsce, strasznie mnie dziwi jak miedia caly
czas graja na tym strache Polakow. I pokazuja tu Rossju w takim
swiecie, az strasznie czytac: i biedatstwo wszedzie, i glod, i w
ogolie typa Efiopia, tylko zimnej :D I najbardzej staraje sie
*Wyborcza* - gazeta numer 1 w Polsce po sprzedazam.
Pamietam, jak spadlem ze smiechu z krzesla, jak czytalem o tej
powodzi na Lene. Cytuje prawo doslownie: *to miasto polozono na brzegu
Leny, gdzie ona skreca. Skreca zwykle. Ale w taki i taki dzien, Lena
nie skrecila..* LOL. I opisywaly tych biednych ludzi, i mowily, ze
panstwo im nie pomoze i nawet nie sbiera sie. A co, bylo w
rzeczewistosci? A tak: od razy byla wyslana tam pomoc, duzo ludzi,
duzo pienedzy, i za 4 miesieca (!) odbudawaly miasto ponowu. Co,
pisala o tym *Wyborcza*? He-he.
I tak caly czas (tylko ostatni rok, po tym jak Putin i Busz staly
*przyjaciolami* - troche to stalo ciszej. Wiem skad to idzie: z zydow
zachodnich. Nie jestem antysemita (choc i czesto tak traktowany) - mam
bardzo dobrego koliesia zyda. Uwazam, ze to jedna z madzejszych
narodowosczej - dobrze wyksztalcona. Ale nienawidze to co robi, i co
chowa od oczy innych Izrael z narodami na Wschodie. Nienawidze takich,
jak pan Nowak-Jiezioranski. Jest on panem Jeruzalimskim! Mejscowi zydy
w Polsce, pracujancy w mediach zrobili z nego *bochatera AK* - kurcza!
*Polski patriota*! Cos on nie w Polsce zyje, jat taki patriota! Cos on
cieglie piepszy na niekorzysc Polski?! Wiem ja takich *kurierow* -
byli taki same w czasy WS-I, - jeden z nich, zyd, pracujecy kurierem
przy angielskom lorde, tak przerobil list swego szefa, ze dzienku mu
Polska teraz nie ma tych terenow na Ukrainie! A dlaczego? Bo chciali
zrobic swoje panstwo na kawale Polski - w tajemnicze robily razmowy z
niemcami, ale tamci w koncu ich oszukali :D Powtazam, nie jestem
antysemita, jestem przeciw kogokolwiek, kto uzywajac innych zalatwia
swoi brudne interesy.
Jak byl ten skandal wokul Jedwabnego - pamietacie jeszcze jak to
*odbywalo* - kiedy zydzi zrobily falu swiatowu, i nawet zrobily
ultimatum Polsce (*jak nie zaczniecie kopac w Jedwabnie, zrobimy tak,
aby po calemu swiatu Polski przedsiebiorca stracil biznes. Pierwszyj
krok - LOT nie smoze latac w Stany!*). A poznej, jak zaczelisia
wykopaliska, to od razy powiedzialy: *Nie! Nie! To jest przeciw naszej
religji!!*. Ja wtedy od razu powiedzialem: robia oni to po to, aby
poznej cos tu robic, i zeby uz NIKTO nie piknul przeciw nich. I nawet
prognozowalem *sprawu o majatkach*. I co? Za polroku zaczelo sie
massowy ruch aby wroczyc zydam majetki w Polsce, ktore oni stracili,
uczekajac z Polski. I caly czas naglosnija, jaki oni sa biedny! Nawet
ani razy nie czytalem w Polskej prase, ze polacy ukrywaly duzo zydow
od faszystow - ani razu! A wiem osob - polakow, ktore to robily - oni
sa strasznie wczekly z tego.
Wiem Polakow, ktorym nie stac na to aby im wroczili ICH majatki
przedwojenne. A ty cale panstwo chroni interes jednej narodowosci.
Nawet tylko ich dzieci, ktore i nie zamiezaja wracac do Polski -
prosto teraz na ziemi ich przodkow sa zbudowany wielomilionowe budynki
- ktos biedzie im za to placil. A kto? A wy! A za co? Przeciesz Polacy
nie powinny w tym, ze zydzi uczekli 70 lat temu do Stanow! NIE
POWINNY! Uwazam tak: jak ten zyd przyjmie obywatelstwo Polskje (tylko
nie *podwojne*!) - niech mu cos robia i placa -w takim przypadku
jeszcze mozliwe.
Szanuje zydow ktorzy zyja w Polsce i dbaja o niej - takie, tez sa -
sam wiedzialem - nie sa to kosmopolici. Szanuje zydow utalentowanych
-duzo poszrod nich takich. I nienawidze tych, ktore zyja w panstwie,
postepuja niepatriotycznie - na korzysc swym przyjaciolam za oceanem.
Nigdy nie zgadzam sie ze slowami *zydy powinny we wszystkim* - jest to
wygodne ludziam szarym. Ale trzeba patrzec obiektywnie na pewny
rzeczy, takie jak pranie mozga.
Tu, w Rossji, sa dwe grupy zydow (finansowe): jedna popiera
Zachodnich *braciew* - taki jak pan Nowak, druga - walczy z nimi, bo
chca zyc i pracowac tu (jest im tu super) - tych szanuje, bo, choc i
kradna duzo, ale nie daja wszystko spszedac Zachodu.
Jeden z Polakow, mnie kiedysz powiedzial, gdy razmawialiszmy o
dziszejszem losie Polski: *potrzeben nam teraz Pilsudski!*
Polacy, nie bacie oslami: Rossja i Polska - sa swietny partnerzy w
handlu! nie ma *zagrozen* niepodlieglosci Polski ze strony Rossji!
Raczej to istneje ze strony zachoda - uz teraz jest tak, ze
niepodlieglosc ekonomiczna Polski - jest mitem - wy wszyscy wiecie o
tym. Jaki pozytek z *polkiej fabriki* jezeli zysk uczeka do Niemec,
Francji czy Stanow? W tym ze pracuja na nich tysiency ludzi, ktorym
placa groszy?
Oh, uz koncie - cos mnie dzis *raspiedzilo* :D

flower

Shane McGowan napisał(a) w wiadomości: ...
>"Casper" <ra...@ks.k.pl> wrote in message
>>
>(...)

>Jestes zalosny. Wypowiedz na poziomie huliganskiego bydla ze stadionow.

Jest tu więcej takich. Ich też upomnisz?

"Dla podkreślenia wagi moich słów siłacz palnie pięścią w stół"
Kajko i Kokosz, "Szkoła latania"

Pizzer

Użytkownik "Casper" <ra...@ks.k.pl> napisał w wiadomości

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))

U ciebie NIE MA CO oceniać - nie schlebiaj sobie :)))

Pizzer

Pizzer

> więc...?
>
> Ja tez widzialem i czytalem troche na ten temat.

już ci mówiłem, ze wydawnictwa rydzykowe są niewiarygodne, ok?

> To lewicowa metoda (Saddam i Adi to socjaliści). Nawet Osama nazwal
Husajna
> niewiernym socjalista...

też żeś se autorytet znalazł: Osama :) LOL! ROTFL! :))))))))

Pizzer

Pizzer

> bo nie jest islamska? I bez zjebow, bo naprawde trace na ciebie czas...

ja też tracę czas - więc jest przynajmniej sprawiedliwie... ;)

Pizzer

Pizzer

> Użytkownik Pizzer
>
> Niemcy z Ramstein wcale sie nie skarza.

to był JOKE :)

> Czyje prawa depcze amerykanska baza?

moje - bo ja sobie tu Jankesów w postaci żołnierzy nie życzę!

Pizzer

Pizzer

> Jakies 8% budzetu. Pakistan wydaje 70%. I co klamliwa pizdo?

a ile to dolarów, kłamliwe gówno?!

Pizzer

Pizzer

> No tak, zdrajca...

zdrajca? a czy ja coś Polaczkom obiecywałem?!

Pizzer

Pizzer

> O i to jest dowod na to jak traktujesz innych.

ni 'innych' tylko _ciebie_... z flowerem też się zazwyczaj nie zgadzam, ale
nie traktuję go w ten sposób :)

> Nie ja, tylko inni.

ci 'inni' też - reguła ta sama...

> [...]
sa
> jeszcze glupsi od ciebie., choc to moze zdawac sie trudne...

"O i to jest dowod na to jak traktujesz innych." - nie baw się juzze mną
katolu w hipokryzję bo tego nie lubię, ok?

Pizzer

Pizzer

Użytkownik "Yanik" <agay...@mail.ru> napisał w wiadomości

> [...]
> dodatek chyba jedna z niewielu krajew z prawdziwej swobodej slowa, ze
> pod zadnym pozorem ona nie pojdzie gdziesz jeszcze.

zgadza się... oprócz tej wolności słowa IMHO...

> Komunizm zdech.

komunizmu nie było... :)))

> A co do Polski: rzad Polski ciaglie myje mozgi Polakam, po-prostu
> gra na ich strachu przed Rossjiej - na 100% jestem przekonany, ze to
> wieje z Germanji i Stanow.

...z USA, Niemcy nie mieliby w tym interesu

Ehh, jak bys Polska SAMA robila interes w
> Rossji - bylo by bardzo korzystnie i wam i nam.

zgadza się...

> [...]
> zona to chyba nawet pierwszy minuty razmawiac nie mogla. Teraz Polakam
> tu biedzie oj jak czezko - niemcy jak wchadza, to zostaja (przyklad -

nie sądzę, żeby była to zasługa Niemców - o ile wiem eksport do Niemiec się
wcale nie zwiększył ostatnio, za to zmalał do Rosji...

> [...]
> czas graja na tym strache Polakow. I pokazuja tu Rossju w takim
> swiecie, az strasznie czytac: i biedatstwo wszedzie, i glod, i w

hehe :)

I najbardzej staraje sie
> *Wyborcza* - gazeta numer 1 w Polsce po sprzedazam.

nie czytam brukowca ;)

> [...]
> rzeczewistosci? A tak: od razy byla wyslana tam pomoc, duzo ludzi,
> duzo pienedzy, i za 4 miesieca (!) odbudawaly miasto ponowu. Co,

GW na 100% do rzetelnych gazet zaliczyć nie można, więc mnie to nie dziwi...

> [...]
> narodowosczej - dobrze wyksztalcona. Ale nienawidze to co robi, i co
> chowa od oczy innych Izrael z narodami na Wschodie.

tego nie robi przecież 'Izrael' tylko bandycki rząd Szarona... :(((

?

Mejscowi zydy
> w Polsce, pracujancy w mediach zrobili z nego *bochatera AK* - kurcza!
> *Polski patriota*! Cos on nie w Polsce zyje, jat taki patriota! Cos on
> cieglie piepszy na niekorzysc Polski?!

nie wiem o co Ci chodzi... serio...

> [...]
> niemcami, ale tamci w koncu ich oszukali :D Powtazam, nie jestem
> antysemita, jestem przeciw kogokolwiek, kto uzywajac innych zalatwia

nie chodziło o tzw. 'Judeopolonię'?

>I co? Za polroku zaczelo sie
> massowy ruch aby wroczyc zydam majetki w Polsce, ktore oni stracili,
> uczekajac z Polski.

jeśli była to ich własność znacjonalizowana przez PRL to nie widzę podstaw
by im tego nie zwrócić (ew. równowartość, jeśli np. działa w danym budynku
szpital)

I caly czas naglosnija, jaki oni sa biedny! Nawet
> ani razy nie czytalem w Polskej prase, ze polacy ukrywaly duzo zydow
> od faszystow - ani razu!

a co ma jedno do drugiego?!

> Wiem Polakow, ktorym nie stac na to aby im wroczili ICH majatki
> przedwojenne. A ty cale panstwo chroni interes jednej narodowosci.

bzdura...

> Szanuje zydow ktorzy zyja w Polsce i dbaja o niej - takie, tez sa -
> sam wiedzialem - nie sa to kosmopolici.

ja nie jestem ani żydem ani Żydem, a jestem kosmopolitą i jestem z tego
dumny, bo nie narodowość jest ważna, a to co człowiek ma pod czaszką,
prawda?

> Jeden z Polakow, mnie kiedysz powiedzial, gdy razmawialiszmy o
> dziszejszem losie Polski: *potrzeben nam teraz Pilsudski!*

heh, coś w tym jest, bo tak kretyński naród trzeba by chyba za mordę trzymać
mocno ;)

> Polacy, nie bacie oslami: Rossja i Polska - sa swietny partnerzy w
> handlu!

prawda

> nie ma *zagrozen* niepodlieglosci Polski ze strony Rossji!

zgadza się

> Raczej to istneje ze strony zachoda

chodzi o UE? jeśli tak - to jest to prawda, ale... to BARDZO DOBRZE !!! :)))

> Oh, uz koncie - cos mnie dzis *raspiedzilo* :D

no tak :]

Pizzer

Yanik

"Pizzer" <artu...@poczta.fm> wrote in message news:<b37f1l$q06$1...@atlantis.news.tpi.pl>...

> zgadza się... oprócz tej wolności słowa IMHO...

:D Jest to stereotyp, ktory tak kultiwiruja Polske media. W Rossji sa
strasznie duzo kilka telekanalow, ktore maja programy na cale Rossja
(nie liczymy regionalnych i miatowych - tych jest potwornie duzo).
Poszrod tych ogolnych sa i federalnyje i niepodlieglyje. Najbardzej
lzywy kanal, to niestety akkurat ten ktory ma najwiekszuju liczby
ogladaczej (jest on na pol prywatny). Panstwowy federalny kanal podaje
wiadomosci dobrze, ale czasami prosto *umilczy* o czyms - ale to ja
rozumiem - panstwo nie biedzie sobia krytykowalo za mocno (choc
krytyka idzie tam caly czas). Reszta, a to jeszcze 6 ogolnokrajawych -
podaja widomosci roznie: jedny - kiepsko, a inny tak, ze u politykow
prawie codzienno piana u rta :D (wiem, ze w Stanach, np, ze swobodej
slowa po *Burze w pustyni* jest gorzej - zakazano dosc duzo,
szczegolnie dla telewizji (*dzieki* CNN :)

> ...z USA, Niemcy nie mieliby w tym interesu

:))))) Rozejzy sie na okolo: gdzie by nie popatszyl w Polsce,
wszendzie sa firmy z Niemec (i jeszcze maja ulgi podatkowe!) - jest to
ekspansja ekonomiczna.
zgadza się...

> nie sądzę, żeby była to zasługa Niemców - o ile wiem eksport do Niemiec się
> wcale nie zwiększył ostatnio, za to zmalał do Rosji...

O tym i chodzi! Kretyny tak wsztrzymaly zloty (bo chca do UE), ze
prawie zamordowaly wlasne ekonomike: stalo bardzo korzystnie
exportowac W Polsku, niz exportowac Z Polski (wartosc towarow,
wyprodukowanych w Polsce nie moze konkurowac z Zachodnimi towarami, a
tamci, w swoju kolejnosc, maja wieksze zyski - ceny w zlotuwkach take
same, a w swej walute - wiekszy (szczegolnie US i GBP).

> tego nie robi przecież 'Izrael' tylko bandycki rząd Szarona... :(((

No, wlasznie. nawet oni maja teraz dowsc mocnu partje ateistow - mam
nadzje kiedysz ona biedzie tam rzadac. :)

> Nienawidze takich,

Bo caly czas krzyczy, jak by byl zydem - i zawsze na niekorzysc
Polski.

> Mejscowi zydy
>
> nie wiem o co Ci chodzi... serio...

Kto zaczal sprawe pod Jedwabnem? On! - dobrze to pamietam.

> nie chodziło o tzw. 'Judeopolonię'?

Tak. Jestem za to aby kazda narodowosc jak chce, to miala by swoje
panstwo, ale nie takimi metodami...

> I caly czas naglosnija, jaki oni sa biedny! Nawet
>
> a co ma jedno do drugiego?!

A to, ze naglosniaja to specialnie. Jak ne zrozumiesz: narod, przeciw
ktoremu nikto nic nie moze powiedziec, bo od razu zaczyna sie halos,
ze jestesz faszysta i antysemita. Wiesz, ze niemcy silno nienawidza
teraz zydzi? Bo w Nemcach jest prawo, w ktorem oni sa wyszczegolnieny,
i ktore uzywaja gdy chca cos zalatwic. Komu to spodoba sie? :)

> ja nie jestem ani żydem ani Żydem, a jestem kosmopolitą i jestem z tego
> dumny, bo nie narodowość jest ważna, a to co człowiek ma pod czaszką,
> prawda?

Ehhh.. Jeszcze chyba jestesz bardzo mlody, ze myslisz ze byc
kosmopolita - zmaczy byc szczesliwym i dalekim od problemow,
zwiazanych z ojczyzna. Kosmopolitizm - taka sama utopja, jak i
komunizm. Taka ladna bajka. Czlowiek zwykle zyje w jednym mejscu. I
musze dbac o tym mejsce. Kosmopolitu wszystko jedno, co sie z tym
mejscem biedzie - nie ma prawdziwego poczucia Doma. A patriotam
wlasnego kraju nic nie przeszkadza budowac wspulnote swiatowe - na
bazie umow miedzynarodowych, i czuc przy tym, ze Ziemia jest Domem dla
nas wszystkich.

> chodzi o UE? jeśli tak - to jest to prawda, ale... to BARDZO DOBRZE !!! :)))

Prawda, bo jak kraj wykonczaja ekonomicznie, to niewielka roznica od
wojny. I z glodu zginac jest gozej, niz od kuly.

Yanik

-----
Kosciol - jedyny biznes, ktory nawet w cierzkje czasy przezywa pik
konjuktury.
C.Ejndzel
-----

Casper

Użytkownik Yanik

> O tym i chodzi! Kretyny tak wsztrzymaly zloty (bo chca do UE), ze
> prawie zamordowaly wlasne ekonomike:

Słaba waluta też niczego dobrego nie oznacza.

> A to, ze naglosniaja to specialnie. Jak ne zrozumiesz: narod, przeciw
> ktoremu nikto nic nie moze powiedziec, bo od razu zaczyna sie halos,
> ze jestesz faszysta i antysemita.

A przykladem tego zachowania jest Pizzer, który nazwał mnie antysemitą gdy
pisałem, że nie należy przepraszać za Jedwabne.

> [...]
> wlasnego kraju nic nie przeszkadza budowac wspulnote swiatowe - na
> bazie umow miedzynarodowych, i czuc przy tym, ze Ziemia jest Domem dla

Dokładnie tak.

> Prawda, bo jak kraj wykonczaja ekonomicznie, to niewielka roznica od
> wojny. I z glodu zginac jest gozej, niz od kuly.

Ano... a jeśli jeszcze będą nas traktować tak, jak ChIRAQ ostatnio na
szczycie UE to cienko to widzę.

Yanik

"Casper" <ra...@ks.k.pl> wrote in message news:<b38m8q$1n97$1...@KORboliN.ks.k.pl>...

> Użytkownik Yanik
>
> Słaba waluta też niczego dobrego nie oznacza.

Waluta musze miec swou rzeczewistu cenu, zloty jest za mocny (bo rzad
chce utrzymac obowiazki UE po stopniu inflacji). W Rossji tak bylo
przed 1998 - pametam, ze z pracy, jak mialiszmy troche zabrudzeni
klawiatury czy myszy, prosto nesli ich do najblizszej szkoly: wyrzycac
szkoda, myc - nie chciali (kosztowalo groszy, bo tez rubel byl zbyt
mocny). Po 1998, ajk rubel kosztowal tyle, ile trzeba, wlasna
gospodarka zaczela rozkwitac - importowac stalo niekorzystnie, a
produkowac samim - tak. Uciekla kupa firm Zachodnich, ktore
exportowaly do Rossji kiepskje towary - kto zechce to kupowac, za zbyt
wysoku cenu.

> A przykladem tego zachowania jest Pizzer, który nazwał mnie antysemitą gdy
> pisałem, że nie należy przepraszać za Jedwabne.

Aj-aj, Pizzer, - nigdy nie mow nic, poki nie ma faktow :) Kwasniewski,
wtedy, oczewiscie, taku perdolu powiedzial, ze dziwisz sie - jak on
zostal prezydentem - przepraszac jeszcze PRZED razbiorem tej sprawy!
:D

Yanik

-----
Ta sama religja rzeczewiscie zmienja swou tresc w zaleznosci od
pozioma razwoja ekonomicznego naroda.
G.Plechanow
-----

Pizzer

> :D Jest to stereotyp, ktory tak kultiwiruja Polske media.

no chyba, że tak - Ty w końcu masz lepsze informacje w tej materii...

(wiem, ze w Stanach, np, ze swobodej
> slowa po *Burze w pustyni* jest gorzej - zakazano dosc duzo,
> szczegolnie dla telewizji (*dzieki* CNN :)

tam to w ogóle media są poddane reżimowi całkowicie - 70% Amerykanów popiera
napaść na Irak przy zgodzie ONZ - w/g tamtejszych mediów, co absolutnie nie
znajduje pokrycia w prawdzie, poza tym wszystkie większe stacje tv są
własnością ogromnych amerykańskich korporacji, które związane są bardziej
lub mniej z przemysłem naftowym...

> No, wlasznie. nawet oni maja teraz dowsc mocnu partje ateistow - mam
> nadzje kiedysz ona biedzie tam rzadac. :)

ooo... o tym nie słyszałem, mozesz podać jakieś linki (po polsku albo
angielsku) albo napisać coś bliżej?

> Kto zaczal sprawe pod Jedwabnem? On! - dobrze to pamietam.

a co? Ty nie wierzysz, ze to Polacy zrobili? tylko prosze nie mów mi, że Ty
też z tych co to uważają, że Polacy zawsze byli tylko ofiarami...

> A to, ze naglosniaja to specialnie. Jak ne zrozumiesz: narod, przeciw
> ktoremu nikto nic nie moze powiedziec, bo od razu zaczyna sie halos,
> ze jestesz faszysta i antysemita.

bo nie chodzi o to, zeby mówićcoś przeciwko całemu _narodowi_ - krytykować
politykę _konkretnych_ osób mozna jak najbardziej...

Wiesz, ze niemcy silno nienawidza
> teraz zydzi? Bo w Nemcach jest prawo, w ktorem oni sa wyszczegolnieny,
> i ktore uzywaja gdy chca cos zalatwic. Komu to spodoba sie? :)

heh, o tym też nie wiedziałem - czyżby chodziło o rodzaj rekompensaty za
hitlerowskie prześladowania?

> Ehhh.. Jeszcze chyba jestesz bardzo mlody,

nie aż tak bardzo, ale młody jestem - owszem :)

ze myslisz ze byc
> kosmopolita - zmaczy byc szczesliwym i dalekim od problemow,
> zwiazanych z ojczyzna.

od takich 'problemów; to ja akurat jestem wolny, bo mnie żadna 'ojczyzna' po
prostu nie interesuje - państwa narodowe to było coś sensownego i
racjonalnego na początku XX wieku, teraz nie...

Kosmopolitizm - taka sama utopja, jak i
> komunizm. Taka ladna bajka.

bzdura...

Czlowiek zwykle zyje w jednym mejscu. I
> musze dbac o tym mejsce.

no i ja dbam o swój dom, natomiast moim domem nie jest każde miejsce w
Polsce i do miejsc, w których nawet nigdy nie byłem nie czuję
przywiązania...

Kosmopolitu wszystko jedno, co sie z tym
> mejscem biedzie - nie ma prawdziwego poczucia Doma.

co rozumiesz pod pojęciem 'dom'? ...bo mam wrażenie, że Tobie chodzi tu o
coś więcej niż konkretne miejsce, w którym się mieszka...

A patriotam
> wlasnego kraju nic nie przeszkadza budowac wspulnote swiatowe - na
> bazie umow miedzynarodowych, i czuc przy tym, ze Ziemia jest Domem dla
> nas wszystkich.

Ziemia jest naszym wspólnym Domem - to prawda i zgadzam się z tym
absolutnie! Z tym, że prymitywizm w postaci patriotyzmu jest tu całkowicie
zbędny i wręcz tworzy antagonizmy (np. wyciąganie przez Polaków
historycznych stosunków z Rosją lub Niemcami nie służy budoaniu jedności,
prawda?_

:)))

> Prawda, bo jak kraj wykonczaja ekonomicznie, to niewielka roznica od
> wojny. I z glodu zginac jest gozej, niz od kuly.

po co UE miałaby wykańczać kraj, który ma stać się jej członkiem?! to by ją
tylko osłabiło przecież - zastanów się! A chodzi o to, by zbudować potężne
mocarstwo europwejskie, które podejmie konkurencję z USA - w pojedynkę kraje
europejskie są na to o wiele za słabe...

> Kosciol - jedyny biznes, ktory nawet w cierzkje czasy przezywa pik
> konjuktury.

też dobre :)

Pizzer

Pizzer

Użytkownik "Casper" <ra...@ks.k.pl> napisał w wiadomości

> Ano... a jeśli jeszcze będą nas traktować tak, jak ChIRAQ ostatnio na
> szczycie UE to cienko to widzę.

was - Poalczków-patriotów właśnie tak należy traktować, bo na nic lepszego
nie zasługujecie... :(((

Pizzer

Yanik

"Pizzer" <artu...@poczta.fm> wrote in message news:<b3fvn7$ken$1...@atlantis.news.tpi.pl>...
Nooo... Kazdy ma cos patryotycznego. Skoda ze tylko teraz slowo
*patriota* jest tak *zajezdzeno*. Sadze, ze moze Casper, jak i ty
Pizzer, ma w sercu cos dobrego do Polski - tylko on chcial by, zeby
Polska byla a zbudowana na wzor US. Nie chce na ten temat nic mowic -
obaj macie dobry pomysly - przeciesz ani Pizzer, ani Casper nie zycje
Polske zlego losa.
Chcialbym zebys zapamietali bardzo dobre slowa Rericha - malarza i
filozofa, z Rossji, ktory kilkadziesiat ostatnich lat zycia spiedzil w
Indje. Nawet nie biede nikogo cytowac w tym poscie wiecej. Rerich
powiedzial:
KAZDY CZLOWIEK WNIESI DLA CALEGO SWIATA SWOJE ZNACZENJE, JAK BIEDZIE
STARAL SIE BYC DOBRYM CZLOWIEKIEM.
Tego wszyskim zycie, jako *plan minimum* na zycie. I zycie biedzie
lzejsze - jak zyjesz wedlug temu princypu, nie matrtwis sie o tym *co
bylo*.

Yanik

Pizzer

> Nooo... Kazdy ma cos patryotycznego.

co ja mam? ;)

Skoda ze tylko teraz slowo
> *patriota* jest tak *zajezdzeno*. Sadze, ze moze Casper, jak i ty
> Pizzer, ma w sercu cos dobrego do Polski - tylko on chcial by, zeby
> Polska byla a zbudowana na wzor US.

co nazywasz Polska? mówiłem już - ja bym chciał, aby ludzie, którzy są
Polakami i zasłużyli sobie swoją pracą, inteligencją, uczciwością żyli
godnie - nie obchodzi mnie w jakich granicach i jak nazywać się będzie
państwo - człowiek jest najważniejszy - to mam na uwadze...

Nie chce na ten temat nic mowic -
> obaj macie dobry pomysly - przeciesz ani Pizzer, ani Casper nie zycje
> Polske zlego losa.

j.w.

> KAZDY CZLOWIEK WNIESI DLA CALEGO SWIATA SWOJE ZNACZENJE, JAK BIEDZIE
> STARAL SIE BYC DOBRYM CZLOWIEKIEM.

dokładnie - dbać musimy _wspólnie_ o dobro tej planety a nie zagnieżdżać się
w ciasnych horyzontach przeciętych granicami...

> Tego wszyskim zycie, jako *plan minimum* na zycie. I zycie biedzie
> lzejsze - jak zyjesz wedlug temu princypu, nie matrtwis sie o tym *co
> bylo*.

popieram! :)

Pizzer

ab

Casper napisał(a) w wiadomości: ...

>Nawet Osama nazwal (...)

O!!!
Osama jest autorytetem dla Caspera!

abangel666
"Katabas kirche wznosi,
nie dla nas a dla pana,
więc jakby sam się prosił,
by... z glana - kapelana!" (Jacek Kaczmarski)

Bart

"ab" <abang...@poczta.onet.pl> wrote in message news:<b412ks$dvn$7...@nemesis.news.tpi.pl>...

> O!!!
> Osama jest autorytetem dla Caspera!

No wiesz... Wyrywasz pojedyncze slowa z kontekstu niczym, nie
przymierzajac, A.H. I Ty, i Pizzer. Cel (wysmianie Caspra) uswieca
srodki?

Bart

ab

Bart napisał(a) w wiadomości: ...

>No wiesz... Wyrywasz pojedyncze slowa z kontekstu niczym, nie
>przymierzajac, A.H. I Ty, i Pizzer. Cel (wysmianie Caspra) uswieca
>srodki?

Proszę uprzejmie słowo "nie wyrwane" z kontekstu...

"Przypominam, że ta preambuła jest generalnie autorstwa lewicy."
(Casper o preambule RP)

I?
Kłamca z Caspra czy głupek?

Bart

"ab" <abang...@poczta.onet.pl> wrote in message news:<b4j8vr$m05$2...@atlantis.news.tpi.pl>...

> Proszę uprzejmie słowo "nie wyrwane" z kontekstu...
>
> "Przypominam, że ta preambuła jest generalnie autorstwa lewicy."
> [...]

Jest to odpowiedz typu: "A on robi jeszcze gorzej!". Jesli Casper
wypisuje gdzies glupoty, to nie znaczy, ze reszta tez powinna. Jego
sie nie czepilem, bo przegapilem (nie sledze dokladnie tego watku).
Poza tym sadze, iz w tym wypadku chodzi o to, ze Casper uwaza SLD za
lewice.

Bart

Bart wrote:

> "ab" <abang...@poczta.onet.pl> wrote in message

> Jest to odpowiedz typu: "A on robi jeszcze gorzej!".

Pytanie bylo chyba proste: klamca czy glupek?

> Jesli Casper
> wypisuje gdzies glupoty, to nie znaczy, ze reszta tez powinna.

Wiec nie wypisuj glupot tylko powiedz: klamca czy glupek?

> Jego
> sie nie czepilem, bo przegapilem (nie sledze dokladnie tego watku).

To sie czep: klamca czy glupek?

> Poza tym sadze, iz w tym wypadku chodzi o to, ze Casper uwaza SLD za
> lewice.

Nawet nie wiesz czyjego autorstwa jest preambula.

Bart

f <2...@23.va> wrote in message news:<N9JZJEKI376...@Gilgamesh-frog.org>...

> Pytanie bylo chyba proste: klamca czy glupek?
>
> (...)

> Nawet nie wiesz czyjego autorstwa jest preambula.

To, ze autorem _ostatecznej_ wersji preambuly jest TM, nie zmienia
faktu, ze SLD mialo na jej ksztal bardzo duzy wplyw. Jesli przyjac
taki poglad, a takze zalozyc, ze SLD to lewica, to mozna zaakceptowac
wypowiedz, ze "preambula jest generalnie autorstwa lewicy".

Poza tym nawet jesli Casper to klamca lub glupek, to nie zmieni to
faktu, ze ab piszac o Osamie dokonala klasycznego wyrwania z
kontekstu. A kiedy zwrocilem na to uwage, otrzymalem w odpowiedzi, ze
to nic, bo Casper tez pisze glupoty.

Ja rozumiem, ze mozna kogos olewac i sie z niego nabijac (sam tak
robie z A.H.), ale zdecydujcie sie: albo wysmiewacie Caspra, albo z
nim dyskutujecie. Ze zacytuje Mleczke: "Zeby przynajmniej przy
wszystkim bylo napisane, czy to na powaznie, czy dla jaj". ;)

Pozdrawiam,
Bart

gazebo

Bart wrote:

> [...]
> taki poglad, a takze zalozyc, ze SLD to lewica, to mozna zaakceptowac
> wypowiedz, ze "preambula jest generalnie autorstwa lewicy".

a jesli przyjac, ze babcia miala wasy? przesadzasz czyli naciagasz

> Poza tym nawet jesli Casper to klamca lub glupek, to nie zmieni to
> faktu, ze ab piszac o Osamie dokonala klasycznego wyrwania z
> kontekstu.

nie sadze, wytknela cos co bylo widoczne w pogladach Casperka wyrazanych w innych
postach

> A kiedy zwrocilem na to uwage, otrzymalem w odpowiedzi, ze
> to nic, bo Casper tez pisze glupoty.

bo tez i pisze, straszne

> [...]
> nim dyskutujecie. Ze zacytuje Mleczke: "Zeby przynajmniej przy
> wszystkim bylo napisane, czy to na powaznie, czy dla jaj". ;)

chodzi o to, ze czlowiek pokroju Casperka nie zwraca uwagi na to czym sie podpiera
wyrazajac swoje opinie, jest mu to obojetne, jak bedzie trzeba to podeprze sie jego
ulubiona komuna co chyab nawet kiedys zrobil jak mu pasowalo zeby podeprzec swoje
nadmuchane teorie, poza tym Casperek wytykal na historii poewne rzeczy a bluzgal tutaj
na calego siegajac po srodki z dna kruchty a jak mu przekopiowalem pare jego
wypowiedzi aby jego rowzmowcy mieli swiadomosc jego dwulicowosci to mu sie jadaczka z
lekka przymkla
--
Nie ma pan kompleksu niższosci. J e s t pan gorszy.
-- psychiatra do pacjenta

Bart wrote:

> [...]
> taki poglad, a takze zalozyc, ze SLD to lewica, to mozna zaakceptowac
> wypowiedz, ze "preambula jest generalnie autorstwa lewicy".

Gdyby to byla prawda, to moze, ale preambula jest __autorskim tekstem__ TM, a
SLD byl przeciwko jakiejkolwiek preambule i inwocatio dei, tak samo jak
wczesniej bylo przeciwko koronie na glowie orla w ksztalcie poldupkow z
krzyzykiem na szczycie. To wszystko doskonale pamietam, bo w co jak w co, ale w
polityke bylem kiedys mocno umoczony.

> Poza tym nawet jesli Casper to klamca lub glupek, to nie zmieni to
> faktu, ze ab piszac o Osamie dokonala klasycznego wyrwania z
> kontekstu.

Moze, moze.
Zapytaj Kacpra, czy Osama jest dla niego autorytetem. Zeby mu bylo latwiej sie
zdeklarowac, to ja np lubie Osame za rzekomy terroryzm.

> A kiedy zwrocilem na to uwage, otrzymalem w odpowiedzi, ze
> to nic, bo Casper tez pisze glupoty.

Na razie to Ty piszesz glupoty broniac Kacpra. Na swoje:

>No wiesz... Wyrywasz pojedyncze slowa z kontekstu

Otrzymales:

-------

Proszę uprzejmie słowo "nie wyrwane" z kontekstu...

"Przypominam, że ta preambuła jest generalnie autorstwa lewicy."
(Casper o preambule RP)

-------

Tylko tyle. Powtarzam - czep sie Kacpra, bo takich glupot jak Kacper potrafi,
to nawet A.H. tu nie wypisywal (zreszta szojusznik ideologiczny Kacpra..)

> Ja rozumiem, ze mozna kogos olewac i sie z niego nabijac (sam tak
> robie z A.H.), ale zdecydujcie sie: albo wysmiewacie Caspra, albo z
> nim dyskutujecie.

Przeciez nie dyskutujemy - Kacper pisze co chce, uznajemy, ze to przypadek
beznadziejny. Czasami nawet daje sie go lubic w tym jego szalenstwie, czego nie
moge powiedziec o zdziecinnialym flowerze okradajacyn pracodawce z Piaseczna,
czy narcystycznym, urojeniowym, cieciu na linuxie.

> Ze zacytuje Mleczke: "Zeby przynajmniej przy
> wszystkim bylo napisane, czy to na powaznie, czy dla jaj". ;)

Dla jaj to byly podobno 4 fazy BSE u dzieciola..
Czep sie Kacpra.

ab

f <2...@23.va> napisał(a) w wiadomo¶ci: ...

>Pytanie bylo chyba proste: klamca czy glupek?

Dokładnie F.
Odpowiedz Bart.

abangel666
"Przez pół roku ludzie pracuj± bez pensji,
prezesi za¶ szmal trzepi±: bezkarni... zwycięscy...
Mane, Thekel, Fares! - "Poeta pamięta"!,
jeszcze się na was znajdzie: i gał±Ľ, i pętla!!!" (moje - fragm.)